Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/8, 2023 kl. 22:15, av TureTutt

Paulina och hennes ex

Paulina är gift med mjuka och gulliga Stefan. Han avgudar henne och hon älskar honom för det. Men hon minns allt som oftast sin förra kille, Victor, som var Stefans raka motsats. Hon försöker låta bli att tänka på honom, men en dag ringer han …

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TureTutt

Till Ulfochannika: Tack! Positiva kommentarer då och då håller uppe motivationen att lägga tid på att gratis leverera fiktiv underhållning av den här sorten. Visst är det förbjudna ofta det som lockar …

Till Pigge: En typisk Pigge-kommentar! Om Pigge inte gillar den typ av noveller jag väljer att skriva, så förstår jag inte varför Pigge ens bryr sig om att läsa. Eftersom Pigge tydligen vet exakt hur novellen kommer att framskrida så tycker jag att Pigge i så fall kan sätta sin tid på annat.
(Paulina hette Sandra i en tidigare version … nu är förhoppningsvis namnet ändrat på alla ställen)

27/8, 2023 kl. 14:52

#2

Pigge

Typisk Tuttnovell! Otrohet där det finns en mesig make och en tjej som inte begriper sitt eget bästa. Författaren mest känd för att aldrig fullfölja en serie
En fråga, vem är Sandra?

25/8, 2023 kl. 23:17

#1

Ulfochannika

Spännande start! Trots att det är så fel, så fel, allt det som Victor står för, så är det otroligt spännande att läsa om hur Paulina inte kan stå emot allt smutsigt och förbjudet

25/8, 2023 kl. 22:55