Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/10, 2023 kl. 23:22, av TheTenderPoet

Början

Del 1 av 1 i serien Min oväntade wingman - eller wingmom

Efter ett tag utan fast relation och utan sex fick jag hjälp från oväntat håll. Morsan blev min wingman. Hon planerade för mig och hennes väninna. Så fort hon såg att det verkade funka stack hon.

 

En dag när jag kommer hem från sommarjobbet, hade just slutat gymnasiet, sitter mamma i köket och ser bestämd ut. Känner igen blicken. Nu vill hon prata allvar. Pappa verkar inte vara hemma. 

- Sätt dig ner. Vi måste prata. 

- Vet inte om jag vill det. När du ser sån där ut vill du oftast ta upp något jobbigt. 

- Jag lovar. Du kommer tacka mig efteråt. 

- Yea right…

Slår mig ändå ner. Jag bor ju ändå hemma hos mina föräldrar. 

- Micke, jag tror du kommer tycka att det här känns obekvämt men…du måste ha sex. Du mår inte bra. Jag känner igen alla tecken. Det finns inget lugn i dig. Ursäkta att jag lägger mig i men jag kan fixa ett ligg åt dig med någon av mina väninnor eller någon av dina jämnåriga. 

- Ooo….keeey. Lyckas du med det kan jag nog stå ut med att det verkligen inte känns avslappnat att prata sex med sin morsa men om du lyckas med det skulle jag…vara tacksam. 

- Bra! Då gör vi så här. Du ser till att alltid vara redo, nyduschad och fräsch. Och om du tycker jag gör något konstigt bara häng på. Jag kommer fixa flera planer. Alla kommer nog inte funka men några. 

- Om jag överhuvudtaget får ligga blir jag glad. 

- Klart du ska! Du är dina föräldrars barn. Vi är inga sexmonster men ganska aktiva. 

- Jag vill INTE veta vad ni gör på den fronten. 

- Jag hade inte tänkt berätta heller. Jag sa bara ATT vi är aktiva. 

- Då är jag nöjd. 

- Låt oss gå igenom några möjliga kandidater. Vad du tycker om dem. 

Vi gör det och mamma får en uppfattning om vilka kvinnor som attraherar mig. 

Nu tror jag plötsligt att alla kvinnor som mamma pratar med närmaste veckorna är möjliga kandidater. Sen slappnar jag av. 

En kväll ringer mamma och undrar om jag kan hämta henne hos hennes kompis Åsa. För tillfället har vi bara en bil i familjen så vi skjutsar varandra hit och dit. 

När jag kommer dit blir jag inbjuden på kaffe. Åsa är en yppig och energisk kvinna. Långt lockigt rött hår. Ett smittande leende. Mycket trevlig dessutom. Plötsligt säger mamma: 

- Åsa du hade ju förfärliga problem med din dator, att den hänger sig hela tiden. Micke är ju bra på sånt. Han kan säkert hjälpa dig. Eller hur?! 

Åsa får något jagat i blicken och rusar upp och försöker hindra det. Som att hon är rädd att vi ska upptäcka något. Mamma trycker ner henne på stolen igen. Åsa kanske är rädd att jag ska förstöra datorn? 

- Sitt ner! Att det ska vara så svårt för dig att ta emot hjälp. Vad är problemet? Micke fixar det, säger mamma. 

Hon inser väl att hon inte har något giltigt skäl att tacka nej. Inte officiellt iallafall. Så Åsa slår ut med armarna: 

- Det vore jättesnällt om du vill hjälpa mig med det säger Åsa. 

Åsa ser nervös och kluven ut. Men går före och visar på datorn, slår på den och säger: 

- Jag kanske fått nåt virus i datorn. Det kommer upp så mycket konstiga saker på den. 

Ser att mamma himlar med ögonen och tänker säga nåt men biter sig i tungan. Åsa ser det och säger låtsasargt till mamma: 

- Du ska vara tyst. 

- Men jag kan väl kolla på den och se om du har fått in virus eller om det är nåt annat, säger jag. 

Åsa slår sig ner och loggar in. När hon väl är inne rör sig inte muspekaren ordentligt. Hon klickar lite överallt och råkar få igång en porrfilm. Det hörs samlagsljud högt och ljudligt. Åsa blir högröd och försöker febrilt få av den och lyckas efter en stund. Mamma och jag mumlar nåt om virus. Plötsligt säger mamma: 

- Oj! Jag höll på att glömma en grej. Måste nog åka. Ring när jag ska hämta dig Micke. 

- Jag kan skjutsa hem honom, säger Åsa snabbt. 

Åsa följer med mamma ut till hallen. De pratar lågt nån minut sen kommer Åsa tillbaka. Hon ber mig slå mig ner och gå loss på datorn. Jag ser direkt vad som förmodligen gjort hennes dator seg. Det ligger massor av bilder, filmer och dokument direkt på skrivbordet i datorn. Säger: 

- Här är nog det som gjort din dator seg, säger jag och förklarar. 

- Är det kört? Undrar Åsa. Har jag förstört datorn? 

- Tror inte det. Det räcker nog att flytta filerna från skrivbordet. Du kan lägga genvägar där istället. 

Gör det och flyttar filerna från skrivbordet till mappar där de ska vara. Jag ser ju lite vad hon kollat på för filmer. Förutom vanliga filmer är det en hel del porr. Mest med unga män och mogna kvinnor. Det ilar till i mig när jag förstår att mamma kanske planerat det så att jag skulle se det. Shit! Det vore fantastiskt om det kunde hända något med Åsa. Jag frågar henne om det är OK att jag rensar webbläsarna från historik och gör uppdateringar av viktiga program. Hon ger mig grönt ljus. Hon ser nervös ut och verkar vilja säga något. Tvekar länge, till slut kommer det. Hon tar ett djupt andetag och säger: 

- Det är lika bra att säga det så du kan jobba effektivt med datorn. Tror inte det var virus. Nu tycker du väl att jag är en riktig snusktant. Jag kollar faktiskt på porr ibland. 

- Och?! Du är en vuxen kvinna med behov. Du är människa. Ingen har med det att göra. Jag kan inte döma dig när jag själv kollar. 

- Gör du? Hon ser lättad ut. 

Hon ser upp lite snabbt och slår ner blicken snabbt igen efter att hon frågat: 

- Vilken sort brukar du kolla på? 

- Mest med mogna kvinnor och unga män. Vet inte varför men jag går igång på det. 

- Oj då har vi ju samma smak där. Har du något mer? 

- Ja jag gillar att se kvinnor njuta, använda dildo. Trekant med två kvinnor och en man. Vanlig sex mest. 

- Brukar du…runka samtidigt? 

- Jo det är svårt att låta bli. När jag hade flickvän såg jag nästan aldrig på porrfilm men nu måste jag få utlopp för det. 

- Jo precis, samma här. Så…du går igång på mogna kvinnor då. Du tycker inte att jag är en rugguggla?

- Nej gud nej. Du är ju jätteläcker. 

- Vad passande för jag tycker du är en mycket attraktiv ung man. 

- Wow! Det är ju…

Kommer inte på något att säga. Hon är också tyst. Det blir inte obekvämt utan det är bara en laddad tystnad med en vibrerande energi i rummet. Efter en stund börjar hennes händer tala. Hon börjar knäppa upp sin blus. 

- Är det inte lite varmt här inne, säger hon. 

- Jo definitivt säger jag och börjar ta av mig skjortan. 

Hon har en vild blick i ögonen. Hon säger: 

- Skulle du protestera om jag använder en dildo. Du får gärna runka samtidigt. 

- Det är omöjligt att ha något emot det. Rena drömmen. 

Hon går och hämtar dildon. Jag klär av mig allt utom kalsongerna där jag sitter på datorstolen. När hon återvänder börjar hon långsamt och sensuellt strippa för mig. Hon är så sexig. Jag är så kåt att jag håller på att explodera. Vilken kvinna. Blusen av och hon knäpper upp behån. Ut faller två vackert mogna bröst. Hon drar långsamt av sig kjolen nedför de breda, kvinnliga höfterna. Högt skurna trosor. En välvd vulva anas under. Hon får syn på bulan i mina kalsonger och ler. Hon drar av sig trosorna och jag får syn på hennes rödhåriga fitta. Hennes långa hår faller över axlar och över yttersidan av brösten. Som rinnande eld. 

Hon lutar sig bakåt och stryker med dildon över fittan, imellan de yttre blygdläpparna drar hon upp och ner. Säger: 

- Nu är det nog dags att jag får se hela dig. 

Jag drar av mig kalsongerna också. Upp hoppar min stolte. Hon säger med hes röst: 

- Den där får du inte ha ifred sen. Bara så du vet. Den ska in här sen säger hon samtidigt som hon för in dildon och stönar till. 

- Gud vad sexig du är! Vilka vackra blygdläppar! Och så vackert välvd fitta. Förutom att du är förbannat trevlig och fin hela du. 

- Åh tack, stönar hon medan hon långsamt låter dildon knulla henne. Du är en läcker man. Har tyckt det länge men inte riktigt vågat. Du har fin kropp och en härlig personlighet. Och din kuk är…faktiskt vacker. Du får gärna runka. 

Jag gör det ett tag och njuter i fulla drag när jag ser hennes heta blickar samtidigt. Efter ett tag säger jag: 

- Gör det nåt om jag smeker dina ben samtidigt? 

- Nej det får du gärna. 

Flyttar närmare och lägger upp hennes fötter på mina axlar. Sedan börjar jag smeka hennes ben. De är ljuvliga att känna på. Hon har ökat takten på dildon. Jag börjar kyssa hennes ben, omväxlande från fötterna upp till knäna sedan låren upp mot ljumskarna. Ber henne fortsätta med dildon medan jag slickar där jag kommer åt. Nu blir hon helt vild. Efter nån minut börjar hon skaka och tar bort dildon och ber mig fortsätta. Nu kommer jag åt clittan lättare. Fladdrar lätt men snabbt och det tar bara nån minut innan hon sköljer över mig med sin orgasm. Hon är en squirter. Inte mig emot. 

- Åh det där var fantastiskt! Nu är det din tur unge man. Sätt dig ner! 

Hon ser upp mot mig med ett fräckt leende och börjar slicka på ollonet. Fladdra med tungan. Jag ryser av välbehag. Sedan tar hon glupskt och slukar en stor del av kuken. Och suger i långa drag. Det är himmelskt skönt men jag är redan så upptänd att jag vet att det blir svårt att hålla emot särskilt länge. Det gör jag inte heller, efter några minuter känner jag att jag är på väg och förvarnar men hon lugnar mig och visar med handen att det är lugnt. Okey hon vill svälja, det har jag inte varit med om innan. Oh nu…snart…ahhhhh. Jag kommer så jag rycker till med hela kroppen. Hon ville verkligen svälja allt. Hon tittar upp och ler. Säger: 

- Så, hoppas du orkar mer. 

Hon slickar mig långsamt ren och den hinner inte slakna helt innan den reser sig igen. 

- Mmm, redo igen. Det är ju underbart för nu vill jag att du knullar mig stående bakifrån medan jag har ena benet upp på en stol. 

Jag följer med henne och smeker och kysser henne på axlar och nacke. Hon sätter upp ena benet som hon sa. Jag smeker henne över fittan och känner hur blöt hon är. Hon tar tag om min kuk bakom sig. Jag låter ollonet leka lite mellan de yttre blygdläpparna. Det är blött och lättglidande. Hon stönar. Låter kuken få gå hela vägen in. Hon flämtar och jag känner mig så omhändertagen av hennes fitta. Den välkomnar mig med ett lätt tryck från fittväggarna. Jag kommer åt att smeka hennes bröst under tiden. De väger så skönt och tungt i mina händer. Hon stönar. Smeker bröstvårtorna runtom. Hon flämtar och jag stöter in och ut i henne med en behaglig takt. Nu håller vi på lite längre. Det är långsamt och sensuellt. Jag skulle vilja småyla av upphetsning samtidigt. Jag är ett lejon på savannen som inte får nog och jag nafsar henne i nacken. Hon roterar med bäckenet så mycket det går utan att jag glider ur henne. Vi har en rytm. Vi är i synk. Och tempot ökar i takt med vår andning. Vet inte längre vem som ökar takten, det bara händer. Lusten stegras. Det byggs upp vulkaner inom oss. Ännu högre tempo, ännu intensivare. Nu är vi rena vilddjuren. Denna upphetsning och andfåddhet samtidigt. Hon börjar skaka och vi ökar lite till innan hon krampar med fittväggarna om min kuk och skriker rakt ut. Jag känner med handen för att uppleva hennes squirtande men kuken är i vägen inne i henne. Hennes orgasmkramper är allt jag behöver för att komma jag också. Vulkanen får utbrott. 

Hon vänder sig om och vi kramar om varandra, lyckligt flämtande och andfådda. Sedan säger hon: 

- Vill du ha lite vatten. Åtminstone jag är törstig. 

- Absolut! 

Ser beundrande på henne när hon går iväg naken för att hämta vatten och mötet henne med ett leende när hon kommer tillbaka. Hon undrar med några drag på min kuk: 

- Tror du att du orkar en omgång till? Jag vill rida dig min unge hingst. 

- Jo jag tror det. 

- Tror?! Din kuk har redan svarat tydligt nog. Du är ju redan hård igen. Minsann. 

Hon föser mig milt ner på rygg på mattan och lägger en kudde under mitt huvud. Hon säger att jag kommer att behöva den. 

Åsa sänker sig ner på min kuk. Sedan lägger hon sig fram så vi kan krama om varandra samtidigt. Det känns nära och intimt. Efter ett tag sätter hon sig upp och rider njutningsfullt. Jag ser hennes fylliga bröst guppa över mig. Älskar att kunna se både kuken glida in och ut i hennes fitta och att se henne njuta av det. Sträcker upp armarna och smeker hennes bröst. Sedan över höfter, lår och skinkor. Att gå på upptäcktsfärd över en kvinna och låta händerna dricka den upplevelsen. 

Nu när vi kommit två gånger var kan vi hålla på länge. Vi är vågor i takt med vår lust. Hon knullar mig och jag knullar henne. Våra kön i en härlig lek som glöder stilla för att vi kan. 

Hon sitter ner och gnider sig mot mig med kuken inne. Det är rikligt med glidmedel från henne. På detta sätt omsluter hennes yttre blygdläppar min kuks sidor. Det är sensuellt och mjukt. 

Hon rider igen och nu sittter hon lite snett och skruvar sig liksom på och av. Skönt och nytt. Hon ger mig nya sätt att njuta. Och att jag kan ge henne detta. Det är stort. Jag ser i hennes blick en lust som jag aldrig sett tidigare. Inser att denna kvinna kommer jag bli beroende av. Kraften i det skrämmer mig nästan. Nu ökar hon och jag hänger på, möter henne genom att stöta uppåt. Tar en stund innan vi har en naturlig rytm där. 

Vi är varma och börjar närma oss. Hon lägger sig ner en halv minut och kysser mig, samtidigt som min tunga glider in i hennes mun gör min kuk det i hennes fitta. Vi håller detta några minuter sedan flätar hon in sina händer i mina och trycker ner dem, lutar sig på dem med sträckta armar och rider mig så hårt och intensivt att jag helt enkelt inte hinner motjucka. Hon låser blicken i mig. Allt detta gör mig vild och för mig närmare att komma. Det är en underbart långsam stegring nu. 

Hon gnyr och jag flämtar. Hon börjar småskaka och är nära. Jag bara njuter av att se hennes upphetsning. Hon skakar till igen, stannar till men fortsätter snabbt ännu hårdare. Ser hennes ögon försvinna uppåt och hon lutar huvudet bakåt, skakar och skriker ut sin orgasm. Det rycker genom hela kroppen. Hon lägger sig ner på mig och kramar om mig. Jag håller om henne. 

- Du måste ju också komma säger hon efter nån minut. Och fortsätter rida mig. Nu är det riktigt vått och halt inne i henne, jag är nära också så det tar bara nån minut innan jag exploderar så det svartnar för ögonen. 

När vi ligger och håller om varandra säger hon: 

- Det där var oväntat. Både hett och mysigt. Du får inte ta det på fel sätt. Jag gör gärna om det här men har insett för länge sen att jag inte vill leva med någon annan. Är det OK att du är min älskare? Att vi kommer och går i varandras liv. 

- Absolut! 

- Du får tacka din mamma. Hon sa att jag borde försöka med dig. Att både du och jag behövde det. Hade nog inte vågat förföra min väninnas son om det inte var OK med henne. Du får gärna sova över här om du vill, det vore mysigt. 

Ringer hem och pappa svarar. Säger bara att jag sover borta i natt. Vet inte vad mamma berättat. 

Åsa och jag somnar skönt tillsammans den kvällen. 

När jag kommer hem nästa dag ser mamma frågande ut. Hon ser upp från sin tidning vid köksbordet och undrar. Jag bara ler stort. Hon reser sig upp och ger mig en high-five. 

- Snyggt jobbat Micke! Jag är stolt över dig! 

- Jag med, över dig. Det är verkligen inte alla som har morsan som wingman, eller wingmom. Det får du gärna göra om. Åsa hälsar förresten och tackar. 

- Hihi, jag vill ju ditt bästa. Var beredd. Det kan komma flera möjligheter. Jag har några kandidater till på lager. Nu tycker jag du ska gå en kurs i foto och en i kroki. Säger inte mer än så. Lita på mig bara. 

 

 

 

  • Del 1: Början.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#13

TheTenderPoet

Tack att du säger det! Go4it666

29/10, 2023 kl. 10:45

#12

go4it666

Säger definitivt mer om Sexnoveller.se än om din novell som ju var en lysande start på en förhoppningsvis lång rad fortsättningar

29/10, 2023 kl. 02:33

#11

TheTenderPoet

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

28/10, 2023 kl. 21:01

#10

TheTenderPoet

Den här novellen blev just refuserad av Sexnovell punkt se. Jag är inte bitter - fast jo lite - men SÅ dålig var den väl inte?! ”Pga undermålig kvalité”.

28/10, 2023 kl. 20:43

#9

TheTenderPoet

Tack för det Huldran! Roligt att höra att du tycker det! Får försöka få till några fortsättningar.

16/10, 2023 kl. 22:04

#8

Huldran

En mamma som "wingman"?! Ja, poeten, Du fick till en flygande start. Hoppas den håller i sig.

Tack, // Huldran.

16/10, 2023 kl. 21:13

#7

TheTenderPoet

Tack Lars! Jag försökte få till en grundstory som skulle kunna rymma flera delar.

16/10, 2023 kl. 16:08

#6

MalmöLars

Trevlig twist

16/10, 2023 kl. 10:37

#5

TheTenderPoet

Tack så mycket! go4it666

16/10, 2023 kl. 09:28

#4

go4it666

Är förrfattaren TheTenderPoet är novellen vanligen bra... Den här var inget undantag. Ser fram emot hans vidare äventyr med mamma som Wingman

16/10, 2023 kl. 04:06

Läs in fler