Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/2, 2010 kl. 09:12, av hazzel

Jägaren

Släpper ut armarna i sidorna och lägger ut benen så att strålarna inte skall missa något med sin magiska kraft. En svag vind gör att värmen inte blir för varm.

Söndag, solen har redan tagit sig upp högt över trädtopparna och värmer mig när strålarna når mig vid köksbordet. Sitter i stugan och njuter av tystnaden och ensamheten. Värmen gör att påtåren kan intas på bron och konstaterar att det måste vara den varmaste dagen på hela semestern eftersom det är första gången jag kan sitta ute kl 10 utan att behöva tjocktröja.
Nä, nu måste det göras någon nytta. Inte ett lingon är plockat i år och imorgon är det slut på semestern, så nu finns ingen återvändo.

Packar ryggsäcken för en heldag i skogen, men trots värmen så åker långbyxor och tröja ner i ryggsäcken, inte roligt att stå där i lingonskogen med shorts och linne när nordanvinden kommer som från ingenstans.

Vandra upp på hygget och slår ”läger” vid en liten bäck som rinner ner från berget. Gäspar stort och tanken att lägga mig på filten direkt och sträcka på mig väcks direkt. Men inser att det då innebär att jag kommer hem utan lingon igen…..
Efter en timmes hårt slit, i mina mått mätt, har jag nu fyllt en hink och har gjort mig förtjänt av en härlig rast. Tar fram termosen med kaffe och sätter mig på filten och njuter av solens värme. Och åter kommer en gäsp. Men denna gång kan inte mitt duktiga jag stoppa mig utan snart ligger jag där på filten och blundar medans värmen av solstrålarna smeker min kropp. Hmm det var länge något överhuvudtaget smekte min kropp slår det mig och jag låter strålarna göra ett grundligt jobb….

Släpper ut armarna i sidorna och lägger ut benen så att strålarna inte skall missa något med sin magiska kraft. En svag vind gör att värmen inte blir för varm och insekterna lyser med sin frånvaro. Strålarna börjar lite försiktigt att jämnt värma kroppen och jag ligger bara där och njuter och känner en behaglig värme över hela kroppen.
Trots min relativt lätta klädsel för årstiden är värmen påtaglig och jag låter magen få en dos av strålarna genom att dra upp linnet en bit. Nu börjar strålarna ta sig friheter och lägger en stor energi på magen. Jag blundar och njuter av solens framfusighet och visar den att jag är med på noterna genom att dra upp linnet ännu mer. Solen tvekar inte utan tar sig an mina bröst med sina mjuka strålar och det pirrar till i hela kroppen. Svagt börjar strålarna nu fortsätta sin utforskning av min kropp och jag känner hur de värmer insidan av låren och försöker nå högre och högre upp, men tappert håller jag ihop benen men strålarna ger sig inte utan smyger sakta upp längs låren med sin intensiva värme och snart ger jag upp och sätter upp knäna så att strålarna får fritt utymme att leka så långt som shortsen tillåter. Jag fascineras över solen förmåga att hålla igång sina strålar över kroppens samtliga känsliga delar, men med en starkare kraft på de mest erogena zonerna. Solen måste vara erotikens mästare!

Nu stoppar inte ens shortsen solens framfart utan värmen av strålarna har nu nått skötet och jag släpper ut benen så mycket jag kan för att underlätta strålarnas framfart. Solen har nu retat bröstvårtorna en längre tid så jag låter mina fingrar smeka brösten för att solen skall få koncentrera sig på skötet. Och solen förstår direkt mitt budskap och låter all kraft lägga sig där nere. De dansar så högt de kan längs låret och trycker på genom shortsen så att hettan blir mer och mer påtaglig innanför trosorna. Mina fingrar nyper lätt i bröstvårtorna och ett svagt stön kommer ofrivilligt från mina läppar. Solen kämpar tapper för att få mer kontakt med skötet och jag inser att jag måste hjälpa solen att nå sitt mål.

Shortsen som är av den äldre modellen har knappast någon passform och idag passar det utmärkt. Med en enkel manöver med handen har jag nu vikt undan shortsen och solen har plötsligt full insyn i mitt heligaste. Med all kraft sätter nu strålarna fart och dansar fram med sina tusen fingrar nu är det inte bara ett stön som kommer från mina läppar utan de tunga andhämtningarna är nu en del av skådespelet.
Trots solens tusen fingrar känner jag att den tacksamt tar hjälp från mig och snart är jag där med min hand och låter fingret smeka sig över skötet som är varmt och fuktigt av den långa behandlingen av solen. Tillsammans fortsätter vi vår lek, solen och jag.

Ett ljud stör min lek och sakta tvingas jag slå upp mina ögon för att där se en stor skugga av en jätte. Rädd sätter jag mig upp och kikar mot solen och konstaterat att ”jätten” är en äldre älgjägare som nu står där och tittar ner på mig med en förvånad min. Som tur är faller ”kläderna” snabbt på plats när jag sätter mig upp och förvånande nog känner jag ingen större skam. Han harklar sig och ursäktar om han skrämde mig.

Den äldre jägarens lugna sätt gör att denna pinsamma situation snabbt övergår till en trevlig träff och snart sitter han på filten med en kopp kaffe i handen och pratar glatt. Vi har trevligt och snart dyker solen upp med sina tusen fingrar igen och börjar sakta leka med mig. Med varsamma små svepningar upp längs benen och låren är det nu svårt att höra vad jägaren pratar om och snart tvingar solen mig att lägga ut benen så att den åter når insidan av låren.

Solen har förvridit mitt förstånd så jag ser inte att jag nu sitter där i skräddar ställning med skötet nästan blottat och blundar medans solens förförande strålar stänger mina ögonlock. Strålarna når snabbt sitt mål och är åter tillbaka där de var innan vi blev avbrutna. Jag lutar mig bakåt och blundar och njuter av solens behandling. Snart känner jag en hand på insidan av låret och nu är det inte jag och solen som samarbetar utan den äldre jägaren som med sina stora händer låter sina fingrar smeka mina lår. Jag visar mitt samtycke för han genom att ytterligare flytta mina ben åt varsitt håll. Skötet är nu åter fritt fram och solen tar direkt ett svep över blygläpparna som njuter av dess varsamma behandling, men när mannens fingrar snuddar vid skötet är det mer kraft och jag trycker upp höften för att visa att jag njuter av de hårda fingrarna som kompletterar solens mjuka drag. Mannen fortsätter sina smekningar och när jag kikar fram ser jag hur han står på knäna och har dragit ner byxorna och smeker sig själv samtidigt som han med sin andra hand smeker mig med ett finger inne i mitt kön.

Jag lyfter upp mitt linne för att låta brösten få vara med i leken och direkt är solens tusen fingrar där och smeker över dem. Jag blundar åter och låter samarbetet med mannen och solen fortsätta, mina händer ligger längs sidan och jag ligger bara där och tar emot.

Brösten som nu fått en intensiv behandling av solen får nu fysisk hjälp av mannens hand som märkt av tidens rand smeker mig upp över magen mot brösten och bröstvårtorna får ett nyp av de ärrade fingrarna. Åter tvingar jag upp ögonen för att njuta av synen där mannen står med en hand tryck mot shortsen och fingret som ömsom dansar utanpå skötet för att plötsligt göra en dykning in som gör att jag djup pressar upp mig mot handen och njuter av den gamles finger som nu sakta pressas in mot mig när jag lyfter upp höften så långt jag kan för att känna hela den tunga handen och fingret pressa sig mot mitt kön, samtidigt som den andra handen intensivt dansar över brösten. Mannens stånd står där präktigt över mig mage och jag låter mina händer ta tag iden och smeker med mina mjuka händer. Reaktion från den gamle kommer direkt och jag känner hur hans båda händer ändrar sig när jag börjar smeka ståndet. Mina bröstvårtor nyps hårdare och fingret rör sig mer intensivt innanför shortsen. Jag fortsätter att smeka lemmen och får belöning direkt då fingrarna jobbar mer och mer in i mitt sköte. Jag lyfter upp benet och låter jägarens lem få lägga sig i min öppning och känna lite av den värme den avger.

Solen har haft svårt att nå mitt sköte en period, men nu är den åter helt blottad och nu är det jägarens lem som med solens strålar samarbetar. Men retningen känns otillräcklig och min hand som nu är mer med i leken tar tag i jägarns stånd och visar den vägen in i skötet. Med tunga stötar börjar den nu göra sitt jobb och nu övergår njutning i något annat för mig.

Jag stönar högt och försöker pressa den gamle jägarens lem så djup i mig det går med ena handen känner jag hur den kraftiga lemmen djupt och kraftfullt gör sitt jobb och mina fingrar kompletterar de kraftfulla tagen med att dansa över mitt kön ömsom lemmen, jag blundar och njuter av de kraftiga händerna som nu båda smeker mina bröst. Jag vänder mig om och kysser honom djupt och hans lust stegas ytterligare och han pressar nu hela sin tunga kropp mot mig där han ligger vid sidan om mig. Jag lägger bort mina händer och låter hans göra jobbet och snart är den andra handen nere vid skötet och låter fingret känna hur lemmen djup leker sig fram där nere.

Jag njuter och känner hur jag snart kommer. Båda mannens händer är nu nere i skötet och med lemmen som intensivt jobbar känner jag att det snart blir för mycket, jag nyper mig hårt i båda bröstvårtorna och känner att med de båda händerna som smeker mig där nere har jag nu nått toppen och pressar mig hårt mot mannen för att få det sista av mannens lem i mig och känner att orgasmen sköljer sig över mig som en jättevåt och njuter av den, händerna, solen, filten, vinden, det förbjudna, lusten allt sköljer sig över mig. Fullständigt utmattad ligger jag där på rygg och tittar på mannen som ligger bredvid och ler.

Jag kan nog tänka mig att plocka lingon nästa år med.


9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Ja de blev ju både skogsluft med sol & lingon med nyp.

2/2, 2010 kl. 14:30