Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/11, 2009 kl. 08:46, av lelle

En djävul till svärmor

Del 3 av 9 i serien En djävul till svärmor

En glimt av paradiset

-Shit, det är mamma, pep den lilla söta varelsen och ryckte febrilt i sina låsta armar.
-So?, svarade jag. Vad spelar det för roll?

Av någon konstig anledning för ett par korta sekunder (kanske p.g.a ölen), ville jag se Mias min när jag låg med huvudet mellan hennes dotters ben, med tänderna fast i sömmen på hennes hotpants. Redo likt en tiger slita dem i stycken för att lapa i mig köttsafterna som jag så väl kände lukten av inunder.

Men jag kom på bättre tankar och släppte greppet. Vi båda rättade till de få plagg vi hade på oss och satte oss på sängen mot varandra.
Stina viskade:
-Nyp mig i bröstet.
-Va? Varför? Svarade jag häpet.
-Nyp mig, hårt! Nu!
Jag tog tag i den lilla rosa knoppen och vred till.
Jag såg att hon grimaserade av smärta och hennes ögon fylldes av tårar.
Just då tittade Mia in genom dörren.
-Men varför sitter ni här? Hittade du inget Micke kunde låna?

Stina som satt med ryggen mot dörren vände sig om och snyftade.
-Nej. Ingenting. .och sen blev jag blev lite ledsen över att du och pappa inte verkar komma överens längre.
Micke, han är en riktig gentleman som sitter här och tröstar mig.

Hon torkade sig i ögonvrån och slog demonstrativt armarna om mig, pussade mig på kinden och log lite blygt..
-Tack snälla Micke för att du ville lyssna på mig!

Hon reste på sig och gick mot sin mor..
-Kom mamma! Jag vill också bada nu.
Men innan Stina gick ut genom dörren vände hon sig till mig och blinkade med ett öga och log ett sexigt leende och demonstrativt slickade sig om munnen med tungan.
Själv satt jag kvar på kanten av sängen och fattade ingenting. Vilket skådespeleri !

Mia stod där med en handduk runt midjan i dörröppningen när hennes dotter svepte förbi. Hon gav Stina en tröstande kram.
-Jag kommer snart gumman.Vänta du har nåt här.
Mia tog sin hand och förde över dotterns nyckelben.
-Sådär, nu är det borta
-Vad? frågade Stina.
-Äh, inget, bara lite vitt ludd, från sängen, svarde Mia och fortsatte..
Gå ner till Cissi du så länge. Kanske är bättre att jag rotar igenom Allans garderob än du. Jag vet nog vart jag ska hitta ett par shorts till Micke.
-Okej. Stina gick iväg med snabba steg ner för trappan på andra sidan korridoren.

Mia satte sig ner på sängen intill mig och synade min svettiga kropp.
-Varmt va? frågade hon
-Mmm, svarade jag och kände mig liiiite obekväm. Jag satt ju bara i mina boxershorts.
-Du, Micke..sa hon dröjande och smekte min arm lätt. Hur tröstade du Stina?
-Eh, jag eh..lyssnade, stammade jag och blev nog lite röd i ansiktet. Dels för att jag ljög, dels för att jag kände att ormen i brallan började röra på sig igen.
Hmm, konstigt för att jag kände en väldigt speciell doft när jag borstade av det så kallade luddet på henne. Doften av en ung mans säd.
-Hrmpf, var det enda jag fick fram.
Jag tittade bort från denna Medusa som enbart genom sin blick kunde förtrolla vilken man som helst.
Hon tog sitt finger och slickade demonstrativt av det.
-Mmm, det smakar som en ung man också.
Hon tittade skälmskt på mig när min blick som var fastnaglad på hennes finger. Det var som en hypnos. Hade hon sagt att jag skulle ta av mig och göra fågeldansen med kuken instoppad mellan mina egna ben och stå på tå, hade jag nog fan gjort det.

Hon bröt spänningen genom att ta mig under armen och leda mig till den inte så lilla garderoben. Hon öppnade dörren. Det var som ett eget rum.
Hon tittade sig runt med spelad betänklighet.
-Hmm, nu ska vi se här.
Hon tog fram en pall och ställde sig och började rota i de övre hyllorna. Allan brukar ha gamla shorts här. Eller gamla. Han brukar faktisk ha helt nya plagg här uppe. Han spelar bara tennis ibland så det borde ligga några nya shorts här
Hon hävde sig upp på tå och sakta började handduken glida av henne.
Mina två hjärnhalvor hade startat ett krig hurvida att titta eller ej.

-Neeej, jo, neej, jooo..

Jag vet att jag inte kunde bli besviken men samtidigt kunde det bli väldigt pinsamt trots att Mia hade flörtat med mig strax tidigare.
Bäst att titta bort, tänkte jag
Jag vred bort huvudet och fäste blicken på en punkt någonstans på väggen.

-Micke, kan du rätta till min handduk är du snäll? Jag står lite dumt till och har inga händer fria sa Mia med sin silkeslena röst.

Va fan..neej. Inte en chans att jag..skrek det inne i huvudet.

-Ja, kan jag väl..var orden som kom ur min mun.

Jag gick fram och ställde mig bakom henne. Mitt ansikte var i höjd med hennes rumpa. Jag fångade upp handduken då den gled av hennes höfter.
Hon stod fortfarande med armarna uppe i en hög med kläder.
-Kan du knyta den igen, är du gullig. fortsatte hon. Nej du måste komma närmare Micke, runt mig! Så där ja..

Jag tog handduken och började virade den runt henne.

-Stoppa in fliken där på sidan nu..runt midjan! mästrade hon mig.

Hon torterar mig , Jag lovar ..hon.. fortsatte rösten i huvudet.

-Sträck till den. Det är ingen fara!
Hon svankade med rumpan och jag drog handen över den.
-Mmm kom det över mina läppar.
-Sa du nåt ? frågade hon
-Nej, nej, stammade jag tillbaka och ruskade på huvudet för att verkligen understryka att jag inte sagt ett knyst.
Jag stod på ett sånt sätt att om jag tryckte ihop låren (vilket jag gjorde) kunde hålla kuken i schack. Det gjorde ont, men hellre det än att stå med ett tält framför mina drömmars objekt.

-Här utbrast hon och vände sig om, Här hittade jag.. Ooops..

Jag vet inte hur, men i ett och samma ögonblick hade denna sexgudinna hunnit vända sig om, tagit ner shortsen mot mig och samtidigt ’råkat’ tappa handduken igen.

Jag stod och stirrade rakt in på homebase. Där jag ville sticka in mitt slagträ och göra en homerun.
Mina ögon blev nog stora som bowlingklot och jag råkade ge ifrån mig ett kort konstigt läte..

Genom det lätt blöta tyget kunde jag se en perfekt skapt fitta.. Inte för stora blygdläppar, inget bulligt venusberg, utan helt enkelt perfekt.
Jag kunde bara skönja konturerna men naturligtvis såg jag att hon var helt slät. Precis som det ska vara. Tack gode gud för att hon inte hade stringbikini på sig a lá 80talet.

Jag såg en droppe vatten rinna ner från den piercade naveln mot bikinikanten. Hon tog ner armarna och satte dem i midjan.

-Brassarna är inte bara bra på fotboll, de är duktiga på att vaxa också, sa hon i en förförisk ton.
Eh, va? pep jag och tittade upp på henne. Fotboll var väl inte det ämnet som jag hade i tankarna just nu.

-Ja som du ser kan de sin sak när det gäller att vaxa intimt!
Jag rakar aldrig mig längre, bara vaxar var tredje vecka. Känn!

Hon tog min hand mot sin fitta och strök den sakta över tyget..
-Jag sa ju att ungston inte är de enda i stallet, viskade hon tätt, tätt mot mitt öra.

Hon särade mer på sina vackra lår på ett otroligt sexigt sätt.
-Mmm, så ja min lille stalledräng Lite till där..Åhh rakt där..så ja..

Hennes fitta började svälla upp som likt en blomma som slår ut..och konturerna blev allt tydligare och andetag djupare och djupare.. Där stod jag knappt en decimeter från hela härligheten med bara millimetertjockt tyg mellan min hand och hennes fitta.
Hennes hand vägledde min, rytmiskt, mjukt, sensuellt runt det allra känsligaste.

Mia tittade upp i taket och blundade medan hon väste fram. Oh, gud.. oh gud.. Snabbare.. snabbare Micke!
Min hand jobbade i ett sanslöst tempo.
Plötsligt slet hon bort den. Tog tag i mitt huvud bakom nacken och pressade sin fitta mot mitt ansikte..Jag kunde känna den välbekanta doften under tyget och Mia roterade med hela underlivet så att hennes känsligaste punkter gneds mot min nästipp och läppar.

Efter ett par sekunder knep hon ihop ögonen, skakade till och skrek rakt ut
-Ahhh! Ohhh! Iiiihhh! Jag kooommeeeeer !
Jag tog tag runt hennes rumpa och höll i henne så att hon inte skulle ramla av pallen.

Då hände det som varje kille drömmer mardrömmar om..
Jag sprutade ner mig fullständigt i brallorna..Det hade jag inte gjort sedan puberteten och då var det i sömnen. Gud vad pinsamt..mitt ansikte blev rödare än en tomat och jag tog ett steg tillbaka när Mia hade kommit till sans igen.
Hon öppnade ögonen och kisade på mig.
-Gud vad skönt du gjorde för mig, Micke.
Sedan såg hon fläcken på mina boxershorts.
-Oj, då, så det kan hända..
Hon klev av pallen och ställde sig framför mig. Med en lika snabb rörelse som på pallen drog hon av mig kallingarna till knävecken och greppade den kladdiga kuken.
-Ser ut som någon behöver rengöras..
Medan hon sa detta, runkade hon kuken sakta och all sperma som kom från den, samlades i en liten klibbig hög i hennes hand.
-Jag vet att Stina är lite småkär i dig så därför tänker jag inte göra något med dig..än. sa hon ömt. Jag vill inte såra min enda dotter genom att våldta dig, men jag har god lust.
Hon förde handen till sin mun och varsamt slickade hon noggrant i sig det som hade hamnat i handflatan.
-Mmm, gott..
Mia strök sig runt munnen och torkade bort resterna av sitt favoritgodis.

-Där ligger shortsen, fortsatte hon och nickade på ett par helt nya stora Nike badshorts. De är dina nu. Ta på dig dem på toaletten. Det finns gästhandukar där också om du vill fräscha upp dig. Seså..Kila iväg nu.
Jag ska också byta bikini..vi ses därner sötnos.
Hon nöp mig i rumpan och började gå ut från sin makes garderob medan jag fumlade med min halvstyva kuk och nersolkade fillingar.

Jag gick snabbt till badrummet, tvättade av mig och bytte om till mina nya shorts. Sedan sprang jag ner till altanen. Flera vinflaskor stod tomma där och även skumpan var helt urdrucken och den sötaktiga doften av varma slattar slog i mot mig när jag kollade om det fanns något kvar till mig i någon av flsakorna.

När jag tittade ut mot poolen såg jag till min stora förvåning att varken Stina eller morsan var däri eller att jag faktisk inte såg dem någonstans.
Solstolarna var dock numera vända från altanen mot den fortfarande varma eftermiddagssolen. Jag kikade in på klockan i köket. Den hade blivit en bra bit över två.
Hmm..konstigt..undra var de är? tänkte jag, nästan högt för mig själv.
När jag stod där i min egna lilla värld och dagdrömde hörde jag plötsligt ett kvävt stön från solstolarna och när jag kisade bort mot dem, på andra sidan poolen såg jag någons hand krampaktigt hålla tag i armstödet..
-Aaahhh!

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

turbo

Du kan ju inte sluta nu!!!! ;-)

26/11, 2009 kl. 22:03

#1

Pilla

Jaaa vad är det som händer?? Spännande,Kram Pilla

26/11, 2009 kl. 22:01