Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/12, 2022 kl. 20:37, av Nilsr

Apotekaren tar semester

Del 1 av 4 i serien På retreaten

En ganska lång berättelse i, till att börja med, två delar. Lite kinky på några ställen och lite familjerelationer.

Det hade varit en stressig sommar. Stressen av att vara ensam i butiken nästan hela sommaren då min medarbetare hade haft semester, samtidigt som det hade varit full fart i apoteket. Ja, jag är apotekare, eller farmaceut, som det egentligen heter. Har min egen lilla butik med så gott som fullt sortiment. Förutom de receptbelagda läkemedlen så finns en lång rad andra produkter för skönhetsvård, fotvård, munhygien, intimprodukter och ja, lite allt möjligt. Nästan som en mindre diversehandel, brukar jag säga. Att vara apotekare är kanske inte världens mest sexiga yrke, men kräver en stor kunskap om olika preparat, hur de passar ihop och hur de ska tas. Läkarna skriver ofta ut nya mediciner, utan att tänka på eller förstå hur de passar ihop med de preparat som patienten redan tar. Här har vi apotekare en stor roll och ibland måste vi varna för att kombinera och ibland till och med gå tillbaka till läkaren för att patienten ska få ett annat medel.

Men oftast är det rutin. Kunderna kommer, visar legitimation och säger vilka mediciner de ska ha, om det finns flera på deras förskrivningslista. Dagarna kommer och dagarna går, den ena kunden avlöser den andra. Men ibland händer något lite udda. Som när en kille, kanske 20 år eller yngre kommer in och vill köpa kondomer. Han stammar lite och ser lätt nervös ut. Frågar vilka som är bra och vad jag kan rekommendera. Vårt sortiment är väl inte så stort, men vi har ett par olika märken. Han säger att han vill ha en så tunn som möjligt. Jag tar fram ett paket med RFSU Thin. Frågar om han vill ha ett paket med tio eller trettio. Han svarar trettio, betalar och går ut.

Men jag måste beskriva mig själv. Jag heter Elise och är 40 år, 168 cm i strumplästen och väger 59 kg. Ljuslockigt hår som jag brukar ha halvlångt och, oftast, utsläppet. Många säger att jag är ganska söt. Lite lagom kvinnligt rund, inte stora bröst, men jag trivs med dem. Just nu ensam, efter att min relation sprack före sommaren. När vi inte kunde ta semester tillsammans tog han en resa till Teneriffa, och det gick som det gick. Han träffade en yngre villig kvinna och hade haft sex hela semestern. Ja, så mitt liv rockar inte riktigt.

Lite senare på eftermiddagen kommer killen som köpte kondomerna tillbaka. Rodnar och säger att han nog inte vet hur man gör. Han har försökt, men får bara på den lite grann. Sedan undrar han om det finns någon hjälp, om jag kan visa hur man gör. Är han för stor för att använda kondomer?

–  Det har jag aldrig hört talas om, säger jag. Hur menar du att du vill ha hjälp?

–  Ja, alltså, visa hur man gör, stammar han och blir högröd i ansiktet.

–  Men, du vi har ingen sådan service. Det brukar aldrig vara några problem. Har du ingen att fråga?

–  Ne, ne, nej. Jag ska träffa en tjej i morgon och vill vara beredd. Kan inte hålla på och fumla om det blir något.  Jag har aldrig gjort det tidigare. Varit med en tjej, alltså.

Killen ser ju trevlig ut, och så oerfaren, verkar det som. Vad skulle jag göra? Kan ju inte be honom dra ner byxorna och visa honom här i butiken!

–  Jag stänger klockan sju, hör jag mig själv säga. Kom strax innan så ska vi se vad problemet är när jag har stängt för dagen.

Åhhh, Gud, vad gör jag? Men jag blev både rörd av hans berättelse och intresserad att se vad som var så svårt.

Fem minuter i sju kom han tillbaka till butiken. Hade kondompaketet med sig. Jag bad honom vänta ett tag, var tvungen att klara av den sista kunden och sedan stänga och låsa.

–  Kom med här bakom, så får vi se vad du inte tycker fungerar. Jag vet inte riktigt hur vi ska göra, men pröva att trä på en kondom på den här dildon, säger jag och tar fram en av de produkter vi säljer. 

Han tar fram en kondom, öppnar det lilla paketet och sätter den på dildon. Det går hur fint som helst.

–  Det verkar ju inte vara några problem. Du gör precis på samma sätt på din penis. Men se till att du är riktigt hård först. Svårt att trä på om den är mjuk.

–  Jag har försökt, säger killen. Men det fungerar inte. Och jag har runkat upp den så den är hård och stor.

–  Mmm, vad vill du att vi ska göra? Vill du visa din penis och hur du gör?

Det här är ju inte riktigt klokt! Står jag här och föreslår att han ska hala fram sin lem och visa den för mig? Vad är det jag gör? Och säger? Killen rodnar nu om möjligt ännu mer, men börjar knäppa upp byxorna och drar ner dem och kalsongerna. Oh, my God, vilken penis, ja kuk! Den är nog 18-20 cm lång och ser riktigt tjock ut. Och den står nu rakt ut, inga problem med erektionen. Tror aldrig jag sett ett så stort ollon, lite lilafärgat. Så vackert!

Han tar fram en kondom, öppnar den och försöker rulla på den. Bara ollonet kommer in. Hur han än drar och försöker rulla vidare, så går det inte. Jag kan inte hjälpa mig själv, tar tag om skaftet och försöker också.  Det går inte. Jag hämtar ett måttband, måste mäta hur tjock han är. Får det till drygt 15 cm i omkrets, dvs en diameter på drygt fem centimeter. Nu förstår jag hans problem.  Några kondomer i den storleken har vi inte. Mitt råd måste bli att han får hitta någon annan butik.

Samtidigt står jag nu där med hans enorma kuk i mina händer. Den är så skön och utan att tänka på vad jag gör runkar jag honom sakta. Dessutom är jag nu själv rejält kåt och känner att mina trosor har blivit blöta i grenen. Undrar hur en sådan här kuk känns? Har inte haft sex sedan min sambo försvann.  Här står jag med denna fantastiska skapelse och vill bara känna mer på den, känna den i mig.

Jag böjer mig ner, slickar lite lätt på ollonet. Smakar lite salt och, faktiskt, tvål. Min mun slukar mer av kuken, känner hur ollonet retar svalget. Leker med tungan, slickar och suger. Han verkar laddad. Vill inte att han ska komma i min mun. Slutar suga.

–  Sätt dig här på stolen, säger jag. Har du aldrig varit med en kvinna förut så är det dags nu.

Jag drar snabbt ner mina trosor, knäpper upp min apotekarrock och sätter mig över honom. Riktar in kuken mot min nu plaskvåta fitta och sjunker ner på honom. Vilken känsla när han kommer in. Känner hur hans ollon banar väg in i mig, vartefter jag sänker mig ner. Åhhh, det tar stopp, kan inte få in hela, känner hur ollonet är längst in. Börjar rida honom, sakta, sakta. Vilken upplevelse! Blir helt uppfylld av honom, så underbart. Har aldrig haft en sådan bamse i mig tidigare. Jag rör mig över honom, vill att det aldrig ska ta slut. Han börjar stöna och jämra sig. Tar tag hårt i mig och så kommer han. Sprutar och pumpar ut sin sädesvätska i mig, tre fyra kraftiga sprut. Och då, utan förvarning, kommer jag också. En orgasm som matchar storleken på kuken. Finns det ett samband? Nej, nej, storleken har ingen betydelse! Det säger alla – men de har fel. De har inte upplevt den här modellen.

Jag sitter kvar på honom. Han är fortfarande hård och, tror jag, ännu tjockare. Går det att rida vidare? Jag börjar röra mig lite igen. Kniper med mina inre muskler och känner hur han svarar. Nu är det riktigt våt och kladdigt, av våra förenade vätskor. Friktionen är lite mindre, men fortfarande så skönt att ha honom där i mig, känna hur han fyller mig med både kuk och säd. Nu kan han hålla på längre, vi rör oss tillsammans, njuter av upplevelsen. För att vara oskuld är han en naturbegåvning. Efter en stund ökar vi farten helt automatiskt, tills vi når en takt där det slaskar och låter i hela butiken. Tur att vi är ensamma. Nu närmar jag mig igen, vill få den där fantastiska orgasmen en gång till.  Min fitta kramar och kniper om honom, mina ben vill sluta sig om honom när jag kommer i min andra orgasm. Det verkar som om mina kramper även får honom att spruta en andra gång. Hur mycket finns det i hans pung? Det känns som han fyller mig med sin vätska helt, och det rinner ner utefter hans kuk, ner på stolen och golvet.

Svettig stiger jag av honom. Hämtar en handduk och torkar av honom. Håller i kuken som nu är lite mjukare, men fortfarande enorm. Torkar honom noga och verkligen får tillfälle att inspektera detta monster. Så fantastiskt. Ber honom att torka mig. Vill känna hans händer på min fitta, min kropp.

Omtumlade reser vi oss upp, tittar på varandra. Han rodnande och jag med ett stort leende, börjar skratta och han stämmer in. Där stor vi halvnakna och skrattar!

–  Tack, säger han. Det var fantastiskt! Hur gick det för dig? Jag hade ju ingen kondom.

–  Ingen fara, jag äter piller. Dessutom är det nog jag som måste tacka för en oförglömlig upplevelse. Ta vara på den där bamsen. Han kommer att glädja många kvinnor. Du behöver inte vara orolig för att inte kunna tillfredsställa en kvinna. Lycka till i morgon, och glöm inte att köpa stora kondomer.

Ja, detta var ett exempel på upplevelse som apotekare. Sällsynt men så fantastiskt. Nu har jag jobbat hela sommaren och dags för att ta lite ledigt. Min medarbetare är tillbaka och en nyutexaminerad farmaceut ska jobba medan jag är borta. Tillsammans kommer de att kunna klara verksamheten.

Min mamma har bokat en resa till Madeira för oss två. Tanken är att vi först ska vara i Funchal en dag för att sedan åka till ett speciellt ställe, en riktig retreat. Bara vi två och en massa böcker, sol och bad.

När vi landar på Madeira är vädret sisådär. Lite regn i luften, men varmt och skönt. In till hotellet, packar upp och går sedan ut för att få lite att äta. Skönt att bara promenera runt i en tunn sommarklänning. Vinden smeker in och omfamnar mina ben, det är så skönt att bara gå och vara. Känner hur vinden smeker mig hela vägen upp till mina trosor, ja känns faktiskt igenom dem.

Nere vid marknaden hittar vi en fiskrestaurang, den verkar trevlig. Vi går in och beställer var sin Sea Bass. Helstekt. Den kommer in, fisken är färsk och god, men helt utan krusiduller. Med ett gott vin, känner vi oss betydligt bättre till mods. Vi vandrar tillbaka till hotellet. Tar en öl i baren och går sedan upp för att lägga oss och sova.

Mamma och jag har rest tillsammans flera gånger tidigare. Ibland är pappa med också. Oavsett brukar vi alltid dela säng och tycker det är skönt att bara ligga och slöprata. Ibland ge varandra en kram, eller smeka varandra lite lätt. Om pappa är med kan det bli lite mer än bara smekningar. Han har lätt för att bli upphetsad när vi alla ligger nakna. Men med mamma är det bara närhet och mysigt. Min mamma är ungefär som jag i längd och vikt. Lite mulligare med åren, hon har ju fyllt 65, men fortfarande en nätt figur. Det är klart att jordens dragningskraft har gjort att brösten blivit lite hängiga, men ser fortfarande fina och relativt fasta ut. Jag vet att de är hur mysiga som helst att smeka och leka med.

Jag berättar om killen som ville köpa kondomer. Märker att mamma blir intresserad och vill veta mer detaljer, så jag försöker beskriva hur hans penis var och sedan vad jag gjorde. Hon tycker både att jag gjorde fel och rätt, samtidigt. Jag var tvungen att visa hur lång och tjock han var och beskriva känslan av att bli uppfylld. Ja, vi har en sådan naturlig relation att vi kan prata om det. Så jag säger att han var flera nummer större än pappa, som ju inte har en direkt liten penis. Vi har bägge erfarenhet av den, men det är en annan historia. Nu märker jag att mamma börjar onanera. Låter så skönt, och jag blev lite våt bara av att berätta. Det slutar med att vi ligger där bredvid varandra och gnuggar våra fittor och klittor. Stönar i kapp. Känner hur sängen skakar och vibrerar när mamma kommer. Tätt därpå är det min tur.

Efter en stund kramar vi om varandra. Säger god natt och somnar.

Nästa dag gör vi en utflykt till en av alla levador och vandrar längs den lilla kanalen som leder vattnet ner till olika odlingar. På eftermiddagen hämtar vi vår hyrbil. Gör upp en lista på vad vi behöver köpa med oss till retreaten. Den lilla servering som finns där stänger klockan sex, så mat får vi laga själva. Det blir en lång lista med mat och vin vi vill ha. På vägen till retreaten måste vi handla allt.

När vi kommer fram finns det en linbana som går rakt ner ca 300 meter till stranden och husen där vi ska bo. Linbanan stänger klockan sex på kvällen. Det finns inga andra vägar dit, möjligen med båt. Där nere är det ett mikroklimat, även med sämre väder för övrigt är det nästan alltid varmt och skönt. Det kan regna, naturligtvis, men oftast skiner solen. Det finns en stenig strand, massor med bananodlingar och en stor trädgård med alla möjliga växter och blommor. En oas!

Vi tar linbanan ner med alla våra saker, checkar in och får ett litet hus med sovrum, vardagsrum, kök och en egen uteplats, en terrass. Det finns även en grill, om vi vill grilla. Huset och uteplatsen är helt privat. Vi packar upp och gör oss hemmastadda. Tar sedan en promenad längs vägen bort till piren, där även serveringen finns. Sätter oss och köper lite lunch. Tror att vi är de enda gästerna på stället.

Efter en stund kommer det en man promenerande. Säger Good afternoon, beställer en öl och sätter sig vid ett av de andra borden. Han tittar på oss och frågar:

–  Precis kommit hit? Ska ni också bo här eller bara på kort besök?

–  Hej, säger jag, vi har kom gör en lite stund sedan och ska stanna fem dagar.

–  Jag har varit här i två dagar och stannar ytterligare fem, säger mannen. Det är enormt skönt att bara vara här. Ingen jäkt, inga måsten, ingenstans att åka, bara vandra på stigarna, sola, läsa och, ja, bara vara.

Mamma och jag ger varandra menande blickar. Mannen, kanske 60 år, lite gråa hår. Ser välbyggd ut, trevliga skrattrynkor i ansiktet. Kanske 175 cm och runt 80 kg, gissar vi. Han har en enkel tenniströja och ett par shorts samt sandaler. Ser lättsam ut. Vi börjar prata och förhöra oss om stället.

–  Finns inte mycket att berätta, säger han. Vad ni ser är vad som finns. Det kommer ibland några och bara besöker stället under dagen, tar sedan linbanan upp igen innan de stänger. Annars är det väldigt privat och lugnt. Och där man bor kommer inga andra gäster än de som också bor här. Men även de ser man oftast inte till mer än här på restaurangen, eller när de tar en promenad.

–  Ni har väl köpt mat med er? Annars kan ni beställa här det som ni vill laga till på kvällen, fortsätter han.

–  Jo, vi förstod det. Har köpt en massa, både mat och vin. Ska nog klara oss, i alla fall några dagar. I värsta fall får vi väl ta linbanan upp och åka och handla. Kostar ju bara tio euro att åka tur och retur med den. Problemet verkar att kunna parkera där uppe. Vi hittade precis en plats, men sedan var det fullt.

–  Ja, jag vet. Många parkerar efter vägen. Är väl inte tillåtet, antar jag, men vad göra? Ja, nu ska jag ta och laga lite lunch. Vi kanske ses när vi är ute och går eller här på serveringen. Finns inte så mycket annat att göra. Jag är dock mest i mitt hus eller på uteplatsen och sola, läser eller skriver.

–  Trevligt att träffas, säger jag, men får man fråga vad det är du skriver?

–  Mmm, vet inte. Inte så stolt över mitt skrivande. Jag har skrivit mycket tidigare, men då facklitteratur och artiklar. Men nu blir det lite annat…

–  Du behöver inte berätta, ursäkta om jag var lite för nyfiken.

–  Ja, det är så att jag numera lever ganska ensamt, utom när jag jobbar. Träffar inga kvinnor, har bara mig själv och min fantasi. En fantasi, som ersätter den vanliga samvaron.

–  Och…?

–  Jo, jag skriver små noveller till nätet. Noveller som många tycker om att läsa och få lite upphetsning av, säger han.

–  Va, skriver du erotiska noveller, utbrister jag.

–  Ja, svarar han, inget som jag riktigt vill prata om. Skäms lite, faktiskt.

–  Varför då? Är de inte bra? Men om många läser dem, måste de ju vara bra. Kan inte jag få läsa. Jag är säker på att min mamma också vill. Vi är väl lite nördar på sådant.

–  Oj då. Det väntade jag mig inte. Men ni kan gå in på bubblan.nu och läsa. Berätta gärna hur ni upplevde dem. Eller jag kan sända en helt nyskriven, som inte är publicerad ännu. Vill gärna höra vad ni tycker. Var bor ni?

Vi säger var vi bor och han säger att han kommer förbi med novellen lite senare. Sedan går han iväg. Mamma och jag tittar på varandra. Det här kan bli en intressant vistelse. Lite erotik att läsa i solen. Efter att ha ätit går vi tillbaka till ”vårt” hus. Klär av oss och går ut på uteplatsen. Vi är båda naturalister och tycker om att sola och vara nakna.

Det finns två solstolar. Vi smörjer in varandra. Härligt att bli insmord av varma, mjuka händer. Känner att mamma smörjer lite mer noggrant på mina bröst och lår. Ser till att solkrämen verkligen täcker alla delar, även i skötet. Härligt. Sedan smörjer jag in mamma. Lika noggrann när det gäller hennes fina bröst, mage, lår och fitta. Känner att hon redan är våt när jag kommer till de intima delarna.

–  Lite kåt? Är det den där mannen som får dig våt? frågar jag.

–  Mmm, och att han skriver erotik. Och visst är han sexig? Undrar hur han är för övrigt. Kanske kan jag förföra honom? Han har ju inga kvinnor i sitt liv, säger han. Kanske kan vi ha kul alla tre tillsammans?

–  Låter som en plan, säger jag. Men vi får gå varligt fram. Tror han är lite av en enstöring, inte släpper in folk så lätt.

–  Kanske, får se. Han kommer med novellen, sedan får vi se när vi diskuterar den med honom, säger mamma. Vad skulle han säga om vi bjuder in honom och är nakna?

–  Sakta i backarna. Då skrämmer vi verkligen bort honom. Låt oss ta det lite varligt.

Vi lägger oss ner och solar. När det knackar på dörren tar jag på mig ett solskynke och går och öppnar. Där står han, nu med en liten bunt papper i handen.

–  Hej, vill ni fortfarande läsa? Jag är spänd på vad ni tycker, du och din mamma. Kanske kan vi prata i morgon? säger han.

–  Oh ja, vi vill verkligen läsa. Hur spännande som helst. Vi läser nu direkt. Vill du inte komma och ta en drink sedan?

–  Tack, gärna, men bara om jag får laga mat, grilla, åt er.  Okey om jag kommer kl sex. Passar väl bra med tanke på novellen? Ursäkta det dåliga skämtet, säger han sedan.

–  Ingen fara. Välkommen. Vi tar drinken utomhus, så kom lättklädd.

Jag går tillbaka ut till mamma på terrassen. Hon tar förstasidan, börjar lösa. Ger den sedan till mig. Jag sneglar på henne. Ser hur hon läser med växande intresse. Hon håller bladen i ena handen. Den andra ligger på hennes lår. Ser hur hon sakta börjar smeka sig. Jag börjar läsa, efter en stund blir jag varm, pirrar skönt i kroppen. Han kan verkligen skriva. Får det att kännas när jag läser. Intryck och känslor går rakt in i kroppen, från ögonen, ner via brösten, naveln och in i den djupaste delen av fittan.  Även jag blir våt, måste ta en hand och smeka mig själv. Så fantastiskt, en enastående berättelse, både handling och erotik, samtidigt. Spännande, kan inte släppa sidorna. Kastar mig över dem vartefter mamma är klar med en sida.

Nu ser jag att mamma inte bara smeker sig helt lätt, hon har tre fingrar inne i slidan och gnuggar klittan med tummen. Ser att jag inte är sämre. Vi läser och onanerar. Stönar och gnyr. Riktigt bra berättelse, den har i alla fall avsedd inverkan på både min mor och mig.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.