Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/10, 2023 kl. 09:27, av Nilsr

En kåt familj

Del 2 av 2 i serien Min dotters kompis

Fortsättning på novellen Min dotters kompis.
Obs innehåller sex inom familjen

Fortsättning på Min dotters kompis.

En liten återblick:

Astas kompis Mina följde med oss ut till landet en vecka i somras. Jag är en inbiten naturalist, går alltid omkring naken när det är möjligt. Asta brukar också tycka att det är skönt, men när hon har kompis med sig blir hon mer korrekt. Inte jag! Speciellt inte när jag är hemma. Om Asta har kompis med sig eller inte. Jag berättar hur jag är och om ingen protesterar så är jag naken. Så öven i somras. Mina var mer blyg, hade hela tiden kläder på sig, liksom Asta också.

När Asta var tvungen att åka hem behövde Mina hjälp med att ta bort en fästing. Den satt riktigt illa, innanför den ena blygdläppen. Tja, det ena ledde till det andra. Mina var oskuld, trots sina arton år. Vi fick två härliga dagar innan Asta kom tillbaka och nästan genast anade vad som skett. 

Hon tyckte nog att jag var en riktig snuskgubbe, som hade knullat en tjej som inte ens var hälften så gammal som jag. Sedan kunde hon inte slita sig, var med i sängen när vi älskade. Det hela fortsatte hemma och vi blev upptäckta av min sambo, som flyttade ut ur vårt sovrum, men inte huset. Mina kom ofta på besök.

Mina är utseendemässigt kontrasten mot min dotter, som är riktigt ljus. Mina är så mörk det går, en helt ljuvlig färg. Hon har en kropp med en rumpa som får mig att reagera direkt jag ser henne.  Brösten är mycket nätta och fina och så fasta med två lite ljusare bröstvårtor. Jag heter Erik, är 40 år, vältränad och är ganska ordentligt utrustad.

En lördagkväll i september är Mina hemma hos oss. Vi äter middag som vanligt, alla fyra. Min sambo har på något sätt accepterat att Mina är en extra i vår familj. Hon vet om vår relation. Vi pratar och det blir en hel del skratt. Efter maten diskar och gör vi i ordning tillsammans i köket. Sätter oss och ser på TV. Asta vill se en film som heter 50 Shades om Grey. Ingen av oss har sett den. Asta hittar den på en streamingtjänst.

Vartefter filmen går, blir vi tystare och tystare. Alla skruvar på sig. Ingen är opåverkad, i alla fall är inte jag det. Tur att jag har kläder på mig, annars hade de tre damerna fått något extra att titta på. Mina har en hand lite diskret i sitt sköte. Kan inte se Asta, men min sambo är märkbart påverkad. En hand som klamrar sig fast mellan benen och andas med halvöppen mun. Hon ser riktigt sexig ut i det stadiet.

När filmen är slut är vi nog alla lite lättade och samtidigt riktigt kåta. Jag kan inte stå upp utan att min bula blir mycket påtaglig. Min sambo mumlar något om att gå och lägga sig och försvinner ut ur rummet. Hon sover numera i gästrummet och har ett eget tvättrum.

Mina och jag ser på varandra. Nickar och reser oss, nu gör det inget om det är uppenbart hur jag har det. Asta reser sig också. Vi går upp tillsammans. Jag och Mina in till stora sovrummet och Asta till sitt. När vi kommer ut i tvättrummet är Asta redan där, står och tvättar sig. Vi är lika nakna som hon, men vi har ju sett varandra tidigare, så det är helt naturligt. Mitt stånd har lagt sig något, men när jag ser min dotter reser den sig igen, pekar mot henne.

”Men pappa, tänder du på din dotter? Den är fin, men du bör spara den till Mina. Jag vet att hon vill ha den.”

“Mmm, och jag vet att du vill vara med. Så, kom in när du är klar. Det finns alltid plats för dig också i sängen. Det är faktiskt underbart att ha dig med i våta lekar. Vet att Mina uppskattar det ockdå.”

När jag säger det nickar Mina och går sedan fram och ger henne en kram. De står där en lång stund. Mörk och ljus. Bröst mot bröst. Så underbara, jag älskar dem bägge två.

Vi ligger alla i sängen. Mina i mitten. Varken jag eller Asta kan låta bli att leka med Minas fina små bröst. De är helt ljuvliga. 

Helt plötsligt smäller det till. Hela huset skakar och så blir det mörkt. Vi hör hur regnet öser ner och vinden viner runt huset. Ett tjut hörs från nedervåningen. Elsa, Astas mamma, min sambo, är åskrädd. Och efter det här nedslaget har jag full förståelse för henne. 

Jag trevar mig fram i mörkret ner till hennes rum. Hittar henne sittande upp i sängen, helt vettskrämd.

”Kom, följ med upp. Var med oss. Det är ingen fara, vi är alla tillsammans,” säger jag. Tar henne i handen och leder henne upp till det som tidigare var vårt gemensamma sovrum. Jag kryper upp på den sida som alltid varit min och Elsa på den andra. Vi ligger alla fyra i sängen. Ser upp i taket på ljusskenet från blixtarna. Jag hör hur Elsa gnyr till varje gång det mullrar, inte av blixtarna bara mullret. Så helt plötsligt kommer ett ordentligt brak. Vi hoppar alla högt. Asta, som ligger närmast mig klamrar sig fast i mig. 

Jag känner hennes unga kropp mot min. Vi har kramat varandra tidigare, hon har varit med när jag och Mina haft sex. Men nu är hon riktigt nära, jag känner hela hennes varma, sköna, mjuka kropp mot min. Kan inte undvika att min kropp reagerar. 

”Men pappa, är du tänd på din dotter,” viskar hon. Trycker sig närmare mig. Det gör det inte bättre. Jag är nu riktigt hård, och min hårda del pressas in i hennes sida. Hon vänder sig på sidan mot mig. Vi ligger med ansiktena mot varandra. Hon ger mig en kyss. Bryter sig loss och pressar sig mot mig igen. Läppar mot läppar. Bröst mot bröst och underliv mot underliv. 

Läpparna öppnas, finner varandra. Tungorna finner varandra. Min bringa känner hennes fasta men samtidigt mjuka, sköna bröst och hennes underliv finner mitt. Min kuk vilar mot hennes sköte. Hon gnuggar lite, kuken gnider mot hennes skåra. Hon flyttar sig lite till, jag glider sakta in i henne. Hon juckar så jag kommer långt in. Vi bara ligger där. Läppar mot varandra i en djup kyss, brösten mot mig och mitt stånd långt inne i hennes varma, våta slida. Vi känner varandra, minsta rörelse och vi gnider mer mot varandra. Hon är skön, min dotter. 

Vet inte hur länge vi bara ligger där, känner närheten, känner hur jag omsluts av henne. En ny blixt lyser upp sovrummet. Jag ser hur Mina och Elsa ligger omfamnar varandra. Ungefär som jag och Asta. Deras händer är runt varandras kroppar. Minas bröst pressas mot Elsas bröst. Läppar mot läppar.

Asta börjar röra på sig. Juckar mot mig. Jag känner hur min kuk sakta knullar hennes tighta fitta. Hennes blygdläppar smiter så skönt omkring min lem, drar huden fram och tillbaka över det uppsvullna stålet innanför. Jag är så hård, så härlig stimulans. Jag hör på Asta att hon njuter minst lika mycket som jag. Det är hon som styr, hon som rör sig så det blir bra. 

Efter en stund kryper hon upp, över mig. Kontakten mellan oss är kvar. Min penis rör sig inuti henne samtidigt som jag kommer på rygg och Asta ovanpå. Sedan börjar hon röra sitt underliv upp och ner över mig. Ohh, vilken skön känsla när jag gnids mot hennes slemhinnor. Ollonet gnids mot hennes tighta väggar. Hon rör sig fortfarande långsamt, njutningsfullt, sensuellt. Ingen brådska, bara ha det skönt.

Jag vänder på huvudet ser de andra två, Mina och Elsa, min älskarinna och min sambo, Astas mamma. Minas svarta huvud är mellan Elsas ben. Elsa har två vita händer på hennes huvud, styr henne, så som hon vill bli slickad, stimulerad. Elsa andas flåsande. Jag känner igen det, så som hon låter strax innan det går för henne, innan orgasmen tar tag i henne. Medan vi ligge och knullar sakta och skönt kommer ett tjut från Elsa.

”Ohh, IIIIII, Ahhhh, jaaaaa, kaaaa, jaaaa.”

Sängen skakar av hennes orgasm. Den måste ha varit undertryckt länge, men kunde nu släppas ut i en jordbävning, som när två plattor under jorden äntligen släpper sitt motstånd mot varandra och skapar en tsunami.

Asta blir påverkad av det, hon ökar takten, vill komma hon också. Jag följer med i hennes takt. Har inte långt kvar, jag heller. Asta börjar skaka i kroppen, rörelserna blir alltmer spastiska, hon kastar med kroppen och utbrister i ett långt stön.

”Ahhhh, ohhhh, ja, ja Pappa, knulla, knulla mig, knulla din dotter. Ja, ja, nuuuu.”

Hon faller ihop ovanpå mig. Ligger bara helt stilla, flämtar, men rör sig inte. Jag är fortfarande hård inuti henne. Vill komma, men har en bit kvar. Hon börjar röra sig lite.

”Åhh Pappa. Du är fantastisk, älskar dig,” säger hon, kysser mig och glider sedan av mig. 

Hon ser på min kuk, som står rakt upp. Smeker den med sin hand. Mina ser på oss. Kravlar över till mig. Kryper intill mig, drar mig så jag kommer mellan hennes ben. Hon tar tag om min kuk, för den in i sin våta sköna grotta. Hon är, om möjligt, ännu trängre än Asta, men är van att ha min hårda kuk i sig. Jag tränger sakta in i henne, ända tills jag är helt inne. Mina har lärt sig använda sina inre muskler, kniper och slappnar av, kniper igen. Masserar min kuk, utan att få mig att komma, bara gör det skönt. 

Hon tar ner en hand, gnuggar samtidigt sin klitta. Hennes fingertoppar masserar samtidigt kuken som jag nu börjar röra ut och in, ut och in i långa drag. Spänningen i kroppen börjar byggas upp igen. Vill öka takten, men Minna är inte där än. Håller tillbaka, låter henne bygga upp sin orgasm med mina långsamma rörelser och samtidigt hennes finger som jobbar. Jag lyfter upp hennes ben, lägger dem på mina axlar. Nu kommer jag riktigt långt in. Kan samtidigt ta en hand mot hennes rumpa. Ett finger hittar hennes bakre hål. Smörjer in fingret med hennes safter och pressar in det i hennes anal.

”Ohh, jaa, jaa, pulla mig där bak. Knulla mig. Ohhh, så skönt.”

Nu börjar hon komma, nu kan jag öka takten, få den stimulans jag behöver för att komma. Mina börjar skaka, pusta, stöna och andas nu med öppen mun.

”Jaaa, jaaa, nuuu, knulla hårdare, åhh knip om mina bröst, jaaa, jaaa, nuuuuu.”

Samtidigt som jag känner hennes första sammandragningar sprutar jag. Sprutar flera gånger, vet inte hur mycket, men känns som att jag fyller henne med min sperma. 

Vi ligger bara där, andas, känner varandras kroppar. Både Asta och Elsa kramar om oss. Åskovädret har försvunnit, bara ett lätt regn kan höras utifrån. Vi ligger där alla i samma säng, bara njuter av varandra, stillheten och att vi alla fått en fantastisk stund, mitt under det värsta åskväder jag varit med om. 

Elsa tassar upp, går på toaletten. När hon kommer tillbaka kryper hon ner bredvid mig. Hon är en härlig kvinna. Har accepterat Mina som min älskarinnna och nu vill dela mig med henne. Hon vill uppenbarligen också ha en del, hennes hand smeker mig över kroppen, får min slaka medlem att återigen vakna till liv. Hon lägger sig ovanpå mig, sjunker ner på mig. Hennes fitta är varm och våt och härligt välbekant. Vi har älskat under många år, vet precis vad den andra behöver. Vi ger och tar, lugnt, och samtidigt sensuellt. Bägge redan tillfredsställda och nu återfunnit varandra. Vi knullar, njuter och känner det där inre lugnet i en trygg relation nu förstärkt av de två andra i sängen. Asta, vår dotter och Mina hennes kompis, alla som jag älskar och har älskat med. 

Vi har ingen brådska, ingen av oss har någon brådska, vi låter oss njuta av stillheten, värmen vi ger varandra, närheten och kärleken vi känner.

Det lugna börjar ta slut, spänningen hos både Elsa och mig ökar, vi rör oss nu alltmer mot varandra, i varandra. Mina sluter upp bakom Elsa. Jag känner hur hon smeker Elsas rumpa och bröst. Asta letar in en hand mellan oss. Smeker min kuk när den åker ut, smeker sin mammas klitoris när jag pressar in kuken. Så skönt att känna alla mina kvinnor. 

Mitt underliv börjar dra ihop sig, Elsas fitta blir lite strävare, trängre. Vi pumpar på och jag skjuter in min säd långt in i min sambos inte, samtidigt som hon kramar om mig, kramar ut det sista ur mig i sin egen orgasm. 

På morgonen vaknar vi alla, ligger nakna och svettiga i samma säng. Jag tassar upp, behöver gå på toaletten. När jag sitter där kommer först Asta ut, sedan följt av Elsa och Mina. Elsa går fram till vårt stora bubbelbadkar, fyller det med vatten. Jag reser mig upp, kliver ner i det varma vattnet. Elsa, Asta och Mina följer efter, vartefter de också har kissat. Vi ser på varandra där vi sitter. Elsa börjar först fnittra, sedan skrattar högt, ler och sträcker njutningsfullt på sig. Vi andra börjar också skratta, stänker vatten på varandra. 

Vad som hände sedan? Ja vi tvättade av varandra, noga. Och allt började på nytt. 

Vilken härlig familj jag har. Så fin, så kåt och alla lika nakna.

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

DG

Fantastisk
Det här gillar jag

3/4 kl. 22:42

#3

Ronneby

Vilken underbar läsning.

28/11, 2023 kl. 23:54

#2

DaoDao

Härligt med en öppen sexuell frihet.
Mer sådant! :)

24/11, 2023 kl. 01:45

#1

MalmöLars

Så underbart, är riktigt avundsjuk

29/10, 2023 kl. 11:16