Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/2, 2010 kl. 07:28, av hazzel

Bussäventyr

Den unga killen sneglar fortfarande på mina ben och när jag lyfter upp benet så att kjolen åker upp och blottar halva låret känner jag hur han andas till, det pirrar till i kroppen , nästan som om hans blick rörde vid mitt lår.

Bussäventyr i Tunisien!

Vaknade tidigt och slogs av den värme som nu infunnit sig även inne i hotellrummet trots aircondition.
Vilken känsla, första egna semestern på 10 år! Min egna födelsedagspresent. Och vilken vecka det hade varit!
40 grader varmt varenda dag, bara legat på stranden och latat mig, ätit gott och sovit länge.

Idag var första dagen på länge som det stod något i min kalender!

-Utflykt till Djerba.
Djerba är en liten Tunisisk bergsby som ligger 10 mil från El Jem där jag bodde.
Bussen avgick redan 09.00 på morgonen så det var bara att pallra sig upp.
Vattnet i duschen var inte ens kallt trots att jag vred termostaten längst ner.
Trots hettan och den långa resan skulle det bli skönt att göra något annat än att ligga på stranden och sola.

Väl nere på busstationen återstod nu det svåraste. Att hitta Vingresors buss till Djerba!
Vilket kaos! Människor överallt. Bussar som tutade, folk som skrek, ungar hundar tja en helt vanlig dag för tunisierna.
Hittade till slut Vings kontor och på min enkla fråga var bussen till Djerba avgick ifrån, fick ett enkel svar men inte så trevligt.
-Den utflykten var igår. Nästa är om en vecka.

Fan, fan, fan muttrade när jag tog mig ut i vimlet och sick sackade mellan alla bussar. Och där i busskaoset ser jag en lokalbuss som har en skylt fram i fönstret, -DJERBA!

Äh, vad tusan det passar väl bättre för mig att åka själv och slippa gå där i en fårskock med en tjattrande reseledare.
Hoppar på bussen och betalar oförskämt lite, 1 tunisisk dinar, 7 svenska kronor.
Nå det är ingen direkt lyxresa, bussen såg ut som våra på 70 talet med hårda vinylsäten och allmänt nedgångna, men resan skulle bara ta en timme och tydligen skulle Djerba vara en fantastisk bergsby så det var nog värt att sitta obekvämt en timme.
Bussen fylldes sakta på med bybor, gissade jag eftersom de var klädda i tunikor, stadsmänniskorna klädde sig mer västerländskt.
Vilken härlig känsla att bryta det vanliga turistlivet.
När väl bussen kom iväg var den full och bredvid mig satt en ung kille i sin kritvita tunika och jag funderade hur den kunde vara så vit, men vita kjol hade redan fått fläckar på sig och den var ren för en timme sen. Lutade mig bak, blundade och njöt av sorlet som jag inte begrep ett ord av. Sneglade på killen och ser att han stirrar ner på min kjol och förstår att så mycket hud är han inte van att se på. Kvinnorna i bussen har alla långa klänningar som går ner till fotknölarna och sjalar som viras över huvudet, och jag med en kjol som inte ens når ner till knäna……..
Blundar och slumrar till vaknar av att vi kör på en grusväg så oljudet i bussen är öronbedövande!
Den unga killen sneglar fortfarande på mina ben och när jag lyfter upp benet så att kjolen åker upp och blottar halva låret känner jag hur han andas till, det pirrar till i kroppen , nästan som om hans blick rörde vid mitt lår. Jag blundar och känner hur det börjar bulta till där nere och njuter av den trygga erotiska leken, ingen risk att det kan gå för långt……
Låtsas somna igen och drar till lite i kjolen så att den nu är i svenska mått lite för högt upp, gissar att han från sin vinkel kan skymta troskanten. Han stirrar nästan och jag tycker mig se hur det buktar till under tunikan om det nu inte är min fantasi som nu skenar. Lyfter benet upp på sätet och är tacksam för värmen som gör att hela kroppen pärlar sig av svett så att det inte är konstigt att det pärlar sig än här och där….. Ser hur killen lägger ner handen mellan och känner handflatan mot min höft. Så oskyldigt men det gick som en stöt genom kroppen när handen lade sig mot höften.
Låtsades fortsätta sova medans jag njöt av att känna hettan av hans hand mot min höft.
Sakta rörde han på handen och smekte höften försiktigt andades tungt och njöt till fullo trots att det var på en oskyldig del av kroppen blev smekt.
Kände hur rörelserna blev längre och längre ner mot utsidan av låret och upp igen blundade och försökte visa att jag njöt genom att trygga benet mot handen. Bussen stannade och såg att bussen började tömmas.
-Djerba, frågade jag min unge kille.
Han skakade på huvudet och tittade blygt ner på sin tunika.
Bussen hoppade igång och jag väntade på att få känna handen mot benet igen. Och snart var den där igen lika försiktigt som sist. Bussen var nu nästan tom så jag tordades dra upp benet högre när jag låtsades lägga mig till rätta för att vila och satt upp båda menen på sätet så att han nu så hela trosorna. Jag kände mig alldeles tung där nere och blundade och fantiserade hur hans blickar smekte mig. Han blev nu en aning djärvare i smekningarna och hans fingrar började gå upp mot låret och närmade sig troskanten, jag kikade och såg hur han tittade ner mellan mina ben och blev modigare och modigare. Såga hans mörka hand röra sig på låret kontrasterna av hans mörka hand mot mina ljusa ben och vita trosor gjorde att jag nu tittade och våra blickar möttes.
Han insåg nu att jag njöt till fullo och jag blundade på nytt och hans hand rörde sig nu lätt över trosan och jag hörde nu mina egna tunga andetag.
Tittade ner och såg att bulan under tunikan inte längre var en bula utan tyget stod rakt upp och jag lade min han på tyget och våra blickar möttes igen. Denna gång var det jag som fick klartecken av hans ögon att utforska vidare.

Min hand letade sig in under tunikan och till min förvåning så öppnades den sig som en morgonrock. Jag tittade snabbt upp men insåg att vi nu var helt ensam bak i bussen och tittade åter ned på lemmen och njöt åter av kontrasterna min vita hand som smekte den mörka lemmen.
Hans händer jobbade nu intensivt utanför mina trosor och jag tryckte mitt underliv mot honom och kände hur ett finger nu letat sig in under trosan och smekte mina fuktiga blygläppar.
Jag stönade till högt och tryckte hårt underlivet mot hans hand sp att fingret letade sig djupt in i mig. Han var inte längre så tafatt utan lekte intensivt med fingrarna under trosan medans jag njöt av att hålla den hårda lemmen i handen. Han lade mig nu på sida lirkade av mig trosorna och lyfte upp mitt ben och där nere mot min buske ser jag hur lemmen börjar gnida sig mot mitt könshår. Vi halvligger nu i stolarna och hans händer smeker mina bröst samtidigt som lemmen gnider sig mot mina blygläppar.Jag sätter ned handen och för sakta in lemmen som snabbt glider in i mitt fuktiga sköta. Jag stönar högt och känner hur hans händer smeker mina bröst och nyper mig i vårtorna jag lägger ner en handen mellan benen och smeker lem och sköte samtidigt och känner hur orgasmen kommer över mig jag blundar och vill att den aldrig slutar……………Fullständigt utmattade sätter vi os upp rättar snabbt till kläderna och vi tittar på varandra och ler. Tack säger jag på svenska. Han tittar och ler och pekar säger Djerba. Vi glider nu in i byn och väl ute på busshållplatsen tar han min han och pekar på ett hus.
-Jag ler och nickar visst vill jag följa med honom till hans hus….

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

svirre

Va´kåt man blir när unga grabbar vill knulla med mogna kvinnor

3/2, 2010 kl. 11:05