Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/1, 2010 kl. 09:21, av hazzel

Tågluffa

Tågluffa i 40 årsålder? Var f-n fick jag idén ifrån? Sitter och tittar ut i en trång kupé någonstans i södra Frankrike. Hettan är påtaglig och den tunna blusen klibbar mot min kropp och jag längtar till konduktören kommer

Tågluffa i 40 årsålder? Var f-n fick jag idén ifrån? Sitter och tittar ut i en trång kupé någonstans i södra Frankrike.

Hettan är påtaglig och den tunna blusen klibbar mot min kropp och jag längtar till konduktören kommer och gör om sittplatserna till liggplats, så jag kan sträcka på mig.
Fick ett blixtanfall av reslust förra veckan och bestämde mig för att sätta mig på tåget och se hela Europa. Inget jag ångrar överhuvudtaget, njutit av hela resan, och nu närmade jag mig franska Rivieran, där jag äntligen skulle få sola och bada. Hittills hade resan bestått av storstäder, men nu var jag less på den miljön och ville bara ligga och lata mig. Det passade bra nu när värmen hade slagit till över Europa.

6 personer i en liten kupé var väl inte det mest bekväma, satt där försjunken i mina tankar och blundade och försökte koppla av de surrande medpassagerarna. Tre äldre damer och två herrar var mitt resesällskap, konstigt sällskap där jag inte lyckades få ihop vad det var. De var inte par. Kanske en jobbresa. De var inte i pensionsåldern. Det måste vara jobbresa kom jag fram till och blundade och njöt av tjattret på franska. Jag såg att en av herrarna sneglade på mig så fort tillfälle gavs, jag blundade och kisade ut genom fönstret där det speglades så jag såg att hans blickar blev djärvare när han trodde att jag sov.

Hmm det pirrade till lite i kroppen när hans ögon dansade över min kropp. Och jag var väl inte den som knep ihop benen, utan lät benen fara lätt isär och kjolen upp över knäna för att hans smekande ögon skulle nå så längt som var acceptabelt i en full tågkupé i Frankrike!

Värmen gjorde att mina rörelser syntes naturliga, en uppknäppning av blusen för att få in luft….. och hans ögon nådde längre ner i klyftan….
Bröstvårtorna styvnade till under blusen och jag såg hur tydligt de syntes genom blusen och min lek med mannen mittemot mig eggade mig mer och mer. Jag lyfte försiktigt på kjolen så att han skulle få en liten skymt av mina bomullstunna trosor som nu var det enda som hindrade hans ögon………

Usch jag kände hur det bultade i mitt underliv och njöt av den plågsamma njutningen. Jag kisade på mannen genom fönstret och såg att han gillade det han såg och fantiserade att det var en bula där under hans vita tunna bomullsbyxor som började växa sig större!

Plötsligt kom konduktören in och tjoade och ryckte bort mig från min härliga lek.
Bädddags och snart stod jag där i korridoren med kvinnorna medans männen stuvade om sittplatserna till liggplatser. Och snart hoppade damerna upp i sina slafar och jag avvaktade tills jag insåg att det blev nederslafen för mig. Skönt, då var det inte risk för några lårbensbrott när jag skulle på toan på natten.

Lade mig omgående ner på det tunna lakandet och sträckte på mig. Gud vad skönt. Och där mitt emot mig låg den äldre herren som var anledning till att mitt sköte ännu kändes tungt efter den lilla voyeurleken jag haft……

Snart kom känslan tillbaka och jag log när jag insåg att jag kunde leka den leken hela natten om jag så ville. Med den svaga fönsterlampan som alltid lyste skulle leken fungera utmärkt i den annars så kolsvarta kupén.

Hettan var fortfarande påtaglig i kupén, så att ligga under lakanet var inte att tänka på. Jag blundade och njöt av de rytmiskt dunkandet och dåsade bort en stund i en skön sömn. Vaknade till igen på natten och hörde tunga andhämtningar blandade med snarkningar runt mig. Konstaterade att alla sov och lirkade av mig trosorna för att få lite luft och även behån smög jag bort under blusen så att jag nu kunde känna mig lite fri. Men att ligga där med kjol utan trosor och en tunn blus utan bh, gav mig knappast någon lust till sömn utan mer lust till annat.

Blundade och njöt av känslan till lust och lyfte upp benen en aning så att jag kunde känna att jag var naken. Kisar mot ”grannen”, som jag nu ser inte alls sover utan han ligger där nere och ser antagligen nästan rakt in under kjolen. Reflexmässigt drar jag ihop benen och fortsätter låtsas sova och hoppas att jag såg fel att han var vaken.

Kisar försiktigt och men ser inte riktigt om han är vaken eller inte. Lyfter isär ett ben lite för att se om han är vaken och, visst betet högg han vrider sig lite mer mot mig för att han skall få bättre utsikt och jag känner en varm il gå genom kroppen när jag ser hur ivrigt han försöker se om han kan få en skymt av min lilla buske.

Jag känner hur jag ler och min lilla voyeurlek är igång igen!
Låtsas vakna och tar en bok som jag halvsittande läser, nu blir det naturligt att lyfta benen och visa lite av min buske.

Jag smygtittar över boken och ser hur han stirrar in under kjolen, hans ögon gör att det hettar till rejält där nere, trots att jag inte tror han ser speciellt mycket eftersom kjolen är ganska långt ner. Bjuder på lite mer och lirkar sakta upp kjolen och nu vet jag att han ser! Bulan i hans byxa talar sitt tydliga språk och hans tunga andhämtning avslöjar hans lust. Vilken härlig känsla att ligga där och se den äldre mannen kika på mig samtidigt som de övriga ovetande sover tungt runt oss. Är riktigt kåt nu och lyfter upp kjolen det sista så att det nu inte finns något över till fantasin.

Jag blundar där bakom boken och njuter av leken. Plötsligt känner jag en hand på mitt lår och lyfter ner boken och där sitter han på golvet och smeker mitt lår. Jag ler och blundar och han tar tacksamt emot mitt godkännande och äntligen får mitt kön känna något annat än dansande blickar över sig. Hans grova hand smeker mig intensivt och jag öppnar mig så mycket jag kan för att låta han utforska mig så mycket han vill.

Snart står han där över mig med sin lem i ett präktigt stånd redo att göra sitt jobb. Jag trycker upp mitt sköte för att visa att jag inte heller längre vill vänta och tar emot den med ett djup stön. Försöker hålla igen munnen för att inte väcka de andra men med min uppdämda lust är det svårt att kväva alla ljud. Och den äldre fransmannens tunga stötar gör att det är omöjligt att kväva mina läppar.

Plötsligt slutar han och tittar ner och knäpper sakta upp min blus och böjer sig ner och nafsar lätt i mina bröstvårtor för att sakta låta lemmen åka ut. Jag försöker nå den genom att trycka mig mot honom, men han retas och låter bara lemmen leka utanför mitt kön. Jag kröker hela ryggen för att nå hans stake, men möts bara av en lekfull retning av toppen av lemmen. Han nafsar hårt i bröstvårtorna och jag känner hur jag spänner mig för att få honom att åter komma i mig.

Han ställer sig på alla fyra och jag tar tag i lemmen och smeker den medans jag ligger där och visar att jag längtar efter honom. Med lockande rörelser med handen får jag ner lemmen åter mellan benen och med ett djup tag tränger han in i mig igen och jag känner hur det svartnar för mina ögon.

De djupa tunga stötarna i rytm till tågen dunkande gör att orgasmen kommer med expressfart och mina läppar går inte längre att hålla isär och snart möts de av mannens djupa kyssar och vi kommer tillsammans i en våldsam orgasm där vi inte längre är medvetna om omgivningen är vaken eller inte. Tåget rytmiska dunkande fortsätter medans orgasmens vågor ebbar ut.

Vi ligger där i armarna på varandra, jag somnar och vaknar först när de första solstrålarna kommer in. Med kjolen på trekvart och blusen uppknäppt väcker mig konduktören med ett pillimariskt leende. Och visar med handen att det är dags att bädda den tomma kupén, förutom mig……
Stiger generat upp och konstaterar att hela mitt resesällskap redan har klivit av. På bordet i kupén ligger en lapp med orden – MERCI.






8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Ja franska revieran är fin & tågturen dit är full av överraskningar.Har själv åkt dit för många år sedan med tåg.Stranden är full av överraskningar inte bara på dagen med saltet efter badet även kvällen har sin sexiga charm.

2/2, 2010 kl. 15:53