Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/2, 2010 kl. 06:48, av hazzel

Överaskningen

Min man gav mig ett kort på min födelsedag. Ett fint kort där det stod: "Den 5 juli får du massage och specialbehandling på Birger Jarlsgatans Naprapat & Massage. Du är inbokad hos Martin klockan 19.00."



Min man gav mig ett kort på min födelsedag. Ett fint kort där det stod: "Den 5 juli får du massage och specialbehandling på Birger Jarlsgatans Naprapat & Massage. Du är inbokad hos Martin klockan 19.00."

Det var precis vad jag behöver, vilken härligt snäll man jag har. Han är fantastisk på många sätt. Han tjänar mycket pengar och har ett bra jobb. Han hjälper till hemma och städar, tar hand om barnen på ett bra sätt och lagar mat och han till och med tvättar ganska ofta. Händig är han också, både med verktyg och med datorer. Det är väldigt sällan han är ute och festar också. Kort och gott så är han bra på det mesta...Det han inte är så bra på är beröring, spänning och fantasi. Men vilken man är det efter 11 års äktenskap. Kanske jag inte själv heller är så fantastisk men jag försöker i alla fall.

Jag längtar efter att bli smekt och att han skall säga snälla saker till mig. Jag längtar som en tokig efter att känna mig åtrådd och vacker. Tänk två stora, starka händer som smeker, masserar och bara bekräftar att jag finns. Nu undrar jag om min man förstår att jag längtar efter allt det här och att han ialla fall försöker ge mig lite av det genom denna present. Vi får väl se vad det kan vara...

Den 5 juli står jag utanför dörren till Birger Jarlsgatans Naprapat & Massage klockan 18.55. Jag är nyduschad och lite pirrigt spänd på vad som skall hända nu. Jag ringer på och en lång, kraftig kille i 30-årsåldern öppnar dörren. Han är mörk och har ganska korklippt hår. Ögonen är bruna och glada och hans röst är mörk.

"Hej, är det du som är Lena?" säger han och tar min hand i ett stadigt grepp. Han ser mig i ögonen och innan jag hinner svara så fortsätter han "Jag heter Martin och jag skall ta hand om dig ikväll." Han ler lite när han sagt detta och tittar på mig. Jag vet inte vad jag skall säga och jag blir lite nervös. "Ja, det skall bli trevligt..." säger jag och ler lite tillbaka.
"Här är omklädningsrummet. Du kan hänga kläderna i skåpet där och ta den här handduken. Kom in till mig här borta när du är klar." Han pekar på en dörr en bit bort och går sedan sin väg.

Omklädningsrummet är fint, rent och mysigt. Belysningen är dämpad och högtalarna spelar lite orientalisk musik. Just när jag tagit av mig byxorna kommer en liten asiatisk kvinna in och ger mig en kopp te. Jag sätter mig i en fåtölj och dricker lite te. Det smakar gott. Nu tar jag av mig resten av kläderna. Plötsligt känns det naturligt att ta av alla kläder och bara vira in mig i handduken. Precis innan den asiatiska kvinnan kom in så undrade jag om jag skulle ta av mig trosorna eller behålla dem på, men nu känns det helt rätt att vara helt naken under handduken. Jag sätter mig en stund igen och dricker mer te. Jag funderar på Martin, han är snygg och hans ögon var bestämda men vänliga. Hans leende fick min kropp att leva på något mystiskt sätt. Det skall bli underbart att känna hans stora, starka händer på min kropp. Nu skall jag bara njuta av massagen.

Försiktigt öppnar jag dörren in i behandlingsrummet. Det är dunkel belysning och det luktar lite rökelse. Ett par stearinljus brinner och när jag går in i rummet så ser jag Martin göra ordning lite olja i en kanna. Han är nu klädd i vita byxor och en vit t-shirt. Hans tröja är slim-fit och jag ser hans vältränade överkropp och det känns behagligt. När han hör att jag kommit in i rummet så säger han glatt:
"Där är du ju. Kom hit. Vill du ha något mer att dricka före behandlingen?"
"Nej, tack. Jag fick te i omklädningsrummet."
"Vad bra. Det är viktigt att man dricker mycket före behandlingen. Kom och ställ dig här" Han visade med handen at jag skulle ställa mig framför honom och jag gjorde som jag blev tillsagd. "Slut ögonen och slappna av" När jag blundade hörde jag den lite mystiska musiken.

Jag väntade på att han skulle röra mig eller säga något, men han stod alldeles bakom min rygg utan att säga något. Jag hörde hans andetag och jag kände hans närvaro. Mitt hjärta slog så hårt att jag hörde varje slag som ett slag mot en klocka inne i mitt bröst. Det var en upphetsande situation med spänning i luften. Långt ned i magen växte en ljuvlig känsla av värme och lite rastlöshet fram.

Efter en lång stund lade Martin sina händer på mina axlar. Långsamt och försiktigt kände jag hans stora händer mot min bara hud. Med tyst, nästan viskande stämma, hörde jag hur han sa: "Andas lugnt...in...och...ut...bra ...fortsätt så..." Luften drogs in i mina lungor och släpptes ut. Andningstakten följde Martins " in...och...ut..." Det var som ett meditativt malande mantra som min kropp följde. Nästan utan att jag märkte det och definitivt utan att jag reagerade så tog Martin bort handduken som jag haft virad om kroppen. Han satte sedan händerna på mina höfter och höll dem där, medan jag fortsatte att andas lugnt och rytmiskt.

"Öppna långsamt ögonen..." hörde jag honom säga och jag såg mig själv i en stor spegel. Martin var ett halvt huvud längre än mina 178 cm och jag såg hans ansikte bakom mitt huvud. Han höll händerna på mina höfter och det var underbart tryggt och skönt. Beröringen var ljuvlig. "Du är en vacker kvinna...din kropp är fin och väldigt sensuell." Jag njöt av orden och önskade bara att han skuulle fortsätta. Det var som en berusning. Hans värme, styrka och rösten tillsammans med de fina, vänliga orden. Jag blundade.
"Fortsätt andas och försök slappna av"

Jag kände hans händer sakta smeka min hud upp över ryggen. Beröringen var lätt och händerna nästan svävade över min hud, men utan att kittlas. Han masserade min nacke och axlar en liten stund och sedan lät han händerna röra vid mitt ansikte. Kinderna, hakan, öronen, pannan och försiktigt över mina läppar. Han flyttade sig så att han nu stod framför mig. Jag kunde känna hans lugna andetag och hans doft. Han luktade gott, nyduschad, men ändå lite maskulint. Händerna smekte min hud över armarna, ned över stjärten och ut över höfterna igen.

" Lägg dig här på rygg på britsen" Jag gjorde som han sa.

Det var en skön brits med en stor skön, vit frottéhanduk som luktade alldeles nytvättad. Martin satte sig på en liten pall på hjul och tog lite olja i sina händer. Han satte sig vid fotänden och masserade min vänstra fot. Långsamma, sensuella rörelser. Mjukt, men ändå bestämt. Hans händer är magiska och elden i min mage sprider sig sakta nedåt mitt sköte. Jag förstår att han kan se in mellan mina ben, men det gör inget. Jag känner mig helt trygg och han får göra vad han vill med mig. Nu lyfter han min fot en aning och masserar hälen. När han är klar flyttar han mitt ben en aning så att jag särar lite på benen.

Jag kan känna hur fuktigt mitt sköte är och jag önskar att han kunde smeka mina ben och upp mot min mus. Men Martin fortsatte lugnt att massera mina fötter. Det var härligt när han mjukade upp trampdynorna och det pirrade ända upp i underlivet när han nästan smekte mina tår. In och ut gled ett finger mellan tårna med massor av olja.

Äntligen började han röra sig uppåt benen. Han tar mer olja i händerna och masserar vaderna samtidigt som han särar lite mer på mina ben så att mitt sköte nu är helt synligt för honom. Mina blygdläppar är svullna och fuktiga och min klitoris blodfylld och längtande efter beröring. Martins händer är underbara och han masserar båda vaderna och framsidan av låren en liten stund. Sedan tar han riktigt mycket olja och smeker mina bröst och magen ner mot venusberget. Han rör händerna så mjukt över brösten. Mina bröstvårtor är naturligtvis alldeles styva, men han låtsas inte om det alls. Så rör han sig lite snabbare ned över magen, men stannar precis i början av venusberget och håller händerna där en liten stund med bara en aning tryck, som sprider en böljande kåthet ned i mitt sköte. Jag Kan inte låta bli att sära lite mer på benen, men han fortsatter inte nedåt ändå. Istället rör han sig uppåt mot mitt ansikte och nu masserar han med olja på fingertopparna. Han sitter bakom mitt huvud och det är så skönt. Nu somnar jag nästan, men kåtheten håller mig ändå vaken. Jag funderar på vad som kommer att hända. Det enda jag vet är att jag inte kommer att sätta stopp. Jag vet att jag borde, men det finns ingen återvändo nu. Martin får göra vad han vill med mig och jag vill att han gör det.

"Var snäll och vänd dig om på mage" säger han och han hjälper mig runt. När jag nu rör mig känner jag mig lite yr och jag undrar hur länge jag varit här, men de tankarna försvinner direkt när Martins händer med kraft smeker och masserar min rygg. Han går igenom hela ryggen och det är så underbart. Nacken och axlarna. Hela området runt ryggraden och höfter och stjärt.

Han masserar min stjärt lite hårdare nu och kåtheten kommer tillbaka med ännu större kraft. Jag känner hur våt jag är och när han lägger en del av sin tyngd över min kropp när han masserar min stjärt så strålar kåtheten från venusberget och klitoris upp genom magen. Så stannar han upp. Han särar mina ben. Jag känner olja som droppar alldeles i ryggslutet. Med två fingrar masserar Martin lätt mitt ryggslut vid ryggraden. Sakta rör sig hans fingrar i cirklande rörelser ned mot svanskotan. Kåtheten växer och när hans fingrar når ned över svanskotan ned mot mitt anus, så är jag nära att skrika att han måste låta ett finger glida in i mig.
Men precis vid kanten av anus så vänder hans fingrar och han rör sig uppåt igen. Jag är så kåt, jag vill ha hans händer, hans tunga, hans kuk. Han ställer sig nere vid fotänden och säger:

"Res dig sakta upp". Jag vänder mig på sidan och sätter mig längsamt upp på bänken. Så tar jag mig upp på benen och står stilla.
"Kom hit" Jag lyder. Hans händer styr mig så att jag står vid kortänden på britsen med ansiktet mot britsen. Han står bakom mig. "Böj dig fram" Jag är nu helt säker på att han skall penetrera mig. Jag särar på benen och böjer mig fram med armbågarna mot britsen. Han tar tag i mitt hår och trycker mitt huvud sakta ned mot britsen. Så tar han mer olja i händerna och smeker och masserar min rygg och stjärt.

Så hör jag hur han tar av sig tröjan och låter byxorna falla. Jag ryser av spänningen att få känna en annan man i mig. När hans händer väl nuddar mina höfter igen är jag nära att svimma av upphetsning. Jag kan känna hans hårda erektion mot mina skinkor när han böjer sig över mig och viskar i mitt öra.

- Din man har gett mig fria händer att gå så långt det behagar mig. Han sitter bakom spegeln och tittar på oss.

Vetskapen att min man sett allt och kommer att se allt Martin gör med mig får mig att bli ännu blötare. Nu är jag så kåt och jag vill bara känna en hård kuk inne i mig. Så äntligen känner jag en skön kuk som sakta, sakta glider in mellan mina svullna blygdläppar. Nu känner jag att Martins kuk är stor. Jag har aldrig tidigare känt en så kraftig manslem. Den är så grov att den fyller upp mitt sköte på ett sätt som ger mig en helt ny upplevelse. Kåtheten pulserar genom hela min kropp, men jag blir nästan lite rädd.

Den stora, sköna kuken tränger längre och längre in i mig och jag känner hur Martin tar tag om höfterna på mig och långsamt penererar mig mer och mer. Så tar det stopp och hela min fitta är uppfylld av en massiv kuk som nu är helt stilla. Jag minns nu att min fina, härliga man sitter och ser på och jag ger tecken mot spegeln att han skall komma ut och vara med. Det dröjer inte länge innan han står framför mig och han ser så kåt ut att jag bara säger
"kom älskling jag vill ta din kuk i munnen"
 
Han tar av sig kläderna och kommer fram till mig så att jag kan suga hans hårda kuk. Det är underbart att känna en fin kuk i min mun och en stor, skön kuk i min fitta. Martin börjar nu knulla mig och jag njuter. Det känns som om det snart skall gå för mig, fast jag aldrig fått en orgasm av enbart penetration.
Det är skönt, båda männen smeker min kropp samtidigt med sina händer och de stönar både lite av njutning. Jag vill inte att de skall sluta, men jag vill ligga på rygg nu och sära allt jag kan på benen.
Precis då Drar de båda männen sig tillbaka en aning och Martin säger "ställ dig upp en liten stund!" Jag lyder och ser hur Martin tar fram en stor madrass som han lägger på golvet. Männen lägger mig ned på rygg och min man lägger sig över mig och knullar mig medan Martin låter mig smaka hans stora, härliga lem.

Efter en stund byter de plats och jag njuter hela tiden. Jag är kåt och kladdig avolja och svett, men det är härligt. Nu lägger min man sig på rygg och jag förstår vad han menar direkt. Jag ställer mig över hononm och han slickar mitt fitta medan jag suger honom. När Martin låter sin kuk återigen glida in i mig samtidigt som min man slickjar min klitoris så känner jag hur orgasmen långsamt växer fram i min kropp. Allt starkare vågor av njutning kommer och snart krampar hela min kropp samtidigt som jag känner hur de båda männen tömmer sig i min mun och fitta. Åh vad jag känner mig härligt sexig, kåt, slampig och allt är alldeles underbart. Äntligen har jag fått vad jag längtat så länge efter...och jag vill bara ha mer!

Min man och jag får duscha och dricka lite te tillsammans och jag tackar honom så mycket för att han ordnat denna upplevelse åt mig. Han blir nästan generad, men jag märker att han är nöjd. Sedan kommer en taxi och hämtar oss och kör oss hem.

"Hoppas ni tyckte om behandlingen och hoppas ni kommer tillbaka..." var det sista Martin sa innan vi gick. Vi skrattade och lovade att komma tillbaka snart.


8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.