Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/3, 2023 kl. 11:02, av Sandersson

Min lilla slyna

Del 3 av 3 i serien Ägarinnan

Kvällen är långt ifrån slut. Den har bara börjat...

Linda står framför oss med böjd nacke och vrider sina händer under Peters korsförhör, och när hon får tillåtelse att tala, gör hon det med darrande knappt hörbar röst.

”Förlåt, men jag stod inte ut längre. Jag tog inte så många, bara lagom för att få ut henne ur huset.”

Jag vet inte om jag ska kyssa henne av tacksamhet eller ryta åt henne att det hon gjort kunde ha varit farligt för tanten. En medelväg är det bästa alternativet, bestämmer jag och lägger armarna i kors.

”Klä av dig.”

Hon höjer blicken och ser osäkert på mig.

”F… förklädet?”

”Allt.”

Peter nickar och drar ut en kökslåda vid spisen. Ballongvisp, osthyvel och smörknivar rasslar runt innan han hittar något lämpligt. En svart stekspade i plast. Han testar den mot sin handflata medan Linda tar av sig förkläde och klänning.

”Underkläderna också”, säger jag och nickar mot hennes svarta spetstrosor. 

 

Hon försöker skyla sina yppiga bröst och sköte med händerna. Håret vid springan är blött, och Peters sperma rinner längs insidan av låren. Kinderna rodnar av skam. Pupillerna är stora och mörka.

”Tänker ni smiska mig?”

”Tycker du inte att det är lämpligt med tanke på vad du gjorde?” säger jag och spänner ögonen i henne.

”Jo”, andas hon med hävande bröstkorg och nickar ryckigt. ”Jag måste disciplineras, riktigt ordentligt.”

”Bra, jag är glad att vi är överens. Vänd dig mot köksön och puta med rumpan.”

Genast vänder hon sig om och lägger händerna mot bordsskivan. Jag sparkar lätt på insidan av hennes fötter för att få henne att sära mer, och lägger händerna på hennes höfter och drar lite bakåt för att få henne i perfekt smiskposition. Härligt! Så frestande! Mina fingrar kliar av längtan efter att ge henne de välförtjänta rappen och se huden färgas rosa.

Jag sträcker ut handen mot Peter.

”Ge hit”, säger jag.

Hans buskiga ögonbryn skjuter mot hårfästet.

”Ursäkta?” säger han och skrattar till, innan han blir gravallvarlig. ”Vad får dig att tro att du kan tilltala mig på det viset och komma undan med det?”

Ops! I min iver glömde jag min plats. 

”Jag kanske inte vill komma undan”, säger jag och blinkar, övertygad om att Peter kommer att ta över om jag inte stryker honom medhårs.

Han himlar med ögonen.

”Mhm, du är hopplös”, muttrar han och pekar på barstolen intill köksön. ”Sätt dig så tar jag itu med dig sen.”

Fan också! Jag avskyr att tigga men han ger mig inget val.

”Snälla Peter. Hon är min slyna och det är min uppgift att tukta henne. Du kan väl sätta dig på stolen så får du en liten show.”

Han pressar ihop läpparna till ett streck. Böjer stekspaden med händerna några gånger medan han överväger det jag sagt. Slutligen nickar han kort och räcker över den.

”Låt gå för den här gången.”

Linda, som har iakttagit oss över axeln, vänder sig genast om och sänker huvudet. Axlarna åker upp, benen darrar.

Jag börjar med att känna på henne. Knådar skinkorna och klatschar till den ena med handen. Det dallrar fint, huden knottrar sig. I ögonvrån ser jag Peter öppna gylfen och ta fram kuken. Redo för showen.

Jag lägger handen på hennes rygg och höjer stekspaden. Egentligen är den för lätt. I byrån i sovrummet har vi lämpligare doningar men jag vill inte vänta mer.

Smack!

Linda hoppar till men inget ljud kommer över hennes läppar. Det ska vi allt bli två om!

Smack! Smack!

Skinkorna har fått lite färg men jag har bara börjat.

Fem slag följer i rask takt, och sista får henne att flämta. 

Peter runkar i långa tag.

”Vänta”, säger han och drar ut läderskärpet ur byxhällorna. ”Ta det här.”

 

Skärpet ger omedelbart önskad effekt. Linda suger in luft för varje slag och stampar med foten för att härda ut. Huden får illröda streck tvärs över rumpan. Så vackert! Jag slår några slag till och låter det sista snärta in mellan benen. 

Hon skriker rakt ut och vrider sig för att komma undan. 

”Stå still”, fräser jag och väntar tills hon står i position igen. 

Skärpet viner, och nu är det uppenbart att hon är nära gränsen för vad hon klarar av. Hon snyftar och stönar, om vartannat. Fittan är sjöblöt när jag känner efter.

”Du tycker om det, eller hur?” säger jag andfått och inser i samma andetag att även jag är påverkad. ”Är du en liten slyna som blir kåt av smisk?”

”Ja”, snyftar hon.

”Då ska du få det”, säger jag och höjer handen.

Peter tar tag i min handled precis när slaget ska falla.

”Hämta glidmedel”, säger han med kuken i handen.

Den där blicken … Lyd! Jag släpper stekspaden och vänder på klacken. Rusar som en hind genom huset, svär över att Peter tänker ta över redan. Jag hade ju just kommit igång.

Byrålådan är en studie i kaos. Dildos, kulor, floggers, klappor och bröstklämmor ligger huller om buller. Jag letar febrilt och hittar den till slut ovanpå byrån. Bokstavligen under näsan.

 

När jag kommer tillbaka är köket tomt. Jag spetsar öronen och följer ljudet av sex. De är i vardagsrummet där Peter knullar Linda i soffan. Hon ligger på rygg med benen över hans axlar medan han ränner in, gång på gång. 

Vad i helvetet? Han får inte börja utan mig!

”Här”, säger jag och sätter tuben under näsan på honom för att få stopp på knullandet.

Han ger mig ett snett leende och en blick som jag inte riktigt kan tolka.

Han hjälper Linda upp ur soffan och säger åt mig att lägga mig på rygg i den. Snabbt lägger jag mig till rätta och särar benen. Redo att bli slickad medan Peter knullar henne bakifrån.

Till min stora besvikelse säger han åt henne att ställa sig på alla fyra över mig med fittan vid min mun. Hon ser lika förvånad ut som jag känner mig men intar lydigt position och jag får en kladdig fitta i blickfånget.

”Slicka henne ren och fortsätt tills hon kommer över ditt ansikte”, säger han och sätter en fot mellan ryggstödet och min höft. Plastlocket klickar, och Linda stönar lågt medan han förbereder hennes anus. 

Jag kokar av ilska. Det var inte så här kvällen skulle bli! Det är Linda som borde ligga här och slicka min fitta.

Ljummen sperma droppar på min underläpp, och jag slickar mig om munnen på reflex. Mmm! Smaken av deras könssafter är gudomligt eggande. Med ivrig tunga gör jag rent henne. Jag särar på hennes svullna blygdläppar och lapar ur hålet. Det är svårt att veta om hennes ljud av njutning kommer av min behandling eller av Peters kuk som långsamt tränger in i hennes anus. 

Könsdofterna gör mig rusig. Hennes klitoris är varm och hal. Jag nafsar och nyper med läpparna. Plötsligt åker hon fram över mitt ansikte och stönar högt.  Peter dunkar på bakifrån, och jag har fittsafter upp till ögonbrynen. Jag gör mitt bästa. Försöker andas samtidigt som jag slickar. Utan problem får det plats med två fingrar, och jag pressar in ett tredje. Hon är så härligt våt! Jag också. Min andra hand letar sig ner mellan mina ben och jag börjar gnugga frenetiskt. Så skönt!

”Jag ser dig Angelica. Bort med handen!” morrar Peter.

Helvete också! Han menade allvar när han sa att jag inte skulle få komma ikväll.

Linda stönar högt, och mina fingrar pressas samman. Rytmiskt, darrande. Det rinner ur henne, längs min hand och underarm. 

Peter tränger djupt in och stelnar i rörelsen.

”Jäävlar!” stönar han och juckar några gånger innan han drar ut sin kladdiga kuk.

Linda faller flämtande ihop på mig, och jag får kämpa en stund innan jag kommer loss och kan rulla ner på golvet. Trosorna är dyblöta, fittan svullen och otillfredsställd. Sexuell frustration kryper i kroppen. 

 

Linda går till toaletten för att fräscha till sig, och Peter flyttar till öronlappsfåtöljen. Han tittar på mig med ett självgott leende på läpparna.

”Vad säger min lilla slyna? Var det inte en härlig kväll?”

”Den är väl inte slut än?”

”Jo, det är den.”

Jag lägger armarna i kors och höjer hakan. Vägrar möta hans blick. Så här sur har han nog aldrig sett mig.

”Kom hit”, säger han och kröker ett finger. ”Jag är inte färdig med dig än.”

Jag kryper fram till honom och in mellan hans knän. Tänker han låta mig komma ändå?

Han tar tag runt roten på sin halvhårda lem böjer upp den.

”Sug den ren.”

 

Linda harklar sig diskret på tröskeln, och jag försöker vrida huvudet men Peter håller fast mig med kuken långt inne i min mun.

”Tack för ikväll”, mumlar hon. ”Är det något mer jag kan stå till tjänst med? För annars … annars går jag.”

Hon låter hoppfull på rösten, och jag ber en inre bön att Peter beordrar henne att komma hit och slicka mig.

”Jag kan tänka mig en hel del olika användningsområden för dig men vi låter det vara så, för ikväll”, säger han och avfärdar henne med en nick innan han släpper taget om min nacke.

Jag skjuter genast ifrån och fyller lungorna med luft. Trådigt sekret hänger i en sträng från hakan.

Peter smeker min kind. Låter pekfingret dra längs käkvinkeln och stoppar tummen i min mun.

”Du är uppenbarligen inte ordentligt uppfostrad än. Du borde ha vetat bättre än att hålla Linda hemlig för mig. Vilket straff tycker du är lämpligt?”

”Jag tycker att jag har blivit bestraffad nog. Snälla Peter, låg mig få komma.”

”Näpp”, säger han. ”Du har onaniförbud lika länge som hemlighetsmakeriet. Hur länge var det?”

”En vecka”, ljuger jag, utan att blinka.

”Ha!” fnyser han och skakar på huvudet. ”Vi säger fyra veckor och då är jag snäll för jag misstänker att det är mycket längre än så. Har du något att säga?”

”Tack”, mumlar jag och sänker blicken.

Om jag känner Peter rätt, kommer han att beordra mig att smeka mig själv till gränsen för orgasm varje dag fram tills straffperioden är över. Och, som om det inte är nog, blir det säkert strafftillägg för att jag ljög honom rätt i ansiktet nyss. 

Hjälp! Det kommer att bli en djävulskt frustrerande månad.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Sandersson

Hm... skrev nog lite fel här nere. En eventuell fortsättning blir ju nummer fyra. Jag skyller på ... öh... jag har inget att skylla på. Är bara allmänt vimsig. Haha!

1/4, 2023 kl. 17:59

#4

Wingman1969

Underbar novellserie! Ser fram emot många fler avsnitt!

1/4, 2023 kl. 16:35

#3

Sandersson

Tack! Får se om det blir en tredje del... ;)

1/4, 2023 kl. 10:57

#2

MartinL

Fyra veckors lidande kommer säkert göra bratten mjuk som en trasa, helt rättvist!
Undrar bara vad det blir för strafftillägg?
Nu blir de frustrerande väntan igen.

31/3, 2023 kl. 15:52

#1

RuterEss

Vad kan man säga annat än TACK! Du levererar. Igen!. Välskrivet och rappt, utan att tappa i detaljrikedom, bjuder du oss på osande hett sex. Att du sedan kryddar med lite humor gör inte anrättningen sämre. Härligt!

31/3, 2023 kl. 14:54