Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/11, 2009 kl. 19:37, av lelle

En djävul till svärmor

Del 2 av 9 i serien En djävul till svärmor

Första besöket hos Mia och Stina ute på Lidingö.

Vi kom fram till den stora villan strax före 11:00. Jag klev ut och sträckte på mig. Fan vad segt, det blev ju någon öl för mycket igår.
I samma stund som den andra dörren slog igen så kom Stina ut och ropade på oss.
-Hej på er, vad kul att ni äntligen kunde komma hit. Det har jag väntat på länge.
Hon kom ner och kramade spontant om mig, eftersom vi inte setts på ett tag.
Eftersom det var en underbar sommardag var hon klädd därefter i en tight t-shirt och hotpants. Jag kände hennes fasta bröst mot min bröstkorg och hon pressade sitt underliv mot mitt högra lår.

Fan, vad annorlunda hon såg ut utan ridkläderna. (jag hade aldrig försökt mig på något med Stina eftersom jag trodde att hon hade haft kille sedan ett tag tillbaka)
Nu såg jag henne med helt andra ögon. Shit vad snygg hon var. Hon var ju en yngre kopia av mina drömmars kvinna. Mia.
-Ja, vad kul, verkligen, mumlade jag lite förläget, som man gör, när man kommer på sig själv liksom.
Hon log mot mig och vände sig om
-Vad kul att du också hade lite tid över Cecilia, sa hon och kramade om morsan med. Kom så går vi in. Mamma håller på att fixa i ordning maten. Hoppas ni är hungriga. Förresten, ni har väl inte glömt badkläder va?
-Eh, näe, svarade jag svävande och morsan märkte att jag ljög.
-Jo, men Micke, sa mamma. Jag sa ju till dig att ta med badshorts. Har du glömt det?
-Eh, ja. Varför skulle jag det? svarade jag och hjärtat började klappa lite.
-Kom upp här ska du få se, fnittrade Stina glatt.

Vi gick uppför grusgången och runt den stora tegelvillan. Där på baksidan fanns en liten pool och solstolarna stod prydligt uppställda utmed kanten.
Naturligtvis fanns det ett matbord med stolar på altanen.
-Klart vi ska använda den en dag som den här, sa Stina och nickade mot poolen. Pappa köpte den förra sommaren. Den är tempererad så vi badar i den nästan året runt.
Mmm, kul, svarade jag och funderade på vad jag skulle ha på mig.
-Heeej Cissi och Micke hördes plötsligt inne ifrån den öppna altandörren.
Äntligen är ni här!

Mia kom halvt utspringandes och kramade om oss båda, precis som
sin dotter hade gjort ett par minuter innan.
Det är inte sant, tänkte jag då jag såg vad Mia hade på sig. En gul bikiniöverdel, röd sarrong som var ganska genomskinlig och under den ett par tighta snyggt skurna bikinitrosor. Faaan.
-Oj då vilken liten läckerbit du har som eskort då, sa Mia till morsan medan hon nöp mig lite lätt i rumpan. Honom får du vakta ordentligt Cissi.
-Ja, skrattade morsan. Hela stallbacken trånar ju efter honom. Men säg inte det högt. Han blir så kaxig då.
-Kan tänka mig det sa Mia och log brett mot mig. Hoppas han även gillar fullblodsston också fortsatte hon kryptiskt.
Jag rodnade lite och tittade bort.
-Maten är klar och självklart ska vi sitta ute här och äta. Kan du hjälpa mig är du snäll Cissi, sa hon till morsan.

De gick in i det stora köket och hämtade alla faten med mat.
Stina kom fram till mig ,hon tryckte sig mot min kropp och viskade tyst.
-Äntligen får jag vara själv med dig. Du och jag ska verkligen bada sedan!
Hon strök mig över rumpan med ena handen och den andra letade sig vant in mot mitt skrev.
Jag blev helt ställd! Vilken framfusighet! Var detta verkligen samma tjej jag ser nere i stallet varje vecka.
Hon blinkade åt mig och satte sig ner vid bordet.

I samma stund kom Mia och morsan ut med både mat och dryck. Öl, vin och var sitt glas med skumpa.
-Ja, jag öppnade en flaska för att fira, sa Mia. Det är söndag, det är sommar och alla är lediga! Här ta var sitt glas! Jag och Stina har redan provsmakat.
Skål, välkomna och smaklig måltid!
Vi höjde våra glas och lät den söta drycken rinna ner.
Ah, det var därför Stina var så här, tänkte jag och log inombords.

Vi satte oss till bords och lät oss smaka av alla goda rätter.
Vi åt och drack för ett helt kompani. Maten smakade utsökt och ölen gjorde sitt för mig medan jag såg att dessa tre damer blev allt fnittrigare av vinet. De kacklade som en hel hönsgård. Det stod klart att Mia och Stina var mer som systrar än mor och dotter.
-Hur ska vi ta oss hem då, morsan frågade jag lite diskret när tillfället gavs.
Taxi eller?
Mia hörde det och tjoade.
-Tänk inte på det nu sötnos! Vi har plats för många i den här kåken! Men nu badar vi!

Helt utan förvarning slängde hon av sig sin sarrong och med vickande höfter gick mot poolen med några muggar vin i famnen. Morsan drog av sig sina shorts och tröja. Hon hade sin bikini på sig redan. Stina drog av sig toppen och det var tydligt att hon skulle bada topless. Gud vilka bröst. Helt perfekta och spänstiga med små rosa vårtor. Helt perfekta alltså!
Jag försökte att inte råglo men det var fan så svårt!
Hon gick in i köket för att hämta en sak medan Mia och morsan hoppade i poolen. De skrattade, tjoade och stimmade.
Jag kände kuken börja resa sig igen. Fuck!

-Kom nu Micke! Var inte en badkruka! Skrek Mia
-Men jag har ju inte..stammade jag. Som en lam ursäkt för att inte visa mitt lite pinsamma tillstånd.
-Äh, du har väl boxershorts på dig va?
-Mjo, visst men..
Jag hann inte längre. Stina hade smugit upp bakom mig och nu drog hon ner mina shorts. Som tur var hade jag boxer, men det syntes att jag började få fräs.
Stina kupade sin hand och klämde lite.
-Mmm, viken godsak, den vill jag se mer av.
-Sluta, fräste jag till. Morsan och Mia är ju därborta.
Jag nickade på de två damerna som plaskade omkring i poolen med varsin plastmugg med vin.
-Äh de märker inte nåt. Kom nu!

Hon vände sig till sin mor.
-Jag går bara med Micke in och kikar om farsan har några badshorts som Micke kan låna.
Vi småsprang in förbi köket och upp till hennes fars sovrum. (Allan och Mia hade var sitt av förklarliga skäl)
När vi kom fram till sängen knuffade hon ner mig och satte sig gränsle över mig.
-Du ska knulla mig här och nu! Fattar du det Micke! Jag har sett att du håller på med några av de andra tjejerna i stallet men JAG ska visa dig hur man rider. Fattar du! nästan skrek hon
-Hur mycket skumpa har du druckit? frågade jag lite halvt förvirrat. Jag var inte van vid att småtjejer tog kommandot bara sådär.
-Tillräckligt för att var så här jävla kåt! Hon gned sig rytmiskt över mitt skrev och jag såg en fuktig fläck på hot -pantsen
Hon slet av mig boxershortsen och tog tag i min nu styva kuk och förde in den i sin mun.
-Aaahhh, fan vad skönt!

Jag hade inte knullat på ett tag så det kändes som himmelriket. Men jag var lite rädd att komma på en gång.
Hennes hand åkte upp och ner i samma takt som munnen. Hon sög så jävla skönt att jag förstod att detta var knappast första gången denna lilla vackra varelse hade smakat kuk.
Jag blundade och bara njöt.

Plötsligt stoppade hon och jag öppnade mina dimmiga ögon.
-Vill du veta en hemlighet, Micke? sa hon lurigt.
Jag har ingen kräkreflex.
-Va, svarade jag som om jag hört fel.
-Hur lång är den, fortsatte hon.
-Eh, 20 cm ungefär.
-Ställ dig upp, sa hon.
Jag reste mig upp och hon gick ner halvt på knä framför mig.
Hennes hand tog tag i roten och hon började sakta, sakta föra in min kuk i sin välformade mun samtidigt som hon spelade med tungan runt ollonet.
Henne blick mötte hela tiden min. Det var som i en film.
När hon hade fått in halva ställde hon sig helt på knä och jag kände två händer runt min bål. Hon tryckte min rumpa lätt mot sig och snart hade hon svalt hela jävla kuken! Efter ett par sekunder förde hon bort mig och den drogs ut.
-Helvete! Vad skönt!

Jag kunde inte hålla mig längre utan tog tag i henne nacke och tvingade in den igen.
-Gapa stort nu! sa jag och tog tag i hennes underkäke med vänster hand och bände upp den. Höger hand användes till att riktade in kuken på plats .
Nu var det jag som hade kommandot. Nu var det dags att byta roller.
-Sug din lilla kåta slyna väste jag. Visa nu att du kan!
Hon gapade stort igen och bit för bit letade sig min kuk in i hennes fuktiga gap.

Nu var jag så jävla kåt att jag munknullade henne i ett rasande tempo.
Stina hade ingenting att säga till om utan sög girigt på min kuk som om det vore den sista slickepinnen i världen.
Jag kände strax illningarna i pungen.
-Ahhh, helvete, jag kommer!
Hon kupade sin vänstra hand runt mina kulor och masserade dem försiktig.
Såå jävla sköööönt!

I samma stund som vulkanen exploderade drog jag mig ur och sprutade ner hennes ljuvligt toppiga bröst. Det såg ut som någon hade hällt gräddfil på henne så jävla mycket kom jag.
Jag höll på att knäa, vilken utlösning !
Stina stod fortfarande på knä och kladdade med mitt vita guld.
-Varför sprutade du inte i munnen på mig, frågade hon. Jag älskar det!
-Jag tycker inte det är fräscht att kyssas sedan, svarade jag och drog hennes huvud bakåt och gav henne en svettig kyss.
Från och med nu är det jag som bestämmer, ok?
-Hon tittade på mig med sina rådjursögon och sa tyst.
-Ok, Micke. Du bestämmer.
-Lägg dig på rygg i sängen !
Hon torkade av sig på överkastet, kröp upp i sängen och lade sig lydigt på rygg.
Jag lade mig i rätt position och låste fast henne armar utmed hennes sidor.
Jag började slicka, bita och nafsa i hennes bröst, för att sedan jobba mig ner över den helt platta solbrända magen. Jag tog god tid på mig för att kåta upp henne än mer.
Den här lilla kåtungen ska få sin fitta slickad så grundligt att hon inte kommer att kunna gå på flera dagar, tänkte jag.

Då plötsligt hörde jag någon komma upp för trappan med lätta steg.


17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

lasseman235

ja då fick man förklaring på det som jag sa är detta en av mina favoriter
känns ju betydligt bättre att jag då kan sätta mitt betyg (stjärnor)
för den .
mvh lasseman235

26/11, 2009 kl. 01:46

#3

lelle

tack Pilla... och lasseman235

det är jag Meister som har skrivit dem - har olika nicknames för olika sidor..tyvärr...p.g.a ibland så är mitt "vanliga" upptaget just för den siten..

Hittade bubblan.nu nyss..:)






25/11, 2009 kl. 13:50

#2

lasseman235

detta är en av mina favorit noveller men jag kommer inte att ge något betyg för den
varför kanske du undrar det är helt enkelt så att jag läst denna för länge sedan
men med en helt annan författare och jag tycker som såhär
äras den som äras bör

25/11, 2009 kl. 13:03

#1

Pilla

Spännande vad skall hända? Jättebra.Kram Pilla

24/11, 2009 kl. 19:42