Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/2, 2010 kl. 08:35, av jagkommer

FIAs Baddebut

Del 4 av 5 i serien FIAS Goda liv

Detta skrev min man efter det att vi hamnat på ett nudistbad i Blekinge
Det finns inget som är så skönt som att älska i det fria, hoppas att det är någon fler som ska dit i sommar, så att vi får några trevliga grannar på filten

 

På väg från ett Scandic i Kalmar där man tillbringat en lugn natt men en desto mer frustrerande frukost, med hundratalet barn som äter tillsammans med sin gratisnatt sovande föräldrar. Min fru Fia och jag ska ner på en vin, öl och sprit resa till Tyskland. Passerar Jämjö när vi kommer på att det skulle vara skönt med ett havsbad i värmen.Termometern i bilen visar över 30 grader, svänger i på en mack i Karlskrona och frågar efter ett sådant, sväng in mot Hasslö där finns det bad överallt säger expediten, betalar herrtidning kvällstidning bananer kanelbullar kaffe i termomugg som vi tänkte ta vid stranden. Efter bara några kilometer ser vi skylten Hasslö, som också varnar för en öppningsbar  bro.                                                                                                                                      

 -Vi stannar före bron så vi inte blir fast på fel sida när vi ska hem, säger Fia 
-Sväng vänster ropar hon, där var det en badskylt. Ser några får på vägen tydligen en fårhage som vi hamnat i, ser några barnfamiljer lekande i vattenbrynet. Lagom när vi parkerat bilen ser i ett par i 30-årsåldern med hund gå ur sin bil, kliva över fårstängslet släpande på solstolar picknickkorg tydligen på väg till en annan del av stranden, vi slår följe på dem säger jag, denna strand har ju inget gräs bara grovsand, det kanske är finare sandstrand där. Sagt o gjort i går genom enrisesnår och skymtar efter fem minuter havet.

Men vad skådar mitt norr öga bara nakna människor vi har hamnat på ett nudistbad, tydligen ingen allmän badplats, för det fans inga skyltar, vi tittar på varandra och skrattar,  

- Vi får väl ta seden dit man kommer, fortsätter ned mot stranden där sitter några medelålders nakna damer med benen brett isär, de hejar lite avvaktande och synar oss från topp till tå. Vi fortsätter efter strandkanten där ligger ett par i 55-60 årsåldern på rygg de är helt solbrända, manen är helt rakad, jag har aldrig tidigare sett en rakad man i verkligheten, kvinnan är lika rakad, klitoris blygdläpparna hänger fullt synligt det är inte utan att det börjar klia i byxorna. Det yngre paret som gick före oss från parkeringen är redan avklädda och på väg ut i vattnet.  Vi lägger oss i en solglänta och klär av oss nakna det känns inte konstigt, men det är bara vi som har vita ränder, övriga verkar vara vana nudister, vi tar oss ner till vattnet det svalkar skönt, simmar runt och skvätter lite på varandra, Fia tar mig på kuken och säger att hon märkt att jag blir tänd på vad jag ser,  -OCH säger jag -Klart man blir vad blir du själv? Hon ler bara pillemariskt.
Vi tar en promenad längs strandkanten och upptäcker att det är mest män som ligger och solar något mer enstaka par finns det vi möter en mörkhyad man med tillsynes dubbelt så lång kuk som alla vita på stranden,

-Jag undrar om han är på jakt efter vit fitta skojar Fia, -Vi får väl invitera honom till vår filt. Vi vänder efter 500 m och möter honom snart igen tillsammans med två andra män, -Där missade du den chansen säger jag. Väl tillbaka vid vår filt ser vi att ett annat par något yngre än oss själva lagt sig 15 m från vår filt, de hejar och önskar oss välkomna, vi fattar inte vinken då.

-Kan du smörja in mig med solkräm ber Fia ta speciellt på mina vita ränder, jag börjar med ryggen går ner mot ryggslutet och skjärthalvorna sära på benen säger jag vilket hon gör det blir fri insyn rakt in i fittan jag ger henne en sensuell massage över hela kroppen så snart blänker hela Fia som en nyoljad bodybilldare hon ligger på rygg och solar och utan att tänka sig för så ligger hon och småpillrar på  fitta, själv läser jag i kvällstidningen om natruistbaden i Halmstad där folk har sex i det fria, läser detta högt och Fia säger, - Vänta du det kan nog hända även här, hon bläddrar lite förstrött i herrtidningen och det gör henne inte mindre kåt när hon läser kontaktannonserna.

Vi tittar bort mot våra ”grannar” hon har lagt sig på magen med benen brett isär han smeker hennes kropp från nacke ner över rygg stoppar i ett par fingrar i hennes fitta, smeker henne lugnt och försiktigt, ser på hennes min att hon njuter både av hans behandling och troligen av att vara iakttagen, han fortsätter att smeka hon lägger sig på rygg så han kommer åt bättre, smekningarna blir allt intensivare, då börjar det prassla i buskarna en efter en kommer männen
som vi tidigare sett på stranden att dyka fram i buskarna, de ställer sig i en ring runt paret och iakttar dem, alla med präktiga stånd som de runkar sakta men intensivt utan att paret bryr sig, manen börjar bearbeta kvinnans fitta med munnen hon lyfter upp baken och han slickar intensivt de runkande männen tar ett steg närmare någon sprutar i gräset och går några steg åt sidan hans plats fylls genast av en annan kåt åskådare, själv har jag fått ett riktigt praktstånd av att se denna föreställning,
-Du blir kåt va, säger Fia gå lite närmare och titta även du säger hon, det behöver hon inte säga två ggr, jag går dit med kuken i vädret och ställer mig att iakttaga denna sällsamma akt, även jag börjar att dra försiktigt i kuken som alla andra, då mannen ropar den som vill får stoppa kuken i mun på Eva, två St. män är snabbt framme och de börjar nästan kivas om vem som ska vara först med kuken i mun, låt Jörgen vara först idag, du var ju först igår säger hon till den andre mannen, tydligen var detta inget nytt på denna strand var försiktiga så inte grindtanterna hör oss de gillar ju inte att vi knullar här, sedan tar hon kuken i mun och han munknullar henne och mannen slickar henne allt intensivare mer mer sug hårdare

-Byt kuk skriker hon, männen runt stönar allt högre, den rödhårige långe mannen sprutar över hennes bröst det verkar hon inte märka, nu får hon sin första kuk i fittan, jag ser i ögonvrån att Fia har börjat onanerat, men vad använder hon, en av bananerna vi köpte i macken, hon värmer väl upp sig tills jag kommer, men samtidigt känner jag att spruten kommer rakt över magen på kvinnan vars namn tydligen var Eva, och på den sugande mannen, jag suger den ren säger kvinnan, lite försenat säger jag. Men jag fortsätter att titta på detta vackra skådespel. Hon ta en annan kuk i munnen det är den fjärde hon suger av tydligen ingen mättnad på sperma vare sig i mun eller fittan. Jag tittar bort mot Fia där ligger hon med en banan i fittan, samtidigt ser jag den långe negern komma mot oss, stannar, lägger ut sin filt bredvid vår filt han börjar prata med Fia, jag hör inte vad de säger pga. allt stön där jag står, men jag ser att de pratar och skrattar pekar åt vårt håll. Fia tar fram solskyddskrämen och sträcker tuben åt honom, han tar den och börjar smörja in hennes nacke, axlar, Fia tar ut bananen ur fittan och lägger sig på mage med armar och ben utsträckta , han fortsätter att smörja in hennes rygg och sidan på brösten ner mot svanken tar tag om hennes höfter och smeker stjärten, fint och försiktigt hasar sig nedåt fötterna tar mer solkräm smörjer in fötterna sakta och lekfullt jag ser hur Fia njuter behandlingen går uppåt vaderna ner och upp närmar sig knäna.

Nu händer något oväntat, åskådarna runt det älskande paret börjar flytta bort till vår filt för att se på Fia och den långa negern, det verkar som om de skulle förvänta sig mer än sensuell massage, jag står kvar för att se Fia på avstånd, samt se avslutningen på de älskande på fliten där är nu tre män och kvinnan, den rödhårige mannen suger och massera klitoris med pekfingret samtidigt den knubbige gubben knulla henne bakifrån hon ligger på sidan samtidigt suger hon mannen som kom samtidigt som oss till stranden, hans dambekant ser jag bada hon ser även oss men verkar inte bry sig.. Kvinnan skriker sluta, min fitta orkar inte mer kuk idag vi fortsätter i morgon.

Min kuk orkar inte mer för tillfället, måste nog vänta minst en halvtimme innan jag kan få stånd igen, nu står det minst sju åtta St. runt vår filt jag ser inte vad som försiggår där, jag tar farväl av kvinnan på filten genom att smeka henne på fittan ,något blötare och svullnare knullhål har jag aldrig känt. Den långe negern har börjat smeka Fias vader klappar masserar river smeker allt till en sensuell syn, plötsligt tänker jag det är ju min älskade som ligger där för allmän beskådande, jag trodde först att jag skulle bli svartsjuk men jag blir istället stolt att ha en sådan kvinna som kan njuta av att kunna kåta upp så många män, negern som för övrigt pratar perfekt svenska ber Fia vända på sig vilket hon genast gör, han tar mer olja smeker fötter går uppåt vader knän lår höfter, höfterna är vita så de smörjs extra mycket men han rör inte fittan bara mjukt och fint runt omkring, fortsätter med mage närmare sig brösten smeker dem försiktigt han knappt nuddar dem men ändå smörjs oljan in, jag ser hur Fia njuter hon blundar och stönar förföriskt, hon är i en annan värd, han fortsätter men hals ansikte kinder näsa öron och avslutar med panna och hårfäste.

Han frågar henne om det önskas något mer, normalt kostar 30 min massage 500 kr men detta bjuder jag på. Samtidigt tittat Fia upp och upptäcker att hon har hans långa kuk 10 cm från sitt ansikte, -Jag kan betala på mitt sätt säger hon och tar den mellan tumme och pekfingret sedan greppar hon ordentligt drar tillbaka förhuden drar några sakta drag fram och tillbaka innan hon öppnar munnen det ser nästan ut som en gäspning när hon suger in den i mun hon sätter sig på knä och han står upp i hela sin längd, man ser på de övriga att de har något avundsjukt i blicken medan de runkar sina kukar, tänka sig min älskling suger en man på stranden utanför Karlskrona emedan åtta män en kvinna och jag tittar på.

Det verkar inte det lättaste att få en lång negerkuk att stå till fullo, han lägger sig ner på rygg och vill att Fia ska sätta sig på hans kuk, då får du sätta på kondom först säger hon, han protesterar, ingen pardon  -Det är bara min man som får spruta mig i fittan, som tur är har vi alltid med oss kondomer i toalettväskan inte för gravidetetskydd utan om vi vill pippa utan att kladda ner Fia.
Fia får snabbt fram en kondom med banan smak och trär på den över negerkuken där han ligger på rygg.

Vi kör ”hissen” säger någon, så ett knästående par tar tag i Fias utsträckta ben ett annat stående par tar under armarna sedan lyfter de henne sakta upp och ner över den svarta kuken, samtidigt kommer kvinnan som var i badet och vars man nyligen blev avsugen på den andra filten, hon iakttar oss och säger,
-Då är det dags igen, kvinnan sätter sig över negerns mun och säger åt honom sug ordentligt och slicka fitta så du storknar, och han kan inte svara när han har mun full av fitta, men han använder tunga och fingrar så det tar inte lång stund innan hon ber att han ska sluta,
-Jag vill ha kuk nu skriker hon, så hennes man flyttar på henne och hon ställer sig på knä och han tar henne bakifrån han sätter sina naglar på ryggen det blir rivmärken på den gyllenbruna ryggen och stjärten. Den rödhårige mannen ställer sig framför henne och väntar sig att bli avsugen,
-Jag suger inte dig igen, säger hon, du får suga och slicka mig istället, så han får lägga sig under hennes mage och bröst för att komma åt fittan, han protesterar givetvis inte utan suger samtidigt som hon får kuk i fittan,
-Jag vill ha ny kuk i munnen NU, skriker hon någon knuffar fram mig och plötsligt står jag där på knä och blir avsugen av en okänd kvinna. Samtidigt släpper de ner Fia från negerkuken, han har sprutat kondomen full och han rullar bort och verkar för tillfället nöjd. Fia är för tillfället utan behandling, hon vekar vilja ha mer, sätter sig så bredbent hon kan med knäna uppåtböjda och kör in bananen igen, och smeker fittan med den, hon älskar Dildon så det här är en uppvisning för de andra
– jag har fyra kondomer kvar är det någon mer som vill knulla säger hon, tre stycken män med ståkuk träder fram, Fia hjälper dem att trä på och smakar om banansmaken på kondomen är bra smak och det är det tydligen, för den första mannen sprutar omgående, nästa tar henne bakifrån med ett fast tag om höfterna juckar han som en hund, ylar likaså när det går för honom, är det ingen som kan tillfredställa mig säger hon när den tredje kondommannen kliver fram, vill att Fia sätter sig på honom när han ligger på rygg hon rör sig upp och ner han försöker jucka så gott han kan, ta på fitta säger han smek pillra så du får orgasm, men han sprutar innan hon blir lycklig.

Nu finns det en kondom kvar är alla nöjda, men du säger den rödhårige mannen till en spinkig blek kille i 25-årsåldern du har ju bara stått och runkat ska inte du knulla också.
-Jag har aldrig pippat med någon tjej så jag vet inte om jag vågar säger han. -Vi har en svendom här och den ska du bli av med nu, Fia hjälper dig att sätta på kondomen, sagt och gjort han instrueras av att se andra hur han ska slicka,  -Sug inte så hårt, använd tungan, dra isär läpparna så du kommer in med tungan, säger Fia. han jobbar intensivt, kuken står som ett spett på honom, - Kör in kuken nu så du får ditt premiär knull. Han hasar sig upp och stoppar in kuken i fittan och ropar -Äntligen är jag en riktig man, sedan kommer hans utlösning och han ser väldigt nöjd. Han rullar av och sätter sig bredvid Fia och tittar, drar av kodisen och gömmer den under en sten.

Nu börjar folk droppa av, alla verkar nöjda det är bara paret på filten och vi kvar, Kom min älskling nu kan du och jag älska själva i det fria. Jag lägger mig bakom henne och får min tredje utlösning på två timmar, Men jag då säger Fia, -Jag ska slicka dig till orgasm säger jag,
Smaka slicka fitta säger Fia, jag suger och slickar i mig våra blandade kärlekssafter Fia vill ha bananen instoppad, det finns ju ingen riktig kuk här längre, hennes orgasm kommer när jag suger hennes klitoris hon kramar fittmusklrerna så hårt att det blir mos av bananen..

Vi går ner till vattnet för att skölja av oss svett och kroppsvätskor simmar runt en stund och ser den grå båten från flottan 100 m ut där står ett gäng med killar och tittar mot stranden med kikare, vi skrattar, -De fick säkert en skön stund av vad de såg.
Vi klär på oss och upptäcker att Fias trosor är borta, säkert någon samlare som varit i farten, men då kan du pillra på mig i bilen när vi åker mot Malmö.
Vi bestämmer oss för att besöka stranden på hemvägen, men den dagen regnade det, allt regn som inte kommit tidigare under sommaren. Så det får bli nästa år. Vi kanske ses där då.

-Vad tyckte du, vill du ses där.

71 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

annaljung

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

5/7, 2021 kl. 00:22

#4

RuterEss

Härligt! Trots att jag har lite svårt för berättarstilen så gav den mig ändå en stunds trevlig läsning, OCH inspiration :-)

30/4, 2021 kl. 10:18

#3

lp521813

Ha ha ha Birgersson 5 p för rolig kommentar :D

26/2, 2012 kl. 10:43

#2

KåtErik

BRA BERÄTTAT!
Vi kunde inte vänta på den svenska sommaren utan åkte till södra Frankrike i mitten av mars för att spela golf.
I närheten hittade vi ett undanskymt nakenbad där det knullades ganska öppet. Vi också, tillsammans med ett par vi träffat på golfbanan. Givetvis bytte vi fruar.

Sista dagen fick vi hjälp av 4 grabbar. Min fru fick kuk av vår golfkompis + 2 sprutkåta grabbar.
Jag satte samtidigt på hans fru innan jag lämnade plats för 2 andra grabbar.

6/4, 2010 kl. 19:18

#1

jagkommer

Vi kommer givitvis, en solig o varm dag på stranden är aldrig fel, och leka är ju alltid kul!!

4/4, 2010 kl. 11:12