Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/12, 2022 kl. 19:38, av Nilsr

Maria kommer hem

Del 5 av 5 i serien Ut ur snöyran och in i värmen

I de tidigare avsnitten träffade vi Maria som var i Stockholm och träffade inte bara en gammal gubbe utan även en ung kvinna. Hennes man, Erik, var inte så ensam heller.

Maria tar fram sina kläder. Vänder sig om och tittar på de två i sängen. Ida ser så liten och oskyldig ut, svårt att tänka sig att hon är 20, ser mer ut som 15 där hon ligger bredvid Nisse. Sakta klär hon på sig kläderna. Trosorna, uhhh, det gör ont bara att trä dem över sin rödslagna rumpa. Bh:n är inte att tänka på, hon ser ner på sina lika röda bröst, och märkena undertill. Det var en sällsam känsla att vara så kåt och bli piskad och bli ännu kåtare av slagen. Men nu gör det bara ont, i alla fall i stort sett. Minnet av det gör att hon känner ett bestämt pirr i kroppen. Och blir inte fittan lite våt? Nej, det här går inte - måste passa tåget som går om en halvtimme. Tur att det inte är så långt till stationen. Maria kastar ner det sista inklusive bh:n i väskan. Drar igen den och går fram till Nisse och Ida. De får var sin snabb kyss.

  • Jag hör av mig när jag kommer till Stockholm nästa gång, säger hon till Nisse. Vill så gärna träffa dig i gen, och dig också Ida, lägger hon till.
  • Gör det, blir fantastiskt, säger Nisse. Hur gör du när du kommer hem? Blir svårt att dölja ditt röda arsle, för att inte tala om brösten.
  • Umm, jag vet. Måste tänka. Får se hur det går, säger Maria och lämnar hotellrummet.

Maria skyndar till stationen och kommer fram med bara en minut kvar innan tåget ska gå. Det är X2000 och hon har en plats i första klass. Går fram till sätet, lägger upp väskan på hyllan och sätter sig ner. Ohhh, hon bara nuddar sätet, så studsar hon upp igen. Det gör alldeles för ont att sitta. Hur klara de två timmarna tills hon är framme, är hemma? Samtidigt som hon känner smärtan översköljs hon av minnet och känner hur det blir vått i trosan. Det här blir inte lätt! Har jag blivit så kåt bara av tanken? Men vilken dag i går och morgonen i dag? Måste få träffa Nisse igen!

Hon står lite fundersamt bredvid sin sittplats. Vad ska jag göra? Till slut sätter hon sig ner, det bränner ordentligt, men hon biter ihop. Samtidigt blir hon allt blötare. Hoppas det inte syns genom kläderna och lämnar en fläck på sätet, tänker hon. Ju ondare det gör desto våtare blir hon. Konstig betingad reflex? Innan de kommer till Södertälje har den kvinnliga konduktören kontrollerat biljetten. Hon tittar på Maria, frågar hur det är fatt och om hon kan göra något. Maria mumlar något om att ha ont när hon sitter. Konduktören tittar medlidsamt på henne, nickar lite och viskar:

  • Jag känner igen det. Både ont och skönt, inte sant? Jag har en handduk, rulla den runt som en ring och sitt mitt i ringen. Det brukar fingera, säger konduktören och hämtar en handduk.

Maria sjunker ner på handduksringen. Ja, det känns bättre, men Gud vad pinsamt. Konduktören vet! Under de två timmar resan tar funderar Maria på vad hon ska säga på kontoret, till Stina hennes chef, och sedan hemma till Erik. Hon har ju ingen aning om att Stina och Erik, hennes man, har upplevt en erotisk träff med helt osannolikt sex.

Väl framme på kontoret träffar hon Stina. Hon tittar storögt på Stina, det fullständigt strålar om henne, som en katt som fångat en ovanligt stor och mumsig mus. Själv känner sig Maria både skamsen och faktiskt, fortfarande, kåt. Maria funderar "Ska jag berätta något för Stina, vi är ju ändå nära vänner och jobbar ihop? Svårt att dölja".

  • Hur har du haft det Maria? undrar Stina och tittar på henne.
  • Det var bra. Mötet gick fantastiskt och de nya produkterna kommer vi att ha stor glädje av. Men sedan hände något, vet inte om jag vågar, kan berätta…
  • Men vadå? Klart du kan berätta. Vi har ju känt varandra länge. Och du vet ju att jag är mån om dig. Vill att du ska ta mer ansvar och bli min ersättare. Det har vi ju pratat om. Berätta nu, vad är det som hänt?
  • Lova att inte säga något till någon annan. Erik får absolut inte veta, men jag blev uppraggad av en gammal man i går. Vi hade en fantastisk stund. Men, Gud vad pinsamt, jag har varit otrogen mot min Erik, som är det mest trogna och fina jag känner.
  • Kom nu, sätt dig ner och berätta allt för mig, säger Stina.
  • Mmm, ett litet problem. Jag har svårt att sitta. Min rumpa är så öm, säger Maria.
  • Det måste ha varit en ordentlig man, säger Stina. Hade ni så mycket sex att du inte kan sitta?
  • Ja, vi hade mycket sex, helt underbart och han var en fantastisk älskare och har aldrig sett eller varit med om det han hade att arbeta med. Men det är nog inte det vanliga sexet som gör det svårt att sitta, utan att jag fick ordentligt med smisk på rumpan. Nej, nej - det var ingen misshandel. Jag ville bli smiskad, slagen, och det var himmelskt. Jag blev fullständigt som en fontän mellan benen, om jag ska vara uppriktig. Har aldrig upplevt det tidigare. Har du fått smisk någon gång i samband med sex?
  • Nej, det har jag inte. Men inte i brist på vilja utan snarare att jag inte har träffat någon som vill göra det. Min man vill absolut inte. Han vill ju inte ha sex alls, om jag ska vara ärlig.
  • Samma här, säger Maria. Erik är som en eunuck numera. Ser knappt på mig och får jag en puss eller kram någon gång får jag vara glad. Men, hur ska det gå att komma hem. Det är ju så uppenbart, dels har jag svårt att sitta, dels är jag illröd i baken. Och det är inte bättre med mina bröst, kan inte ha bh ens.
  • Oj då. Nu måste du verkligen berätta allt. Jag blir så nyfiken och även lite tänd när jag hör vad du säger. Det låter enormt spännande, säger Stina.

Maria berättar, nästan alla detaljer, vad som hände i går och även nu på morgonen. Hon berättar hur hon hade fått smiska den unga Ida och sedan själv fått smisk på baken, på brösten och även på fittan. Stina har svårt att sitta still när Maria berättar. Hon tänker samtidigt på vad hon och Erik gjorde i går och hur eggande Marias berättelse samtidigt är. När Maria är klar går Stina fram och kramar om henne. Maria råkar se ner på stolen där Stina just suttit och ser en mörk fläck där, en fläck som inte fanns tidigare. Oj, min historia måste verkligen gjord Stina riktigt kåt, tänker hon. Kanske ska hon följa med någon gång när jag åker till Stockholm igen. Tror hon skulle uppskatta Nisses kuk, så lång och framför allt så grov och ådrig. Och vilket härligt ollon han har, gjorde så skönt i fittan. Tror Stina skulle uppskatta den kuken och få känna den i sig. Kanske kunde jag få leka med hennes bröst då också och kanske ge hennes lite smisk…

De pratar en bra stund, Maria tycker det var skönt att få prata av sig. Sedan är det dags att gå hem, gå hem till Erik.

Ända sedan gårdagen har Erik funderat på om och hur han ska berätta för Maria om sitt snedsteg med Stina. De hade en fantastisk eftermiddag tillsammans och han vet att han gärna skulle vilja göra om det, fortsätta träffa Stina. En sådan fantastisk kvinna och vilken härlig kropp. Vist är hon stor, men det är ju det som var så fantastiskt, att bara få sjunka in i hennes kropp, känna brösten runt honom, de sköna låren som är stora, starka och mjuka på en gång. Lägg till den aptit på sex hon har och hur hon kunde massera hans kuk bara med sina inre muskler. Nej, han vill inte berätta något för Maria. Det här får vara hans lilla hemlighet. Dessutom är han ju inte ensam om hemligheten, även Stina är ju del i den. Tänk om Maria fick veta att han och Stina hade haft sex. Hon skulle känna sig dubbelt bedragen, både av sin man och sin chef som också är hennes vän.

Erik hör hur ytterdörren öppnas. Måste vara Maria. Han går fram för att möta henne, välkomna henne hem. Han går ut i hallen. Maria håller på att ta av sig sin tjocka vinterkappa.

  • Hej älskling. Hur har det varit? frågar Erik och går fram för att ge henne en kram.
  • Hej, jag var förbi kontoret på vägen hem, pratade lite med Stina, säger Maria.

Oj, tänk om hon sa något, tänker Erik. Hon ser lite konstig ut.

  • Är Jenny hemma? Jenny är deras dotter 18 år och som går sista året i gymnasiet.
  • Nej, tror hon och Emma jobbar på sitt projekt. Hon bodde kvar hos Emma i går natt och skulle vara kvar i natt också, säger Erik. Varför undrar hon det, Maria vet ju att Jenny oftast är hos Emma, de pluggar mycket båda två och hjälper varandra.
  • Ja, visst ja. Jag kommer ihåg.  Det har varit lite mycket för mig med resa och allt. Låt mig ta av mig lite, behöver prata lite med dig.
  • Okey. Vill du ha något? Kaffe? undrar Erik.
  • Neeej, nej tack. Det är bra. Fick lite kaffe på kontoret. Kom, vi går in i vardagsrummet.

De går in i vardagsrummet. Maria ser lite konstig ut, rör sig lite som om hon har ont. Hon tar ett par kuddar, placerar dem i soffan och sätter sig försiktigt lite mellan dem. Konstigt, tänker Erik, vad är det med henne?

  • Det var en bra resa, företaget har många bra produkter framöver, jag kommer nog att få mycket att göra och Stina vill att jag ska ta mer ansvar. Men, det hände något, något helt oväntat i går eftermiddag. Vet inte hur jag ska säga….? Men, jag…. Jag måste berätta. Usch, jobbigt, säger Maria, sätter händerna för ansiktet.
  • Men, vad är de? Erik ser oroligt på henne.
  • Jaa, jag har… varit otrogen mot dig. Jag skäms, jobbigt, men måste berätta. Det var helt oväntat, inget som jag varken ville eller hade planerat. Men, det värsta är, att det var fantastiskt, vet inte hur jag ska säga utan att göra det värre för dig. Jag slits mellan så många känslor. Är både skamsen, ledsen men…. Lycklig på något sätt.
  • Nu fattar jag ingenting. Det här är absurt, knasigt. Du var otrogen och nu lycklig?
  • Ja, svårt att förstå, förstår inte själv. Måste berätta i alla fall. Jag var klar på kontoret vid tretiden, det snöade i Stockholm, jag checkade in på hotellet och gick ner för att se om de hade något att dricka. Stod där vid baren, visste inte vad jag ville ha. Funderade. Då kom det en äldre man och ställde sig bredvid mig. Han beställde två glas rött, innan jag hade hunnit beställa. Sedan tog han ett av glasen, gick bort och satte sig. Det andra glaset bara stod där, jag tittade på det, tittade på hon som skötte baren och vände mig efter mannen. Han tittade på mig och nickade, som att det var till mig. Även tjejen i baren sa att det nog var till mig. Jag tog glaset, tittade på mannen och drack. Trevligt, tänkte jag, var just ett glas vin jag ville ha. För att tacka honom gick jag fram där han satt. Tja, det var början. Vi pratade och jag vet inte vad som hände. Jag var bara helt uppslukad av honom och, ja… jag var våt. Jag blev helt enkelt kåt. Har aldrig varit med om att falla så någonsin tidigare.
  • Ja, och vad hände?, undrar Erik.
  • Vi hamnade på mitt rum. Vi hann knappt innanför dörren förrän vi hade klätt av varandra. Och… vi hade sex. Länge. Det var, och detta är det hemska, det var helt magiskt. Jag har inte upplevt något liknande, vet inte hur han gjorde men han kunde tillfredsställa mig om och om igen.
  • Efter en tid, behövde vi något mer att dricka. Jag gick ner i baren. Tjejen i baren skulle precis sluta, men erbjöd sig att komma upp med lite vin till oss.  Hon var en jättesöt flicka, trodde hon var runt 16-17, men måste vara 20 för att få jobba i baren. Hur som helst, hon kom upp efter en liten stund med en flaska bubbel och tre glas. Förstår du? Tre glas, jag hade bjudit in henne också…
  • Du är inte klok. Menar du att du först var otrogen med en gammal man och sedan med en tjej som är som vår dotter? Det här blir allt galnare. Jag förstör ingenting. Vad har det tagit åt dig?
  • Jag vet, faktiskt inte, vad som hände, men det var underbart. Ett leende slog ut i Marias ansikte, sedan blev hon allvarlig igen. Hon kom in i rummet. Vi var nakna och jag förförde henne. Mannen älskade med henne och jag med. Hon var så fin, så små söta bröst…Men då kände jag plötsligt att jag ville lära henne en läxa att inte komma in till ett rum med en gammal gubbe och kvinna och sedan ta av sig kläderna.  Jag gav henne smisk, ordentligt med smisk på rumpan. Jag var i extas, så galet och underbart att få smiska och hon, Ida heter hon, blev så kåt av att få smisk. Jag, som aldrig ens rört vår dotter börjar piska en annan tjej.
  • Du är inte klok, säger Erik.
  • Nej, jag är nog inte det. Sinnesförvirrad, tror jag det kallas. Men det var bara helt fantastiskt. Tjejen, visade det sig, var oskuld och mannen tog hennes oskuld den kvällen. Hon var så liten och vad jag förstår enormt trång och mannens kuk, ja kuk är rätt ord, var enorm. Har aldrig sett något liknande. Lång och grov. Det var svårt för honom att penetrera Ida. Men bägge var helt beslutna att det skulle ske, Ida bad om det. Så småningom kom han in, det gjorde ont, det såg jag, men sedan, efter en stund, började hon njuta. Han hade ju sprutat en gång tidigare i mig så nu kunde han verkligen hålla ut. Det var underbart att se dem, bättre än någon porrfilm någonsin.
  • Han måste vara något enastående, kunna tillfredsställa er bägge. Var han mycket större än jag? Nu börjar Erik bli intresserad. Om Maria hade tittat efter hade hon sett hur Eriks kuk hade börjat resa sig i byxorna.
  • Vi fortsatte att kramas och älska tills vi somnade. På morgonen var alla kvar, mannen, Nisse heter han, hade fått stånd igen. Vi älskade mer och jag fick smiska Ida igen. Sedan tog Nisse och gav mig en ordentlig omgång på rumpan. Kan inte sitta, gör ont hela tiden, fortfarande.

 Nu har Maria kommit igång med sin berättelse och återupplivar allt i sitt minne. Hon börjar bli märkligt våt och kåt när hon berättar. Kan inte sluta, blir allt mer detaljerat.

  • Han smiskade mig även på brösten, de är också röda och är lite såriga, tror jag. Jag blev så våt att det rann efter benen på mig när han gav mig smisk med sin hand. Jag fick räkna slagen. Det var så sexigt, så porrigt och skönt men gjorde också ont. Ont-skönt. Sedan fick jag även smisk på fittan. Det var då jag fick en enorm orgasm. En av många, om jag ska vara ärlig. Har inte fått så många orgasmer under så kort tid någon gång tidigare.

Erik sträcker sig efter Maria. Nu är han riktigt kåt och samtidigt besviken, men framför allt kåt. Detta kunde han inte tro om sin hustru. Hon som alltid varit präktigheten själv. Är hon bi-sexuell och samtidigt både sadist och masochist? Erik lägger sina armar runt Maria, stryker henne över håret. Maria lutar huvudet mot honom och Erik lutar sig fram, kysser henne lätt på munnen. 

  • Du måste visa hur du ser ut? Vill se dina bröst och rumpa.

Maria ställer sig upp och börjar klä av sig. Börjar med tröjan, hon har ju ingen bh. Erik ser storögt på hennes fina bröst och hur röda de är, framförallt undertill. Och bröstvårtorna ser ut som om de har blivit ordentligt misshandlade, lite blod finns kvar på dem.  Erik smeker brösten varsamt, och tar sedan ett ordentligt grabbatag i ett av dem. Maria gnyr till, både av smärta och….? Det var så oväntat för dem båda två. Erik gör aldrig så, men också, ja, skönt. Maria fortsätter och tar av sig byxor, strumpor och sedan trosorna. Nu står hon där naken framför Erik. Snurrar runt så han kan se hennes rumpa. Med ryggen mot honom, böjer hon sig fram så hela rumpan och även fittan syns ordentligt mellan hennes särade ben. Rumpan är fortfarande ordentligt röd och han ser att hennes blygdläppar inte bara är röda utan svullna och glittrar av fittsaft. Eriks kuk är nu så hård att det gör ont när den är instängd i kalsongerna. Han kliver snabbt ur sina byxor och kalsonger, går fram bakom Maria och sätter ollonet mot hennes fittläppar.  De delar sig villigt och han kör in sin kuk i henne.

  • Åhhh, ojjj, stönar Maria till när han skjuter in kuken i en snabb rörelse. Maria står framåtlutad med händerna på soffan som stöd, rumpan i luften och brösten hänger ner under henne.
  • Är det så här du vill ha det? frågar Erik och ger henne ett par ordentliga slag på rumpan.
  • Ajjj, ja, ja, det är det. Men lite varligare, jag har så ont. Men så skönt, jämrar Maria.

Erik sträcker nu fram händerna och tar tag i hennes bröst, ordentliga tag. Kniper till om hennes bröstvårtor. Tar sedan tag i hennes hår och rider som han aldrig tidigare gjort. Det finns både ett ursinne och en enorm kåthet i honom. Han kan inte sluta. Ökar takten, hör hur Maria jämrar sig, gnyr och stönar om vartannat. Samtidigt som han känner att han närmar sig ger han ytterligare ett par slag på rumpan, som för att piska en häst till att galoppera snabbare, och det gör Maria. Nu börjar hennes fitta krampa om Eriks betydligt mindre kuk, men den är skön i henne.

  • Ja, knulla på, knulla mer, jag koooommer nuuuu. Fullständigt skriker Maria. 

Och kommer gör de båda två, med några sekunders mellanrum. Maria faller ner på soffan. Snyftar, gråter. Vet inte, förstår inte vad som hänt och vad som händer med henne.  Och med Erik, blev han så kåt av hennes berättelse? Hon vänder sig om, tittar på Erik, som står med sin nu slaka snopp. Tar tag i honom, drar honom till sig och börjar slicka honom ren från både spermer och hennes egna safter. Slickar och börjar suga på hans kuk. Den blir faktiskt lite hårdare igen. Undrar om jag kan få den att stå ordentligt? Tänker Maria och fortsätter sin behandling. 

  • Ställ dig framlutad mot soffan nu, säger Maria till honom.

Han ställer sig så som hon stod tidigare med händerna i soffan. Benen lite isär. Hon ser hans hårda kuk som står rakt fram. Hon går fram. Smeker honom lätt över rumpan.

  • Nu ska du räkna, säger hon och smiskar till först på ena och sedan på andra rumpan.
  • Ett, två….fem….sju….tio….femton….tjugo, kvider Erik.
  • Bra, det räcker, säger Maria. Tar tag i hans nu, om möjligt ändå hårdare kuk. Suger in den i munnen, biter till lite precis under ollonet.
  • Ohhh, ajjj, jaaa, gör om det, ont, ont. Men känns så, så fantastiskt, gnyr Erik.

Maria fortsätter att suga kuken, bita lite lätt och leka med tungan över ollonet och, inte minst, på baksidan av ollonet. Erik börjar jucka in och ut i hennes mun. Tar ett ordentligt tag om hennes huvud för att styra det när han knullar hennes mun. Nu har han ollonet långt ner, han märker att Maria inte kan andas, drar ut lite och kör in det igen. Igen och igen. Knullar som en galning i hennes mun. Maria ömsom suger in honom, sluter läpparna hårt om skaftet för att öka friktionen och skrapar lite med tänderna när ollonet är nästan ute. Hon känner att han nu verkar bli grövre, inte långt kvar. 

  • Ja, spruta i min mun, ber Maria och ömsom runkar, ömsom suger in honom. 

Erik stelnar till, och med ett par ordentliga juck in i Marias mun, kommer han för andra gången på mindre än en timme.

När de lugnat ner sig, står de och tittar på varandra. Ler lite försiktigt och ser ut som två katter som bägge fångat en mus.

  • Jag behöver duscha, kom med, säger Maria och går mot badrummet.

För första gången på säkert 18 år duschar de tillsammans. Tvålar in och smeker varandra. När de är klara och torkat sig, sätter de sig varligt i soffan. Bägge känner av sina rumpor. Tittar på varandra.

  • Vad händer nu? Hur gör vi? Det du berättade gör mig fundersam och sedan det vi gjorde nu. Vad blir det av oss? Erik ser riktigt undrande ut, vet inte själv vad han vill. En underbar hustru, en lika underbar älskarinna i Stina och en kvinna som han inte känner igen trots att de varit gifta i drygt tjugo år. 
  • Ja, vad händer nu? Jag vet inte. Det här var helt underbart, men vill du ha en hustru som varit otrogen och som faktiskt vill träffa den mannen igen, också? Vad ska det bli av oss. Vi måste nog båda fundera vad vi vill.

Här slutar den hör berättelsen. Hur ska det gå för Maria och Erik, och hur gör Erik med Stina? Kan Erik acceptera att hans hustru åker till Stockholm och älskar med en gammal man och hur skulle Maria ta det om hon visste om honom och Stina?

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.