Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/12, 2009 kl. 08:24, av lelle

En djävul till svärmor

Del 6 av 9 i serien En djävul till svärmor

Vintern-06, då Micke fick göra en nödutryckning till Lidingö.

Det var sportlovsvecka och min kära flickvän, Stina hade åkt iväg till Åre med sina tjejkompisar.

Vi hade ju varit ett par nu i flera år, så jag var inte det minsta orolig för att hon skulle hitta på något fult däruppe. Stina verkligen älskade mig utan för den skull vara jobbig dvs. klängig, svartsjuk och så vidare som jag tror eller rättare sagt VET att hennes tjejkompisar är i sina förhållanden. Nä, min tjej var väldigt vuxen till sättet. Det var en av anledningarna till att vi faktiskt var ihop. Jag skulle aldrig ha orkat med en barnslig tjej. Nej tack!

Det var tidig fredagskväll och jag var ensam hemma. Morsan hade inte kommit tillbaka från stallet än.

Det skulle nog ta en stund att åka från Gärdet. Det hade snöat så in i helvete den senaste veckan. Hela staden var lamslagen av all snö. Det var många utanför Stockholm city som satt fast i sina villaområden och andra förorter. Hela kollektivtrafiken strulade som vanligt.

Jag kikade ut genom fönstret.
De stora flingorna riktigt hamrade på rutan.
Fan vad jobbigt att köa ikväll, tänkte jag.
Hoppas Steffe har fixat så vi står på listan.

Jag gick ut i köket och knöt ihop soppåsen och drog på mig skorna för att bara knalla ner och slänga den. Då ringde det..(naturligtvis!)

-Hallå, det är Micke!
Hej Mia!
Nä, morsan är inte hemma.
Va? Sitter du fast där ute. Men har ingen..
Okej, jag kommer. Det tar väl en 20 min eller så.
Hej, hej.

Typiskt! Jag kunde ju inte låta Mia sitta där insnöad över helgen. Snöslungan hade gått sönder och granngubben som Mia känner var också iväg på semester. Hon skulle knappast kunna skotta bort all snö själv.

Jag grep tag i luren och sms:ade Steffe. Jag fick väl ta igen det en annan gång.
Sedan klottrade jag ner en lapp till morsan att jag var på väg ut till Mia för att hjälpa henne och att jag inte visst när och OM jag skulle komma hem senare den kvällen.

Taxin stannade precis utanför porten. Mia hade lovat att betala resan, bara jag kom fort eftersom snön visst vräkte ner därute.
Jag hoppade in och så började vi åka så sakta ut mot Lidingö.

Det tog ett bra tag att ta sig ända fram till Jesperssons infart. Jag skickade fram en femhundring och klev ut ur bilen.

Mia hade inte ljugit, det var snö fan i mig upp till knäna.
Det var tur att den långa uppfarten var belyst så att jag såg vart jag trampade.
Helvete, det skulle ta en evighet att skotta bort all den här snön, tänkte jag halvsurt.
Mitt humör förvandlades snabbt när Mia kom och öppnade. Jag tog av mig jackan och slängde den innanför dörren precis när jag klev in. Den var ju blöt av all snö.

Det hade inte hänt något mellan Mia och mig sedan den där söndagen. Ja alltså, innan jag och Stina blev tillsammans.
Även om Mia var en lejoninna respekterade hon sin dotter så pass mycket att hon inte knullade sin svärson. Men kemin mellan oss var precis som den alltid varit då vi var själva.
Sexuellt laddad..

-Heej gullegubben, vad snällt att du kunde komma, sa hon och kramade om mig varmt och länge. Jag kände hennes sköna bröst trycka mot min bröstkorg. Hennes karakteristiska parfym kittlade mina näsborrar och jag fick en instant flashback till Allans garderob.
Mina händer gled ner mot hennes höfter och besvarade omfamningen genom att trycka henne mot mig.

Ni kanske tycker jag är en skithög som har dessa tankar om min flickväns mamma, men till er kan jag bara säga att - Ni har inte sett henne eller än mindre blivit utsatt för hennes sexuella lustar och aptit.

Vi tittade på varandra så där djupt en microsekund innan vi båda släppte taget om varandra och kom tillbaka till verkligheten.

-Hej, svarade jag sent om sides. Vad vacker du är. (Vilket också stämde. Hon var uppklädd i en snygg kvinnlig tvådelad lagom sexig businessdress)
-Tack, svarade hon. Jag hade några möten inne i stan i morse. Tur att jag kom både dit och hem innan det blev en omöjlighet! Därför jag ser ut så här. Men vänta några minuter så ska jag bara byta om till rejäla vinterkläder så jag kan hjälpa dig där ute.

-Inte behöver du det, svarade jag
-Jodå, jag är ingen svag liten blond bimbo som inte klarar nåt själv. Men det är alltid trevligt att få hjälp av en stor stark karl, fnissade hon.
Kan inte du vara gullig Micke och fixa två virrar till oss medan jag byter om. Vi måste ju ha något som värmer, eller hur? Och det är ju faktiskt helg!

-Okej, svarade jag, tog av mig skorna och gick fram till skåpet i köket där jag visste Allan hade en del av sin sprit. Jag hällde upp två lagom stora glas med whiskey till oss och kastade i tre isbitar var.

Strax därefter så kom Mia nerför trappan och jag räckte det ena glaset till henne.

-Skål då min lilla livräddare sa hon och höjde glaset.
-Skål, sa jag och tog en klunk.

-Host, host , fräste jag till. Den visste vad den satt..
-Mmm, svarade Mia och slickade sig så där förföriskt över munnen. Kom nu gubben så får vi se hur mycket vi hinner innan middagen är färdig.

Hon såg min lite förvånade min.

-Äh, Micke. Självklart så har jag fixat det. Du hann väl inte äta nåt innan du fick kasta dig hit, eller hur?

-Nä, det är sant.

-Jag har också satt på bastun om det är så att vi behöver tina upp oss rejält efter det här.

Min snuskiga fantasi började spela mig ett spratt inuti mitt huvud.
Åh, bastu med Mia ..Jag kände att en viss del av mig verkade väldigt pigg på det..
Inte så konstigt eftersom jag faktiskt sett denna kåta sexgudinna naken och i full action..

Vi klev ut i den bitande vinterkvällen med varsin skyffel i handen. Mia hade redan ställt dem där utanför dörren under dagen och tur var väl det. Annars vete fan om vi ens hade kunnat ta oss ner till infarten.

Vi började skotta, ploga och skrapa bort all snö från grindarna och uppåt. Mia jobbade som en hel karl själv faktiskt och jag började undra om hon verkligen hade behövt mig här ute..Hmm.
Jaja, det var väl klart att hon knappast skulle ha orkat allt själv men.

Vi skottade på i snökaoset. Det kändes som om vi inte kom någon vart. Snön yrde ner igen, både jag och Mia var blöta, kalla och jävliga.

-Nej, Micke. Nu skiter vi i det här och går in, sa Mia efter att vi kämpat fram till 21:00.

Uppfarten ner till grinden var så pass röjd att man kunde ta sig fram i alla fall. Men med tanke på hur mycket det snöade och skulle snöa undrade jag i mitt stilla sinne om vi inte skulle få göra om proceduren imorgon igen.

Vi gick utmed gången mot dörren, ställde skyfflarna snyggt och prydligt mot väggen och klev in i värmen.

-Aaahh, vad skönt att äntligen få komma in, sa Mia efter att hon krängt av sig sina ytterkläder.
-Mmm, mumlade jag och stirrade på henne.
Hon hade bara ett par sexiga svarta hotpants och ett tight linne under skiddressen hon just hade tagit av sig. Linnet stramade hårt mot hennes ljuvliga mogna bröst.
Fan ta henne! Fuck ! Shit!

Jag kände att det började sprudla testosteron i kroppen på mig medan jag själv krängde av mig mina blöta plagg och slängde dem i en hög på golvet. Jag behöll dock mina boxer på mig.

-Ta för dig av maten i ugnen Micke. Jag är inte hungrig. Jag går ner och kollar till om bastun är varm nu, log hon och försvann nerför trappan till källarplanet.
Jag gick in i köket och tog fram formen ur ugnen. Mmm, vad gott! Kött och potatisgratäng.
Precis vad jag ville ha. Jag öppnade kylen och tog en öl och satte mig vid bordet.

Just då kom Mia tillbaka. Hon hade bytt om till en tunn sidenmorgorock som var illa knuten.
Hennes bröst pekade ut som ett par perfekta klot under det tunna exklusiva tyget. Jag kunde även skymta ett par sexiga svarta sidentrosor.

Hon gick till kylen och hämtade en öl till sig själv. Sedan satte hon sig ner mitt emot mig.

-Ät nu ordentligt gubben så tar vi en varm skön bastu sedan. Den är precis lagom varm, tror jag..log hon och tog en klunk av den kalla ölen.

Jag tittade ner i tallriken lite förläget och fortsatte äta under några sekunders tystnad.

-Är du verkligen sugen på att basta? Frågade hon sedan. För det vore ju tråkigt om jag skulle behöva vara själv. Ja, nu när du är här alltså..menar jag.

-Jodå, det ska bli skönt att värma sig, eller hur. Svarade jag och log tillbaka. Jag och Stina bastar ju så fort det finns tillfälle.

-Jo tack, det har jag nog förstått, flinade Mia. Visst är det skönt att knulla i en bastu! Svettiga men rena.Eller hur!

-Eh, tja..eh. stammade jag fram, likt en pojke som precis hade blivit påkommen med händerna i kakburken.

-Äh, Mickegubben. Klart jag fattar att ni gjort det i bastun också. Det är väl inget konstigt med det? Kom nu! Låt tallriken stå kvar, fortsatte hon och nickade åt den tomma tallriken som jag nyss hade ätit från.

Hon slet tag i mig och tog min hand medan vi ner till relaxavdelningen.

Den innehöll en avlång pool, jacuzzihörna, duchar, Mias solarie, en liten barhörna och den ganska stora bastun. Gubben hade inte snålat på att ha det lyxigt även nere i den så kallade källaren. Vilket egentligen var ett nedre våningsplan. Högt i tak, panoramafönster mot trädgården och som sagt jävligt lyxigt.

Mia tryckte på en knapp och mörkläggningsgardinerna började glida ner över fönsterna. Samtidigt så dimmades ljuset i alla små spotlights som satt överallt.

-Mysigt va? frågade hon.
-Mmm, svarade jag och gick fram till baren.
Vill du ha en öl till ? frågade jag henne.
-Nej gubben. Ta och fixa en stadig dry martini till mig är du gullig. Jag är sugen på det känner jag.

Med en van hand grabbade jag tag i shakern och hällde i is, gin och några droppar vermout. Rörde runt och silade upp det i ett cocktailglas. Spetsade en oliv och..Voila! Sa jag och räckte den perfekta drajan till henne. Sedan knäckte jag en Carlsberg till mig.

-Skål för ett gott dagsverke som nästan är slut, fnittrade Mia och lät sitt sköra glas klinga mot min flaska..

Hon smuttade inte - hon drack drinken i ett par klunkar medan vi tittade på varandra. Med van hand fiskade hon upp oliven på tandpetaren och sög demonstrativt på den innan hon slutligen lät den försvinna in i hennes mun. Samma mun som hade givit mig en avsugning som jag varken förr eller senare hade upplevt! Jag bara glodde förhäxat på hennes teaser med oliven..

Mia log och väckte mig ur trancen.
-Nej nu är det dags att basta, fortsatte hon. Men först en renande dusch.

Hon krängde av sig morgonrocken och gick med vickande höfter mot den ena duschkabinen. Vilken tur att hon gick först, där stod jag med halvfjong i mina svettiga jalingar.
Jag gick snabbt mot den andra och snart lät jag det varma vattnet värma min kropp.
Dessa kabiner var stora, med massagefunktioner osv. rymlig för både två och tre personer.
Plötsligt öppnas glasdörren och Mia stack in sitt huvud just när jag höll på att tvätta mina juveler.

-Kan du hjälpa mig gubben! Sa hon och steg in till min kabin. Jag hann knappt öppna munnen för att svara henne.
Jag kommer inte åt här , fortsatte hon och pekade på sin rygg. Kan du tvåla in just där?
-Vvvist, mumlade jag och försökte samtidigt tänka ut någon bra ställning att stå i så att min kuk inte skulle nudda hennes kropp. För nu började flaggstången min resa sig betänkligt.

Missförstå mig inte - jag kan ju inte säga att jag var helt obekväm med situationen. Jag vet inte hur många liter jag hade vridit ur trasan över denna gudinna och sådana här situationer.
Men nu hände det verkligen och hon var min svärmor. Jag försökte uppföra mig korrekt men det var fan inte lätt!

Jag tog en klick flytande tvål på en skrubbsvamp och började sakta och mjukt skrubba den punkten Mia hade pekat på, medan jag stod i en konstig halt framåtlutad vinkel (ungefär som man gör när man har ståfräs och dansar tryckare med en tjej). Suck ! Denna kvinna..

-Nej, ta i ordentligt gubben sa Mia med myndig stämma. Jag är inte gjord av glas!
Hon svankade och backade in mot mig och ..HELVETE!

När hon gjorde detta knep särade hon lite på sina läckra spiror och min kuk åkte in mellan hennes perfekta skinkor..
Jag var så nära homebase att jag nästan sprutade bara genom detta faktum.

-Hoppsan! Fnittrade hon över sin axel. Vad är detta för en liten gäst då? Hon tog tag om min nacke med ena armen och den andra letade sig in mellan hennes ben. Jag kände den kupas under mitt ollon och Mia lät min kuk glida i sin hela längd över sin fitta medan hon vickade på underlivet..

-Åhh, Micke! Vilken kuk du har! Vad hård och stor den är! Och så skön! Mmmm.. Hoppas Stina motionerar den dagligen! Så du håller dig i trim..

OM det var imma på glasrutan innan hon klev in så var det fan som en engelsk smog inne i kabinen nu..

Jag stod helt still och lät min gudinna smeka/gnida sig till en orgasm med min påle mellan hennes ben. P.g.a det strilande vattnet kunde jag dock inte känna hur blöt hon förmodligen var. Jag chansade och la en hand på hennes fitta. Över hennes hand. Mina fingrar ville leta sig in i Mias underbara inre..Men mitt i allt i hopa fick jag en dask på handen.

-Nej du Micke lilla! Inte röra! Fy dig! Hennes röst hårdnade till lite bestämt.

Jag drog kvickt tillbaka handen och placerade den på hennes höft.
Hennes kropp började darra och från Mias mun kom de välbekanta ljudliga stönen som verkligen överröstade ljudet från duschen..

-Åhh, ahhh, Jag kommer gubben, Jag kooomer!
Hon gnuggade frenetiskt hela sitt underliv på min kuk och hennes hand fullkomligt for upp och ner över hennes knapp och mitt ollon.. och Mia pressade sig mot mig medan hela hennes kropp riste till.

Jag kunde inte hålla tillbaka längre och Mia måste ha känt kukens ryckningar. Hon snurrade runt och gick ner på knä framför mig. Mia fattade tag om min sprutfärdiga slang och hennes läppar omslöt mitt ollon. Några kittlingar med sin tunga och jag fullkomligt dränkte hennes svalg med min sperma.

Vi snackar ta mig fan deciliter kändes det som. Men hon svalde inte min sats utan hon reste sig upp stängde av kranen. Med överfull mun tittade min svärmor mig djup in i ögonen med en djuriskt kåt blick. Lite sperma började sakta rinna nerför ena mungipan. Jag stod där stilla, vattnet rann från mitt hår ner i mitt ansikte.
Plötsligt tog hon tag i min rumpa med båda händerna och pressade sig mot mig. Och..och spottade ut hela min sats på min bröstkorg och mage..
Med utstuderad rörelse gick hon ner på knä i lagom höjd och började kyssa min mage samtidigt som hon slickade i sig mitt vita guld under ljudliga stönande och smackande..

-Mmm, älskling. Du är så god. Äntligen fick jag smaka på din heta sås igen..
Hon slickade i sig allt och hann även med att göra rent kuken, men bara lite längst ut. Inte en riktig avsugning tyvärr. Trots att den fortfarande stod rakt ut.

-Tvätta av dig gubben så går vi och bastar va? Fnittrade hon och gav mig en puss på kinden och försvann in i den varma heta bastun.

Undra vilket som var hetast. Mia eller bastuaggregatet.

Dags att finna ut svaret tänkte jag och duschade snabbt av mig och klev in i den ångande kammaren med en handduk runt midjan för att hålla den i styr.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.