Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/10, 2023 kl. 10:47, av Nilsr

Dottern bjuder hem en äldre man

En ovanligt kåt tjej träffar en äldre man på nätet. Vad händer när han kommer och hälsar på?
Obs, innehåller kärlek mellan mor och dotter.

Det hela började med att jag träffade en ung kvinna på en dejtingsida. En av våra konversationer följer, sedan vad som händer när jag besöker henne i verkligheten.

Här en liten konversation jag hade med en ung kvinna, 19 år. Vi har pratat tidigare och vet var vi har varandra. 

Hej Aicha. Du är lika vacker och söt som alltid. Vill du ha en skön stund?

22:55

Kyss o kram

22:55

Puss, på många ställen

22:56

Ligger du i sängen?

22:56

mmm

22:56

Naken?

22:56

mmm

22:57

Låt dina händer vandra över kroppen. Känn på dina kinder, dina öron, din hals

22:57

mmmmm

22:58

Ner mot dina fina, fasta bröst

22:58

Nyp lite lätt i bröstvårtorna. Använd bägge händerna 

22:58

Kupa brösten i händerna. Krama lite lätt, känn hur det strålar ner mot fittan

22:59

Knåda dem lätt, bara lätt

22:59

Mmmmmm

23:00

De är så fina, så känsliga. De är dina, bara dina. Du äger dem, gör vad du vill med dem. 

23:00

mmmmmm

23:01

Hela du är vacker. Den vackraste tjejen i  xxx, i hela Sverige

23:01

Kram

23:01

Smek din mage. Känn naveln. Pilla lite där. Strålar ner mot fittan.

23:02

Sakta nu närmar sig dina händer din vackra fina, underbara fitta. 

23:02

mmmmm

23:02

Ett finger känner lätt i skåran. Nerifrån och upp. Bara lätt. Dra det fram och tillbaka.

23:03

Känn hur blöt du blir.

23:03

Ta tag om den vänstra blygdläppen mellan tumme och pekfinger. Dra fingrarna efter läppen. Dra ut den lite.

23:04

Gör samma sak med den högra. Upprepa, och känn hur du blir allt våtare.

23:04

Aaaaaaa

23:05

Ta ett finger lite längre in i din härliga grotta

23:05

Cirkla med andra handen runt, inte på, din klitoris. Bygg upp kåtheten, bygg upp känslan

23:06

mmmmmm

23:06

Ta in ett finger till i fittan. Pulla in och ut. 

23:06

Böj lite på fingrarna, kom åt det lite skrovliga området framtill. Smek det, pulla så du når det området

23:07

Med andra handen låt ett finger nudda klitoris. Tryck lite lätt på knappen

23:08

mmmmmmm

23:09

Stimulera nu både inuti fittan på det skrovliga området och med andra handen på klitoris.

23:09

Först sakta.

23:09

sköööönt

23:09

När du känner att det är skönt, öka farten. 

23:09

Gnugga, gnugga. Känn hur din kropp reagerar 

23:09

mmmmmm

23:10

Låt det smacka när du gnuggar din våta, vackra, sköna fitta

23:10

Hela tiden: kom ihåg att du är den vackraste, sötaste tjejen. Du är ett mirakel.

23:11

Känn hur orgasmen sakta börjar byggas upp. 

23:11

aaaaaaa

23:11

Nu ska du strax sluta ögonen. Bara ägna dig helt åt dig själv. Känna hur dina händer ger dig njutning. Hur du gnuggar. Du ser för dina ögon den vackraste, mest sensuella kvinnan som bara njuter. Gör det som är skönt. Slut ögonen, när du läst detta och ägna dig bara åt dig själv.

23:13

Åååhhh älskar dig ... vill vara med dig nuuuuu

23:15

Vill ha dig också, hjärtat. Det vet du. Älskar dig också. Njut nu. Tänk på mig, tänk på dig. Du är så vacker, så underbar. Glöm aldrig det. Du är värd allt i hela världen. 

23:16

Hur är det nu? 

23:32

såååå kåt ... du har gett mig ... aaa ... har gått .. flera gånger

23:33

Vad skönt. Det var det du behöver och är värd. Tycker du ät en enastående tjej, kvinna. Vill någon gång träffa dig, älska dig, och älska med dig. Känna din fina kropp mot min. Bara njuta.

23:34

Nu hoppas jag att du kan sova. Drömma fina drömmar. Kanske prata i morgon kväll, om du vill

23:35

aaaaaaa

23:35

Kram ... älskar dig

23:36

Kram, älskar dig med. Kommer att drömma om dig 

23:36

vill ... irl ... komma till dig ... stanna ... flera dagar om jag får

23:38

Få känna mig .. riktigt betäckt

23:38

28 SEPTEMBER 2023

Vill ha dig också hos mig. Måste lösa det. Planera. Vill betäcka dig, spruta inne i dig. Känna din kropp mot min. Dina fina bröst mot mitt bröst. Smeka dig, över allt. 

00:39

Morgonkyss

07:19

En kyss tillbaka. Tack för i går. Du är fantastisk. 

***

Vi hade börjat prata för mer än ett år sedan. Aicha ville ha, behövde orgasmer för att kunna sova. Hon ville känna sig älskad, kramad, få utlopp för sina lustar. Aicha var 18 när vi började prata, nu är hon 19. Hon är en söt mörk tjej med ganska små söta bröst. 167 cm lång och väger 45 kg. Håret är lite längre än axellångt, ofta uppsatt i en hästsvans. 

***

Efter den här konversationen via en chatt-sida ordnade vi så småningom att jag skulle komma och besöka henne. Hon bor hemma hos sin mamma, hon var lite tveksam att bjuda hem en man till sitt hem, speciellt en man som kunde vara hennes morfar. Hennes mamma, som är frånskild, tar då och då hem någon man. Ibland bara för en natt och ibland längre. Så att Aicha skulle ta hem en man vore inte så konstigt, om det inte var för min ålder. Nu har hon ändå beslutat att det måste vara okey.

När jag kommer och ringer på, öppnar Aicha. Vi ser på varandra, hon ler stort mot mig och ger mig en varm skön kram. Hon är klädd i ett par avklippta jeans och en skjorta med de övre knapparna uppknäppta. Jag kan skymta hennes tuttar innanför skjortan, hon har ingen, behöver verkligen inte någon bh. Hon leder mig in och stänger dörren efter oss. Vi fortsätter att kramas. Hon håller fast i mig och lägger benen runt min midja. Våra kroppar är nära varandra. Hon kan känna min bula, som blir större i kramen och jag kan känna hennes underbara kropp genom kläderna.

Våra munnar möts i vår första riktiga kyss. Först bara lite lätt, sedan alltmer med öppna munnar och tungor som börjar leka med varandra. 

”Aicha, vem var det som kom?” ropar en kvinna inifrån huset.

”Det är Adam. Du vet som jag nämnde,” ropar Aicha tillbaka.

Jag hör steg som närmar sig. Nu kommer sanningens ögonblick, tänker jag. En vacker kvinna, runt 45 kommer ut. Hon har ett leende i ansiktet, som byts i chock när hon ser mig. Uppenbarligen hade hon trott att jag skulle vara mycket yngre. Hon ser verkligen inte glad ut när hon kommer fram för att hälsa på mig. Jag försöker vara mitt vänligaste och artigaste själv, som jag kan vara.

”Hej, jag är Adam. Jag har pratat länge med Aicha och äntligen får jag träffa henne. Du har en fantastisk dotter, med det vet du säkert,” säger jag.

”Ja, jo, ja. Ja jag väntade mig en lite yngre man,” stammar hon, vet nog inte riktigt hur hon ska ta det här. 

”Men mamma, jag har ju sagt att Adam är äldre och du sa att det var okey att han kom och kunde bo här. Jag är förälskad i honom och har längtat så att han ska komma. Jag behöver honom,” säger Aicha. 

”Ja, ja, välkommen. Blev bara så överraskad. Trodde du kanske skulle vara tio år äldre än Aicha, inte… hur gammal är du?”

”Jag förstår att det är lite av en chock. Jag är 70. Inte riktigt vad du hoppats att din underbara dotters pojkvän skulle vara,” svarar jag.

”Nej, verkligen inte. Du är ju äldre än vad jag skulle vilja vara med, om jag ska vara ärlig. Men vad har en mamma att säga när hennes barn är myndiga och kan bestämma själv. Och det här är ju hennes hem, hon måste få ta hem den hon vill, precis som jag gör ibland, vilket hon brukar acceptera.”

Efter denna introduktion blir jag välkomnad in i deras hem, även om det är lite motvilligt från mamman. Aicha tar mig i handen, frågar sött om det är något jag vill ha. 

”Mmm, jag åt på vägen hit. Det är dig jag vill ha, vill se på ditt söta ansikte, prata med dig, lära känna dig, krama dig,” svarar jag.

Hennes mamma ser fortfarande ogillande på mig, men gör ingenting. Aicha tar mig i handen, leder in mig i vardagsrummet. Vi sätter oss i soffan och Aicha börjar smeka mig och kysser mig. Hennes mamma står och ser på. Jag besvarar hennes kyssar och smeker hennes fina ansikte. Kysser hennes ögonlock, hennes öron och kinder. Sedan kysser jag hennes hals och munnen igen. Mina händer vill gå på upptäcktsfärd färd över hennes kropp. Jag börjar bli riktigt kåt, men måste hålla tillbaka. Vill inte hångla alltför uppenbart inför mammans ögon. 

Aicha har inga sådana betänkligheter, hennes händer är överallt på min kropp och efter en stund har hon hittat min hårda penis, som hon börjar smeka genom mina byxor. Hon smeker och känner över hela dess längd. Börjar öppna mitt bälte och knäpper upp mina byxor. Efter lite möda lyckas hon dra ner dem och får fram min kuk, som riktigt sprätter ut. Står rakt ut och pulserar. Nu är jag så kåt att jag glömmer att hennes mamma står och ser på. Mina händer har hittat hennes bröst. Bröstvårtorna är hårda och står ut som två svarta praliner på hennes fasta och fina tuttar. 

Aicha börjar sakta dra i min kuk, känner på ollonet. Hon lutar sig fram och betraktar den.

”Ohh, wow, vad stor den är. Så fin. Vill ha den, vill ha dig,” mumlar hon och runkar mig lätt.

Jag hör hur hennes mamma drar efter andan, det här blev nog för mycket för henne. Att se sin dotter så kåt och så tänd på en man, en gammal man. 

”Oh My God,” hör jag att hon utbrister och sätter handen för munnen. Om det är chocken att hennes dotter vill ha min kuk eller för att hon ser den, vet jag inte. 

Aicha är nu som i trans. Hon sliter av sig sina kläder. Klättrar upp på mig där jag sitter i soffan och sjunker ner på min kuk. Sakta, den är stor och hon är liten och trång. Efter lite juckande kommer jag allt längre in i henne. Hon trycker sin kropp mot min, jag känner hennes bröstvårtor mot min bringa och hur hon nu börjar rida mig. Jag har händerna runt hennes höfter och styr henne upp och ner. Hon är så våt och så trång. Jag har aldrig tidigare upplevt en sån stimulans av att vara inne i en kvinna, en kvinna som är så kåt att hon inte vet vad hon gör. 

Hennes mamma bara står och ser på, hon kan inte slita sig från skådespelet. I ögonvrån ser jag hur hon ser och blir allt rödare i ansiktet. Hon andas allt häftigare, följer Aicha andning, och stön. Hör jag även ett stön från mamman? 

Aicha sluter sina ögon, är helt fokuserad på att knulla. Hon börjar stöna och nästan skrika.

”Ja, ja, knulla, knulla. Fyll mig. Ohh, så skönt.”

”Knulla, hårdare, måste ha dig i mig, ohhh, jag kommer. Knulla”

”Nuuu, nuu, ohh min älskling, åhhh,” skriker hon rakt ut i luften. Hennes kropp spänns och hon kramar om min kuk; jag kan inte röra mig. Hennes mun är halvöppen och hon stönar.

”Ja, ja, ja, ohhh, ja, ja. Åhhhh.” 

Så faller hon ihop ovanpå mig, helt utpumpad. Vi bara sitter där stilla. Jag är fortfarande stel och hård, långt inne i henne. Hon börjar kyssa mig, över hela ansiktet. Jag kysser henne tillbaka. Våra munnar finner varandra, mina händer smeker hennes skinkor, hennes rygg och upp mot brösten. Hon är så underbar. 

Jag har inte sett hennes mamma på ett tag. Aicha har helt uppslukat min uppmärksamhet. Nu ser jag hur hon står mitt på golvet. Benen lite isär och en hand dom har hittat in i byxorna. Står hon och smeker sig själv? Det verkar så. 

Aicha börjar hämta sig, jag är kvar i henne och hon börjar återigen rida mig. Samtidigt kysser hon mig intensivt. Mina händer lämnar hennes bröst, återvänder till att hålla henne under rumpan och lyfter hennes upp och ner, så att min kuk glider in och ut ur hennes trånga fitta. Hennes safter rinner efter min kuk, ner mellan mina ben. Tänker på soffan under. Lyfter upp henne och reser mig samtidigt upp. Ser på henne. Hon vill ha mer, det är uppenbart. Och det vill jag med. Jag sätter ner henne på mattan på golvet. På alla fyra. Tar av mig byxor och tröja, är nu också helt naken, med kuken vajande rakt ut. Ställer mig bakom Aicha och trycker mig in i hennes savande fitta. 

Nu kan jag styra farten. Jag börjar med att dra mig ur, nästan helt, sedan trycker mig in igen. Ollonet glider mot hennes fittväggar, så skönt. Sedan ut och in i långa tag. Efter en stund märker jag att Aicha börjar närma sig igen. Jag ökar farten. Ger henne en liten dask på ena skinkan.

”Ja, ja, smiska mig, knulla mig. Åhh din kuk är så fantastisk. Fyll mig med din sperma. Knulla mig.”

Jag ger henne en smisk på varje skinka och ökar farten. In och ut, in och ut. Gång på gång. Trycker mig så långt in det går, min pung daskar i hennes lår när jag skjuter mig in.

”Knulla, knulla, smiska, knåda min bröst. Hårdare, hårdare.”

Jag smiskar lite, tar fram en hand och knådar hennes bröst och bröstvårtor. Nu knullar jag allt snabbare. Märker att hon börjar stöna, skrika allt högre. Hennes kropp spänner sig. Fittan blir trängre och hon kommer i en ny orgasm, medan jag är långt inne i henne.

”Ohh my God, ja, ohh, åhhh jaaa, jaaa,” stönar hon och faller ner på golvet. 

Jag åker ur henne, står där med mitt stånd. Ser nu att hennes mamma ståt mitt på golvet, helt uppslukad av vad vi gör. Hon är nu helt naken på underkroppen och onanerar frenetiskt. När hon ser att jag fortfarande inte har kommit, går hon fram, sjunker ner på knä och börjar slicka mig. Med möda får hon sedan in mitt ollon i munnen. Ser ut som jag fyller hela hennes mun. Hon är riktigt skön, börjar slicka mig runt på ollonet och på baksidan. Hon börjar jucka med huvudet över min kuk. Låter den åka in och ut ur hennes mun. Stannar upp ibland och slickar. Slickar i sig sin dotters safter.

Nu är det Aicha som ser på oss. Hennes leende blir allt större när hon ser hur hennes mor tar in min kuk i sin mun. Jag vill inte komma ännu; vill leka mer. Leka med bägge två. Jag tar tag om huvudet, som just har min kuk i munnen och drar det bort från mig.

”Kom, kan vi gå in där det är lite bekvämare?” undrar jag. Mamman tar mig i handen, leder mig in i sitt sovrum. Aicha följer efter. Jag tar tag om hennes mamma och klär av resten av kläderna. Hon har ett par ganska stora bröst, fortfarande ganska fasta och mycket välformade. Underbara att ha i händerna, smeka och krama. Medan Aicha är mörk så är hon ljus, med bara lätt brunfärgade bröstvårtor. Hennes fitta lyser rosa med blodfyllda blygdläppar. Jag vill smaka på båda dessa kvinnor, mor och dotter.

Båda två ligger sida vid sida på rygg i sängen. Jag går upp och sätter mitt ansikte mellan Aichas lår, särar på benen och börjar slicka henne, nerifrån och upp. Hon smakar salt och lite beskt. Ung fitta. Så smaskigt gott. Sticker in tungan så långt jag kan. Drar ut den och suger in hennes klitoris i munnen. Aicha börjar skaka igen. Jag sticker in två fingrar i henne, pullar ut och in. Fortsätter slicka och suga in klitoris. 

”Ohh, ja, ja. Himmel, jag kommer. Nu, nu, nu,” kvider hon och jag känner hur hon sprutar ut safter rakt in i min mun. Jag smeker hennes kropp, hennes bröst och lutar mig över henne. Kysser henne djupt. Vänder mig mot hennes mamma.

”Nu vill jag smaka på dig.”

Går ner med huvudet mellan hennes ben och börjar slicka. Hon är våt, underbart våt och smakar lite sötare än Aicha. Olika, men så härligt. Ser att Aicha kryper fram och börjar leka med sin mors bröst. Suger in ett av dem i sin mun och diar som när hon var baby. 

Efter en stund kryper jag upp och riktar in min kuk mot hennes fitta. Ser på henne. Hon nickar, tar tag om mig och leder mig in. Jag kommer in i hennes varma, mjuka och trånga fitta. Hon börjar knulla mig, mer erfaren än sin dotter. Tar kommandot och vet hur hon vill ha det. Hon använder sina muskler i underlivet för att krama om mig, vet precis vad som gör det skönt. Hon knullar med ögonen fästa på mig hela tiden. 

Hon blir alltmer vild och rör sig snabbare.

”Knulla mamman nu, knulla mig riktigt ordentligt. Först dottern och sedan mamman. Knulla, som du aldrig gjort tidigare,” väser hon.

Hennes ord får mig att öka farten, blir ännu kåtare. Nu vill jag fylla hennes mogna fitta med mina spermier. Jag lägger upp hennes ben på mina axlar, kommer riktigt långt in henne och knullar som besatt. Det börjar dra ihop sig i pungen, den bekanta ilningen hela vägen från testiklarna, genom prostatan och upp genom skaftet och ollonet. Jag sprutar flera ordentliga tömningar rakt in i henne. Samtidigt märker jag att hennes orgasm börjar.

”Ja, knulla, fyll mig din gamla snuskgubbe. Knulla morsan som du tidigare knullade dottern, åhh, jaaa, jag kooommer!” Skriker hon.

Jag har inte på länge haft sådant sex och inte med två kvinnor, mor och dotter. Min kuk slaknar och jag glider ut ur den varma, mjuka, våta fittan. Utpumpad faller jag ner mellan dem. 

Aicha kryper upp på mig. Kysser mig ömt. Sedan kysser hon ner över min kropp. Leker lite med en av mina bröstvårtor och sedan ner till min slaka kuk. Hon slickar den ren. Vilken kvinna! Måste njuta mer av henne, men nu vill jag bara vila.

”Är det någon mer som är hungrig? Sex gör mig alltid hungrig och det är dags för middag,” hör jag hur Aichas mamma säger. 

Hon går upp och går ut ur sovrummet. Aicha mumsar som bäst på mig. Jag bara ligger och njuter. Efter en stund ropar hon på oss.

”Kom, jag har dukat fram lite. Ni behöver äta lite om ni ska klara natten,” säger hon.

Vi börjar röra på oss. Ingen orkar klä på sig, vi går ut nakna, som vi är. Ser att det är hon också.

”Jag presenterade mig aldrig. Jag heter Emma. Måste även tacka för en fantastisk stund. Måste säga att äldre män verkar kunna sin sak. Dessutom när de är utrustade som du. Nu förstår jag Aicha, förstår vad hon vill ha. Och inte utan att jag vill det också. Men jag ska låta er var för er själva i kväll och natt. Jag har fått vad jag klarar av just nu.”

Oj, vilken mamma. Det ska verkligen bli en trevlig vistelse,  verkar det som.

”Jag måste även tacka dig, Emma. Jag har inte upplevt något liknande tidigare. Jag ser fram mot att få älska och ta hand om din fantastiska dotter. Hon är det sötaste, bästa jag någonsin sett. Jag vill äta upp henne, vara med henne, vara i henne. Älska och leka med henne. Och om Aicha tycker det är okey får du gärna vara med också.”

”Ja, absolut. Det vill jag. Men först vill jag vara ensam med Adam i natt, vill ha honom helt för mig själv.”

Och så blir det. Efter maten tar Aicha mig i handen och visar mig in i hennes flickrum. Hon har inte ändrat så mycket i rummet sedan hon var tonåring. Nallar och gossedjur fyller sängen. Affischer med pojkband på väggarna. Hennes säng är inte så bred; vi kommer att ligga tätt intill varandra. Inte mig emot. 

”Jag skulle behöva duscha. Vill du göra mig sällskap?” undrar Aicha. 

Vi går till badrummet och ställer oss tätt i duschen. Låter det varma vattnet skölja över oss. Jag tar tvålen och börjar tvåla in Aicha. Sakta över hela kroppen. Dröjer kvar lite extra på hennes söta små bröst, ger bröstvårtorna en ordentlig rengöring. Fortsätter ner över rumpan. Den är gudomlig. Så härligt fint rundad. Mjuk och hård, samtidigt. Hon särar på benen och jag gör rent ordentligt runt hennes sköte och i baken. Smeker hennes rosett med tvål. Ett finger glider in lite i hennes trånga anal. Hon ser upp på mig, ler och pressar bak rumpan mot mitt finger.

Sedan tar hon tvålen. Undersöker hela min kropp med tvål och händer. Tvättar noga min penis. Drar bak förhuden och gör riktigt rent. Gnuggar ollonet mellan sina händer. Jag kan inte låta bli att stöna, så skönt är det. Hon tvättar min bak och gör som jag gjorde nyss. Hon lirkar in ett finger i min bak. Jag svankar, slappnar av och märker hur fingret glider in i mig. Hon drar det lite ut och in, vinkar med det där i mig. Hennes behandling får mig att börja reagera igen och min kuk växer sig allt större. 

Vi torkar varandra, lika noga som vi tvättade. När vi kommer ut ur badrummet ser vi hennes mamma. 

”Mamma, har du ditt måttband? Jag måste mäta hur stor han är. Ser större ut nu än tidigare. Är det möjligt?”

”Ett ögonblick,” säger Emma och går in, hämtar måttbandet från sylådan och ger det till Aicha. 

”Hur gör man?” undrar hon och håller måttbandet mot min penis.

Emma tar det. Trycker in ena ändan mot höftbenet och mäter rakt ut. Sedan lägger hon det runt roten på penisen.

”Oj, oj. Drygt 20 centimeter lång och en omkrets på 16. Det är den absolut största jag sett och haft i mig. Hur klarade du det, Aicha?”

”Var lite stort, men jag var så kåt, visste inte hur den var. När den väl var inne var det helt underbart. Men fyllde mig mer än jag egentligen klarar, kändes det som.”

Sedan tar hon mig i handen igen. Drar in min i sitt rum och stänger dörren. Jag omfamnar henne när vi är ensamma. Hon rätar till sig så att min penis kommer mellan hennes ben. Roten ligger och gnuggar mot hennes springa. Hon gnider sig mot mig, roterar höfterna, samtidigt som vi kysser varandra. 

Efter en stund lyfter jag upp henne, lägger ner henne på sängen. Särar på benen och börjar slicka henne, nerifrån och upp. Hon blir allt våtare och jag sörplar i mig hennes safter. Mina händer kramar hennes bröst, leker med bröstvårtorna. 

Jag böjer upp hennes ben. För in ena handens fingrar i henne. Känner det lite skrovliga området i fittan. Kliar med fingertopparna där, samtidigt som jag fortsätter slicka. Hon frustar, stönar, gnyr om vart annat. Hennes kropp börjar spännas och hon kommer i en orgasm. Nu sprutar det ur henne. En klar vätska sprutar ur hennes fitta. Fick hon en fontänorgasm? Ja, jag tror det. Hon faller ner och bara gnyr av välbehag. 

Jag ligger och småslickar lite medan hon hämtar sig. När jag känner att hon har hämtat sig, börjar jag pulla henne igen. Slickar och suger på hennes klitoris. Smörjer in mina fingrar och smörjer sedan hennes bakre hål. Flera gånger. Sakta pressar jag in ett finger i hennes anal. Det tar emot. Smörjer lite till. Trycker in fingret lite till. Nu kommer jag in ett par centimeter. Vilar där. Juckar lite. Successivt kommer allt mer av fingret in. 

Hela fingret är inne, jag drar ut det och trycker in det igen. Hon stönar och trycker med baken mot mitt finger. Provar med ett finger till. Två fingrar inne. Efter en stund klarar hon tre fingrar. Nu börjar jag pulla henne. Vickar på fingrarna och töjer ut hennes öppning. Vidgar den allt mer. Kommer hon att klara min kuk?

Jag smörjer in den noga.

”Vänta, var försiktig. Har aldrig haft något där förut. Här ta glidmedel.”

Jag smörjer in kuken och öppningen. Använder fingrarna igen, vidgar henne. Sedan sätter jag ollonet på öppningen. Tänker att det nog inte går. Mitt ollon ser enormt ut mot hennes lilla öppning. Jag sätter det mot öppningen. Har kvar fingrarna och öppnar upp så mycket jag kan. Sedan byte jag plats med fingrarna. Ollonet kommer in till hälften. Väntar lite. Trycker in lite till, ser hur ollonet försvinner in. Nu förbi den yttre ringmuskeln. 

Vilar där och juckar lite lätt. Trycker in en bit till. Kommer förbi nästa muskel. Hon ser enormt utspänd ut.

”Hur känns det? Gör det ont?”

”Lite, men upphetsande. Vill känna hela. Men var försiktig, snälla.”

Jag trycker mig sakta in. Ända tills jag är helt inne. Där vilar jag, låter henne vänja sig. Sedan drar jag ut en bit och skjuter in mig igen.

”Ohh, åh Gud, åh. Ja, ja,” hör jag hur hon stönar.

Jag knullar henne nu med långsamma tag. In och ut, in och ut. Stoppar in ett par fingrar i fittan. Kan känna min kuk där i henne.

”Åhh, ja, ja, mer, mer. Sååå skönt. Knulla, pulla. Ja, ja.”

Jag fortsätter, ökar farten lite. Hon börjar jucka emot mig, kroppen spänns allt mer.

”Ohh, knulla, knulla, jag kommer, koooommmmer,” skriker hon. Måste höras i hela huset. Och hon kommer i en orgasm som gör att jag inte kan röra mig en centimeter. Alla hennes muskler krampar, spänns och slappnar av. Hon faller ner på mage i sängen. Jag glider ur henne. Hon bara ligger där, fortsätter att andas stötvis, andfådd.

Efter en stund börjar hon röra på sig igen. Kryper upp mot mig. Lägger sig över mig, kysser mig. Jag kysser henne tillbaka.

”Vad duktig du var. Du var så duktig och helt underbar,” viskar jag i hennes öra.

”Du tog min oskuld. Ingen har varit där tidigare. Men ohh, vad jag är öm. Är jag hel fortfarande? Men så fantastiskt. Vill göra det igen, men måste vila nu. Är helt utknullad, känns det som. Öm både i baken och fittan. Men nu är det din tur. Vill du att jag suger dig eller ska jag ropa på mamma igen?”

”Vill ha dig, bara dig nu. Och behöver inte komma. Sug och lek om du vill, det tycker jag är skönt. En gammal man behöver inte komma hela tiden. Kan inte komma så många gånger. Bättre att spara den till senare eller i morgon bitti. Kan vara skönt att bara landa med varandra. Kramas och kyssas,” säger jag.

Vi ligger och kramas länge. Kysser varandra. Hela tiden har hon en hand på min kuk, som fortsätter att vara stor och hård. Hon får inte runt sin hand, utan kupar handflatan över mitt ollon och gnider fram och tillbaka. 

Efter en stund upphör hennes rörelser och hon somnar. Hon ser nöjd och belåten ut, där hon ligger på mig. Jag lägger mig lite till rätta. Tänker på dagen. Hur fantastisk hon är min lilla Aicha och vilken härlig mamma hon har. Dem kommer jag att kunna njuta mer av. Sedan somnar jag med.

Tre gånger vaknar jag till under natten, varje gång då min penis fick stånd. Det som nästan alltid inträffar när jag sover. Varje gång vaknar jag till, kommer ihåg kvällen innan och känner Aicha mot mig där hon ligger och sover. Den fjärde gången jag vaknar har jag också stånd. Då av att Aicha ligger och leker med mig. Runkar och slickar min kuk. Jag är normalt kåt på morgonen, nu är det så det spränger. Kissnödig? Ja, men det för vänta. 

Jag tar tag om Aichas huvud drar henne upp mot mig. Kysser henne, smeker henne över kroppen och ner mot hennes sköte. Kupar handen om fittan. Hennes blygdläppar delar sig för mina fingrar. Hon är våt och redo. Jag lägger henne på rygg, kryper upp mellan hennes ben och kommer in i henne. Så underbart att känna när ollonet tränger in, fittan som omsluter min kuk. Jag är stor, tar det försiktigt, vet att hon troligen är öm fortfarande efter gårdagen. När jag är ända inne, ligger vi bara och njuter av varandra. Sedan börjar hon röra sig, knullar mot mig. Jag följer med i hennes takt. Ingen av oss har bråttom. Bägge vill vi njuta, dra ut på det sköna, riktigt känna in varandra.

Första gången var fantastisk med henne, nu andra gången. Eller var det tredje? Nå, det blir bara mer enastående. Hon är så skön, så trång, så anpassningsbar mot min kropp. Instinktivt vet hon vad jag vill och jag vet vad hon vill. Länge ligger vi och älskar långsamt, utan någon brådska. 

Vi rör oss så jag kommer ut och sedan in, ut och in. Gnuggar lätt varje gång jag är inne. Hon stönar till lite varje gång, stönar av njutning. Hur länge vi bara ligger och sakta älskar vet jag inte. En lätt knackning på dörren och Emma tittar in. Ser oss ligga där och sakta komma in och ut. Hon kommer fram, sätter sig på sängkanten. Lutar sig ner och kysser Aicha god morgon, sedan kysser hon mig. Smeker oss över kroppen medan vi sakta älskar, höjer vår njutning. Så härligt att känna hennes händer som smeker oss, precis på rätta ställen och i rätt takt. 

Hon får inte plats bredvid oss, annars hade hon säkert lagt sig bredvid, hållit om oss. Nu sitter hon på golvet, smeker och kysser oss. Jag kan förnimma hennes bröst när hon lutar sig över mig. Brösten pressas ner på min rygg, samtidigt som jag känner Aichas mindre men fasta bröst som möter min bringa när jag penetrerar henne. 

Efter lång tid märker jag att Aichas andhämtning ökar, hon börjar jucka lite snabbare. Jag ökar farten, håller samma tempo. Hon stönar allt mer, andas stötvis med öppen mun. Med ett skrik kommer hon, överraskad av sin orgasm. Hon krampar om min kuk, pustar, rör sig nästan okontrollerat. Och blir stilla. Jag ligger kvar med min kuk inne i henne. Märker när kramperna börjar avta.

”Hur känns det? Vill du ha mer?”

”Lite öm sedan i går, vill nog vänta en stund. Det var fantastiskt. Men du stackare fick inte komma. Hur vill du min käraste?”

”Jag har haft det fantastiskt, behöver inte komma varje gång. Det var så skönt att känna dig och din orgasm. Tänk att få uppleva detta igen. Min mest underbara kvinna!”

”Mina barn. Nej det är nog fel ord, du kunde ju ha varit min papp. Mina underbara människor. Vad jag älskar att se er älska. Nästan så det gick för mig med,” säger Emma.

”Om jag bara får gå på toaletten, tror jag att jag har mer att ge, om du vill?”

Jag reser mig, går ut för att kissa. Svårt, måste låta ståndet lugna sig. Sedan kissar jag och går tillbaka ut. Nu med en betydligt slappare kuk. Emma ser på mig. Går ner på knä, där  jag står och börjar smeka mig. Slickar på kuken och suger på ollonet. Hon gör det så skönt att min erektion återvänder. 

”Vi går in till min säng. Mycket större. Vi får plats alla tre där,” säger hon och drar med oss in till sig. Hon lägger ner mig på rygg, klättrar upp. Tar tag om min kuk och sätter sig på mig. Sakta kommer jag in i henne. När jag är helt inne, ser jag hur hon pustar ut. Sedan börjar hon rida mig. Först sakta, vill känna in min kuk. Sedan mer snabbt. Efter en stund. Tar jag och lyfter av henne. 

”Ställ dig på alla fyra, rumpan i vädret,” säger jag. Hennes fitta lyser varmt mot mig mellan hennes skinkor och lår. Så inbjudande. Jag sätter kuken mot den och trycker mig in, nu allt på en gång. Luften nästan försvinner ur henne, hör jag. Sedan börjar jag snabbt knulla. Ser hennes skinkor. Undrar om hon tycker om smisk. Provar lite lätt.

”Ja, smiska mig. Åhh, så skönt. Hårdare, mer, hårdare. Knulla på.”

Jag smiskar och knullar. Aicha har nu tagit tag om hennes bröst. Kramar dem, kniper om bröstvårtorna. 

”Åhh, ja, ja. Knip, knåda, smiska, knulla,” skriker hon och börjar spänna kroppen.

”Ka, ja. Åhh, åhhh. Jaaa. Oh My God! Nuuu, nuuuu, knulla, knip, knulla. Jaaaa.”

Jag känner hur hon kommer runt min kuk. Kramar den som i ett skruvstäd. Kan inte röra mig. Hon faller ihop. Jag drar mig ur och vi ligger alla tre och pustar. Vi ligger en bra stund, njuter av varandra. Vilken mor och viken dotter.

”Frukost, mina älsklingar. Sedan får vi se vad som händer, men nu behövs energi om ni ska klara av dagen.”

Frukosten blir en glad stund. Mycket smek men framför allt många skratt och fniss. Inget verkar vara tabu, allt kan pratas om. Vi känner, smeker och kysser varandra under måltiden. 

”Vet inte hur ni har det, men jag behöver duscha,” säger Emma.

”Ja, jag med. Och Adam måste bli rengjord ordentligt,” instämmer Aicha.

Vi går in alla tre. Tvålar in varandra,  njuter av att upptäcka varandras kroppar. Så fint att se Aicha och Emma upptäcka varandra, mor och dotter.  När vi kommer tillbaka går vi in till Emmas säng.

Aicha lägger sig på rygg mitt i sängen. Emma lägger sig vid sidan om sin dotter. Aicha lägger sitt huvud på sin mammas Axel, kurar ihop sig bredvid henne. Emma har en arm över Aichas kropp. Handen ligger på låret. Emma börjar röra handen, smeker Aichas lår och upp mot ljumsken. Jag hör hur Aicha suckar belåtet av närheten till sin mor. Emmas hand rör sig allt närmare Aichas sköte. Snuddar med fingertopparna mot den yttre blygdläppen. Aicha drar efter andan, gnyr lite lätt på utandningen. Ett leende syns på läpparna och hon gnuggar in huvudet längre in mot sin mor. 

Emmas hand smeker över Aichas sköte. Fingertopparna följer öppningen mellan blygdläpparna. Nerifrån och upp, sedan ner igen. Sakta och bara helt lätt. Jag kan se hur hon blir allt våtare, det glittrar till i morgonljuset. Aichas andhämtning blir allt tydligare, hon andas med halvt öppen mun och med huvudet begravt mellan Emmas hals och bröst. 

Emmas hand blir alltmer aktiv. Fingrarna letar sig längre in och smeker nu hela snippan, ända upp till klitoris. Cirklar lite lätt runt den och fortsätter sedan ner och in igen. Sedan uppåt och runt klittan. Nu nästan på toppen och ner. Fingrarna delar blygdläpparna och jag ser att Aicha nu är rejält våt.  Emmas fingrar går upp, vilar mot klittan. Smeker den nu lätt. Cirklar runt. Aicha rör sig i takt med fingrarna, som nu börjar gnugga klitoris direkt. Två fingrar gnuggar. Aicha stönar och andas allt mer forcerat.

”Mmm, ohhh, mmmm,” hör jag från hennes mun.

Emmas fingrar dansar nu över Aichas klitoris. Hon juckar mot fingrarna och hela hon exploderar i en häftig kramp. Kan inte ligga still, hela kroppen spänns, kryper ihop och slappnar av.

”Puh, oh mamma. Det var så skönt. Tack,” mumlar hon.

Det var så vackert att se. Min kuk har stått i givakt hela tiden, jag har sakta runkat den och följt deras rörelser. Medan Emma och Aicha landar med varandra, börjar jag smeka deras kroppar. Aichas fasta små bröst och Emmas större, lite mjukare men så fina bröst som plattas till lite av att hon ligger på rygg. Bröstvårtorna är som hårda som små stenar. Så sköna att känna på, leka med. Emma tar en hand och lägger ovanpå min, som leker med hennes bröstvårta. Hon trycker den neråt, kramar sitt bröst genom min hand. Gnyr till samtidigt som hon får min hand att massera och knipa om hennes tutte. Jag lutar mig fram, kysser först Aicha djupt, sedan Emma. Tänk att få ha både mor och dotter här samtidigt, kunna älska med bägge. När jag lutar mig över och kysser Emma trycks samtidigt min hårda kuk mot hennes sida. Hon tar sin hand till den. Försöker greppa runt och kupar sedan handen om mitt ollon. Gnuggar det i handflatan. 

”Kom, kom in i mig. Vill känna din kuk i mig. Känna hur den delar min fitta och tränger in, fyller upp mig. Kom,” viskar hon. Aicha ligger och håller om henne samtidigt som jag kryper upp mellan hennes ben. Riktar in kuken mot hennes fitta och sakta penetrerar henne. Jag kan känna hur jag delar på hennes blygdläppar och tränger in i hennes trånga men våta slida. Så skönt, jag är riktigt hård nu och har inte kommit sedan i går. Nu vill jag knulla och spruta.

Vi rör oss mot varandra. Aicha smeker sin mor under tiden, kysser henne och suger på ett bröst. Jag pumpar på, det är så gudomligt skönt att få bli tillfredsställd av hennes varma våta fitta. Vi älskar ett bra tag i ett lagom tempo. Helt utan förvarning kommer Emma i en orgasm.

”Oj my God, ohh så skönt. Vad hände?” utbrister hon. Orgasmen blev en överraskning för henne också. 

Jag ligger stilla, låter henne hämta sig. Efter en stund tar hon ett djupt andetag. 

”Nu ska du knulla min dotter, knulla Aicha och låt henne få din sperma. Vill hålla om er när ni älskar, vill se min dotter njuta och bli uppfylld av dig,” säger Emma.

Jag flyttar mig till Aicha som är beredd. Ligger och tar emot mig. Återigen får jag tränga in i denna gudomliga varelse. Känna hur hennes tighta fitta kramar min kuk. Hur jag får komma in och sedan ut, in och ut. Gång på gång. Varje gång känna hur ollonet penetrerar henne och bottnar där långt inne i henne. Hur hon masserar min kuk, mitt ollon. 

”Ohh, ja, ja. Mmmm, så skönt,” stönar hon samtidigt som jag knullar allt snabbare. 

”Ja, ja. Inte långt nu. Kom i mig, spruta i mig, fyll mig, knulla, knulla. Nuuuu nuuuu. Jaaa.” 

Aicha skakar i hela kroppen, hennes fitta drar ihop sig och gör att jag kommer, och kommer, och kommer. Flera stora sprut pumpar in i hennes fertila fitta. Fyller henne med både kuk och spermier. 

Sakta faller vi ihop i varandras armar. Emma smeker oss bägge två. Länge ligger vi bara där, alla omslingrade, njuter av närheten till varandra, njuter av skinn som gnids mot skinn, händer som sakta smeker över kroppar. Alla tre är vi tillfredsställda och bara ligger och njuter. Vi sjunker sakta in i sömnens och drömmarnas rike. Först Aicha, sedan Emma och, utan att jag märker det, även jag.

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Lillabella2

Väldigt fin novell, älskar den stora åldersskillnaden. Att du använde ordet "betäcka" fick det att pirra till extra mycket <3

15/12, 2023 kl. 00:01

#2

His73

Mycket bra novell

15/10, 2023 kl. 21:25

#1

TureTutt

Intressant med den stora åldersskillnaden, men det verkar ju funka bra :)

13/10, 2023 kl. 10:35