Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/2, 2010 kl. 06:55, av Molle

Hemligt möte

Del 1 av 3 i serien Hemligt möte

En berättelse om en härlig sexupplevesle jag hade för ett litet tag sedan. del 1

Del 1.
 


Vi hade träffats på nätet. I början var allt oskyldigt snuskprat över ett Community av det lite mer nakna slaget, vi hade efter ett tag hoppat över till msn där våra fantasier hade blivit mer och mer seriösa, nu ville vi träffas på riktigt.


Vi båda levde i förhållande så att göra något mer än bara småflirta över nätet var från början inte planerat men vi båda kände mer och mer att vi var nyfikna på något mer än bara den snuskiga cybervärlden.

Så här var jag på väg till vårt hemliga möte, vi bodde en bit ifrån varandra så det var en bit att köra, kände mig lite småspänd på hur det skulle vara att äntligen få träffa henne, Elin som hon hette, denna tjej som gjort mig galen av kåthet och upphetsning framför datorn i många härliga kvällar nu.
Visst vi hade sett varandra på bild och även en kortis via cam.

Gps’sn visade att det var 2 mil kvar till min slutdestination, jag kände hur magen knöt sig lite när jag tog upp mobilen och slog hennes nr.

En signal, två.. det brusade till.

 ”Ja det var Elin”. kunde jag höra en lite nervös röst säga i andra ändan.
”Hej det är Peter här” svarade jag lite knarrigt. ”Jag är på väg nu men det var lite vägarbete på vägen så jag är nog lite sen” Sa jag bestämt. ”Men har två mil kvar nu så dröjer väl inte för länge”, sa jag.
Vi bestämde att jag skulle ringa upp när jag var framme så hon kunde möta upp mig så att jag inte skulle gå vilse i onödan när jag väl var framme.

Jag svängde upp och parkerade bilen där gps’en visade som slutdestination, klev ur och slå hennes nummer igen.

”Nu är jag här, sa jag när hon svarade lite mindre nervöst denna gången. ”vart bor du?”

Det tog inte lång tid förens jag såg en tjej jag kände igen ifrån bilderna som stod och vinkade på mig en bit bort jämte parkeringen.
Gud tänkte ja hon är ju även snyggare än på bilderna.

Vi kramades lite spänt och sen följde jag efter henne in i trapphuset, efter några trappor och dörrar senare stod jag plötsligt innanför hennes dörr, ”Vad gör jag”, tänkte snabbt.
”Vill du ha the” frågade hon glatt. ”Ja tack gärna”, svarade jag
Vi satte oss i köket och pratade lite medan vi drack upp Teet, hur kände hon, hade hon ändrat sig? Jag visste i alla fall att jag hade slitit av henne kläderna nu på en gång om jag hade fått.


Plötsligt ringde telefonen och hon reste sig och sprang in i sovrummet, jag reste mig och gick långsamt efter. Jag kikade in i hennes sovrum samtidigt som hon la på, ”Mamma bara” sa hon. Helt plötsligt stod vi precis jämte varandra och utan att tänka omfamnade vi  varandra samtidigt som våra läppar möttes för en mjuk kyss, hennes läppar kändes mjuka och sköna, jag kände hur hennes hand vandrade upp över min nacke och trycket mig närmre samtidigt som våra tungor möttes i våra munnar, vi kysstes nu allt häftigare och jag förde henne mot sängen där jag ramlade över henne medan vi fortsatte att kyssas hett och intensivt.

Jag började samtidigt känna hur det hårdnade till innanför byxorna och hennes händer dansade över min rygg.

Jag reste mig upp och satt mig lutande över henne och smekte henne lätt över kinden, sedan kysste jag henne igen samtidigt som jag lät min hand smeka utanpå hennes lilla söta skjorta som bara verkade ha vanliga tryckknappar, något hon säkert hade för avsikt med för att det skulle vara smidigt och enkelt att ta av. Jag smekte över magen och upp mot hennes bröst, lät min hand försiktigt kupa sig över dem och jag hörde ett lätt stön från henne när jag kände på dem för fösta gången, hon drog ner mig igen och kysste mig passionerat. Jag lät min hand vandra ner över hennes mage igen och vidare över hennes lår, lät min hand vandra tillbaka längs insidan av hennes lår och jag kände hur hon särade villigt på dem så min hand kunde gå hela vägen upp mellan hennes ben, jag kände värmen genom hennes byxor när jag smekte över hennes venusberg.

Jag lät min hand smeka hela området och kände hur hon lyfte och pressade sig mot min hand medan jag smekte utanpå hennes jeans.

Med ett ryck slet jag upp hennes skjorta , jag log för mig själv när jag såg att hon hade samma underkläder på sig som hon haft på sina bilder på nätet.
Jag kysste hennes nakna hals och vidare ned över hennes axlar, samtidigt som jag lät mina händer smeka hennes fasta och fina bröst, hon tog tag i mig och våra läppar möttes igen, denna gången kunde jag känna hennes upphetsning än mer och hon viskade i mitt öra.
”Du är underbar vet du det”

 jag lät min hand smeka mig ner för hennes mage och in under byxkanten, samtidigt som jag knäppte upp hennes jeans med min vänsterhand, min högerhand kunde nu tränga längre in under jeansen och jag kunde nu känna hennes varma fuktiga fitta under trostyget, kände vartenda konjektur av hennes fylliga blygdläppar medans jag smekte lätt över hennes våta sköte.

Jag kände hur hennes andhämtning blev tyngre och hon kysste mig allt häftigare. Jag slet mig loss och tog ett bestämt tag om hennes jeans, hon lyfte automatiskt på sin lilla rumpa så att byxorna kunde glida av, hon sträckte benen i vädret så jag kunde skönja hennes fina rumpa samtidigt som byxorna föll till golvet.

Jag sjönk ner mellan hennes ben och smekte hennes lår med mina varma händer, hon särade villigt på dem så jag kunde komma åt än bättre.

Försiktigt lärt jag mig smaka på hennes nakna hud och låta min tunga virvla uppför hennes insida lår, kunde nu känna doften av hennes våta oas. Jag la min näsa tätt intill och andades in hennes dofter, detta gjorde henne enormt upphetsad och hon började gnida sin trosa lätt mot min nästipp, jag tryckte mig försiktigt närmare dig och kände nu hur min näsa sjönk allt djupare in i dig när du gned ditt underliv allt häftigare mot mitt ansikte, kunde känna hur dina läppar delade sig under tyget och hur min näsa blev fuktig av dina kåtsafter. Din andning blev nu allt häftigare och jag kunde se att hela din kropp gunga av upphetsning.



Jag sjönk tillbaka och kunde nu urskilja din lilla springa under tyget som nu hade bildat ett mörkare parti över trosan som bevisade att din upphetsning var äkta och att du suktade för mer. Jag kysste lätt insidan av hennes lår precis ut med troskanten, lät min våta varma tunga glida utmed kanten på hennes trosa, jag lät min tunga glida in under troskanten och kunde känna hennes den lätt salta smaken av hennes kåta fitta, lät min tunga nudda över hennes blodfyllda läppar.

Hon kved till när jag försiktigt drog trosan åt sidan med min hand samtidigt som jag slickade utmed hennes blygdläppar lätt med min tunga, gjorde den så bred som möjligt och lät den glida över hela hennes lena och våta sköte, kunde känna hur hon pressade sig mot mig varje gång jag lät tungan vandra över.
Jag kände hur hennes fittläppar vidgade sig allt mer och min tunga kunde glida allt djupare in i mellan hennes svullna sköte, jag kände hur hon tog tag om mitt huvud och smekte samtidigt som hon tryckte mig allt närmare mot sig.


Jag lät min tunga tränga allt djupare in i henne och sög försiktigt in hennes härliga läppar i min mun, hon lyfte samtidigt benen bakåt så jag kom åt bättre, jag slickade och nafsade över hela området, lät min tunga glida in djupt in i henne och sen försiktigt suga in hennes klitoris i min mun, samtidigt som jag lät min tunga leka med den inne i min varma fuktiga mun, kunde känna hur hon blev allt mer upphetsad av min behandling, hennes andhämtning var nu väldigt tung och oregelbunden samtidigt som jag kunde se hennes mage röra sig erotiskt av njutning. Jag hörde hur hennes stön blev allt djupare samtidigt som jag slickade hennes nu rinnande fitta allt mer intensivt, jag lät nu även min tunga glida ner över hennes tighta lilla anal, du ryckte till när jag försiktigt smakade på den och lät min tunga slingra sig över den, lät min tungspets leta sig mellan din lilla öppning samtidigt som jag lät min fingrar nu smeka din våta fitta.



Min tunga lekte fortsatt över hennes lilla anal och jag kunde långsamt känna hur den blev allt mer avslappnad och min tunga kunde glida djupare in i henne.

Lät min tunga vandra mellan fittan och analen samtidigt som jag försiktigt pressade mitt pekfinger mot hennes lilla öppning, jag fortsatte att slicka hennes härliga fitta samtidigt som jag pressade mitt finger allt djupare mellan hennes stjärtspringa
 
 
Jag lät min tunga virvla uppför insidan av hennes lår nafsade lätt samtidigt med munnen och jag kunde se hur hon njöt av behandlingen. Jag kände doften och värmen av hennes våta sköte när jag arbetade min väg uppför mot hennes våta oas, lät min tunga glida utmed grenen på trosan och kände samtidigt hennes salta härliga smak på tungan av hennes safter som som gjort hennes troser fuktiga. Lät min tunga arbeta sig in under tyget och kunde känna hennes svullna blygdläppar med min tungspets, jag sträckte på min tunga så gott jag kunde och kände hur den gled lätt över hela hennes härliga underliv.


Jag förde hennes trosa lite försiktigt åt sidan och kunde nu för första gången se hennes skönhet, fin som den och lite glansig av hennes kåtsafter. Kysste hennes blygdläppar och lät min tunga glida lite utmed hennes lilla springa, kände hur hennes kön öppnade sig välkomnande för min tunga och min tunga gled lätt mellan hennes kåtsvullna blygdläppar och jag kunde känna att hon var härligt våt mellan dem.



Jag lät min tunga glida allt djupare in mellan hennes läppar samtidigt som hon nu pressade sina ben runt min nacke och stönade stönade tungt.
” Åhh så skön du är” Sa hon flämtande, ” Jag vill ah dig nu”

Du försökte resa dig upp men jag höll dig kvar på plats och istället tog jag ett fast grepp om dina trosor och förde dem nedåt. Du fnittrade till lite när du märkte att du inte skulle få som du vill och lyfte istället snällt på din lilla rumpa så trosan kunde glida av dig.

Jag tog ett stadigt grepp om dina lår och pressade dem bakåt så jag skulle komma åt ordenligt, jag såg på ditt blöta sköte som nu bara bad om att få mer och jag såg samtidigt djupt in i dina glansiga förväntans fulla ögon. Jag böjde mig fram och kysste hennes venusberg och lät min tunga leka sig fram över det, lät sedan min tunga glida nedåt utmed hennes våta springa och slickade försiktigt över dem och kände hur min tunga gled mellan de kladdiga  läpparna, njöt av smaken av hennes härliga fitta och hon rörde sig sumeriskt med mig upp och ner. Slickade henne allt häftigare nu och hon gned samtidigt sin våta fitta mot mitt ansikte och jag kunde känna hennes härliga safter sippra ur henne.
Hon knöt täcket krampaktigt I sina händer, ” Åååhh du är så skön, jag klarar inte mer..

Jag koncentrerade mig då mer på hennes klitoris och sög in hennes härliga knopp I min varma härliga mun samtidigt som jag lekte med tungan över den, detta var det som var fick det att rinna över för henne, hela hennes kropp började skaka och hon verkligen skrek ut sin orgasm

” Ja..ja slicka mig ohh så skönt " samtidigt som jag kände hur det blev väldigt blött av safter.

Jag slickade glupskt i mig hennes härliga safter och hennes orgasm bara fortsatte och fortsatte, till slut såg jag hennes händer släpa täcket och hennes kropp började varva ned, då reste jag mig hastigt upp och hon hann knappt säga ” Gud va bra det var, innan jag hade krupit upp I hennes säng och fört in två fingrar som lätt gled in I hennes plaskvåta fitta, smekte hennes främre slidvägg och hon försökte hindra mig men jag tryckte henne tillbaka ned på rygg och började göra små komhit rörelser inne i henne, då byttes hennes protester hastigt mot härliga stön och hon började andas väldigt häftigt igen.

Jag tryckte min hand samtidigt allt hårdare uppåt och ökade takten, detta gjorde henne helt tokig, ”Ohh fortsätt det är så jävla skönt. Hela hennes kropp började skaka och hon kommer I en ny orgasm, jag kunde samtidigt känna hur hela min hand blev blöt av safter som denna gången sprutade ur hennes kåta lilla hål, jag drog ut handen och började slicka henne igen och kände hur hon blötte ned hela mitt ansikte, något som gjorde mig enormt tänd, jag märkte att hon hade en ny orgasm på gång och slickade hennes fitta och klitoris allt häftigare och jag kunde känna hennes händer runt mitt huvud som pressade mig närmare hennes våta sköte, hennes kropp började åter vibrerar och hon knullade nu mitt ansikte med sin härliga lena fitta upp och ned, jag visste inte längre varken tid eller rum.
Men efter ett tag stoppade hon upp och släppte taget om mitt huvud. ”Detta var bland det bästa jag upplevt” sa hon lite andfådd och att hon nu ville göra det minst lika skönt för mig…

Fortsättning följer

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Nils

Ja de kan vara skönt med ett extra nyp även om man är otrogen & är man 2 om det är det ännu bättre.Det blev efter vad jag kan förstå flera möten & de var väl inte sämre de kanske ännu bättre.

10/2, 2010 kl. 19:29

#1

Geisha86

ojoj så förbjudet,men ändå så underbart det lät!

Elin låter som en lyckligt lottad kvinna när du gav henne orgasm efter orgasm. väntar med spänning på att läsa fortsättningen om hur hon kommer göra det minst lika skönt för dig:)

9/2, 2010 kl. 23:08