Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/12, 2009 kl. 21:00, av lelle

En djävul till svärmor

Del 5 av 9 i serien En djävul till svärmor

Sista delen om den galna söndagen ute på Lidingö.

Vi satt där runt bordet i den ljumma sommarkvällen, åt entrecote med bakad potatis. Tjejerna drack mer vin och jag fyllde på öltarmen.
Alla skrattade, skojade och berättade roliga historier om än det ena än det andra. Det var en härlig avslappnad stämning.
Jag och Stina satt intill varandra och mitt emot satt Mia och morsan. Naturligtvis hade vår värdinna placerat sig mitt emot mig.
Solen började avta med både ljus och värme.

Det var som om allt jag upplevt under eftermiddagen bara hade varit en otrolig sexdröm. Nästan så jag fick nypa mig i armen. Men det behövdes faktiskt inte. Mina kära testiklar och kuk ömmade på ett skönt sätt som gjorde att jag absolut fattade att allt faktiskt hade hänt.
Alla tjejerna hade bytt om till snygga sommarklänningar. Både Mia och Stina hade sådana där vita, halvt genomskinliga där man kan skönja deras perfekta rumpor.
Ingen av de båda Jesperssons bar trosor..ahh. Kunde livet vara bättre? Undrade jag och öppnad en öl till. Vilken öl i ordningen visst jag inte. Det lustiga var att jag kände mig inte alls berusad, snarare hög. Hög av testosteronet som verkade spruta ur alla mina porer.
Morsan låtsades som om hon inte visst nåt alls om mig och Jesperssons, men ibland kunde jag se henne le mot mig efter att hon och Mia tisslat och tasslat på andra sidan bordet.
Mia provocerade mig hela tiden med lystna blickar. Diskreta, men ändå fullt noterbara.
Jag skämdes lite, men bara lite över det där som hade hänt på solstolen innan. Tur att morsan inte verka fatta vad som verkligen hade hänt just i den situationen.
Till mitt försvar kan jag bara säga - kåthet.
Stina blev väldigt fnittrig efter ett tag och hon började diskret massera mitt skrev under den döljande bordskanten.

Hennes flinka fingrar och hand smekte, nöp och drog i min stolthet utanpå de alldeles för små shortsen samtidigt som hon var involverad i en konversation med sin mor och min mamma.
Vid 23-tiden började vi alla hjälpas åt att duka av och ställa in all mat som blivit över. Vi hade ju trots allt hållit igång sedan morgonen.
Morsan drog på sig ett förkläde och ville börja diska upp men Mia protesterade högljutt.

-Snälla Cissi! Vi tar allt det där i morgon! Kom så ska jag visa er vart ni ska sova. Gästrummen är alltid i ordninggjorda . Allan brukar ha en del kollegor och kompanjoner här, så det är därför.
Vi gick upp i samlad trupp uppför den stora trappan. Om man vek av mot höger kom man till Mias, Stinas och Allans resp. sovrum. Vek man av till vänster kom man till en spegelvänd del av huset. Det vill säga tre stora gästrum med ett gemensamt badrum strax utanför rummen. Jag visste ju mycket väl hur det såg ut men det var mest för morsans skull som Mia visade runt övervåningen.
-Cissi, vilket sovrum vill du ha? Sa Mia och slog ut med en gest. Det är bara att välja!

-Jag tar det där minsta. Det duger gott åt mig svarade min mor och pekade på ett rum som var nästan lika stort som vårt vardagsrum hemma i stan.
Alla gästrummen hade en touch av hotellrum över sig med stora king-size sängar, platt tv och minibar.

-Jag gillar att kunna bjuda alla nattgäster på en upplevelse, fnittrade Mia när hon såg mina och morsans miner.

Vilka gästrum! Snacka om att man skulle kunna sova som en kung i natt!
Vi gjorde oss alla i ordning för natten.

Jag sa god natt till morsan och gick in i mitt rum, men av någon konstig anledning gick inte dörren att stänga till helt utan stod lite på glänt. Sängen stod på ett sådant sätt kunde jag skymta hallen utanför när jag låg ner bland de mjuka kuddarna.
Jag blev väldigt trött och snart somnade jag i den sköna bädden.
Jag väcktes av ljudet av någonting som knakade till i hallen med en följande svordom.

Eftersom att det inte var helt beckmörkt därute såg jag Mias underbara kropp stå utanför dörren. Hon hade en läcker svart sidennegligé på sig med raffiga strumpor som extra acessoar. Dessa hölls uppe med strumpeband.

Guuud vad vacker hon var där hon stod och kikade på mig i dörröppningen. Hennes fantastiska DDbröst hävde sig tungt upp och ner och bakom det mjuka glänsande tyget avtecknade sig ett par styva bröstvårtor..
Hon trodde nog att jag sov djupt..för hon suckade för sig själv och smekte sig sakta över sitt underliv.
Fan! Kom hit då kvinna och knulla skiten ur mig! Tänkte jag frustrerad.

Men likt en vålnad gled hon tyst iväg bort från dörren. Jag trodde att jag skulle höra hennes smygande steg avta, men hon gick in till morsan!
Herregud!
Jag hörde ett svagt mumlande, några som kysstes tyst och svaga stön. Sedan var det inte bara ett, utan två par fötter som tassade bort mot andra sidan av övervåningen.
Jag låg och vred och vände på mig. Fullt klarvaken. Detta är ju bara för mycket, tänkte jag medan jag kände att min soldat också hade vaknat till liv och ståndaktigt rest sig i givakt.
Helvete. Jag måste få fitta nu! Jag kan inte hålla mig länge till.

Frustrationen gjorde att jag inte tänkte helt klart. Jag ville bara knulla Mia. Rämna kuken hårt upp i hennes mogna, härliga fitta.
Jag klev upp helt naken och började fumla med mina boxer. Tänkte precis smyga ut i hallen för att gå in i badrummet och fixa det själv när en annan siluett uppenbarade sig i dörren. Den här kroppen hade inte något raffigt på sig men var dock lika sexig.

Där stod Stina i sina små natthot-pants, topless som vanligt, höll jag på att säga.
(Gud hade hört min bön eller rättare sagt min förbannelse över att inte ha fått knulla Mia än)
Hon höll ett finger för munnen.
-Schh, Micke. Väck inte min mamma eller Cissi! Manade hon.
Tydligen hade hon inte uppfattat att våra mödrar säkerligen spenderade natten tillsammans.

-Okej, viskade jag tillbaka. Vill du sova här? Eller kom du bara för att berätta att det brinner någonstans? Sa jag tyst med ett leende.

-Jag vill fortsätta där vi slutade i eftermiddags, svarade hon och log brett.

Det gick inte mer än ett par sekunder innan vi låg under täcket. Nakna, utforskande varandras tandrader med tungorna.
Hennes hand sökte sig ner till mitt skrev och hon drog sakta i min växande stake,

-Mmm Micke, jag vill sitta på din underbara kuk snart suckade Stina.

-Det ska du få snart, men kom ihåg att du är min lilla slyna nu och det är jag som bestämmer när..ok!

-Mmmm, visst stönade hon fram medan jag slickade och sög på hennes små rosa spetsiga bröstvårtor.
Jag gör vad som helst för dig Micke!
Vi får väl se på det, tänkte jag och gav ifrån mig ett varggrin där jag låg med huvudet mellan hennes bröst.
Eftersom jag ännu inte fått slicka en ljuvlig fitta än på riktigt, under hela denna galna söndag, sökte sig mitt huvud ganska snabbt ner mellan denna underbara lilla kåtmissens ben.
Nog fan kunde jag få henne att spinna fortsatte tanken i skallen.


Hennes lilla ros var helt slät och nyrakad och hela hon luktade svagt lavendel p g a hennes bodylotion. Mmmm, gott!
Jag puffade på henne där hon låg med slutna ögon och bara ryste av välbehag.

-Stina, ge mig en liten kudde så ska du få vara med om något jag inte tror du har varit med om förut.
Utan att öppna ögonen räckte hon mig en av de lite mindre prydnadskuddarna.
Jag satte mig upp på knä och bad henne lyfta lite på rumpan så jag kunde skjuta in kudden under henne.
Efter att ha gjort denna lilla manöver lade jag mig raklång igen mellan hennes uppdragna ben.
Sakta, sakta började jag kyssa hennes mage från naveln och nedåt. Stina stönade till lite och vred sig.

-Kittlas det? Viskade jag tyst.
-Nej, det är bara så skönt. Jag har en nerv som går från halsen förbi ..eh ja..och rakt ned till tån just där.
-Ahaa..flinade jag och fortsatte.


Hon kunde fan i mig inte vara stilla så jag tog tag i hennes händer och höll dem utmed sidorna medan jag närmade mig målet.
Hela hennes vackra lilla tonårsfitta hade svällt upp. ( hon hade inte bara ärvt sin mors utseende i ansiktet) och hon andades tungt.
Jag nafsade ganska hårt i båda hennes innanlår och kysste ljumskarna länge och grundligt. Jag lät bli att låta min tunga dansa över hennes fitta, enbart för att reta hennes sinnen.

Stina saxade benen bakom mitt huvud och nästan tryckte in det med hälarna mot sitt underliv.
-Stopp, stopp stopp manade jag och stannade. Sa inte jag att det är jag som bestämmer nu?
-Jo, men du behöver inte plåga mig för det, mumlade hon.
-Vänta! Fortsatte jag.
Jag var precis lika kåt som denna 19-åring, men jag njöt till fullo att spela spelet som master den här gången.

Jag ville få henne att känna sig lika underlägsen som jag kände när hennes mor åt upp mig på alla de sätt.
Min tunga spelade som en orms över hennes svullna clitta. Jag forcerade fram mer saliv och sedan sög, bet och sörplade jag i mig hennes perfekta lilla kärleksknopp.
Stina vred sig som en mask och hennes andhämtning blev både högre och mer oregelbunden.

-Aaaahhh, ohhhh, ah, ah, ah ..guuuuddd.. åhhh. Miiickkeee..
Tungan fortsatte in i hennes trånga fitta tillsammas med två fingrar. Jag ville inte vara brutal utan jag masserade hennes tonårsmus, försiktigt men ändå i ett fast tempo.

Efter en stund slutatde jag slicka henne och vände henne på sidan samtidigt som jag kröp upp bakom henne.

-Svanka Stina viskade jag i hennes öra.

Det hade jag inte behövt fråga två gånger. Hon svankade mot mig och jag tog tag runt hennes hals med ena handen och den andra fortsatte sin färd in i hennes sugande, trånga, blöta fitta. Stina begravde huvudet i en av kuddarna.
Till slut hittade skatten. Det kändes som ett litet russinskal. Hennes g-punkt!

-Nu jävlar, väste jag i hennes öra.

Jag ökade takten på fingrarna och tryckte lätt mot punkten.
Stina tjöt, grymtade och flämtade i kudden.

-Mmmmmpffff..Åhhh..Ahhhh
Hela kroppen skakade och ryckte mot min bröstkorg (vi låg ju i skeden)
Kvickt som satan lade jag henne i ställningen där tjejen halvligger med främre benet uppdraget (ungefär som framstupa sidoläge)
Jag tog tag i hennes höft med båda händerna och tryckte brutalt upp hela min kuk i hennes darrande, pulserande lilla mus som låg öppen framför mig.

-Aaaaahhh, äntligen stönade jag högt, när jag kände den där välbekanta känslan av att tränga in i en fitta man verkligen längtat efter att få knulla.


Stinas händer höll krampaktigt om täcket medan hennes strupe gurglade fram något dovt läte..
-Var det så här du ville ha det.. Va? väste jag, klatschade till hennes rumpa innan jag började stöta kuken upp och ner i denna såphala trånga fitta.
Hela hennes nätta kropp skakade till för varje brutal stöt. Hennes trånga fitta mjölkade verkligen min nu stenhårda kuk.

Tack vare att jag redan kommit tre gånger under dagen hade kuken min blivit lite bortdomnad och i kombination med alkoholen kändes det som att jag kunde knulla denna söta docka tills solen gick upp.

-Oh Micke din kuk är helt underbar, jag vill.. jag vill..aaahh.. jag vill aldrig..ha någon annans, flämtade hon fram mellan stönen.
-Har du haft många då, väste jag sammanbitet.
( jag gillar att vara lite brutal och vulgär utan att vara rent grisig mot mina söta ridtjejer..och det verkar gå hem hos de flesta).


-Bara tre innan..aaah. Simon, Kalle och Jocke..aaahh. Men..oohh. Men det var värdelöst..ohh..ahh
Jag visste vilka dessa små rikemansyngel var. De var jämngamla med Stina och var inte sena med att visa att de hade schyst veckopeng..om man säger så..

Jag log inombords..inte för att jag brydde mig så mycket över deras stil men..vilka loosers..
Mycket snack och liten BMW-verkstad..och..domkrafter..enligt Stina.

-Men du tar mig som ingen av dem någonsin gjort..aaaahhh. Knulla mig Micke..knulla mig hååårt!


Medan hon stönade fram dessa ord pressande hon rytmiskt sin kropp mot min så att min kuk kom så långt upp i henne som möjligt.


-Ahh, fan vad tight du är Stina! Jag kommer snart!

-Ge mig allt Micke! Jag har väntat så länge! Knulla mig nu då! Knulla Mig! Aahhh!


För att inte göra slut på leken drog jag mig kvickt ur henne..Jag hade en annan idé om hur detta sköna knull skulle sluta.
Jag slet tag i Stina och vände henne på mage. Särade på hennes ben och tryckte upp kuken igen samtidigt som jag kopplade ett grepp om hennes hals med en hand.


-Din lilla slyna, knulla kuken nu då !

Hon började göra motjuck och riktigt knullade min kuk. Vi båda stönade och stånkade. Svetten rann nerför våra klibbiga kroppar men det sket vi båda högaktningsfullt i.

-Ohhh, (Fan va tight hon var..) Ahhh.

-Har du blivit knullad i röven förut?
-Nej, nej! Micke inte där. Snälla..
-Så du är oskuld där?
-Mmm, jag..

-Vänta gumman, då är det dags att bli av med den där!

Jag stannade upp, drog mig ur hennes fitta och sträckte mig efter en tub med glidmedel som jag hade gömt i byrålådan. Som tur var hade jag hittat den i badrumsskåpet tidigare under kvällen
Stina suckade till när den svala klibbiga massan träffade hennes rumpa och jag masserade ut det runt hennes röv.

Med en flink rörelse särade jag på hennes spänstiga små skinkor och med hjälp av glidmedlet tryckte jag upp mitt långfinger djup i hennes stjärt.

-Jag ska knulla dig där, min lilla kåta docka. Ta din rövoskuld, fattar du det?
Väste jag fram medan jag såg fingret omslutas av hennes bakre hål.
Det gällde ju att hennes röv var ordentligt uppvärmd för min påle.

-Ohhh, ja Micke. Jag sa ju att jag är din nu! Stönade hon fram.
-Sära då för fan beordrade jag henne
Jag drog mig ur henne och hon lade sig helt på mage, svankade upp med rumpan mot mig, tog sina händer och särade på sina små fasta skinkor.
Den lilla rosa rosetten var bara någon decimeter från min kuk. Jag hällde ut mer glidmedel rakt på hennes bakre hål. Sedan placerade jag mig strategiskt över henne och sakta lät jag kuken nosa i hennes öppning.

Det var kladdigt, bökigt men fan så upphetsande, för rakt under mig låg en sprängkåt liten varelse som ville bli av med sin sista oskuld..
Min kuk pressades in bit för bit. Jag hörde Stina stöna svagt av smärta och hela hennes kropp spändes av lätt obehag.
-Är det ok? Frågade jag
-Mmm, men det gör liite ont.
-Det kommer att gå över snart bara du slappnar av. Jag vet att det är lätt för mig att säga men..
-Aaahhh, gnydde hon när jag långsamt och försiktigt tryckte in resten av de 20 cm.

Vi låg tyst och stilla några sekunder bara för att hennes rumpa skulle vänja sig vid min kuk och när jag kände att hennes stjärt hade adapterat sin gäst rullade vi tillbaka till sidopositionen igen.
Slutligen började jag jucka så smått upp i hennes röv.
Stina höll sin hand mot min mage så att jag inte skulle stöta för långt eller för hårt.


-Hur känns det nu då? frågade jag
-Skööönt, svarade hon. Jag känner hela dig.


Stina började göra korta motjuck samtidigt som hon smekte sig själv. Det var tydligt att hon njöt av att bli knullad i sin tighta lilla stjärt.

Nu när vi hade hittat en skön rytm som funkade för oss båda letade sig mina fingrar mot hennes fitta. Hon tog bort sin hand och lät mig köra upp ett finger.

-Fan, känner du? Frågade jag när jag kände min egen kuk bakom den tunna slidväggen
-Jaaa, stönade hon. Fortsätt, fortsätt!

Jag drog ut fingret och började knulla henne i ett rasande tempo. Hela kuken åkte in och ut i hennes nu uppvärmda, tighta hål. Detta var just den känslan jag behövde för att kunna spruta igen.

Hela kuken och pungen daskade mot hennes stenhårda, välformade ridstjärt.
Just när jag kände att det var på väg igen tog jag tag i henne och mer eller mindre spetsade denna lilla söta tjej på min påle. Jag var så långt upp man kunde komma i henne nu.
Med ett alldeles för högt stön kom jag i hennes röv.

-Aaaaaaaahhhhhhh, Fuuuuuck! Ohhhhh, var det mest normala orden som kom ur min mun då jag kände pungen skicka iväg kanonaden av sperma.

Stina skakade till och snyftade medan hon kvävde sina stön i kuddarna..


Efter våra orgasmer låg vi bara stilla och pustade ut. Jag drog sakta ut kuken som fortfarande mot alla odds var hård. Jag ville gå och tvätta av mig så fort som möjligt eftersom jag inte hade haft gummi.

-Kommer snart, viskade jag till Stina och kysste henne snabbt.
-Mmm, svarade hon som i en dimma.
Jag brydde mig inte om att skyla mig när jag öppnade dörren och skulle tassa ut till badrummet.
Halvvägs dit stannade jag upp av ren förvåning. Mia och morsan står där stå där i dunklet och småfnissar åt mig. Av ren instinkt slår jag händerna för mitt skrev.


Gud va pinsamt att morsan stod där..Hon har ju inte sett mig naken sedan jag var liten.. och nu har hon och vår djävulska värdinna förmodligen stått och sett på när deras avkommor hade knullat som två kaniner.
Mia gick fram till mig och gav mig en lika brutal kyss som förut. Hon smakade fitta, det tog någon sekund innan jag kopplade varför.
(1-1 kan man väl kalla det mellan morsan och mig då, med Mia som organisatör. Om ni förstår vad jag menar!)
Sedan vände hon sig om till morsan med ett leende.

-Jag sa ju att våra ungdomar skulle komma bra överens. Och Stinas vänner är mina vänner..som jag vill också komma lika bra överens med..
Seså Micke! Hoppa in i duschen nu och tvätta dig riktigt noga. Puss, puss och god natt.

-God natt gubben, sa morsan också och båda kvinnorna gick in till respektive sovrum och lade sig.
I det varma vattnet började jag verkligen tänka på allt som hänt. Även om jag hade konsumerat ganska många öl under dagen och kvällen hade jag förmodligen lyckats hålla en perfekt nivå eftersom jag kände mig helt nykter. Fan, Stina var verkligen snygg och framför allt en rolig och trevlig tjej. Kanske var det dags att ta en paus från allt jagande och verkligen börja dejta Stina. Varför tro att gräset kan vara grönare på andra sidan?


Efter den söndagen började jag träffa Stina allt mer och vi blev snart ett par på riktigt. Min hjärna förstod att jag inte kunde ha träffat en bättre tjej så jag slutade mina erövringseskapader i stallet. Den enda jag ibland fantiserade om var Ma och det var inte så konstigt eftersom hon aldrig riktigt lät mig glömma vad som redan hade hänt mellan oss utan hon har under årens lopp ibland strukit sig runt mig likt en katt när vi varit själva.
Så här i efterhand kan jag ärligt säga, att jag inte ens i min vildaste fantasi kunnat ana vad min djävulska (numera) svärmor skulle hitta på från och med den där sjuka, härliga och galna söndagen för snart fyra somrar sedan.


15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.