Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/4, 2023 kl. 14:50, av TureTutt

Stellas nya skola

Del 2 av 2 i serien Rakt på sak

En liten inblick i vad som händer på en skola där man inte är så väldigt strikt vad gäller reglerna. Speciellt på vissa lärares lektioner kan man komma undan med det mesta.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

TG64

Japp bättre enligt mig men just känslorna ur bägge könens synpunkt skulle jag uppskatta! Sedan var det ju mot slutet som det knöts ihop, det att de tyckte äldre män knullade bättre och sannolikt var större och vad det gäller det skulle man velat läsa mera om själva längdens känsla för det är faktiskt ingen myt om att de färgade i genomsnitt är längre men genomsnitt betyder också att det finns de som är långt under genomsnittet såväl som över. Vet faktiskt inte fakta men det spelar ingen roll i fantasin- jag menar om msn kan tränga in i själva livmodern? Stukad livmodertapp existerar tyvärr men om man nu studerar diverse bilder så kan det vara möjligt att med tillräcklig längd tränga in där som då måste kännas något otroligt skönt för ollonet men troligen inte för tjejen men vad vet jag? Hoppas att jag inte skriver elakt eller så utan snarare inspirerar på någon nivå? Skriv genast till mig om jag uppfattas som elak eller liknande så jag kan försöka ändra på det! Det är annars orsaken till mina långa kommentarer- de är för att minska risken för missförstånd som alltid blir om jag kortar av kommentaren och jag har blivit avstängd och hotad om evigt bannlyst men vill verkligen ge mina synpunkter! Extra mycket nu när gilla knappen vägrar att fungera för mig det här året... Fortsätt gärna med fler delar och ta ut svängarna så mycket du vågar på olika sätt så kan du anteckna ideer till dina vanliga noveller som kan komma av fantasins utflykter! Så enormt mycket lycka till!

25/7, 2023 kl. 16:52

#1

TG64

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

25/7, 2023 kl. 16:52