Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/11, 2009 kl. 20:57, av lelle

En djävul till svärmor

Del 4 av 9 i serien En djävul till svärmor

Smygtittande som leder till extas för Micke

Micke fortsätter:


Innan jag fortsätter min berättelse vill jag bara passa på att berätta lite kort om min mamma..

Hon heter alltså Cecilia (Cissi) och vi har och har alltid haft, ett bra förhållande till varandra. Min far övergav oss när jag var bara 5 år så vi har ju bara varandra. I början var det knapert, hon fick slita hårt för att det skulle gå runt. Men allt eftersom, när morsan fick kontakter började allt gå så mycket bättre. Jackpoten var när hon började driva stallet. Det är också hårt jobb, men hon menade på att det var hon redan van vid. Den här gången dock fick hon göra något hon gillade och fick mycket bra betalt för det.

Vi har alltid varit öppna mot varandra om nästan allt kan man säga.
(Även om mor/dotter, så som Mia och Stina har lättare att prata om ALLT med varandra)

Morsan var ju bara 21 när hon fick mig, så hon är modern i sättet och håller sig i bra trim. Inte minst genom det fysiska arbetet med hästarna.

Hon har alltid vetat om att jag har gått fram som en slåttermaskin bland tjejerna i stallet sedan jag var 15 men hon har bara skrattat åt det.

-Så länge du inte sårar tjejerna och lovar massa saker, har jag inga invändningar på att du roar dig på höskullen, sa hon till mig i början.
Morsan visste också att jag bara hade sex med tjejerna som var byxmyndiga och att jag faktiskt tände på de tjejer som var fyra, fem år äldre än mig.
Alla som vet hur det är att bli sönderknullad av en äldre tjej förstår vad jag menar.

Jag har väl aldrig sett på min mor som ett objekt även om jag som alla andra grabbar tidiga tonåren fascinerades av bröst oavsett vem de satt på.
Hon ser bra ut min mor, ungefär som Mia i kroppen men skillnaden är att morsan är rågblond, har lite kortare hår och hon är inte lika solbränd och sminkad som Mia.
Hon är naturligt vacker och har en svalhet och distans en del män kan tycka är lite skrämmande. Man bråkar inte med min mamma helt enkelt eftersom hon har skinn på näsan som det så fint heter.

Jag vet att många, både män och grabbar glor på henne när vi är ute. Främst på somrarna då hon har korta snäva kjolar eller klänningar på sig men även när vi är i stallet en kall novemberdag då det regnar och de ska hämta sina ungar.

Men tillbaka till storyn..


---



-Ohhhh, ahhhh, mmmmhhh.

Det lät som om någon försökte kväva det utdragna stönandet genom en sammanbiten mun.

Jag smög tyst, tyst mot solstolarna förbi den avlånga poolen och när jag kom fram till spaljen med klätterväxterna som var som en avskärmning mellan gräsmatta och altan stannade jag och tjuvkikade ner mot stolarna. Från den här vinkeln kunde man se allt. Och vilken syn som slog i mot mig!

Där på den lyxiga mahognysolstolen låg en ljuvligt - lagom solbränd kvinna på rygg. Över henne stod en halvnaken kvinna på alla fyra med rumpan i vädret, kyssandes den liggande kvinnans bröst samtidigt som en hand sakta smekte den liggande kvinnas släta underliv.

Kuken ställde sig som ett spett i brallorna trots att jag hade kommit två gånger den senaste timmen.

Väldigt konfunderad kikade jag försiktigt igenom det delvis skyddande planket. Trots att en del av mitt sinne sa till mig att titta bort eller rent av att smyga iväg, stod jag kvar för att se det som utspelade sig en bit bort.


För en bit bort framför mig ligger min egen mor och blir omhändertagen av vår värdinna på ett sätt som jag bara sett på film dittills.
Mia hade uppenbarligen bytt om rätt kvickt och gått ner till poolen under tiden jag hade duschat av mig i gästbadrummet. Och tydligen så har vinet de druckit gjort sitt också. Jag visste sedan tidigare att morsan även tycket om att titta på vackra kvinnor..men inte att ligga med dem..

Snabbt som ögat kastade jag en blick över axeln. Jag vill inte att NÅGON skulle se mig stå och tjuvkika på min egen mor och hennes väninna.
Det som fick mig att bli så kåt att jag trodde jag skulle få pungbrock, var att jag också kunde höra dem klart och tydligt.

-Slappna av nu gumman, sa Mia. Stina har cyklat iväg till affären en mil bort för att köpa kött för grillningen i kväll och Micke är i Allans garderob och provar kläder som han kan ta med sig när ni åker i morgon, för nog ska ni sova över här ikväll. Vi hör när han kommer ut på altanen. Tro mig.

Oj vad fel hon hade, tänkte jag och gjorde mig tillrätta bakom spaljén.

-Här, ta den här blöta handduken över ögonen. Blunda, lägg dig till rätta och bara njut, sa Mia och gav morsan en vit avlång barhandduk att lägga som en ögonbindel. Du får absolut INTE röra handduken..OK!?

-Mmm, jag lovar Mia, svarade morsan pliktskyldigt.

Jag stod där bakom skyddet och hörde allting. Trots att jag när som helst kunde bli påkommen, drog jag fram min kuk och började runka med långa drag.

Måste sett rätt sjukt ut att stå med neddragna brallor i en rabatt bakom en klängväxt och ruska tuppen, fluktandes på två 40-taggare som hade sex på en solstol. Som tur var kom det inte någon. Varför skulle det göra det? Stina var ju långt här ifrån just nu.

Mia skruvade upp musiken på radion som stod bredvid stolarna och började kyssa, smeka och slicka varje tum av morsans kropp.

Hon började med halsen och drog tungan sakta ner mot morsans klyfta.
Fortsatte med att nafsa lätt i bröstvårtorna medan hon tryckte ihop morsans bröst i ett milt grepp.
-Ohh, suckade morsan.
Sedan strök Mia med tungspetsen ner mot morsans piercade navel. Hon bet i smycket och drog lite i det med tänderna. Till slut så nuddade hon morsans clitta. Mia kupade munnen och sög in hela knoppen som man sörplar i sig en god milkshake. Morsans kropp spändes som en båge och hon tog Mias huvud och tryckte mot sin plaskvåta fitta.
-Jaaa, sååå, Just sååå ylade hon.

Mia formade sin tunga och tryckte den rakt upp i morsans fitta. Som en stenhård minikuk sköts den upp i hennes inre. Samtidigt tog Mia och körde upp ett inoljat finger i röven på henne och masserade livmodern från två håll.
Morsan skakade till och hennes händer krampades runt stolens handtag.

-Ahhhhhhhhhhhhaaaaaaaa!!!! Mia Jag, jjjjaaag kommer.. Jag kooooomeeeer!

Cissi fullkomligt savade ner Mia. Hela Mias ansikte var plaskblött och jag höll på att snava på mina shorts som var nere vid knävecken av synen. Jag snubblade till och tog tag i plankorna som knakade till.
Mia tittade upp mot spaljén och kisade koncentrerat rakt mot där jag stod och trampade jord.

-Fuck! Helvete! Avsöjad! Hur ska jag förklara det här då?
Ett lite pervo som runkar i rabatten.-

Det var många tankar som for genom huvudet då jag fumlade med kuken och shortsen.
Men jag kunde egentligen ha slappnat av eftersom..denna gudinna som nu låg och munknullade min egen mor tecknade med fingrarna att jag skulle smyga fram..

Tack vare musiken, berusningen, sitt eget stönande och det mjuka gräset hörde inte morsan att jag kom fram till solstolarna.

Mia sa åt morsan att vara helt tyst och stilla. Att hon fortfarande inte fick ta av den fuktiga handduken utan bara fortsätta njuta av Mias behandling. Men hon sa till morsan att dra ner ryggstödet helt så hela stolen blev plan.

Cissi gjorde det och kvickt som satan slängde sig Mia över henne så de hamnade i en 69:a.
-Slicka mig Cissi, beordrade Mia och drog sin stringbikini åt sidan.
Morsan tog tag i höfterna på Mia och stack in sin tunga där jag allra helst skulle vilja trycka in min attaché.

Mia begravde sitt huvud mellan morsans ben och samtidigt red hon av morsans ansikte som om hon var en jockey på världens snabbaste galopphäst.

Hennes tunga pendlade från Mias fitta till hennes underbara rumpa.
Jag hade aldrig sett två kvinnor så totalt munknulla varandra förut.
Det var en fröjd att se Mias blonda huvud arbetandes mellan en annan vacker kvinnas ben..trots att det råkade vara min egen mammas.

Morsans kropp spändes uppåt mot Mias glupska mun och hon skakade ut sin tredje mastodontorgasm i rad. Hela madrassen blev nersölad. Mia lyfte sitt underliv från min mors mun.

-Jag ska bara ta av mig Cissi, sa hon och hoppade snabbt ur sina stringbikinibyxor.
-Mmm. Skynda dig svarade morsan. Även hennes mun var kladdig av Mias sav och hon log ett stort leende.

Som tur var lydde hon Mia och rörde inte sin handduk till ögonbindel. Då hade hon nog inte lett så länge till. Vilken chock hon skulle få i fall hon skulle titta upp just nu. Se sin son stå naken med kuken i näven, bara någon meter ifrån hennes pulserande underliv.
Det skulle inte bara varit döpinsamt. Jag skulle också ha fått en sådan utskällning att löven på träden skulle blåst av. Mia skulle nog också ha svårt att förklara sig för sin väninna.

Denna smått perversa, kåta härliga sexgudinna grenslade utstuderat långsamt morsans ansikte igen medan hon tittade mig djupt in i ögonen.
Mia hade sina händer på morsans knän och höll isär dem, på ett säkert avstånd från att nudda mig - där jag stod, blick stilla vid stolsändan,
mellan benen på min inte ont anade mamma.

Mias ljuvliga K.S.M (KukSugarMun) formade en kort tyst mening.

Jag sköt fram höften framför hennes ansikte och bara knappt en meter ovanför min mors helrakade fitta. Jag nickade med en lite orolig min mot morsans håll..men Mia tecknade att det var lugnt. Eftersom handduken var så pass blöt, vilade den tungt över ögonen på morsan plus att Mias rygg döljde mig ifall hon skulle titta upp.

Kuken var nu på gränsen till att bli blåsvart och ont hade jag också..
Ett riktigt blueballs-syndrom.
Hela min kropp skakade av upphetsning. Dels av showen jag nyss bevittnat, delas av Mias farliga lek med mig bokstavligt talat mitt framför näsan på morsan.

Mia drog sakta med sin fria hand över kuken. Sedan gapade hon stort forcerade in den i sin mun samtidigt som hon gned sitt våta underliv över munnen på Cissi, som ljudligt smackade och sög på Mias svullna kön.

Vilken sjuk situation!

Där hade vi sex med vår värdinna och en av oss visste inte om det! Men helt ärligt var jag för kåt för att tänka att detta kunde vara moraliskt fel. Men va’ fan, jag och min mor nuddade ju inte ens varandra, så det var ju ingen äkta trekant precis, än mindre någon illegal handling i lagens mening.

-Ahh! Guuud va skönt du slickar Cissi!, flämtade Mia medan hon tog en sugpaus och runkade mig hårt med ena handen. Hon tittade kåt på mig, rakt in i mina ögon och sa högt med ett djävulskt leende.

-Tänk Cissi, om vi hade haft ett par 25åriga hingstar här nu som smörjt in oss, slickat oss och knullat oss!
-mmmm hördes det bara från morsan som fortfarande hade Mias kåta fitta över munnen.
-Tänk att få suga deras pungkulor tomma..Att få dem att spruta deras ungsperma över brösten och musen..för att sedan knulla oss bakifrån i långa drag här på solstolarna. Du vet väl att de kan knulla i timmar oavsett om de kommer flera gånger.
-Mmm, mmm, mmm. Morsan ökade intensiteten mellan Mias ben.

Vilket språk, men det verkade som Mia sa så för att jävlas med mig.
Jag var ju tvungen att stå knäpptyst där för att morsan inte skulle märka något.
Man riktigt såg på Mia att hon njöt av situationen att så totalt dominera både den och oss...
Hon roterade allt mer vilt på morsan och fortsatte med att runka mig.

Morsans händer styrde Mias höfter och taktfast stötte morsan hennes underliv mot sin mun. Min mors tunga växlade om vart annat in och runt – in och runt på Mia. Jag såg tydligt tungan mellan benen på Mia som hade sin fitta en liten, liten bit ovanför morsans mun så hon kunde både nu mig i sin farmåtlutande position och samtidigt gnugga fittan över morsans läppar och tunga.
-Aaahh..Guuud..Cissi..Jag kommer också..Nuuuu..Ahhh..

När hon började skaka, skrika och flämta sköt jag fram min kropp lite mer och Mia tog kuken i munnen. Nu satt hon i nästan upprätt position över morsans ansikte så jag var farlig nära min mors lår och fitta med mina ben.

Mias blick blev helt simmig av kåthet och hon spelade med tungan över mitt ollon innan hon lät den glida in igen mellan hennes fylliga läppar. Jag kunde inte hålla tillbaka kanonen längre utan fyrade av allt i hennes giriga mun. Vilken syndaflod!
Hon hostade till och drog ut den. Hela hennes söta mun var fylld med det hon nyss hade önskat sig. Ung het sperma från en hingst i sina bästa dagar.

Mia svalde så mycket som möjligt. Det var nog inte så lätt för det rann över i hennes mungipor över hakan och ner på morsans mage, innanlår och fitta..
Jag stelnade till och sedan backade jag kvickt. Mia blinkade åt mig och viftade menande att jag skulle kila tillbaka bakom planket.
Jag gjorde så och tog upp mina shorts i rabatten och krängde på mig dem.
Medan jag gjorde detta såg jag vår värdinna svänga runt så hon hamnade på knä i gräset med huvudet mellan morsans lår. Mia spottade ut det som hon inte lyckats svälja över morsans mage för att sedan börja kladda ut allt med tungan och läpparna över hela min mors underliv så att allas safter blandades ut i en mixad röra.

-Vad var det för nåt du hällde ut? frågade morsan förvånat.
-Äh, lite sololja bara Cissi, svarade Mia mellan slickningarna. Det är kokosnötsolja så det smakar gott allt slicka ut det med tungan över din härliga fitta. Den är varm för att flaskan ståt här i solen..

-Ahaa..mumlade morsan

Mia forsatte med efterspelet
-Sug på mina fingrar, Cissi, sa hon och sträckte fram de fittsaftindränkta fingrarna.
Mamma sög på dem likt en kalv suger på spenarna.
Smakar de gott Cissi?
-Mmm, ljuvligt !

Mia böjde sig ner igen och slickade morsan sakta över hennes mage, ljumskar och fitta.
Efter någon minuts tungmassage böjde hon sig över mammas ansikte, tog bort handduken, tittade djupt in i hennes ögon och viskade

-Sug på min tunga, gumman..Hon sträckte sedan ut sin vitlöddriga tunga och formade den som en kuk.
Morsan blundade och började suga på Mias tunga med långa drag medan Mia smekte hennes ömma fitta med mjuka rörelser.

-Smakade det gott gumman, frågade Mia när hon slutat suga.
-Mmm, det smakar underbart, men inte kokos, det smakar ju..det smakar..
som..sperma?..hur..varför sma..? frågade morsan mellan stönen.
-Mmm, det är från en ung hingst som jag alldeles nyligen kunde bli betäckt av. Men jag låter det vänta..

Morsan ryckte till och spärrade upp ögonen.
-Den ende unga killen här är ju..Var han här ? Säg inte att du har ..Micke?
Hon flämtade bara fram entavelser nu p g a chocken. Men Mia lugnade henne med en lite halvlögn.
-Nej Cissi gumman, svarade Mia mjukt. Jag har inte knullat honom här..än. Jag fick bara smaka på honom nyss i garderoben och som du själv sa, det smakade ju gott, eller hur?
-Ja, men då visste jag ju inte att jag smakade på..på..stammade morsan vidare.
-Mmm, men ta det lugnt Cissi. Ingen kommer någonsin få reda på det, fortsatte Mia i samma mjuka ton och strök mamma över brösten. Kom inte och säg att tanken aldrig slagit dig? Han är ju en liten läckerbit som du ser varje dag i bar överkropp.

-Men det är ju perverst att ens tänka sig kn..protesterade morsan lamt.
-Jag sa inte att man ska göra det..absolut inte! Jag frågade bara dig om tanken aldrig passerat om än för en microsekund i din hjärna någon gång de senaste sju åren när du sett honom som bara en ung man och inte din son.
-Eh..stammade morsan..Jag hade en konstig sexdröm en natt för ett år sedan som..
-Du ser, avbröt Mia. Det är mänskligt att fantisera om att ha sex med andra vuxna. Medvetetet eller omedvetet..Kinky eller ej. Det styr man inte alltid över.
Speciellt inte när man är sexuellt frustrerad som du är..eller var fram tills för en stund sedan.

-Så du tror att jag sku..
-Nej det tror jag absolut inte, men döm inte MIG för att vilja knulla honom. Jag har inga blodsband till honom och jag har inte heller fått nåt på väldigt länge. Alla tror att jag knullar runt med vem som helst, men det gör jag verkligen inte. Micke är en läckerbit. Han är atletisk med rutor på magen, ser bra ut, som en ung man, ingen pojke. Och även om jag är ute på djupt vatten här så har din son en otroligt fin kuk som man bara vill suga musten ur, Cissi.

Varför skulle inte jag få testa honom? Jag vet att han vill inget hellre än att spruta långt upp i mig. Jag har sett hans blickar på min kropp i flera år nu. Unga killar tycker om äldre kvinnor. Eller hur? De kallar oss MILF’s, det har jag sett på Internet. Och jag råkar gilla deras virilitet, sepeciellt nu när jag kan jämföra med segkukar som min man.

Men Stina verkar lite kär i honom så jag vill inte såra henne. Därför knullade jag inte din son i garderoben nyss. Jag bara smakade på honom, men lova att aldrig berätta det för Stina, Cissi. Lova det.

-Mmm, jag lovar, svarade morsan och fortsatte.
Lova mig då Mia, att Micke inte får reda på att jag vet att ni har..att vi också har..att jag till och med har smak.. mumlade morsan generat
-Självklart gumman, kvittrade Mia. Allt som hänt är vår hemlis. Hon kysste morsan djup och länge medan hennes hand vandrade ner mot morsans fitta igen.

-Du Mia, stönade morsan. Jag blev enormt upphetsad som du märkte, när du snackade om unga grabbar.
-Har du testat också Cissi?
-Nej men klart jag har fantiserat. Det är länge sedan jag hade en man i min säng.
-Du menar knullat! sa Mia. Sluta vara så pryd Cissi. Släpp loss nu! Börjar vinet gå helt ur kroppen på dig eller? Ta ett glas till i så fall om det får dig att slappna av igen. Jag menar, inte trodde du ju att du skulle ha skön tjejsex med mig, när ni kom hit i förmiddags, eller hur?

-Nej min vackra väninna, svarade morsan och strök Mia över halsen. Men det var skönt att äntligen få sig en riktig omgång. Det var ett tag sedan sist och om det är så här skönt varje gång, skiter jag i om det är en man eller kvinna som knullar mig.
-Precis helt rätt inställning tycker jag, svarade Mia. Man lever bara en gång !
Kom så går vi och duschar av oss, det kan vi behöva. Klockan är ju snart sen eftermiddag.

De började ta på sig sina bikinis igen och packa ihop handdukar och annat löst.
-Men var är våra barn då? frågade morsan och tittade sig om.
-Ja, Stina är väl här snart och jag tror att Micke är inne? Men det är konstigt att han inte har varit här.
-Tur var väl det. Han hade säkert svimmat av skräck, avsky och chock av att se sin mor naken med en annan kvinna.
-Mmm, säkert.. svarade Mia med ett leende.

Jag beslöt att nu var det exakt rätt tidpunkt att komma fram. Nu hade min lille vapendragare också sänkt sin gard så jag gick lojt runt spaljén så att det såg ut som om jag kom från huset.
Morsan knäppte precis på sig sin bikinitop.
-Hej gubben! Var har du varit?
-Jag provade massa kläder och sedan hade jag lite ont i magen så jag var en stund på muggen och fick sedan jag ta en dusch, svarade jag med en generad min. Kanske nåt jag åt i går som spökade för mig idag. Men nu mår jag bra igen.

-Okej, vad bra älskling. Mia sa att vi ska sova över här. Vi har ju druckit vin och öl så bilen får stå. Det finns ju ingen speciell tid att passa i morgon ändå. Tjejerna klarar sig själva i stallet under dagen.
Mia vill att vi ska grilla kött. Det blir väl trevligt? Stina är redan iväg och handlar entrecote och vi ska precis hoppa in i duschen och tvätta av oss all sololja.

Inte bara oljan, tänkte jag för mig själv och tittade på dessa två brunbrända damer som alldeles nyss hade knullat varandra likt porrstjärnorna jag hade på DVDskivor hemma i byrålådan.

-Hoppa in du först Cissi , sa Mia. Använd mitt badrum eftersom jag har en skön massagedusch och alla grejer i mitt skåp som du kan tänkas behöva smörja in dig med efter badet. Jag hjälper Micke med att fixa grillen så länge.
-Okej, Låt inte Mia starta någon eldsvåda..på något sätt och vis bara, skrattade morsan och blinkade leende mot mig innan hon trippade in till duschen.

Vi fixade med grillen, jag och vår kåta värdinna. Jag hällde på kol och tändvätska medan hon stod bredvid och betraktade mig som ett stycke kött redo att ätas.
-Micke, du är så vacker , sa hon och strök mig över ryggen. Precis som din mor. Hon var så spänd att jag gav henne en skön massage när du var inne.
Visst tycks hon gladare och mer avslappnad nu eller hur?
-Mmm, svarade jag. Det var bra, morsan har haft så mycket att göra senaset tiden att den här dagen och kvällen kommer hon uppskatta mycket.
-Det var just därför jag bjöd ut er hit. För att få lite omväxling.
Hon fortsatte smeka min nacke och händerna vandrade upp i mitt hår.

Plötslig tog hon ett fastare tag och vände mitt ansikte mot sitt.
Kyss mig Micke! viskade hon. Men innan jag hann säga nåt hade hon begravt sin tunga i min mun. Hon gav mig en riktig avslätare innan hon sa.
-Åh, baby. Det var underbart det vi gjorde förut.. Hur länge stod du och kikade.
-Jag, jag, eh kanske någon min..kanske
-Nej, sa hon och hennes glittrande ögon visade att hon visste precis hur länge jag hade stått och tittat på skådespelet.
Du såg nästan från början va, din lilla kåtbock..Njöt du av att se din mamma med en annan kvinna, va?
Hon log det där finurliga leendet igen.
-Nja, svarade jag. Det var väl mest situationen plus att jag är riktigt jävla kåt på din kropp.
-Hmm, tack min lille stalledräng. Jag tycker om dig också..men tro inte att du ska kunna få knulla mig så lätt..nej..nej. För att komma i mig måste man förtjäna det gubben..

Hon stod framför mig och höll sina händer på min bröstkorg, medan hon tittade upp på mig.
-Vadå? Hur att förtjäna? Jag var som ett enda stort frågetecken. Jag hängde inte riktigt med i hennes resonemang.
Hur ska jag ?
-Ssshhhh..avbröt hon mig och lade sitt finger över mina läppar..
Fråga inte så mycket..utan gör som jag säger framöver så kommer du närmare målet. Ok !?
-Eh..ja visst..Ok.
-Bra! Oj då där kommer Stina tillbaka från affären. Tack vare att hon är kär i dig, gick hon med på att cykla så långt för att fixa middagsmaten.. Det borde du tänka på i kväll sötnos.. Kött bytes mot kött..ha ha..

Denna vackra slanka gudinna puffade till mig och sprang ner mot sin dotter som räckte över kassen till sin mor.
Kvar stod jag undrande och reflekterande över vad Mia menat..
Vad höll på att hända egentligen?

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

ese

bäst,,,

2/2, 2010 kl. 02:24

#1

Karl-Herman

Grymt bra!
Hoppas du hinner få ihop fortsättningen snarast...

29/11, 2009 kl. 20:37