Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/1, 2010 kl. 09:22, av hazzel

Affärsbesök i Turkiet

Äntligen regn på semestern.
Legat på stranden snart i två veckor och inte lyckats ta mig in till stan och shoppat och vilken semester kan kallas semester om man inte har shoppat!

Äntligen regn på semestern.
Legat på stranden snart i två veckor och inte lyckats ta mig in till stan och shoppat och vilken semester kan kallas semester om man inte har shoppat!

På med en sval klänning för trots regnet i Turkiet är hettan ändå fruktansvärd, och inne i affärerna är det lika varmt som det torde vara i helvetet.
Affär efter affär avverkar jag snabbt. Jobbig försäljare är det värsta jag vet så det blir inga längre stunder i någon affär.

Sista affären innan lunch blir en klädaffär, en ny klänning ”måste” införskaffas, som alla affärer i Turkiet är även denna rörig. Kläder överallt, trång och små, rum, gångar och tja inte direkt som en välorganiserad svensk affär direkt…….
Kliver in i dunklet och som vanligt inte en människa. Skönt att inte försäljaren märkt mig direkt, då hade han varit på mig som en igel. Lunkar lugnt i affären och tittar på alla kläder, hör att någon är i bortre delen av affären men undviker den för att få titta ifred på kläderna
Kikar runt ett bra tag och kommer till slut in var jag hör folk och där längst in får jag en smärre chock!

Där står en kvinna på knä framför försäljaren och utför en intensiv oralsex, fullständigt chockad står jag kvar och stirrar bakom mitt hörn. Hjälp, jag har aldrig sett något så upphetsande i hela mitt liv!

Och någon tanke på att vända och missa detta finns inte i min skalle. Jag får knappt luft där jag ser hur mannen blundar och njuter, underlivet mitt känns som bly och jag trycker handen min utsidan av kjolen och bara den beröringen får det att skälva i mig. Speglarna runt paret gör att jag ser skådespelet i flera vinklar och den trånga affären, värmen, och allt gör att detta blir nästan för mycket för mig.

Efter en bra stunds oralsex, sätter sig mannen på en stol och kvinnan som ännu är påklädd drar bara upp klänningen och sätter sig på mannen och rider honom intensivt. Nu får jag kämpa för att inte låta handen glida in under min klänning, mina svarta string trosor är nu så upphetsad att tyget från dem som ligger mot skötet känns som en smekning och jag flämtar till tungt. Mannen på stolen hör min flämtning och tittar upp och ler mot mig och lyfter samtidigt kvinnans klänning så att jag tydligt ser hur han tränger sig djupt in i henne. Det blir nästan för mycket och det svartnar framför ögonen för mig. Men någon tanke på att lämna detta finns inte.

Nu ställer sig kvinnan på stolen och mannen tar henne bakifrån och kvinnans blick möter min och även hon njuter av att jag tittar. Hon lyfter upp kjolen och smeker sina bröst och tittar på mig sandigt som mannen tränger in bakifrån i henne. Det känns som om det är jag som står där på stolen så intensivt närvarande är jag i det hela! Snart kommer kvinnan och i en rörelse drar hon ner klänningen och går snabbt ut.

Förvånad över det abrupta slutet står jag kvar där vid kläderna när hon passerar.
Mannen ger mig en kram och undrar på knacklig engelska om jag gillade vad jag såg. Vilket var svårt att neka eftersom jag ännu andades tungt.
Han började röra vid mig och smekte min arm och frågade om jag inte ville ha lite egen upplevelse. Kroppen skrek ja.. men förnuftig som jag är sa jag nej tack och började gå ut ur affären. Mannen kom upp bakom mig och tog tag om mig bakifrån och smekte mina bröst och frågade igen.
- Are you sure?

Hans händer for snabbt in i min öppna klänning och tanken på att lämna affären existerade inte längre. Han smekte mina bröst och jag ställde mig mot en bänk medans hans händer for över min kropp intensivt. Han lyfte upp klänningen och dansade med sina händer över mig så att jag nästan svimmar av vällust, jag böjer mig fram över ett bord och låter hans händer utforska allt under klänningen. Jag tittar mot dörren och inser att vems om helst kan komma in, men där stannar tanken när jag känner mannen lirka av mig mina svarta stringtrosor och jag står där nu naken under klänningen.

Jag böjer mig fram över klädhögen och snart känner jag mannen tränga sig djup in i mig.
Det svartnar hel för ögonen och jag känner att orgasmen inte är långt borta, gud vilken känsla!
Jag vill ha han över mig och lägger mig uppe på borde och låter han komma in i mig igen. Jag blundar och hoppas att denna känsla skall vara för evigt. Jag smeker mina bröst sandigt som jag känner hans lem glida i mitt blytunga sköte och snart kommer jag i en orgasm utan dess like………

Jag ligger kvar på bordet en stund naken och snart känner jag att jag måste komma igen… jag smeker mig själv liggande på bordet och mannen har nu gått bakom mig och smeker mina bröst. Herregud vad gör jag? Har aldrig varit så här kåt, men liggande på ett bord i en affär i Turkiet med en okänd man? Snart kommer jag åter i en lika intensiv orgasm och skakar i hela kroppen. Mannen som nu blivit upphetsad igen, ställer sig framför sig med sin lem och vad fan tänker jag, nästan lika kåt ännu. Jag tar lemmen i munnen och suger den som samdigt som min ena hand glider ner mellan mina ben och en tredje orgasm kommer samtidigt som mannen kommer igen….är detta jag?

Känns som om jag ännu står bredvid och tittar på någon annan……. Nu är jag fullständigt utpumpad och på knäsvaga ben tackar jag för mig och kliver ut i värmen och myllret på gatan. Som i dvala går jag in på hotellet och funderar om jag drömt eller inte. Men detta var en upplevelse jag aldrig kommer att glömma.
Herregud jag blir så generad när jag tänkt på vad jag gjort, men inget jag vill ha ogjort.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Shoppa i Turkiet verkar vara något alldeles extra.Finns det kvinnliga biträden där de säljer herrkläder?

2/2, 2010 kl. 17:02