Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/2, 2010 kl. 08:52, av Lovedaddy

Våt

Del 1 av 2 i serien Våt

Det var som en teaterföreställning, rollen var given, inget konstigt i det. Manuset hade de skrivit tidigare, tillsammans, under många timmar framför datorn, var och en på sitt håll, på varsin sida om chatten

Det var som en teaterföreställning, rollen var given, inget konstigt i det. Manuset hade de skrivit tidigare, tillsammans, under många timmar framför datorn, var och en på sitt håll, på varsin sida om chatten. Sakta hade det växt fram, mötesplatsen, blifärden hem till henne i tystnad, bara vägbeskrivningarna blygt framsagda, sneglanden. Jodå, han visste att han såg bra ut, välbehållen och i bra fysik. Han hade inget att skämmas för. Hon såg till och med bättre ut än på bilderna hon skickat. Drygt 30 men verkade faktiskt yngre, snygg. Och de satt där, jeansen, som klistrade, som en andra hud, bara så oändligt mer spännande än hud. 

Kuken värkte, den visste vad som väntade och den hade väntat länge nu, flera dygn av förväntan. Han hade velat hålla sig, spara sig, göra upplevelsen större, som om avhållsamheten gjorde handlingen mer helig. Hon sneglade ner mellan hans ben, det såg han, hon hade visserligen sett den innan, på fotot, berömt storleken, hur noga han rakat den. Men det var en annan sak, nu skulle den få sprätta ut i frihet, bli beskådad på nära håll, bli tagen på. Han ryste vid tanken av hennes vackra, smala fingrar som strök över skaftet, ut över det blanka ollonet. Nej, måste koncentrera mig på körningen, tänkte han.

De går uppför trapporna, hjärtat bankar likt en hammare. Hon vet, att för varje steg hon tar rör sig hennes höfter på ett oemotståndligt sätt. Hon är riktigt stolt över hur de nya jeansen sitter över höfter och lår men framför allt över vaderna, hennes muskulösa vader kommer verkligen till sin rätt i de här. Så tajta, så tajta att gränsen över till stövlarna blir nästan omärklig. En trappa till bara. Tur att hon hann maskera över namnet på dörren, för även om de ju nästan känner varandra så är hon inte riktigt beredd att släppa sin IRL identitet än, sedan kanske. 

Han är lite nervös nu, men vet hur de lagt upp det. Hon av med jackan, stövlarna och sedan in, han efter. Först skorna sedan jackan, men sedan även polotröjan. Han hänger upp den på kroken i hallen, hon tittar på honom uttryckslöst med en hand vilande på höften. Sedan lossar han bältet i jeansen, knäpper upp gylfen och de rasar snart till golvet av tyngden från bältet. Han plockar upp dem från dörrmattan och hänger upp även dem på en krok vid dörren. Kuken spänner hårt innanför de tajta vita Björn Borg kalsongerna, böjer sig ner, tar av sig strumporna en efter en, lägger dem prydligt på pallen bredvid dörren, sedan T-shirten över huvudet, nu bara kalsongerna, han står fortfarande på dörrmattan.

Så fortsätter han och drar av sig den sista tygbiten.

Den är större än på fotografierna, tänker hon när hon ser den stora styva kuken svaja ut ifrån kroppen. Han fortsätter lydigt och utan brådska att hänga upp kläderna på jackhängaren vid dörren, precis som de kommit överens om. Duktig pojke, tänker hon. Så säger hon åt honom att han kan kliva in och han går snällt in i lägenheten. 

Han känner den svala luften mot sin nakna hud och en blandning av kåthet och nervositet. Det är en fetsish som han levt med länge, exponeringen, utlämnandet, han naken, hon fullt påklädd. Det är hans belöning att få klä av sig först, precis som de planerat det, han ska snart ge henne den behandling hon bett om, uppfylla hans del av avtalet.

Hand i hand, hon följer lydigt med in i badrummet, ser honom djupt i ögonen, vet vad som väntar, kliver bara snällt upp i badkaret med strumpor och allt. Hon ser på hans stora hårda kuk och känner pirret, vet vad som väntar, vet att de har gott om tid. När han böjer sig fram efter duschmunstycket kommer hans ansikte nära hennes och hon motstår impulsen att kyssa honom, hon har lovat, tillsammans har de lovat, inte röra, inte än. Duschen är igång nu och vattnet rinner längs med badkarsbotten och blöter upp hennes strumpor, det känns kallt men blir snart lagom. 

Han vet att det här är hennes stund, det hon sett fram emot, han naken med duschmunstycket i högsta hugg. Sakta låter han strålarna blöta ner strumporna, cirkla runt fotleden, nederkanten på jeansen, vattnet mörkar ner dem, de mörka partierna suger sig uppåt, söker sig in i fibrerna på tyget. Han drar lite i kuken med andra handen, den akuta önskan att bara vräka omkull henne i badkaret och knulla vilt släpper för en stund. Upp med strålen längs jeansen, de blir snabbt mörkare, smiter åt ännu mer runt vadmusklerna. 

Hon känner vätan krypa längs huden, knäna nu, kallt i knävecken, strålen upp längs ena sidan upp till höften, tyget suger upp det mesta av vätan och lämnar en våt, mörk rand längs hennes ben.

Han ser på tyget mellan benen, torrt där. Men låren först, där tyget spänner som mest, det älskade jeanstyget över de spolformade låren, försiktigt, vill inte blöta ner i skrevet än, framsidan är blöt nu, runt till baksidan av benen. De tajta jeansen är mörknar från låren och ned nu. Han ökar kraften på strålen, hon förstår, känner hur hon är blöt överallt, utom just där, strålarna känns tydligt nu genom tyget. Han gör sig beredd, strålen har full kraft, snabbt riktar han den, mot det torra, in med munstycket rak i hennes skrev, mot fittan där under, tyget som smiter åt, omfamnar den, klämmer, det nu allt blötare jeanstyget, fukten tränger in snabbt, blöter ner trosorna, når till slut huden.

Hon stönar och sätter sig på badkarskanten, lutar sig mot kaklet, breder ut de jeansklädda benen så att strålen kommer åt, hon känner strålens kraft mot tyget som spänner där emellan. Hon tittar upp på honom där han står i sin nakenhet, kuken fortfarande hård som ett spett, blank av stänkande vatten, sakta blöter han ner framsidan av hela henne, vätan har trängt in under nu, in till trosorna och strumporna, tröjan, hela magen, BHn, allt börjar bli blött, mörkt av fukten, tyg som smiter åt, genomskinligt mot huden, Bröstvårtorna syns genom både tröjan och den genomsura BHn, vänder sig om, låter sig blötas ner över ryggen, rumpan, hon kan snart inte bli blötare, vill slita av sig jeansen, av med trosorna, göra så det går för henne. Men planen är en annan just nu.

Han kliver upp bredvid henne i badkaret, naken som en nyfödd, hon ska försöka att inte röra, trots att kuken svajar stolt mot henne. Hon riktar strålen mot hans mage, han rycker till, inte av temperaturen men styrkan i strålarna som likt hundratals nålar träffar huden. Hon sänker trycket på strålen en aning och låter den röra sig mot kukskaftet, sakta, sakta, nära ollonet nu, det rycker okontrollerat i den. Han stönar högt, ner på undersidan, vattnet sprutar rakt upp, blöter ner henne ännu mer, gör håret som hänger fram blött. Strålen ner mellan hans ben, masserar hans rakade pung, han har satt upp ett ben på badkarskanten, låter henne komma åt ordentligt med strålen. Hon tar ett steg tillbaka igen, sprutar från lite längre håll nu, över hans bröstkorg, hans mage, vattnet stänker ner över den stenhårda, närmare nu. Och så till slut då, rakt på den, mitt på ollonet, rakt över mynningen, där på toppen, han stönar högt, trycker fram höfterna, hon tänker inte sluta nu, ska låta honom lida lite.

Strålarna som träffar hans allra känsligaste delar rör sig sakta över huden som tusentals små minimala fingrar, det svider, känns som när man kissar, men det här slutar inte, en konstant känsla, fortsätt, tänker han, fortsätt så länge du vill, vill han skrika ut. Det är tortyr och det är njutning, Det är himmel och det är helvete. Så här kåt har han nog aldrig varit, det vet han och hon förstår. De här dyblöta på båda två nu. 
När hon slutligen lägger ifrån sig dushhandtaget blir han nästan besviken fast han vet vad som väntar. Hon börjar knäppa av sig de tajta plaskblöta jeansen som smiter åt runt hennes kropp, han sprutar ner henne mer, låter vattnet rinna innanför byxorna medan hon sakta lirkar dem av sig, snabbt ner med strålen mellan benen över de vita men av vatten genomskinliga trosorna, hon är rakad, det ser han. Ett ben fritt nu, hon lyfter ena knät, ökar trycket på strålen, duschar rakt mot fittan, utanpå trosorna. Hon struntar i det andra byxbenet, lägger sig i badkaret, upp med benen på kanten, han på knä mellan dem. Duschen ligger och fräser på botten, vattnet stiger sakta, trosorna åt sidan, där är fittan, den underbara skåran. 

Hon håller trosan åt sidan och känner hur ollonet är på  plats, hon känner hur vattnet stiger runt hennes stjärt och hur han sakta tränga in i henne. Han knullar henne hårt nu, vattnet är halvägs upp runt dem och det är som en extra massage runt höfterna. De glider runt i det hala badkaret och det är inte hlet lätt att hålla sig på plats. Men hon vet att att han kommer snart, det hörs och märks på rörelserna som blir mer och mer hetsiga. Allt är blött, håret, tröjan, BHn, byxorna som fortfarande sitter kvar på hennes ena ben. Strumporna hennes, glider blöta omkring i vattnet. Nu kommer det, han sprutar in i henne, länge, djupa, hårda sprut om och om igen. Fy fan så skönt, tänker hon.

Han har ju sina egna fetischer, det ständiga begäret att visa upp sig naken men nu förstår han hennes, blöta ner sig, med kläder och allt. Det var oerhört skönt, och syndigt. Fortfarande blöta står de i badkaret, tätt ihop nu. Hans kuk mot hennes mage, hennes bröst trycker mot hans kropp. Hennes kläder är fortfarande genomblöta och det känns upphetsade kallt mot hans nakna hud. De kliver ur det halvfulla badkaret, går mot sovrummet, blöta spår längs golvet, sängen blir snabbt lika blöt, men vem bryr sig? En blöt passionerad kyss, sammanslingrade tätt, blöta kläder som skalas av och hamnar på golvet, blanka våta kroppar som knullar om och om igen. 

Sedan en dusch tillsammans igen, mer knull. Natten är lång

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Lovedaddy

Oooo...tack
Hur går det med ditt eget skrivande....vlll ha nåt nytt snart :P

16/3, 2010 kl. 07:34