Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/2, 2010 kl. 07:29, av hazzel

Matorgie

-Nu var det lekdax hojtade Tess glatt från köket och kom ut med som jag såg det efterrätter i massor jordgubbar, grädde, kolasås, chokladpraliner, och en kortlek

Vi, jag min man och jag satt och filosoferade på balkongen i stugan och tittade ut över det vackra Skagen.
Semestern började gå mot sitt slut och ikväll skulle vi ha en ”avslutningsfest” med våra nya bekanta från Danmark. Det var ett par i 30 årsåldern, som varit våra stuggrannar under fem fantastiska veckor. Ett crazy par som hittade på roliga saker dagarna i ända och vi hade funnit varandra och nu sista helgen hade de lovat en riktig fest i deras stuga ett par hundra meter bort. Men nu satt vi ensamma där och njöt av eftermiddagssolen och den varma sommarvinden som svepte in från havet. Kl var bara 19.00 och det var ännu 25 grader varmt, så den kalla ölen satt verkligen gott efter en heldag på stranden. Sommarklädda och lite glad i hatten lommade vi över till paret Pedersen som redan dukat upp en härlig sommarmiddag på altanen. Per som var börsmäklare var en prydlig kille som älskade att prata och var mycket social, Terese, eller Tess som vi kallade henne var en sprallig lärarinna som alltid var glad och som fullständigt ohämmad, sade precis vad han tyckte, hela tiden…..
Jag och hon fann varann redan första dagen och vi hade lovat att fortsätta hålla kontakten efter detta trots avståndet.

Middagen var som vanlig fantastisk eftersom Per hade varit kock i ett par år och drycken var inte alkoholfri vilket tydligt kändes när kvällskylan tvingade in oss i vardagsrummet.

-Nu var det lekdax hojtade Tess glatt från köket och kom ut med som jag såg det efterrätter i massor jordgubbar, grädde, kolasås, chokladpraliner, och en kortlek.

Hade inte vinet omtöcknat min hjärna hade jag nog haft förstånd att backa ut denna Tessan lek, men eftersom kopplingen inte funkade, hoppade jag glatt till bordet och satt mig för att deltaga i Tessans lek.
Min man satt redan vi bordet och försökte räkna ut vad som var på gång……

Per som var den förnuftige förklarade att denna lek hette - vinnaren bestämmer!
Enkla regler ett parti poker vinnaren bestämmer vad förloraren skall göra.

Busenkelt till och med min omtöcknade hjärna förstod det och för att inte tappa förståndet så var det bäst att fylla på vinglaset igen.
Någon vidare pokerspelare har jag aldrig varit och naturligtvis förlorade jag första omgången som Per vann enkelt.
Per tog kolasåsen och satte några klickar på hans pekfinger satt upp fingret och log.
-Varsågod, njut……
Det var lugnt tänkte jag och tog Pers hand och satte fingret i munnen och började slicka kolasåsen som rann ner längst handleden….och det var faktiskt inte så dumt…..försökte göra det lite sexigt vilket inte var svårt för det var faktiskt riktigt sensuellt och jag kände hur hjärtat slog lite fortare och kinderna hettade till när föreställningen var över.
Snyggt jobbat, blev betyget av Tess.
Nästa parti vann min make Glenn och Per förlorade.
Per fick visa hur han slickade av sitt eget finger vilket han gjorde…snyggt…….

Partiet fortsatte och med vinet i kroppen släppte hämningarna mer och mer och när jag förlorade igen så fick jag i uppdrag av Tess att spela nästa omgång med brösten bara och med en gräddklick på vårtorna.
Jag kände hur det ilade till i hela kroppen av en skräckblandad förtjusning. Att visa mig halvnaken kändes så dubbelt , så förbjudet men samtidigt hade denna kväll gjort att jag kände mig väldigt…galen och äh vad tusan.
Jag släppte ner känningen till midjan och tog bort bh:n och satt en klick grädde på de styva vårtorna. Nu kände jag mig nästan yr av kåthet där såg jag alla titta och njuta av mina bara bröst och det syntes att de njöt. Men jag tror jag njöt mest, kände mig otroligt sexig där jag satt och pilskade upp de andra.

När nästa omgång startade så bestämde Tess redan före att vinnaren, fixar bort grädden…..
Och så fick jag jättebra kort och insåg att det blir jag, och insåg att det vill jag inte jag vill att någon annan skall vinna och slängde min två ess…..och mycket riktigt vinnare blev Per.

Per som inte var blygsam böjde sig fram och kysste försiktigt bort grädden och jag höll på svimma av kåthet. Såg Tess och Glenns blickar att de njöt av scenen och blev nog nästan lika pilsk som mig.

Detta innebar att en gräns hade sprängts nu var det tillåtet att fortsätta på denna nivå. Tess vann igen och denna gång var hon lurig.
Hon tog av sig sitt linne och lade sig ner och lade kola sås på varsitt bröst.
-Varsågod Glenn, gillar du kolasås…………
Min man var inte sen att stå där och slickade intensivt över Tess bröst och det var inte lite upphetsande att se hur Tess låg där med brösten och Glenns tunga lekte med bröstvårtorna hennes. Per skruvade på sig och jag så att det putade rejält i hans byxa, nu var alla riktigt pilska.

Nästa omgång segrade jag och nu tyckte jag det var Pers tur att drabbas.
-Klä av dig naken och mata mig och Tess med varsin jordgubbe från munnen.
Per började protestera men fick ingen sympati och hade inget annat val än att klä av sig naken. Och när kalsongerna åkte av förstod jag protesterna. Ut kom ett präktigt stånd och det var första gången jag såg Per generad.
Men gud så läckert, att se han stå där naken och kåt, en kåthet som berodde, delvis på mig.
Tänk själv synen där satt jag nu i bara trosor och brösten som var fyllda och spända av upphetsningen och där framför mig en kille naken, med ett ståtligt stånd som nuddar min mage samtidgt som han kysser mig med en jordgubbe i munnen och jag känner hur lemmen spänner mot trosan , fantiserar hur den bankar för att vilja in, eller egentligen fantiserar jag inte för det är precis vad den vill……

När Tess får kyssen smeker hon lätt över Pers lem och ett ofrivilligt stön kommer från mina läppar. Nu är jag riktigt kåt!

Per vinner naturligtvis nästa omgång och vi gissar att hämnden är ljuv.
Och mycket riktigt. Jag och Tess blir beordrade att klä av oss nakna och sätta grädde i könshåret som om vi skulle raka oss.
-Och grädden den tar vi bort säger Per glatt och tittar på Glenn.

Per sveper med handen mot Tess som ligger där på golvet med busken fylld med grädde och tittar på Glenn varsågod.
Glenn tvekar en aning men böjer sig ned och slickar mjukt runt med tungan i Tess buske som nu blundar och andas tungt. Jag känner där jag ligger och väntar på min tur hur jag nu är så våt som jag tror jag aldrig varit. Ser där hur Glenns tunga leker mellan Tess ben och hur hon ligger där och njuter till fullo. Bredvid står Per och tittar med ett präktigt stånd och böjer sig ned mellan mina ben och börjar slicka runt i håret. Känner hur tungan undviker de känsligaste delarna skruvar mig lätt för att få känna lite av hans tunga mot blygläpparna men Per retar mig och undviker de känsligaste delarna.
Vimsig av kåthet och vinet reser jag mig upp när jag inser att Pers behandling är över till min stora besvikelse och nästa parti väntar.
Nu vinner Tess igen och nu är det dags för Glenn att ta av sig kalsongerna för nu är det dags för grädde på deras kön……

Normalt skulle jag aldrig gått med på detta men nu längtade jag till det….. Att få slicka ren Pers lem från grädde var mer en belöning än något annat jag såg hur Glenn stod där med sitt stånd insmort i grädde och hur Tess började slicka av honom grädden sakta och lugnt.
Jag lade mina händer på Pers bak och kysst försiktigt ollonet och smakade och njöt. Sakta lät jag tungan dansa över det präktiga ståndet som nu vibrerade av kåthet, Per stönade högt och jag njöt till fullo av att leka med lemmen, jag smaskade och njöt och försiktigt smög jag ned en hand mellan mina ben och kände på de svullna blygläpparna som längtat efter att få bli berörda. Vilken syn där jag stod på naken på huk med grädde över hela munnen och sög på Pers lem medan ena handMatorgieens fingrar borrade sig djupt in i mitt våta sköte och den andra handen som smekte mina kladdiga bröst av kolasås. Nu såg jag hur Glenns stånd var renslickat och hur Tess ställde sig på alla fyra mot mig med skötet blottat, Glenn som ställde sig bakom och med djupa hårda stötar samtidigt som han kramade om hennes bröst och hur intensivt de älskade.
Jag höll på att komma i en orgasm men drog snabbt ut mina fingrar och ställde mig bredvid Tess på alla fyra och tittade bak på Per som fattat galoppen. Han ställde sig på alla fyra och med en stöt kom han djup in i mig, jag sköljdes av en våg av värme och trodde jag skulle svimma nu hamnade jag i ett djuriskt tillstånd där jag stod på alla fyra och kände Pers djupa stötar och händer över min kropp, hur fingrarna letade in sig i mig bredvid den frenetiskt jobbande lemmen. Tess som nu låg där på rygg framför mig med Glenn som på knä stod framför och lät lemmen sakta glida in och ut rakt framför mina ögon, jag kände hur Tess händer smekte in över brösten mina och hur hennes fingrar svepte ner över magen till skötet och försiktigt smekte mig samtidigt som hennes mans lem gled in och ut mot fingrarna. Mitt i detta så kände jag hur orgasmen började nå sitt kulmen och det sista är att allt är i ett töcken, Glenn som sprutar över Tess mage, Tess som ligger där och smeker mitt kön och Pers tunga stötar…det blir för mycket och jag kommer i en våldsam orgasm som jag aldrig haft, och hoppas att det aldrig skall ta slut………..

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.