Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/10, 2023 kl. 08:41, av Pebe

Svindlande utsikt 2

Del 2 av 2 i serien Svindlande utsikt

När det är som bäst kommer överraskningarna. En efter annan...

För sammanhangets skull bör ni läsa del av ”Svindlande utsikt”. Där ges bakgrund och karaktärer beskrivs. Inte minst hur vi hamnade i konferensrummet, nakna kåta och njutande av varandra.

Detta hände runt 2001 så det är några år sedan. Är i grund och botten en sann historia även om jag säkert missminner en del detaljer. Lite tillagt och lite borttappat…

Tar tacksamt emot feedback, kommentera eller gärna via mail .

 

 

 Jag har precis fått uppleva Cissi få en otrolig orgasm och mitt fokus tills för fem sekunder sedan var att själv få komma och fylla hennes trånga mus med allt jag hade. Det fokuset hade försvunnit. Nu stod jag naken och slak och fånglodde på Emelie något steg in från dörröppningen.

 Fortfarande i chock ser jag hur Emelie tar några försiktiga steg vidare in i konferensrummet. Hennes blick rör sig mellan mig och Cissi och jag ser hur hon för ett ögonblick tittar ner mot mitt nakna skrev.

 - Vad gör du här? Hur länge har du stått där? Eller alltså, tittat… hur länge då? Frågorna bara ramlade ur min mun. Jag tittade på Cissi för att se hur hon reagerade, jag ville minst av allt att hon skulle dra sig tillbaka nu. Jag ville på ren svenska fortsätta knulla, jag hade som sagt inte fått komma. Till min förvåning ser hon inte speciellt överraskad eller chockad ut, tvärtom småskrattar hon mot mig.

 - Kan lite vara mitt fel faktiskt, ler hon mot mig, även om jag inte på riktigt trodde att du skulle dyka upp, fortsätter hon nu vänd mot Emelie.

 Emelie stod fortfarande mitt mellan dörren och våra nakna kroppar och visste inte riktigt var hon skulle bli av eller titta.

 - Jo, det var lite svårt att inte komma, sa hon lite tyst, när du textar så där till mig.

 - Textat, vem har textat vem vadå, frågar jag undrande och tittar från den ena till den andre.

 Kommer plötsligt ihåg hur jag sett Cissi ha sin telefon bredvid sig när jag hämtat vin. Jag som trott att hon textat sin pojkvän Jonas, men uppenbarligen var det Emelie som fått ett meddelande.

 - Va fan, textade du Emelie att komma hit och titta på oss? Jag visste inte vad jag skulle tro längre.

 - Nja, inte riktigt, fullt så pervers är jag inte, får jag skrattandes till svar.

 Emelie tar fram sin mobil och läser högt: - Jag tänker nog försöka låta det hända. Förlåt om jag tar din hemliga ”kärlek” innan dig, men just nu är jag liiiite onykter och väldigt kåt… Fast jag vet inte om han vill, berättar på måndag om vi inte ses innan. Kram C

 - Du planerade att ha sex med mig? OCH berättade det för Emelie INNAN vi hade sex? Jag tittade väldigt frågande på Cissi. Nånstans inom mig trodde och kanske hoppades jag att det var jag som förfört henne. Manligheten ni vet…

 - Hahaha ja lite så, men jag visste faktiskt inte om du ville och jag vill poängtera att det var du som var på mig först! Och jag var lite onykter när jag fick för mig att texta. Och kåt, vilket jag faktiskt fortfarande är…

 Ah, upprättelse, jag förförde henne! Men det ryckte till lite när jag hörde kåt. Först nu tänkte jag på att jag var naken men också att manligheten hade bestämt sig för rast och vila. En viss pinsamhet smög sig på mig och jag visste inte vad nästa steg skulle bli. Men eftersom Cissi uppenbarligen fortfarande var sugen bestämde jag mig för att se om Emelie var där bara för att beskåda eller faktiskt deltaga. För jag ville ha mer sex!

 - Så, varför är du här då? Ville du bara titta på oss? Eller vill du vara med?

 Emelie tittade lite förläget först på mig och sedan Cissi. Vände ner blicken i golvet och sedan upp mig igen.

 - eehh alltså… egentligen vet jag inte varför jag kom hit. Eller jo, men du vet… jag eehh… jag blev nyfiken och… jaaa…

 Hon tittade åter ner i golvet och nästan rodnade när hon fortsatte:

- upphetsad av hennes sms så jag… ja… ville, ville veta och kanske också…

 Jag tittade nyfiket på henne när hon halvt stammade fram sitt budskap. Det rådde nog ingen tvekan om att hon ville ha sex, men att den lite tillbakadragna gifta kvinnan skulle säga det rent ut satt långt in. Hon var dessutom aktiv inom en frikyrklig organisation så jag tror att det var ganska många spärrar hon hade varit tvungen att passera bara för att komma sig hit. Hon svor aldrig, hade förmodligen aldrig tagit ett runt ord i sin mun och jag hade svårt att se Emelie vara vild i sänghalmen. Snarare en försiktig missionär med maken utan massa passionerat förspel. Det var min tydliga bild av Emelie. Min bild skulle visa sig vara fullständigt felaktig.

 - Emelie, försöker du säga att du också vill ha sex, fyllde jag i lite onödigt hårt (men ack så roligt) mot henne. Vill du också känna och smaka på denna, sa jag och tittade ner mot min nu något lite styvare lem.

 Rodnaden steg på hennes kinder när hon följde min blick nedåt.

 - Ta av din tröja, sa jag, det måste vara väldigt varmt med en tjock tröja här inne.

 Hon tittade lite tveksamt på mig och det tog ett par sekunder innan hon sakta drog tröjan över huvudet. Döm om min förvåning när jag såg att hon bara hade en BH under, ingen tunnare tröja eller blus. Plötsligt stod hon halvt blottad framför mig och Cissi. Och sakta förändrades hennes blyga blick mot en lite mer beslutsam när hon mötte min blick och ett försiktigt leende spelade i hennes mungipor. Jag kunde inte låta bli att blicka ner mot hennes bröst som var praktfulla, lite tunga men väldigt välformade och snygga.

 - Men Emelie, kom det förvånat från Cissi, varför har du gömt den snygga överkroppen i tjocka och bylsiga kläder? Hon var tydligen lika förvånad och imponerad som jag var.

 - Du är ju skitsnygg Emelie, sa jag. – Kom hit.

 Åter ett ögonblicks tvekan och för en kort sekund syntes blygheten i blicken men den byttes lika snabbt till beslutsamhet och hon gick fram emot mig med säkra steg. Jag mötte henne i sista steget och drog henne emot mig samtidigt som jag mötte henne med en kyss. Nu fanns ingen tveksamhet kvar hos henne, kyssen besvarades direkt och med glöd. Hon pressade ihop oss och kysstes passionerat samtidigt som hennes händer smekte över min kropp. Sakta drog hon sig lite tillbaka och tittade på mig.

 - Det har jag längtat efter sedan jag såg dig första gången. Hon kysste mig igen och lät sina händer glida ner över mina skinkor som hon ivrigt klämde på. Åter avbröt hon kyssandet.

 - Äntligen, fortsatte hon. Och den här har jag onanerat till i min fantasi så många gånger.

 Hon greppade mjukt den begynnande erektionen, runkade den lite försiktigt.

 - Va? Har du fantiserat om min… min… när du onanerat?? skrattade jag fram.

 Hon började kyssa uppför halsen och örat och viskade:

 - Mm, hur hård din kuk är i mig, hur den fyller mig. Hur du tar mig överallt, hårt! Verkligen knullar mig!

 Blev i det närmsta chockad över frispråkigheten, det var inte den Emelie jag trodde mig känna. Men samtidigt oerhört upphetsad! Hon fortsatte nu högre:

 - Tror minsann att den börjar vakna till liv igen, log hon mot mig och fortsatte att långsamt runka och samtidigt mjukt masserade pungen. Jag kände hur jag snabbt blev allt hårdare av de mjuka händerna och jag stönade lätt.

 - Mmm, svårt att inte vakna till liv med så sköna händer på en sexig kvinna, svarade jag.

 - Hallå, glömmer ni att jag också finns, kom det plötsligt från bordet. Jag vill också ha lite uppmärksamhet minsann, skrattade Cissi mot oss.

 - Dig glömmer man inte bort, men jag ville välkomna Emelie lite. Kom hit och hjälp mig klä av henne.

 Cissi tog ett skutt från bordet. Fortfarande med blusen hängande över brösten och kjolen som en orm runt magen tog hon ett par kliv mot oss. Hon var så otroligt sexig och som om inte Emelies händer var tillräckliga så gjorde blotta synen av Cissi mig ännu hårdare.

 - Inte bara Emelie som behöver kläs av, lite mycket kläder på oss alla tycker jag, skrattade hon mot mig. Det slog mig då att där stod jag med byxorna hängande över knäna och skor samt strumpor på fötterna. Sparkade blixtsnabbt av mig allt och vände mig mot Cissi.

 - Först på plats bör få hjälp först kan jag tycka, sa jag mot henne och drog sakta av blusen följt av Bh’n. Kunde inte låta bli att ge brösten lite uppmärksamhet till hennes uppskattning. Gick ner på knä och lirkade ner hennes kjol. Med händerna om skinkorna kysste jag sakta låren upp mot ljumskarna och drog sedan hela tungan över den blöta musen. Stannade några sekunder med fokus på den hårda knoppen. Njöt av doften och smaken, fräsch och samtidigt stark av sex. Hörde samtidigt hur det ”prasslade” till och vips såg jag mellan Cissis ben att Emelie stod bakom Cissi enbart iförd svarta trosor och BH. Cissis händer tog om mitt huvud och tryckte lite och jag lät min mun pressas mot och sög in klitorisen.

 - Ooohh sköönt, kom det tyst uppifrån. Lyfte blicken och såg henne med huvudet bakåt och slutna ögon. Jag såg också till min förvåning hur Emelies händer kupades runt Cissis bröst, kramade dem och drog lite i vårtorna.

 - Emelie…vad? viskade Cissi.

 - Du är så snygg, jag bara måste få känna på dig, viskade Emelie tillbaka och kysste Cissi över ryggen och nacken.

 - Mmm jjaaa så skööönt……

 Just nu var hon centrum, blev slickad, smekt och kysst över hela kroppen. Emelie förflyttade sig så hon kunde bearbeta brösten med både mun och händer. Cissi protesterade inte alls utan började vrida sig av upphetsning med allt tyngre andhämtning. Hon var helt hänförd och bara stod och tog emot njutningen. Jag slickade och sög hennes mus intensivt, masserade klitoris och pullade henne med fingrarna. Såg Emilies händer och mun var överallt på Cissi och tittade upp när jag plötsligt kände hennes fingrar vid min mun. Hon tittade leende ner på mig, sög sina fingrar blöta och började med vana fingrar massera Cissis klitta.

 - OH, AAAhhh, kom den omedelbara högljudda reaktionen. Emelie gjorde det tydligen väldigt bra. - Fortsätt så, fortsätt sååhh, stönade Cissi flämtande fram.

 Jag drog ner Emelie mot mig och kysste henne, lät henne smaka på Cissis safter från min mun.

 - Slicka henne, kommenderade jag henne med leende. Emelie tvekade inte sekund utan sittandes på huk gav hon sig på Cissis blöta mus med tunga och fingrar. Vilken syn, två på olika sätt lika snygga och sexiga kvinnor som har oralsex. Jag kysser Emilies hals och öra och viskar:

 - Du gillar det va? Att slicka Cissi och höra henne njuta av din mun och dina fingrar. Du blir kåt av det skulle jag tro, fortsatte jag och smekte hennes mus över trosan. Och där var det riktigt blött!

 Fick ett leende och mumlande stön till svar, det gjorde hon verkligen. Reste mig upp bakom Cissi och med min stenhårda erektion mellan hennes skinkor greppade jag brösten och kysste henne hårt, lät henne smaka sina egna safter. Hon andades flämtande i min mun ivrigt kyssandes.

 - Du vet att det är Emelie som slickar dig? Hennes tunga i din mus… hon gillar det och du också!

 - Mmm jjaa…. Fan, jag kommer snart igen, så jävl-aa skönt. Finger Emelie, jag kohhommer…

 Med två eller tre fingrar i musen började Cissi skaka. Jag höll henne i håret mot min axel och njöt av synen. Ett närmast gutturalt ljud steg när orgasmen kom.

 - OOOHHH NNUUU NNNUUU… MMMMM…. AAAAaaahhhhhh. Cissi skrek ut sin orgasm, det gick som vågor gång på gång genom kroppen.

 Safterna rann över Emilies ansikte och hon fortsatte att pressa mun, tunga och fingrar mot musen. Cissi nästan krampade av behandlingen och jag fick hålla henne upprätt när det sakta avtog. Hon sjönk ner på rygg på bordet med benen hängande från kanten, helt utslagen.

 - Åh jävlar, det där var intensivt, sa hon tyst. Har aldrig blivit slickad av en tjej eller på så otroligt skönt sätt, fortsatte hon fnissade. Emelie kröp upp på alla fyra på bordet, sänkte sina läppar mot Cissis: - Du smakar ljuvligt, smaka. De kysstes lite försiktigt fnittrande.

 - Du var väldigt sexig när du kom.

 - Har aldrig fått en sån orgasm, det svartnade nästan för ögonen. Helt vimmelkantig, fnittrade Cissi.

 - Har aldrig slickat någon förut. Älskade smaken av dig och känslan när du kom över hela ansiktet. Ska vi ge lite uppmärksamhet åt honom nu kanske, jag vill också knulla och komma över hans kuk som du gjorde…

 - Men Emelie!? Cissi skrattade förvånat. – Vem är du egentligen, va? Kuk? Knulla? Har aldrig hört dig prata så jäkla grovt. Cissi skrattade bubblande mot Emelie.

 - Jag är så sjukt kåt nu, blir nog lite annorlunda då. Fast jag har aldrig sagt något sånt till Mattias (hennes minst lika frireligiösa make), han skulle tro att jag var besatt. Och ingen annan heller. Men jag blir och gillar att bli våpig när jag är riktigt kåt, men det går inte hemma… känn på mig hur blöt jag är.

 Bakifrån såg jag Cissis fingrar tveksamt röra sig över Emilies trosor med bara lätt tryck. Förstod att hon inte var helt bekväm med att smeka Emelie som dock stönade till lite.

 - Mer snälla, smek lite hårdare, nästan bad Emelie. Trycket och takten ökade och Cissi tog för sig lite mer. Jag ville inte vara sämre och kände mig dessutom lite utanför. Kysste mig upp för hennes lår, över skinkorna som jag greppade och knådade. En hel underbar rumpa, fyllig och fast på samma gång. Greppvänlig och som gjord att sätta på bakifrån. Drog försiktigt ner trosorna på halva låret och fortsatte kyssa hennes rumpa. Delade lite på skinkorna och blottade det rosa förbjudna hålet. Såg väldigt lockande ut så samtidigt som Cissi på Emelie uppmaning fortsatte smeka skötet lät jag tungan lätt glida mellan skinkorna och upp över anus.

 - Oh gud ja! Slicka mitt anus, snälla! Åter den nästan bedjande rösten, undrar om Emelie är lite undergiven?

 - Be mig, sa jag, be oss snällt om du vill att vi ska göra något.

 - Snälla Peter slicka mitt anus och snälla snälla Cissi, lite hårdare tack. Jag vill gärna att ni är lite… lite mer… hårdhänta… det sista ordet viskades fram med tung andhämtning. Jösses, både frispråkig, undergiven och med smak på hårda tag, var skulle det här sluta?  Såg hur hennes sköte glänste av safter när Cissi tryckte in två fingrar.

 - MMMMmm såååå… ja, ja meeer tack!

 Med tungan pendlande mellan musen och hennes anus och greppade jag hennes skinkor hårt. Såg Cissi med ena handen flinkt knäppa upp BH’n och två stora tunga bröst falla ut och möta Cissis. Vilka gudabenådade bröst, tunga och stora men ganska fasta och med mörka vårtgårdar samt små stenhårda bröstvårtor. Cissi hade nu släppt spärren och dunkade in fingrarna så det nästan plaskade.

 - Åh, åh ooohhh… Emelie stönade högt i takt med Cissis fingrar. Jag tog tag i hennes hår och drog henne upp i kraftig svankning och greppade hårt det ena bröstet. Hennes undergivenhet gjorde mig jäkligt kåt, hade aldrig varit med om det innan men gillade det verkligen.

 - Är det skönt? Gör vi det skönt för dig? Förtjänar du det?

 - Ja, ni gör det… sköööönt fö…r mmmiig. Hon vände upp ansiktet mot mig och sa med mörk röst. - Jag önskar att du vill knulla mig, jag vill så gärna känna din kuk i min våta fitta nu. Snälla Peter knulla mig hååårt!. Snä..ällaa

 Höll henne kvar i håret och lät ett blött finger leta sig in mellan skinkorna och mjukt trycka mot anus.

 - Vill du ha kuk här eller i fittan, sa jag samtidigt som jag försiktigt men i en rörelse tryckte in halva fingret i hennes anus.

 - AAAHH! Hon ryckte till av fingret men mötte det strax igen. – Du får bestämma Peter, knulla mig som du tycker jag förtjänar. Men har aldrig haft analsex…

 Drog fingret fram och tillbaka och möttes av höga stön. Tog ut det och utan förvaring smiskade jag till ena skinkan med en hög smäll. Jag hade fått smak på hårdare tag och älskade att hon njöt av det.

 - AH! Mer, snälla! Ännu en hård dask föll på andra skinkan. Jag drog isär benen så att hon på knä nästan gick ner i split på bordsskivan.

 Smack! Smack! Skinkorna färgades lätt rosa av mina händer. För varje smäll kom ett högt stön. Föste bort Cissis fingrar och tryckte hårt in staken i det sjöblöta hålet.

 - JJJaaaa knullaaaa mig, nästan skrek Emelie. Greppade hårt om höfterna och började pumpa i ett våldsamt tempo, det var djuriskt och otroligt skönt. Tackade min lyckliga stjärna att jag druckit en del vin under dagen och var mer uthållig, annars hade jag nog kommit på första stöten.

 Cissi masserade klitoris som bröst och Emelie bara stönade högt. De tog inte mer än max två minuter innan Emelie skrek ut sin orgasm.

 - Ååååhhhh nuuuuuu…   fortsätt, fortsätt, sluta inte knulla min fittaaaa… jjjaaa.g kommmmerrrrr aaahhhh.

 Hon var helt i sin egen värld och jag hoppades på bra isolering i golven. Sakta avtog orgasmen och jag saktade ner och bara stod bakom henne och kände hur musen från och till fortfarande drogs ihop runt min lem.

 - Fan vad skön kuk du har, jag vill ha mer. Snälla?! Ett busigt och svettigt ansikte vändes mot mig. – Vill du mer? Jag är fortfarande kåt… återigen sänktes rösten och en viss undergivenhet infann sig. Jag drog mig ur och tittade leende på henne. – Du ska få mer, ställ dig mot fönstret och svanka.

 En förvånad blick mötte mig. – Mot fönstret?

 - Japp, ställ dig svankande med händerna mot glaset.

 Jag ville ta henne bakifrån med utsikt över stan. Förstod att det kunde kännas obehagligt att bara ha ett tak-till-golv-glas mellan sig och elva våningar ner.

 - Tänker du vara lydig, sa jag och tog ett steg mot henne, eller ska jag och Cissi fortsätta utan dig?

 En liten djävuls glimt tändes i hennes ögon och hon log mot mig. – Jag är en lydig flicka, svarade hon och gick långsamt fram mot fönstret.

 - Lydig och? kom det plötsligt från Cissi. Uppenbarligen gillade hon också idén om att få styra lite. Även det fullständigt oväntat. Både Emelie och jag hajade till och tittade på Cissi.

 - Du är vadå, lydig och?

 - Kåt…?

 - Lydig, kåt och?

 - eehhhh vet inte… till lags…

 - Nästan rätt. Lydig. Kåt. OCH VÅR. Du är vår, du gör som vi säger, eller hur?

 Emelie både log åt Cissis rollspel och gick in i rollen som undergiven samtidigt.

 - Ja Cissi, jag gör som ni säger. Lydig, kåt och Er.

 - Det gick för långsamt! Fram till fönstret nu, händerna på glaset och svanka.

 Det här tog en helt ny vändning. Jag har aldrig, varken förr eller senare, sett Cissi så bestämd och faktiskt dominant. Med rak hållning och sitt eldröda hår lysande i solljuset pekade hon uppfordrande mot fönstret. Emelie gick snabbt fram och ställde sig mot fönstret. Det gick att se obehagskänslan i hennes ansikte och hon stod nästan upprätt med bara lite svank.

 SMACK!

 - Svanka sa vi! Cissi hade smällt till ena skinkan så snabbt och hårt att jag studsade till. – Svanka ordentligt, nästippen ska röra glaset!

 Jösses! Hennes dominanta sida gjorde mig kåt. Och nästan lite rädd. Men jag tittade spänt på skådespelet och såg hur Emelie gjorde som hon blev tillsagd. Cissis hand drogs hårt över Emilies sköte.

 - Du är i alla fall kåt, log hon. Men vi måste straffa för långsamma agerande.

 Cissi tog ett steg bakåt och smekte mjukt och sensuellt över Emilies skinkor och in mellan benen. Emelie tryckte sig välvilligt mot handen och stönade lätt. Utan förvaring gav hon sedan hårt ett antal smisk över skinkorna. Emelie ropade till vid första smällen men putade lydigt ut med rumpan när de kommande slagen kom.

 - Vad säger man, sa Cissi när hon tog ett steg bakåt.

 - Tack Cissi, jag förtjänade det.

 - Då har vi två straff kvar. Hon hade uppenbarligen en plan här, jag bara fortsatte att med praktstånd bevittna scenen.

 - Det första är att titta på när vi har sex. Du får inte röra oss eller delta utan tillåtelse utan står still. Bara titta när vi njuter av varandra. Det andra är antingen att Peter knullar dig i analen, han ska få din anala oskuld.

 - Ok, sa Emelie nästan rädd för att säga något, antingen det eller vad?

 Cissi skrattade lite och gick fram till Emelie. – Antingen det eller så låter jag Peter komma djupt i mig. Och du vet vad som händer när en man kommit, då blir det inte mycket mer sex efter det. Då får du gå hem fortsatt kåt. Inget mer sex åt Emelie idag helt enkelt.

 Emilie såg lidande ut, men också fortsatt upphetsad. Hon gillade spelet som Cissi dragit igång, hon gillade verkligen att vara undergiven och styrd.

 - Ner på knä, beordrade Cissi henne. Emelie sjönk raskt ner på knä med ansiktet motfönstret. Jag kunde bara beundra hennes härligt fylliga kropp, den oskyldiga uppsynen och de stora brösten som hävdes i takt med andningen. Inramat av ett gigantiskt fönster som solen fortfarande kämpade att stråla genom. Cissi kom bort mot mig och kysstes mjukt och sa sen väldigt tyst: - Jag är rätt mör efter två otroliga orgasmer, vet knappt om jag orkar mer så var väldigt försiktig när vi har sex.

 - Lovar, men jag tror nog att du gick igång lite på att dominera Emelie, eller? Du stoppar om och när du vill, men jag vill väldigt gärna känna dig nära igen.

 Hon log nästan rodnande mot mig: - Inte så lite heller, egentligen inte min grej, men faktiskt upphetsande. Vill också känna dig i mig, kanske inte sista gången va…?

 Hon log varmt mot mig och innan jag hann svara hon tog min hand och ledde mig tillbaka de fem sex meterna till Emelie som satt kvar på knä. Jag böjde mig ner bakom henne och kupade händerna om de fantastiska brösten. Kysste halsen och sökte hungrigt munnen som hon villigt gav mig.

 - Trodde aldrig det här om dig, men fan vad sexig du är. Älskar din passion och hur din kåthet tar sig uttryck, den vill jag utforska mer. Kanske mer idag, kanske en annan gång, sa jag nöp till hårt i bröstvårtan.

 - Hoh, ömt men skönt! Vill mer, har så många fantasier. Mest om din kuk och hur du knullar mig, log hon tillbaka.

 Vi avbröts av att Cissi ställde sig bredbent över Emilies ansikte. – Slicka mig, men mjukt och fint. Gör mig våt och redo för Peter. Jag ska njuta av honom när du tittar på, men du ska göra mig riktigt våt så han enkelt kan glida in.

 Cissi tog tag i Emelies hår och drog henne mot sitt sköte. Emelie mötte med tungan och lapade mjukt över blygdläpparna. Jag ville vara med och klev fram mot Cissi och kysste och smekte mjukt brösten. Vårtorna hårdnade och Cissi började andas tyngre av vår behandling. Vi kysstes mjukt och mer romanistiskt än något annat. Händerna dansade över våra kroppar, upptäckande och sensuellt.

 - Vill ha dig, viskade jag i hennes öra, du gör mig kåt som fan.

 - Och jag dig, jag är så våt nu, men försiktigt – jag är jäkligt känslig, fnittrade tyst hon in i mitt. Ta mig, vill vara din nu.

 Jag förde upp henne mot väggen bredvid fönstret där vi verkligen hånglade. Djupa kyssar, smekningar överallt, passionerat och ömsesidigt upphetsat. Jag lyfte upp ena benet mot väggen och lekte med ollonet upp och ner i springan. Vi stönade allt mer in i varandras munnar.

 - Kolla nu när han tränger in i min våta och trånga mus Emelie, och hur jag njuter av det. Cissi vände sig kort mot Emelie och jag trängde långsamt in i henne. Ooohh kom det samtidigt från oss bägge. Jag njöt hejdlöst av att känna hur hon kramade min stenhårda kuk, samtidigt så trång men ändå mottaglig och välkommande. Vi hittade en mjuk rytm med ögon bara för varandra. Ibland kyssandes och ibland bara med blicken fästa vid varandra. Inget högljutt stönande utan en tung andning fylld av njutning och upphetsning.

 - Du är så skön, viskade jag, älskar att vara i dig, flämtade jag tyst fram. Hennes händer var fast förankrade över mina skinkor där hon manade på eller saktade ner takten.

 - Jag kommer igen, vad är det du gör med mig egentligen? Va fasen… Kommer snart…nuhh… igen… fortsätt så här… mjukt… lite fortare… lite…ja jag… nuuhhh

 Hon pressade ansiktet mot min axel och jag kände hur det blev om möjligt ännu tightare när hon plötsligt kom. Inte alls lika explosivt som tidigare, men ändå starkt. Hon höll krampaktigt om mig, naglarna borrade in sig i skinkorna och lika plötsligt slappnade kroppen av igen. Med ansiktet kvar mot axeln hittade hon andning, styrka och balans och kysste mig mjukt upp mot örat. – Tack, viskade hon, du är underbar.

 Hon undvek min blick och vände sig mot Emelie. – Tur eller otur, jag kom innan honom, fnittrade Cissi, du kommer bli av oskulden. Upp mot fönstret igen och svanka ordentligt denna gång!

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Pelasse

Välskrivet, spännande... Ciccis och Peters dialog, funderingar och reflektioner är strålande beskrivna. Allt finns där...förhoppning, förväntning, sökande, humor, ironi, osäkerhet, tveksamhet, eftertanke.....sammanvävt.
Hoppas på en fortsättning.

11/11, 2023 kl. 12:33

#1

MalmöLars

Underbart, det verkar bli en fin familjesammankomst.
Väntar på nästa del

2/10, 2023 kl. 12:50