Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/1, 2010 kl. 07:18, av Hannes II

Lika barn leka bäst

Del 2 av 5 i serien Den som är satt i skuld ä inte fri

Hannes och Tina finner varandra när de delar varandras olycka.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Håller med Deep, Bra fortsättning. Vi är olika som individer, hårt eller mjukt, beroende på situation, tillfälle och egen känsla. Läser vidare.

//Huldran.

26/10, 2019 kl. 22:24

#4

Deep

Gillar. Håller minst lika bra som första delen!

20/9, 2014 kl. 14:26

#3

krokus

jag gillade det :D

3/5, 2010 kl. 20:12

#2

Hannes II

Jag funderade mycket på hur Tina och Hannes skulle ha sex privat Momill! Efter mycket skrivande (jag skrev nog om avsnittet tre gånger) så bestämde jag mig för att Tina skulle "blomma" ut rejält och köra den hårda stilen. Sen så har jag ju genom val av handling fått möjligheten att vräka på ordentligt vilket jag även gjort.

28/1, 2010 kl. 11:12

#1

Momill

Hannes, du skriver alltid bra!
Även när innehållet inte är lika upphetsande som det brukar (i alla fall för mig) är det en stor behållning att läsa.
Synd att det inte blev lite "mjukare" mellan Tina och Hannes när de var på tu man hand, men jag förstår att det är kul att prova ett annorlunda grepp.

27/1, 2010 kl. 18:42