Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/4, 2023 kl. 15:08, av mx55

Mirandas Dagbok 2: Emy

Del 2 av 7 i serien Mirandas Dagbok

Det är en het sommardag när Emy får se något som hon inte väntat sig. Något som får hennes tankar och känslor att dra åt ett håll hon inte kunnat förvänta sig och som stakar ut kursen för att inte bara förändra hennes liv, utan även hennes syskons.

Detta är en fristående serie som utspelar sig före, parallellt med och efter mina serier om sextonåriga Emma och hennes bröder. Du behöver inte ha läst någon av dessa men om du vill så får du gärna göra det. Det spelar ingen roll om du läser denna först eller väntar tills senare.

Även om platserna i denna berättelse finns i verkligheten så har inget av detta hänt. Alla personer är uppdiktade och eventuella likheter med verkliga människor är bara en olycklig slump. 

 

Sommaren 2018

 

Emy antog att hon som sextonåring var lite för gammal för att smyga på sina bröder men ibland var det ändå spännande att göra det.

Det gula huset i Vedum som familjen bodde i hade två våningar och fem sovrum. Ett av dem låg på bottenplan medan de andra fyra låg som i en kvadrat på övervåningen. Två av dem, de som hon och Miranda hade, var egentligen ett allrum som delats av.

Utanför Emys rum stod ett stort träd och hon brukade ofta klättra ut genom sitt fönster och sätta sig på en av de tjocka grenarna. Det var inte ofta hon smög ut på nätterna genom att klättra ner, även om det hände. Mest satt hon där ute och njöt av att vara gömd bland löven. Men det var också så hon spionerade på sina bröder och deras kompisar. Från sin plats kunde hon nämligen se in genom Olivers fönster.

Som de flesta andra killar så hade de ibland lekt med och undersökt sina könsorgan. De hade mätt dem och kollat vem som kunde spruta först och mest. Allt det där visste hon. Det hade hon upptäckt redan när hon var tio eller kanske till och med nio.

Nu var det såklart längesedan som Oliver och hans kompisar haft kukmätartävlingar men det kunde fortfarande vara intressant att titta in. Som de kvällar när han hade med sig någon tjej hem. 

Ibland kunde hon sitta där ute och se in i hans halvdunkla rum. Som hon satt kunde hon se rakt in mot hans säng. Hon satt och såg på medan hennes bror låg ovanpå eller stod bakom någon av traktens tjejer. Vad hon visste så hade han varit med tre stycken, och två killar.

Hon kunde smygtitta på hur han körde sin kuk in och ut i någon tjej som kanske var en av hans klasskompisar eller någon som bodde några hus bort på gatan. I några veckor hade han även legat med en tjej som gick i hennes klass. Det hade sett ut som att hon gillade det. 

Det var både spännande och lite läskigt att sitta där uppe i trädet och tjuvkika på hur hennes artonåriga storebror hade sex. Samtidigt kunde hon inte låta bli att känna sig lite äcklig. Det var trotts allt hennes bror som hon såg på. Värst kände hon sig de kvällar hon hade smekt sig själv medan hon tittat. Det var ju inte som att det var hon som hade sex med honom men hon såg ju ändå hur han knullade och blev avsugen av de olika tjejerna. Hon såg sin bror ha sex och blev kåt av det. Så kåt att hon satt med täcket virat runt sig samtidigt som hon pullade sin fitta och smekte runt sin klitoris.

Hennes lillasyster Miranda hade såklart ingen koll. Sommaren 2018 var året hon fyllt tretton och även om hennes kropp redan var välutvecklad så trodde inte Emy att hon hade så värst mycket koll på det där med sex. 

Själv hade hon gjort sin sexuella debut hösten dessförinnan. Det hade hänt på halloween och det var kanske inte den bästa upplevelsen i hennes liv. Hon hade legat på rygg i en killes säng och taget emot honom i de få minuter han lyckades hålla sig innan han kom i henne. Efteråt hade hon förstått att det även var hans första gång så egentligen var det väl inget konstigt. Även om hon gärna hade velat uppleva de där fantastiska känslorna alla tycktes prata om.

Så när hon nu satt i sitt träd denna junidag så förväntade hon sig inte att se något intressant. Olivers förra tjej hade, efter ett högljutt bråk, lämnat huset för att aldrig mer återvända. Det hade hänt för bara ett par veckor sedan och sedan dess hade hon inte sett till någon annan tjej, eller kille, och dessutom var hela familjen hemma. Det var knappast troligt att något skulle hända nu. 

Därför var det inget som kunde förbereda henne på vad hon skulle se när hon lyfte blicken från boken hon läste. Hon hade suttit fast i den ett tag och funderade nu på att klättra in i huset igen och försöka hitta något att dricka. Om hon, beroende på hennes mammas humör, vågade visa sig utanför rummet.

Därför förstod hon först inte riktigt vad det var hon såg. På sängen i rummet stod nämligen Oliver på alla fyra samtidigt som en kille stötte sin kuk in och ut i hans röv. Det tog inte lång stund för henne att känna igen vem killen var. Det var Tim! Deras äldsta storebror.

Hennes yngre storebror stod och svankade samtidigt som den äldre stötte sin kuk i hårda stötar in i hans öppning. Mellan hans ben kunde hon se hur hans rakade kuk hängde halvt slak. Hon tyckte att det såg ut som att den nästan gungade fram och tillbaka i takt med de två killarnas rörelser.

Visst hade hon sett hur de lekt och tagit på varandra men det var, som sagt, flera år sedan nu. Hon visste inte om de kanske dragit och känt på varandra någon gång och kanske till och med, på skämt, gett varandra en avsugning. Men det här? Det här var på riktigt. Det här var sex!

Till sin förvåning, och till viss del förfäran, så kände hon hur det började att rinna till mellan hennes ben. Hon var klädd i ett tight, svart linne, ett par lika svarta leggings och ovanpå dem en kort, mörkgrå kjol. Hon försökte att dra upp kjolen så att hon skulle kunna komma åt att smeka sig över det sträva byxtyget men snart hade hon lyckats få in sin högerhand innanför det tighta plagget. 

Det var inte helt bekvämt att försöka föra fingrarna ut och in i sig och hon hade gärna rest sig upp och dragit ner det som täckte hennes underkropp, men eftersom att hon var rädd att hon då skulle riskera att falla ner från sin plats så lät hon bli. Istället satt hon bara stilla och fortsatte att storögt se på medan hennes äldsta storebror fortsatte att pumpa sin kuk i den yngre. 

På samma sätt som när hon sett Oliver ta någon bakifrån så var hon frustrerad över att hon inte kunde se ansiktet. Hon hade ofta tänkt att han borde sätta upp en spegel så att hon kunde se tjejens ansikte. Särskilt skulle hon velat se sin blonda klasskompis ansikte när han knullade henne. 

Plötsligt såg hon hur Tim drog sig ur och hur Oliver snabbt satte sig på knä med rak rygg. När han sedan tog emot Tim i munnen hann Emy reflektera över vart den nyss varit innan han tycktes stanna upp. Så som hon satt kunde hon se från sidan hur han vred ihop ansiktet när han kom i deras brors mun. Han höll kvar sin kuk i Olivers mun och när han tillslut drog ut den så kunde hon inte se några spår av satsen.

Så fort han var klar så reste sig Oliver upp till stående och det blev nu Tim som fick en kuk i munnen. Han runkade upp Olivers stånd och slickade längst med skaftet och försökte mjuka upp runt ollonet med tungan.

Hon såg allt snett framifrån. Hennes bröder var placerade mitt på sängen och från sin läktarposition såg hon hur Tim hade halva Olivers stånd i munnen samtidigt som han runkade det. Medan hon fortsatte att röra fingrarna i sig själv så såg hon på medan hennes storebror runkade och sög på Olivers kuk. Hon hade ingen aning om hur lång tid tog men när han väl kom så öppnade Tim munnen och tog emot det första sprutet direkt på tungan. Därefter så slöt han sina läppar kring skaftet igen och när Oliver sprutat klart så tycktes han också svalt undan allt.

Så fort killarna var klara så reste sig Emy upp från sin halvsittande position. Hon hade helt glömt bort boken och svor tyst till när hon hörde, och såg, hur den föll genom grenverket och hamnade på gräsmattan nedanför. 

Försiktigt kravlade hon sig in genom sitt fönster och med darrande händer så stängde hon det. Hela kroppen skakade av nervositet och någon annan spänningskänsla hon inte riktigt kunde sätta orden på. Trotts blandningen av spänning, förvirring, stress och kanske lite äckel så drog hon snabbt av sig de kläder hon hade på underkroppen och kastade sig på sängen.

Så fort hon var på plats så begravde hon högerhandens fingrar inuti sig. Hon var redan så våt att hon utan problem fick in tre av dem. Samtidigt så lät hon vänsterhanden spela över sin klitoris och bara ett par minuter senare så kom hon i en skakande orgasm.

Till att börja med låg hon bara kvar på sängen. Hennes hjärta bultade hårt i bröstet och hon förstod varken vad som fått killarna att göra det de gjort eller hennes egen reaktion på det. Trotts att hon kände en blandning av ångest och illamående så kunde hon ändå inte låta bli att fortsätta att vara lite upphetsad över tanken. 

Nästan utan att tänka på det så började hon att smeka sig mellan benen igen och när hon blundade och lät tankarna flyga bort så var det bilden av hennes bröders rakade kön som hon såg. Hon funderade på hur det skulle kännas att hålla i dem eller rent av att ha någon av dem i sig.

Efter att hon kommit ännu än gång så kände hon sig smutsig. Vad hade hon ens fantiserat om? Hur sjuk var hon egentligen? Hur sjuka var de? Ändå så kunde hon inte släppa tanken på det som hänt när hon sedan stod i duschen och lät vattnet spola över henne i vad som kändes som evigheter. Hon funderade över det när hon såg sina bröder samtidigt som hon inte ville titta på dem utifall att de skulle misstänka att hon sett något.

Killarna fortsatte att ligga med varandra de nästkommande veckorna och varje gång hon upptäckte det så kröp hon ut till sitt gömställe och tittade på medan hon smekte sig till flera orgasmer. Det sistnämnda förvånade henne faktiskt. Hon hade alltid haft svårt för att komma. Oavsett om det var med en kille eller med sina egna fingrar men när hon såg sina bröder kunde hon fingra sig till flera orgasmer i rad. Långsamt började det gå upp för henne att hon var kåt på dem och på att hon, om hon fick chansen, nog faktiskt ville ligga med någon av dem. Eller varför inte båda?

Men så blev det aldrig. Inte den sommaren i alla fall. 

 

Hösten 2019

 

De fyra syskonen hade vant sig vid att leva inklämda i den lilla trean. De hade bott där i ungefär ett år nu men ändå så var hallen fortfarande fylld av ouppackade flyttkartonger. De flesta innehöll porslin, böcker, prydnadssaker och allt möjligt krimskrams som deras mamma någon gång köpt på sig. 

Det var inte särskilt mycket av husets möbler som kunnat följa med. De fyra syskonens sängar stod hoptryckta mot varsin vägg i de två sovrummen men skrivbord, bokhyllor och liknande fanns magasinerade. Emy viste att socialen hade bekostat de första tre månaderna och att deras pappa nu betalade för förrådet så att inget skulle slängas. För hennes del kunde de dock lika gärna elda upp skiten. Hon skulle aldrig få användning för sakerna i vilket fall ändå.

Det viktigaste hade hon såklart tagit med sig. Leksaker som hon förknippade med minnen och några mjukisdjur. Hon hade också sparat en mängd skolböcker som alla nu låg i en av lådorna ute i hallen. Vad Miranda eller hennes bröder packat med sig visste hon inte. De pratade aldrig om det liv de levde. De var fullt upptagna med att leva det.

Hon visste inte om Tim och Oliver hade fortsatt att ligga med varandra. Själv hade hon haft ett par misslyckade manliga sexpartners under hösten men sedan början av 2019 hade det varit tomt på sexfronten. Men med en boendesituation som hennes så var det väl kanske inte så konstigt, tänkte hon. Det var ju inte direkt som att hon kunde ta med sig någon hem och det var inte heller så att de alltid kunde vara hos killen. 

Såhär inför starten av andra året på gymnasiet så hade hon annars hoppats på att få ett eget rum. Oliver hade tagit studenten i juni och de fyra syskonen hade förutsatt att det nu skulle bli dags för bröderna att flytta hemifrån. Detta hade dock deras biståndshandläggare på socialen satt stopp för. Enligt henne fanns det inget som hindrade de båda att bo tillsammans med sin mamma och därför kunde hon inte bevilja dem något bidrag för egna hyror. Det var då som Emy brutit ihop och sagt att de lika gärna kunde bränna upp hennes möbler. Hon skulle aldrig kunna ställa dem någonstans. Det enda sättet att få ett eget rum var att flytta hemifrån själv och den dagen hon kunde göra det skulle hon också köpa ett eget möblemang. 

Det hade varit ett ganska trist sommarlov som mestadels spenderats i lägenheten. Det här var första sommarlovet som Emy och Miranda insett att det trotts allt var rätt bra med skollunch. Som det var nu fick de försöka överleva på den lilla summa pengar som deras mamma fick. Pengar som allt som oftast försvann lika fort som de kom in. 

Tre veckor hade de dock spenderat med deras pappa i Stockholm. Under våren hade han lyckats köpa sig en trea i Gubbängen. Emy och Miranda hade redan hunnit vara där några gånger och även om de även där fick dela rum så var det skönt att få komma bort från Vara och att spendera lite tid med deras pappa. 

De hade mest vandrat runt i stan och ett par gånger hade de varit i Hökarängen och badat. Några dagar var de också hos farmor och farfar ute i Kungsängen där de också hängt med några av sina gamla kompisar som de lärt känna under loven de spenderat där. En eftermiddag hade de varit med två av dem, syskonen Wilma och Ines, på Gröna Lund.

I början av augusti hade också Tim och Oliver kommit förbi och hälsat på. De hade kört upp till huvudstaden i deras skruttiga gamla bil och Emy trodde att pappa Ulf skulle dö av skam när de parkerade den framför lägenhetshuset på Bordsvägen. Tillsammans hade de fyra syskonen gått på olika aktiviteter på Pridefestivalen och på lördagen hade de alla fem gått i paraden. 

Emy tyckte att dessa veckor helt klart hade varit den bästa delen av hela sommarlovet. Hon hade ingen aning om hur mycket pengar deras pappa spenderat på dem och hon mådde lite dåligt av skuldkänslor när hon tänkte på det. Men det var ju inte som att de fått med några fickpengar. Som sista topp så hade även hennes pappa gått med på, och skrivit under om, att hon skulle få göra en piercing i ena näsborren. Det han inte visste var att hon samtidigt passade på att även sätta en ring i sin ena bröstvårta. 

Det var tisdag kväll innan skolans första dag och Emy hade spenderat eftermiddagen i stallet. När hon varit liten hade hon tävlat en del i dressyr och även om hon inte tävlade så mycket längre så hade stallet verkligen blivit som en fristad det senaste året. Hon brukade vara där en till två kvällar varje vecka och såklart även på helgerna. Hon hade lånat brödernas gamla EPA och hade precis parkerat den utanför lägenhetshuset. 

När hon kom in i lägenheten så märkte hon inte av att någon var hemma. Hon visste att Miranda tänkt spendera eftermiddagen med den klasskompis som hon hade i kvarteret och hon gissade att deras mamma var över hos någon granne. Möjligen för att dricka billigt vitt vin ur tetrapack. Hon drog därför direkt av sig sina kläder och efter att ha kastat dem i tvättkorgen så ställde hon sig i duschen. 

När hon var klar så virade hon en handduk runt sig och började att gå mot sitt och Mirandas rum. På vägen dit tyckte hon dock att hon hörde ljud från det rum som delades av hennes bröder. Det lät precis som om någon hade sex och när hon såg att dörren lämnats lite på glänt så kunde hon inte låta bli att titta in. 

Hon trodde inte att hennes bröder medvetet hade lämnat dörren öppen men om man inte verkligen drog hårt i den och samtidigt vred i handtaget så hade den en benägenhet att glida upp. Det var därför som hon kunde stå och se på hur Tim låg i skeden bakom Oliver och taktfast rörde sin kuk i hans anal samtidigt som han med en hand runkade hans kuk. 

Som fastfrusen stod hon och såg scenen som utspelade sig framför henne. Alla hennes gamla, smutsiga, tankar om hennes bröder återkom genast och hon kände hur det hettade till mellan benen. Hon visste inte om det här var första gången under det senaste året som hennes två bröder legat med varandra men om de gjort det tidigare så måste de ha lyckats dölja det väl. Tills nu.

Hon lät handduken falla till golvet och började att smeka med sin högerhand mellan benen. Hon särade dem något och snart hade hon fört in två fingrar inuti sin blöta öppning. Hon stod lutad mot väggen och lät fingrarna glida ut och in i sig och hon kunde höra ett lätt plaskande ljud som ökade i takt med hastigheten på hennes rörelser.

Helt plötsligt såg hon hur Oliver öppnade sina ögon och hörde hur han skrek rakt ut.
– Fan! skrek han till och drog sig snabbt loss från Tim.
– Va? frågade den äldre storebrodern och tittade upp från sin plats bakom honom.
– Oj, sa han sedan i vad Emy tyckte lät som en otroligt dum ton.
– Hur länge har …? sa han sedan men tystnade genast.
– Ett tag, svarade hon med ett leende.

Hon visste att hon inte borde men alla förra årets tankar och snuskiga fantasier kom över henne. Hon gick fram till sängen och satte sig på huk framför den och tog tag i Olivers kuk. Hon strök med högerhandens fingrar över den innan hon slöt handen och började runka.

– Vad fan! Är du helt jävla sjuk? hörde hon plötsligt Tim skrika från sin plats bakom Oliver.
– Vadå? svarade hon, genast defensivt.
– Varför skulle jag vara det?

– Men det är din brorsa för fan! Du kan inte runka av honom fattar du väl.
Tim hade höjt rösten och Emy kunde verkligen inte förstå varför.
– Vadå då? Du knullar ju hans röv, sa hon därför och försökte låta lugn.
– Det är inte samma sak, morrade Tim till.
– Varför inte det?
– För att du är hans syrra.

– Okej, sa Emy torrt.
– Så det är ok för bröder att knulla varandra i röven men inte för deras syster att runka dem?
– Nä. Det är inte samma sak.
– Varför?
– För att det är mer på riktigt liksom, svarade Oliver och satte sig upp.

– Jaha? Vaddå mer på riktigt? Så killsex är inte riktigt sex då eller?
– Klart det är, svarade Tim surt.
– Men det är lite annorlunda när det bara är killar.
– Vadå annorlunda?
– Ja. Liksom. Killar leker typ mer med sina kukar, svarade Oliver.

– Som när ni mäter kukar och kollar vem som sprutar längst? frågade Emy.
– Typ, svarade Oliver.
– Och du tycker inte att det här är lite mer på riktigt än det?
– Alltså …, svarade han och ryckte på axlarna.

Hon satt kvar på golvet och såg på sina nakna bröder. Hennes kåthet hade gått över och allt hon kände var ilska. ”Vad var det för fel på dem?”, tänkte hon och suckade.
– Vist, vist. Whatever, suckade hon och reste sig. 

Hon såg till att de båda killarna fick en ordentlig uppvisning av hennes kropp. Hon funderade till och med på att smeka sig själv mellan benen framför dem men, med tanke på Tims reaktion, så lät hon bli.
– Du säger inget till någon va? frågade dock Oliver efter att hon börjat gå mot dörren.
– Klart jag inte gör, svarade hon så fort hon stannat till vid tröskeln.

– Har inte du kille förresten, Tim? frågade hon sedan.
– Eller homosex kanske inte gills som otrohet heller?

Utan att dra på sig handduken så gick hon raka vägen in till sitt rum och kastade sig på sängen. Så fort hon låg till rätta så förde hon ner sina händer mellan benen och började att med hårda, snabba rörelser tillfredsställa sig själv.

- - -

Det hade hunnit bli slutet av september och Emy hade märkt hur Tim och Oliver legat med varandra några fler gånger, även om hon inte gjort något för att varken titta på, eller avbryta dem. 

Hon hade suttit inne på sitt rum och pluggat och hade just rest sig upp för att se om det fanns något att äta. Det var fredag och pengarna hade precis kommit in på hennes mammas konto vilket betydde att hon var ute med några av sina vänner. Detta innebar också att Tim och Oliver tagit ut så mycket kontanter de vågat för att se till att det fanns mat.

På vägen till köket såg Emy hur Oliver satt framför TV:n och kollade på någon friidrott. Själv kunde hon inte säga att hon var så värst intresserad av idrott om det inte rörde hästsport. 

Hon bredde två limpmackor med ost och tog en mugg kaffe från bryggaren som stod påslagen på köksbänken. Istället för att sätta sig vid det lilla köksbordet så gick hon ut i vardagsrummet och satte sig bredvid sin yngre storebror.

– Vad kollar du på? sa hon för att inleda ett samtal.
– Friidrotts-vm tror jag, svarade han med blicken fäst på skärmen.
– Hur går det? frågade hon.
– Vet inte, blev hans svar.

De satt tysta ett tag. Emy sörplade lite på sitt kaffe medan Oliver drack ur sin mugg.
– Vad händer annars då? frågade Emy sedan.
– Vet inte, svarade han.
– Tim är i Skövde och jag tror Miranda är ute med hon den där grönhåriga.
Emy nickade. 

– Så Tim och Mahmud är fortfarande ihop då? Trotts att ni, ja? började hon.
Oliver såg sig hastigt och oroligt omkring som om någon stod och tjuvlyssnade.
– Vet inte riktigt. Tror han också varit med någon annan sedan han började högskolan. Har varit lite ”no contact” mellan dem.
– Ok, svarade Emy och det blev tyst igen.

– Hur länge har ni?
– Några år. Du vet. Det börjar med att man kollar in varandras … och så. Ja. Vi var singlar båda två och.
– Måste vara praktiskt med att ha sex så nära i huset? sa Emy frågande.
– Typ. Antar det.
Oliver ryckte på axlarna och såg mot sin syster.

– Men tjejer då? frågade hon sedan.
– Nä. Eller alltså. Det vore fan sjukt. Släpp det.
– Men vaddå? Jag har inte heller legat på ett tag. Inte på hela året faktiskt, svarade Emy.
– Inte? Men hon på Pride? frågade Oliver henne.
– Sarab? Nä. Tror vi båda var intresserade och vi har messat en del men det blev inget. Men hon bor i Skarpnäck så hyfsat nära pappa.
– Soft, svarade han.

– Men? fortsatte Emy.
– Nä. Alltså. Jag vet inte.
– Varför inte?

Oliver såg bort från tv-skärmen igen och riktade blicken mot sin syster.
– Är du seriös? Det var inte bara för att du såg oss?
– Jo. Det var det ju. Men jag har tänkt på det enda sedan dess, svarade hon och hejdade sig precis från att berätta hur hon smekt sig själv till tanken på honom och Tim sedan hon såg dem förra året.

– Är du kåt nu? Hörde hon istället Oliver fråga.
– Ja. Är du?
– Svårt att inte bli det när du snackar sådär?

Hon log mot honom och la sin hand på hans jeansklädda ben och strök med den upp mot hans skrev. Hon kunde inte känna hans kuk under de pösiga byxorna så hon började direkt att försöka få upp hans skärp och sedan byxknapp. 

Så fort hon fått ner hans blixtlås så fick hon hjälp av honom att hasa ner hans byxor till knäna. Hon såg på hans svarta boxers som hon genast också började att dra ner. Ännu en gång så reste sig Oliver lite från soffan för att hjälpa henne av med plagget.

Hon såg på sin storebrors kuk som redan stod hård mellan hans ben. Det var inte den största kuk hon sett men inte heller den minsta. Det priset hade gått till den där första killen som hon bara legat med en gång. Den största hade varit en kille hon legat med vid jul och det hade också bara varit en gång. Mest för att han var någons kusin som var på besök men också för att han inte brytt sig om henne. Visst. Det hade säkert varit trevligt med en stor kille, hade hon tänkt. Om han bara sett till att hon inte fått ont.

Hon slöt handen runt Olivers stånd och började att röra den upp och ner längst med det. Hon kände hur han ryckte till och droppade därför lite saliv över hans skaft innan hon återigen började att runka. 

Snart fylldes det lilla vardagsrummet av de slafsiga ljuden från hennes runkande blandat med Olivers stötvisa andetag. När hon hörde att han började låta lite ansträngd så tog hon några sekunders paus innan hon böjde sig fram och tog honom i munnen.

Det var inte svårt för henne att få in större delen av hans kuk och tillsammans med ett hårt tag runt nedre delen av den så började hon att samtidigt suga och runka honom. Återigen blev hon dock orolig för att han skulle spruta så hon reste sig upp.

– Vi kanske skulle gå …? frågade hon och kollade bort mot sovrummen.
Oliver följde hennes blick och nickade. 

De reste sig upp från soffan och började att gå mot de båda rummen. Emy funderade på vart hon helst ville vara någonstans. Killarnas rum med den svårstängda dörren kändes inte optimalt men samtidigt ville hon inte ligga i sin egen säng. Tänk om Miranda skulle komma hem och se dem. Därför styrde hon honom in till hans rum och såg till att dörrens lås verkligen klickade till när hon stängde den.
– Antar att vi borde ha …, började Oliver och de båda fnissade lite.

Emy var klädd i en svart luvtröja och ett lika svart linne. På benen hade hon en svart, kort kjol och ett par mörka strumpbyxor. Hon började med att dra av sig på överkroppen innan hon fortsatte med att ta av sig kjolen och att rulla av strumpbyxorna. 

När de båda var nakna stod de och såg på varandra. Oliver var kraftigt byggd och hade lite mage samtidigt som hans armar var muskulösa. Hans kuk var helt rakad och stod nu rakt ut och pekade mot henne.

Emy å andra sidan var lång och smal. Faktiskt så var hon ett par centimeter längre en hennes bror. Hennes bäckenben var tydligt synligt och på överkroppen var hon i det närmsta helt plattbystad. De små bröstvårtorna omgavs i stort sett bara av ett par små upphöjningar. Dock så fästes Olivers blick direkt mot den tunna silverringen som satt i den högra bröstvårtan. Det var på samma sida som den ring hon hade i näsan.

I ett par sekunder stod hon kvar och såg på Oliver innan hon tog de få stegen mot hans obäddade säng. Hon satte sig först ner på den och drog undan täcket som låg i en hög innan hon la sig ner på rygg och särade benen. Det var nu det skulle hända, tänkte hon när hon såg hur hennes bror kom närmare.

I över ett år hade hon tänkt på och fantiserat om det och nu skulle det ske. Hon hade drömt om hur det skulle kännas att ha någon av dem i sig medan hon smekt sig själv till orgasm efter orgasm. Oftast hade hon tänkt att det aldrig skulle hända och många gånger hade hon tänkt att hon säkert inte heller ville att det skulle göra det. Att ligga med sina syskon var ändå något äckligt och sjukt. Men nu stod han där vid sidan av sängen och var på väg till henne som låg på rygg i den med sina ben särade. Hon var redo att ta emot honom. Redo att känna hur det kändes att bli knullad av ett syskon.

Han klev upp i sängen och såg på tjejen som låg där. Han såg på det mörka håret vars lugg för dagen gick i blått och ner över den platta magen och mot venusberget som pryddes av en smal, mörk rand av hår. I övrigt var hon helt rakad. 

”Nu”, tänkte hon när han kommit fram till henne och satt sitt ollon mellan hennes blygdläppar. I en halv sekund stod han still med sin kuk där innan han böjde sig framåt och tryckte sig in i hennes mjuka, våta men rätt trånga inre. 
– Uhme, suckade de båda så fort han var inne. 

Han låg stilla över henne i ett par sekunder innan han började att röra sig med mjuka rörelser. 
”Det känns som vilken kuk som helst”, tänkte hon där hon låg på rygg och tog emot sin bror.
”Det känns som de andra normalstora kukar jag haft”, fortsatte hon sedan tankebanan.

Hon visste inte riktigt vad hon hade förväntat sig men med tanke på alla känslor hon haft innan hon tillslut tagit detta steg så tyckte hon att det borde kännas något mer. Att det faktum att det var hennes bror skulle förhöja njutningen eller få kroppen att darra av upphetsning. Men det gjorde det inte. Det var bara sex, tänkte hon. En i raden av killar som knullat henne. Den fjärde killen som gjort det.

Hon kände plötsligt hur Oliver drog sig ur henne och när hon såg hur han ställde sig på knä i sängen så reste hon sig direkt upp på alla fyra och ställde sig framför honom. Hon såg bakåt när hon kände hur sängen tyngdes ner något bakom henne och snart kände hon känslan av hur hans kuk återigen trängde in i hennes fitta. 

Han tog tag runt hennes midja och började att återigen stöta med kuken in och ut i hans lillasyster. Han hade alltid tänkt att hans och Tims sexuella aktiviteter var en förlängning på alla de lekar de lekt när de varit yngre. Att det var något killar kunde göra utan att det betydde så mycket. Såklart så underlättades det ju av att de båda var bisexuella. Annars trodde han inte att de skulle gått så långt som det gjort. Både han och Tim hade annars sugit av några killar som, vad de visste, var helt straighta. 

Men det här var något annat. Det här var på riktigt. Han visste att de korsat en gräns och att det var en som de aldrig skulle kunna gå tillbaka över. Inte för att han brydde sig allt för mycket. Hon hade trotts allt velat det här och om han skulle vara helt ärlig så hade han nog inte haft något emot om hon hade fått vara med den där eftermiddagen hon kommit på honom och Tim.

När han återigen kände att han var på väg att komma så drog han sig ur och satte sig ner på sängen. Han tog några lugnande andetag medan Emy reste sig upp och sträckte ut armarna något. Sedan såg hon mot honom och klättrade upp så att hon satt i hans knä. Snabbt fick de varandra på plats och snart hade hon börjat att rida honom.

Hon satt med särade ben på honom och hade sina smalben pressade mot madrassen allt medan hon höjde och sänkte sig på hans kuk. Det var hon som gjorde allt jobb och Oliver höll endast med ett lätt grepp runt hennes midja. Han såg upp på hennes slutna ögon och på den lilla silverringen som studsade i takt med ritten.

Efter ett par minuter så reste hon sig upp från honom och ställde sig återigen på alla fyra.
– Hur känns det att ta den där bak? frågade hon när hon såg att han kollade mot hennes håll.

Hon hade aldrig vågat fråga någon kille om att prova om de kunde ha analsex och hon var osäker på om någon av dem faktiskt hade kunnat ha det. 
– Jag vet inte, svarade han.
– Det är skönt och det finns en punkt som gör det extra skönt för oss killar. Vet inte hur det är för tjejer, fortsatte han.

– Har du knullat någon tjej där bak då? frågade hon även om hon visste svaret. Hon hade ju faktiskt sett honom göra det.
– Jo. Det har jag, svarade han.
– Har du? frågade han sedan.

– Nä, svarade hon och berättade hur hon aldrig vågat fråga.
– Hm, svarade Oliver.
– Man måste vara rätt försiktig och få det rätt, fortsatte han efter ett par sekunder.

– Antar att homokillar är bättre på det än straighta? sa hon frågande.
– Kanske. Men inte alltid, svarade han.
– Finns många som inte fattar att göra det bra.
– Men vill du prova? sa han sedan.

Emy nickade lätt och kände hur Oliver lämnade sängen. Hon stod kvar på alla fyra medan han gick bort till den väggfasta garderoben och plockade fram en flaska. När han var tillbaka hann hon läsa att det var ett enkelt, vattenbaserat glidmedel.

Ganska snart kände hon återigen tyngden av hennes bror bakom sig och snart kom också känslan av något svalt som sprutades ut mellan hennes skinkor. Hon gnydde till lite när hon kände hur Oliver pressade ett finger mot hennes öppning och andades sedan ut när han släppte det.

Hon kände genast hur lite mer av vätskan sprutades ut på henne innan fingret var tillbaka. Denna gång så kände hon tydligt hur det pressades in några millimeter i henne innan han drog ut det. Strax var det dock tillbaka och med det pressades ytterligare lite av glidmedlet in.

Det kändes som att det tog en evighet innan han tryckt in sitt hela långfinger i henne. Hon hade stått och andats ansträngt under hela tiden men kände samtidigt att det nästan började bli lite tråkigt. Var han inte lite väl försiktig, tänkte hon.

Därför blev hon lättad när hon kände hur han ganska omedelbart försökte att öka till två fingrar i henne och hur det direkt lyckades. Han stod kvar bakom henne i ett par minuter och pullade hennes bakre öppning samtidigt som han hela tiden fyllde på med ytterligare små mängder av glid.

Tillslut verkade han vara nöjd och efter att ha smörjt in sig själv så ställde han sig bakom henne och satte in sitt ollon mellan hennes skinkor.
– Är du ok? frågade han och tryckte lite till mot själva ringmuskeln.
– Helt redo, svarade hon med ett stön och strax efteråt kände hon hur han pressade sig in.

Det tog honom två försök innan han helt gled in i henne. De stönade båda till så fort han kommit in med så mycket av hans längd som han kunde och inte ens en sekund senare så började han att röra sig i hennes anal.

Känslan Emy kände var ovan men inte på något vis obekväm. Hon antog att hon tyckte att det var skönt även om hon tänkte att det gärna fått spänna lite mer i ringmuskeln än vad det gjorde. Hon började redan fundera på hur det skulle kännas att ha en större kuk där.

Hon kände dock hur Oliver började att öka takten på stötarna. Hon satte ner händerna lite hårdare i madrassen och tog emot sig allt medan han knullade hennes röv i snabb takt. 
– Åhe, åhe, åhe, kunde hon inte låta bli att flämta fram.

Oliver stod bakom sin syster och körde sin kuk i henne med hårda stötar. Han och Tim brukade inte ha så här hårt sex och det var dessutom sällan han var på toppen när de låg med varandra. Den enda han knullat så här hårt var en blond tjej som han legat med några gånger för något år sedan. Om han inte mindes fel så hade hon faktiskt varit en klasskompis till Emy.

Han slog undan tankarna på blonda tjejer och på sin storebror och fortsatte att fokusera på att stöta hårt i sin systers anal. Så fort han kände att han var redo att spruta så drog han sig dock ur henne och med ett hårt grepp om sin kuk så sköt han sedan ut sin säd över hennes rygg.

Emy suckade besviket när Olivers kuk lämnade hennes bakre öppning. Det var inte som att hon var nära att komma, det var det ju sällan hon gjorde när hon hade sex. Men hon hade velat se hur han sprutade. Nu kände hon bara hur den kladdiga säden landade på hennes rygg.
– Tack, flämtade hon ändå så fort hon satt sig ner på sängen.
– Tack själv, svarade han och log.

De båda fnissade lite nervöst innan hon reste sig upp från hans säng.
– Det var jättekul och jag gör gärna om det, sa hon sedan.
– Om du vill?

Han nickade som svar och såg upp mot hans nakna syster vars rygg var täkt med hans sperma.
– Klart jag vill. Tror du har rätt i att det är praktiskt att även ha en tjej att knulla så nära till hands.

Hon svarade honom med ett kort skratt innan hon tryckte ner handtaget och lämnade rummet. En halv minut senare stod hon under det varma vattnet och försökte att smeka sig till en orgasm, men som vanligt verkade hon inte riktigt lyckas.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.