Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/12, 2009 kl. 23:22, av Supersigge

Kielkryssning

Vi älskar att åka på kryssningar och ha en skön helg tillsammans.



Äntligen skulle vi komma iväg på vår kielkryssning, vi hade planerat länge för att kunna vara lediga en helg för att kunna vila ut och komma iväg en weekend bara min fru och jag.
Valet föll på ett bussbolag som erbjöd en 3 dagars kryssning till Kiel med anslutningsbuss från hemorten.

Avfärden skulle ske tidigt fredag morgon så barnvakten kom redan på torsdagskvällen och skulle stanna kvar hela helgen i vårt hus. Det skapade lite tid för oss på torsdagskvällen att packa och planera det sista inför resan. Förväntningarna var höga och jag smusslade ned lite av våra sexleksaker samt några nyinköpta underkläder till frun.
Tidigt fredag morgon var vi på plats, det var jag och min fru som var i vår ålder i övrigt så var det pensionärer med blått hår och några ungdomar i 20 års åldern. Min fru och jag är i 35 års åldern, hon är blond med underbart vackert ansikte, hennes kropp är välbevarad och har en underbar rumpa och ett par fasta lagom stora bröst som krönts med de vackraste små vårtgårdarna och som allt som oftast styva små vårtor. Hon är helt enkelt väldigt attraktiv, själv är jag normalbyggd, mörkhårig kanske med några kilo för mycket runt midjan men annars välbehållen.  

När vi hittat vår plats i mitten av bussen tar vi nästan genast upp varsin bok som vi försjunker oss i. Det dröjer inte länge förrän de pensionerade proffsresarna börja smussla med glas och flaskor och börjar tömma upp sina drinkar i glasen. Vi tittar på varandra och inser att vi missat en väsentlig del då vi inte tänkt på dricka under resan. Varsin loka har vi dock packat ned. Småfnissande så skålar vi i loka och läser vidare i böckerna.
Eftersom jag aldrig annars har tid att läsa så går jag på dina rekommendationer vad det gäller böcker och det tar inte många kapitel innan det börjar bli erotiskt laddat material i boken, inte konstigt att så många kvinnor läser tantsnusk! Det börjar bulta i underlivet av innehållet och jag visar dig texten och du ler bara och klappar mig på låret upp mot kuken och kupar handen försiktigt om den svullna kuken och nyper till lite lätt, du visar mig din bok och den är om möjligt snuskigare.
Där sitter vi och läser erotisk litteratur på en pensionärsresa drickandes loka. Ljudnivån höjs i takten med att glasen töms och snart är det ett jämt sorl i bussen. Våra händer smeker med jämna mellanrum lite i smyg på varandras kroppar, ett ögonkast och en liten kyss blir det ibland. Halvvägs ned så stannar vi till på en klassisk vägkrog med fet mat och överpriser, en sallad och äntligen en kall pilsner slinker ned, vi sitter avsides vid ett tvåmannabord och jag låter min fot smeka ditt ben, dina ögon tindrar och dina händer smeker mina. Det känns som vi nyss träffats och hjärtat bultar lite extra trots att vi varit tillsammans i 15 år.

Snart är rasten slut och vi ut i butiken och handlar lite godis och några dagstidningar, du smiter iväg till toan och jag smyger ned en bok med sexnoveller i korgen innan jag går till kassan. Jag betalar alltihop och bryr mig egentligen inte om att några av de yngre tjejerna i bussen ser vad jag handlar, känner mig lite mer busig och ber om en av rfsus vibrerande penisringar som handlas över disk när jag ändå håller på. Mer fniss från tjejerna givetvis. Lägger varorna i påsen och går snabbt in på toan, sliter bort omslaget på novellboken, uträttar mina behov och passar på att tvätta av försatsen från min kuk. Tittar på penisringen, den håller bara i 40 min. Tar fram den och sätter på den på min halverigerade kuk och sätter igång den, den vibrerar skönt när jag knäpper byxorna och går mot bussen, utanför bussen står hela sällskapet och bussbolaget bjuder på jägermeister som en färdknäpp.  

Tillbaka på våra platser så tar jag upp novellboken och placerar den i din bok så du kan läsa utan att visa vad du läser, vet att du älskar att läsa sexnoveller och du brukar bli rejält våt. Det tar inte lång tid innan du smeker mitt lår, upp mot min kuk där du inte kan undvika att känna vibrationerna från ringen som jobbar på i sin relativa tysthet, du tittar till mot mig och ler. Du vänder åter till din bok, tar fram mobilen och jag ser i ögonvrån att du knappar på den, lägger ned den i väskan igen och sekunder senare vibrerar min mobil, ett mottaget mms och jag ser att det är från dig, öppnar bilden och ser dina särade skinkor och en buttplugg på plats!
Texten under så står det ,
'älskar dig mest och du är inte ensam om att ha leksaker! Den halkade in på vägkrogens toa. Puss!'

Du vet verkligen vad jag går igång på. Resten av resan vibrerar det av erotik i allt vi gör, varje rörelse vill smeka av kläderna och omfamna din kropp och älska med dig rakt upp och ned!  

Väl på båten så får vi beskedet att det blivit något fel på bokningen och att antalet hytter blivit fel, väluppfostrade som vi är så erbjuder vi oss att invänta en lösning. Då vi tycker att de druckna pensionärerna har större behov av hytt för tillfället, dock så har vi andra behov som vi skulle kunnat tillfredställa. Det blir istället en liten tripp till taxfree butiken som precis öppnat, efter lite botaniserande så har vi plockat på oss lite cider, sprit och lite godis. Kort därefter går vi till receptionen och blir tilldelade en hytt, hoppas ni blir nöjda säger hon vid disken och blinkar mot oss samtidigt som hon berättar vilken hiss vi ska ta, i hissen kysser vi och smeker varandra, din underbara mun är som gjord för att kyssa, smeker dig ned över skinkorna och hinner precis ta upp händerna innan hissen är uppe. Som jag hoppades så fick vi ett mycket bättre rum än vi bokat och det är en kingsize bädd och en liten soffa i hytten, på bordet står en flaska champagne. Kan det bli bättre säger du och börjar ta av dig kläderna för att ta en dusch, du kråmar dig framför mig och nynnar samtidigt som du låter kläderna falla till golvet, jag sitter i soffan och du kliver ur dina trosor går sakta fram till mig, vänder dig om och böjer dig framåt med raka ben och skinkorna säras.
-: unplugg me säger du och jag tar sakta i pluggen och låter den glida långsamt ur din stjärt, låter den komma halvvägs innan jag kör in den igen och låter sen hela glida ut!

Du reser dig och vänder dig om och låter din tunga spela med min i en djup kyss, du smeker mig över kuken och börjar knäppa upp mina byxor, knapparna är öppna och du sliter av mig byxorna och medföljande kalsonger, du glider ned mellan mina ben, jag är hård och du smeker av mig ringen som slutat fungera för länge sen, slickar med tungan längs skaftet mot ollonet som du slickar rent från försatsen.

Du reser dig, vickar på rumpan och går mot duschen, stannar i öppningen och vinkar med ditt finger att jag ska komma dit, du går in i badrummet och jag öppnar champagneflaskan och tömmer upp 2 glas samtidigt som jag hör duschen spola. Väl vid badrummet så överraskas jag av att det står ett hörnbadkar i badrummet och inte en liten trång dusch, tar av mig skjortan och glider ned jämte dig.


Vill ni läsa en fortsättning?

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Pilla

Självklart vill vi ha en fortsättning,jätte bra Kram Pilla

2/1, 2010 kl. 16:18