Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/3, 2010 kl. 07:44, av Bess

Den dygdiga prostinnan

Som hustru till pastorn i den lilla stadens församling är hon bara en strikt klädd och avkönad sidofigur som kallas prostinnan.
Men inom henne blåser en storm av erotiska känslor. En dag måste de ut, och då finns inga hämningar.

Redan innan hon släpper av sig morgonrocken och beskådar sin kropp i den stora badrumsspegeln har hon bestämt sig. Hon är vacker. Inte ung eller med särskilt fasta former. Inte heller så välformad, snarare liten och flickaktigt späd med små bröst som blivit allt plattare med åren. Men hon känner sig kvinnligt sensuell.
Det lyser av revolt i hennes ögon där hon står och låter blicken vandra över sin nakna överkropp. Hon har länge levt till hundra procent som pastorns pryda fru. Församlingen och hela den lilla staden har vant sig vid att se prostinnan, som hon kallas, i strikt svart dräkt i grovt tyg, knäppt långt upp i halsen och döljande allt vad kvinnlighet heter ända ner till fotlederna.
Hon funderar över varför hon är den genompryda makan som en gång i månaden eller snarare varannan månad numera, får sin make vältrande över sig i fem minuter innan han stönande rullar av och vänder sig från henne och börjar snarka. Hon tänker på åren som rinner ifrån henne. Drygt 40 har flutit iväg, snart är det 40 till. Tiden går så rasande fort.

Prostinnan drar av sig underbyxorna och stryker den kraftiga svarta busken med fingertopparna. Viker håret åt sidorna, vickar huvudet prövande från sida till sida. Så tar hon saxen som maken brukar ansa sitt skägg med och klipper försiktigt av en liten tofs. Hon studerar busken igen, beslutar sig och sätter åter saxen i den. Gång på gång klipper hon bort tofs efter tofs och låter dem spridas över vattenytan i toalettstolen. Hon klipper ner sin behåring tills det bara återstår en halvcentimeters gles hårväxt.
När prostinnan nu studerar sin vulva, framträder både den och springan. Hon smeker med ett par fingrar över den bulliga huden och ner efter springans kanter. Hon känner en liten angenäm ilning genom kroppen, en känsla av fräckhet. Att hon, den kyska pastorsfrun ansat sitt kön, låtit det framträda, med vett och vilja exponerat det"¦ människorna i staden skulle bara veta"¦

Hon står stilla framför spegelbilden flera minuter och smeker sin vulvas korta hår innan hon drar på och knyter morgonrocken hårt kring sig och går ut i köket. Medan hon kokar kaffe och plockar fram frukosten till sig och parets inneboende, är tankarna hela tiden fokuserade på hennes uppiffade kön. Hon har aldrig någonsin som gift varit naken under morgonrocken. Nu är hon det, nu tycker hon sig känna det kortklippta håret rispa mot låren när hon rör sig. Och kanske, kanske glider blygden litet, rör sig litet av den smörjande fukten och hennes rörelser.

Plötsligt inser prostinnan att hon glömt underbyxorna mitt på golvet i badrummet. Med skamset rodnande kinder och bultande hjärta rusar hon tillbaka. Hur kunde hon vara så slarvig? Så okysk, så fallen för frestelsen att hon lämnat det intimaste av plagg mitt på golvet. Hon ska just öppna dörren då hon hör att någon stökar därinne. Deras inneboende hade hunnit före. Prostinnan grips nästan av panik. Slänger huvudet åt sidorna och ser sig omkring som för att hitta en lösning. Men där finns ingen. Med andan i halsen och funderande över konsekvenserna av sitt hemska misstag återvänder hon till köket. Händerna darrar när hon häller upp en kopp kaffe åt sig själv. Inte förrän hon satt sig ner börjar hon sansa sig. Trots allt är det inte hennes make som hittat de slarvigt slängda underbyxorna. Det är en collegestuderande yngling, son till barndomsvänner till prosten som paret gett härbärge drygt en vecka, tills skolan startar igen efter lovet. Hon måste stå ut med den skammen några dagar. Pete, som han heter, lär i alla fall inte säga något till hennes make. Sådant berättar man helt enkelt inte.

Det blir en tyst frukost. Prostinnan håller blicken i sin kaffekopp. Också Pete är ovanligt dämpad. Inte för att han brukar vara särskilt talför, snarare extremt morgontrött, men han öppnar bara munnen när han ska be henne om något han inte når, och då mumlar han fram orden knappt hörbara.
Hon känner skammen, och av hans tystnad drar hon slutsatsen att han föraktar och äcklas av hennes beteende.
Så snart Pete med ett mumlande tackat för frukosten och dragit sig tillbaka till gästrummet, återvänder hon till badrummet. Snabbt stänger hon dörren bakom sig. Underbyxorna ligger på golvet, där hon släppt dem. Hon tar upp och upptäcker att de är fuktiga, som av vattenstänk. Men när hon lyfter upp dem känner prostinnan att de inte är våta av vatten. Hon stryker med fingret över de hala fläckarna och förstår vad det är.
Första tanken är äckel. Den vidriga slyngeln har"¦ Så lugnar hon ner sig, inser att Pete knappast var så tystlåten vid köksbordet på grund av hatkänslor, utan av samma skam som fyllde henne själv. Han hade utnyttjat hennes underbyxor för sin lustas skull!

Prostinnan trycker ner de befläckade underbyxorna i soptunnan. Men så ångrar hon sig, och med blandade känslor bär hon dem till tvättstugan och stoppar dem genast i tvättmaskinen tillsammans med de få plagg hon hittar som passar i samma omgång. Så tvättar hon händerna omsorgsfullt och går in i sovrummet och klär sig. Hon väljer utan att tveka den grova fotsida klänningen i svart.

Nästa morgon står prostinnan åter framför spegeln och synar sin kropp. Den kortklippta hårbusken är visserligen vågat ansad. Men den ger henne inte samma ilningar att se idag som igår. Resolut tar hon prostens rakhyvel i handen, väger den prövande och tittar åter på spegelbilden av sitt kön. Så lyfter hon ner spegeln från väggen och sätter sig på golvet med benen brett isär och rakar sitt kön. Vartenda strå faller för den vassa skarprättaren. Så torkar och beskådar hon den nakna vulvan. Ilningen som genomforsar hennes kropp är mångdubbelt starkare än dagen före. Framför henne, i djupet mellan låren, blänker det fortfarande fuktiga könet, kalt och sensuellt vackert. Hon smeker över den rakade bulan, följer sina blygdläppars form i spegeln och ser bara skönhet. Hon viker blygden åt sidan och för sitt finger sakta över de hudveck som hon aldrig ens tänkt tanken att försöka få en blick av. De är rosa och hala att röra. Hennes ringfinger följer formerna och passerar uppåt mot vulvan. Hon rycker till av vällust när fingret nuddar den lilla rosa knoppen som ligger halvt dold där de inre vecken möts. Prostinnan suckar och fortsätter att smeka sig själv tills ilningarna övergår i väldiga vågor som får hennes kropp att rista. Då stoppar hon flämtande sina smekningar, pressar sina fingrar mot skötet och väntar ut känslostormen. Med hjälp av djupa andetag lugnar kroppen ner sig. Inte helt tillbaka till normal nivå, men de små ilningarna vill hon behålla, njuta av "“ helst hela dagen.

Efter att ha stökat undan rakattiraljerna och noga sett efter att hon inte lämnat några som helst spår, lägger prostinnan underbyxorna på samma plats som dagen före. Så går hon ut i köket och plockar med frukosten. Men hon aktar sig för att slamra. Öronen är på helspänn efter ljud i hallen mot badrummet. Och de låter inte vänta på sig särskilt länge. Flämtande av spänning hör hon fotsteg från gästrummet, hallen fram, dörren som öppnas och stängs, och så tystnad igen.
Försiktigt smyger hon ut ur köket, tvekar i hallens ände, och tassar sedan försiktigt fram till badrumsdörren. Hon står stel och lyssnar, beredd att smita undan vid minsta antydan till att dörren skulle öppnas. När ingen händer, böjer hon sig sakta ner och kikar in genom nyckelhålet.
Först ser hon bara den bortre väggen med handfat och en bänk. Ingen som står där. Hon vänder snabbt blicken åt vänster, mot toastolen. Ingen sitter där. Hon ska just kasta sig bort när hon skymtar en rörelse nertill. Prostinnan höjer huvudet för att se neråt. Där, på golvet, ligger deras inneboende helt naken, med fötterna mot tvättstället och huvudet knappt synligt nedanför dörren. Han har lindat hennes underbyxor runt sin styva mandom och smeker den med underbyxornas tyg. Hon kan se de veck hennes eget kön pressat till i grenen, och hur hans fingrar låter just de vecken smeka över det blodsprängda ollonet. Han smeker sin lem allt häftigare med underbyxorna, gnider dem runt och över sin topp. Så hör hon hans andetag ljuda högre, kortare. Handen onanerar allt häftigare, ollonet exponeras över underbyxorna, försvinner in i dem i allt snabbare takt. Och så, plötsligt, stannar han upp, kramar plagget hårt runt sin mandom och skjuter upp sitt underliv. En kaskad slungas ur hans stake, underlivet rister till och en ny stråle skjuter upp och faller plaskande mot hans mage. Pete runkar sin kuk häftigt igen medan den ena satsen efter den andra av ljust grå säd väller upp och rinner ner över hans hand och hennes underbyxor.

Hans andetag är korta, handen vilar hårt kramande kring underbyxor och lem. Så inser han sitt problem, rycker till och försöker skrämd att tafatt torka bort sin säd från kvinnans underbyxor. Hon smyger därifrån, in i sovrummet, där hon klär sig i sin svarta klänning. Men utan att ta på några underbyxor. Vid frukosten säger hon ingenting till den skamsna ynglingen.

Tredje morgonen lämnar prostinnan inga underbyxor på badrumsgolvet. Men hon lämnar morgonbestyren naken under sin skylande morgonrock, och är noga med att inte snöra den så hårt kring sin kropp. Hon möter Pete i en provocerande vid urringning, som gör att hennes bröst blir synliga när han tittar in under slagen snett från sidan. Prostinnan vet det, och hon utnyttjar situationen. Böjer sig framåt så att morgonrocken faller ut än mer, strosar runt i köket och småplockar mer än vanligt. Och hela tiden iakttar hon i smyg den frustrerade collegestudentens blickar.
På förmiddagen lämnar hon hemmet, sätter sig i shoppingbilen och styr ut på vägen som leder till närmaste större stad, där ingen känner igen henne. På vägen stannar hon till, drar av den grova svarta klänningen som hör hennes samhällsroll till och sätter istället på sig ett par långbyxor och en långärmad jumper. Så söker hon upp en damklädesaffär och köper sig en uppsättning röda underkläder, med trosor i stringmodell, en halvkupad behå, nylonstrumpor, strumpeband och en helvit, djupt urringad klänning med fållen strax ovanför knäna. Nervöst ser hon sig omkring när hon kommer ut på trottoaren. Om någon bekant mot alla odds möter henne nu, kan det få konsekvenser för hela hennes framtid. Prostinnan återvänder med raska steg till bilen. Kommen utanför staden stannar hon och drar återigen på sig sin svarta fotsida anonymiserande klänning i det grova tyget som slätar ut hennes kropps redan vaga former till ett rakt och okvinnligt intet. Hemma igen gömmer hon paketet längst in på den översta hyllan i städskåpet.

Fjärde morgonen, när prosten lämnat för sitt arbete, kliver hon in i badrummet med sitt paket. Hon låter de pryda kläderna falla, liksom håret. Så känner hon på de odygdiga underkläderna, stryker dem mot sin kind och ser sig i spegeln. Sakta klär hon på sig dem. Beundrar sin förvandling i spegeln och smeker sin kropp. Hon njuter av den vampighet hon ser.
Så lyfter hon upp klänningen, lysande vit i oskuldens jungfrueliga färg. Drar den över huvudet och knäpper knapparna i ryggen.
Prostinnan ser sig själv i spegeln. Hon känner synden, det förskräckliga i att klä sig i vitt. Något som endast de ogifta jungfrurna är tillåtna att göra i hennes församling. Men hon njuter av sin synd och stryker över sina höfter upp mot bysten. Tar tag i sina bröst underifrån och lyfter dem uppåt. Hon skjuter huvudet bakåt, viker hakan något neråt och trutar med munnen så som hon på TV sett lösaktiga kvinnor göra. Hon känner sig odygdig. Syndig och vampig. Sexuell, pornografisk.
Ilningarna återkommer. Nöjd tar hon av sig klänningen, men behåller den röda behån och de minimala trosorna på och knäpper omsorgsfullt sin svarta dräkt ända upp i halsen.

Hela dagen går hon runt i de syndiga underkläderna. Hon njuter av att under dygdens klädsel vara lössläppt, fri. Att njuta av sin kropp, känna och veta att den vaknat efter många års slummer, trånande och längtande efter att ta igen allt den missat. Allt hon missat och försakat i sin fåfänga strävan efter att leva som andra i den hårt hållna församlingen. Först på kvällen, när nattkläderna ska på, byter hon tillbaka. Trots allt är hon maka till församlingens motor, prosten själv. Att utmana honom öppet vore detsamma som att bli utkastad från sitt hem och utstött ur församlingen eller, ännu värre, inlåst i hemmet för att skandalen skulle undvikas. Hennes alternativ var att tvingas flytta ifrån staden, där trots allt alla hennes vänner lever eller tillbringa resten av sina dagar inlåst, fängslad i ett äktenskap styrt av fundamentalistiska idéer, avarter av den kristna läran.

Femte morgonen rakar prostinnan bort den stubb som växt ut på hennes vulva. Hon lämnar de röda minimala trosorna på badrumsgolvet och går runt i huset med naket underliv under sin dräkt. Och tjuvtittar när prostparets inneboende stängt dörren till badrummet. Ser hur han sniffar i grenen på trosorna, hur han smeker sitt ansikte med dem. Hon knäpper upp de nedersta knapparna på sin dräkt och smeker sakta sitt slätrakade underliv medan hennes ögon fixerar pojken innanför dörren.
Sittande på toastolen leker han med det röda tygstycket runt sin eregerade lem och onanerar. Och precis som förra gången hon smygtittade, går det strax för honom. Hon knäpper snabbt ihop klänningen och skyndar därifrån.
Hela dagen behåller prostinnan sin nakenhet under de pryda klädernas skal. Hon strosar runt i trädgården, sätter sig på huk och plockar ett knippe blommor ur en rabatt, känner hur den svaga vinden fläktar mot hennes nakna sköte. Blommorna är noga utvalda. Röda i syndens färg och vita i oskuldens. Dem placerar hon på ett sideboard i salen.

Sjätte morgonen står hon åter i de syndiga underkläderna och beskådar sig själv i badrumsspegeln. Hon hakar ner spegeln och lutar den mot väggen framför sig. Så lägger hon sig på golvet framför den och smeker sitt sköte. Trånande begraver hon ett finger i sitt inre, fingrar på sin känsliga kropp och fantiserar om den inneboende. Hur hans stånd leker mot hennes springa, hur dess huvud nosar sig in mellan och tränger undan blygdens mjuka dörrar. Hon förstärker känslan av hans inträngande med att begrava ännu ett finger i sin grotta. Och när han i hennes drömmar pressar in hela sin längd, simulerar hon det med tre fingrar som hon pressar hårt in i sig.
Prostinnans njutning får henne att stöna högt. Hon knullar sig själv med de tre fingrarna. Ser hans anlete förvridas när det går för honom, och med fyra fingrar pressande mot sin grotta kan hon förnimma hur hans kaskader av säd slungas in i henne. Prostinnans sköte viker undan allt mer medan de fyra fingrarna sjunker allt längre in under pojkens utlösning. Hon pressar ihop låren och mjölkar fantasin på de sista dropparna av säd. Så avbryter hon sin lek och låter den blänkande våta handen vila mot sin ljumske medan bilden av pojken löses upp och hennes medvetande återvänder till badrumsgolvet. Hennes åtrå får kroppen att skrika ut sin längtan. Men hon faller inte för frestelsen, att smeka sig själv färdigt. Det är åtrån hon vill åt. Det är längtan och trånandet, viljan att känna sin egen kropp vara mer än ett redskap för hennes make prosten. Den egna lusten. Hon smakar försiktigt på det runda ordet, ovan som hon är att använda eller ens tänka det. Så viskar hon: "Kåt"¦ kåt"¦ kåt".

Sjunde morgonen är prostinnans åtrå på bristningsgränsen. Kroppen i spegeln framför henne längtar. Bröstens vårtor spränger mot det flortunna tyget i den röda behån. Skötet producerar mer vätska än det kan behålla, hennes blygd blänker av den längtan hennes kropp skriker ut. Hon virar morgonrocken runt sig, drar till skärpet slarvigt och lämnar badrummet. Hon går fram till den inneboendes dörr, tvekar flera gånger men knackar sedan på dörrbladet.
En svag och sömndrucken röst svarar. Hon darrar på handen när hon pressar ner trycket och öppnar.
-Ska vi äta brunch ute idag? Frågar hon glatt, men med illa kontrollerad röst.
Han vänder sig till ryggläge och stirrar på prostinnan, yrvaken och kämpande för att förstå vad hon frågade.
-Är du trött, vännen, säger hon mjukt och går fram till sängen. Hon sätter sig på kanten och släpper diskret skärpet löst så att morgonrockens slag viks ut och hennes spetsbehå träder fram.
Pojken stirrar som förhäxad på prostinnans byst. Hon sneglar mot hans underliv och ser hur en bula växer sig allt större under täcket. Varsamt lägger hon handen på hans bröstkorg och säger:
- Jag kände för något annat än att laga frukost idag. Vi kanske kan åka ner till stan och ta en brunch istället. Ja, om du inte är väldigt hungrig nu, förstås.
Han ruskar på huvudet, ser upp mot sin värdinna och halkar åter ner med blicken mot hennes byst.
Prostinnan smeker hans bröstkorg och nickar. Men hon drar inte bort handen igen, utan ler mot den överraskade unga mannen och fortsätter att smeka honom. Hon ger noga akt på hans reaktion, och när hon ser att han njuter av hennes beröring, blir hon mer vågad. Handen försvinner ner under täcket. Hon finner snabbt det hon söker, den kraftiga bulan, och smeker med fingrarna över den.

Prostinnans åtrå tar överhanden. Hon sliter av sig kläderna, vräker av täcket och kastar sig ner och kysser pojkens stånd utanpå kalsongerna. Så befriar hon honom, griper hans mandom med båda händerna och drar förhuden så långt tillbaka hon kan. Hon kysser hans skaft med munnen, kramar det hårt med händerna och hör honom stöna. Liggande stilla spänner han kroppen i en båge, skjuter upp sitt kön mot hennes ansikte och sprutar sin säd. Hon känner de varma strålarna träffa kinden, pannan och läpparna. Hon tar honom i munnen och den krampande staken pumpar fler strålar rakt in i hennes mun. Hon suger och sväljer och slickar runt den vilt sprättande lemmen.
När orgasmen avtagit, reser sig prostinnan och låter morgonrocken falla i golvet medan hon fäster sin blick i hans unga ögon. Hon knäpper upp behån och smeker sin byst med händerna. Låter fingrarna vandra nerför magen och troskanten. Smeker sin vulva utanpå. Låter ett par fingrar leka innanför troskanten, mot det rakade venusberget.
Pete stirrar på henne, hans ögon slukar begärligt allt hon gör, allt han ser. Hon vänder sig om, smeker sina lår utanpå de tunna röda nylonstrumporna och låter sina fingrar vandra över stussen inför hans ögon, lutar sig framåt och drar ner trosorna, särar skinkorna så att han kan se hennes blygd.
När prostinnan vänder sig om, är det unga könet halvstyvt igen. Hon lutar sig framåt, låter sitt högra bröst smeka hans kind. Han kysser det. Hon pressar båda brösten mot studentens ansikte, låter honom leka med dem mot sin tunga och kyssa dem. Så kliver hon upp i sängen, griper hans stake med handen och grenslar honom. Hon styr honom rätt och sjunker sakta stönande ner. Känner hur den hårda mandomen pressas upp i henne. Hon trycker sig ner till roten, stannar till och ryser. Det är första gången hon älskar i en annan ställning än missionären. Känslan får hennes hud att knottras. Hon kramar hans stånd och börjar sakta rida honom. Men hennes kåthet tar överhanden. Hon rider allt häftigare, smeker med ena handen sitt underliv och hans skaft där det kastar ut och in i henne. Hon rusar rätt in i en stegrande känslospiral som får henne att tappa andan. Hon har aldrig ens varit i närheten av orgasm med en annan man. Och detta är en känslostorm som vida passerar vad hon känt de gånger hon smekt sig själv. Flämtande och gnyende rider hon den hårda lemmen, masserar sig själv och rycker med hela underlivet när hon tappar kontrollen över omgivningen och utan att andas bara låter de behagliga vågorna skölja henne mot stranden. Som i en dimma känner hon staken skjuta sina strålar djupt i henne. Hon pressar sig mot honom, låter hans sprut tränga så långt in som möjligt. Och så sjunker hon ihop, kysser hans bröstkorg och lägger sig över honom, flämtande av syrebrist.


Solen värmer underbart i svackan mellan två sanddyner. Du ligger på mage ovanpå filten och läser vidare i boken Den dygdiga prostinnan. Nån gång kikar du upp, som för att spana efter andra människor. Men det är sällsynt med andra här. Det dyniga partiet med sand och strävt gräs ligger inte vid havet, inte ens vid en sjö, utan mitt i skogen. Kanske en halvmil från havet och lika långt från närmaste samhälle. Hur långt ifrån närmaste hus, vet du inte, du har aldrig reflekterat över det. Det är din plats och här kan du slappna av. Ibland fullt påklädd, ibland helt naken. Och emellanåt i baddräkt, nån gång i enbart trosor men oftast i kjol och blus.
Den här gången visar sig högsommaren från sin bästa sida. I det lä som bildas mellan dynerna tar solen i ordentligt, där du ligger med fötterna mot den för att slippa bländas medan du läser.
Nyss tog du av blusen och ligger i en djupt röd BH, trosor i samma färg och en knälång kjol. Samma färger som i boken.
När du läser vidare har morgonens händelser passerat, det har blivit förmiddag. Och nu sliter sotaren med att få ut ett gammalt skatbo ur skorstenen på det reveterade huset i den lilla amerikanska stadens utkant. Prostinnan har sneglat på honom i smyg när han klättrat upp och nerför stegen med olika verktyg. Och hon har öppnat fönstret för att be honom komma in på en kopp kaffe när det passar.

Det är något hos sotaren, kanske hans leende, kanske hans sätt att röra sig, kanske sotet på hans kläder och händer "“ ja, till och med i ansiktet "“ smutsen som symboliserar något slags rå ur-manlighet. Kvinnan åtrår honom där hon står vid fönstret och sneglar i smyg. Hon i sina utmanande underkläder och för första gången i den nya vita klänningen. Han, iklädd en vit brynja, den smutsigaste hon sett, och ett par svarta arbetsbyxor med stora rymliga fickor och breda hängslen är på väg nerför stegen. Hon smeker hans sotiga överarmar med blicken. Sotet och de glänsande svettpärlorna får hans solbrända muskler att framträda extra tydligt. De rör sig rytmiskt medan han lätt som en panter svingar sig nerför stegen och sätter båda fötterna i marken. Där tvärstannar han och deras ögon möts igen. Precis som nyss. Ett ögonblick för länge och alldeles för varmt för att vara en tillfällighet. Sotaren ler i den svarta skäggstubben och prostinnan ler tillbaka innan hon viker undan blicken. Hon rodnar, men inte så mycket av skam eller skuld. Nej, inte längre. Nu är det hettan, åtrån som får hennes kinder att blossa. Hon vänder sig inåt rummet, tar ett par steg mot soffan och sätter sig ner. Av gammal vana viker hon båda knäna åt sidan och rättar till klänningen som etiketten förskriver. Den är alldeles för kort, i sittande ställning räcker den knappt över halva låren. På sidan bildas en glipa mellan strumpornas överkant och klänningsfållen. Hennes ljusa hud lyser som en halvmåne.
Sotaren fångar hennes blick när han passerar invid fönstret. Han gör en gest med handen som för att visa att han gärna tar kaffepausen nu. Blicken dröjer sig kvar än en gång. Lite för länge och lite för varm. Men hon värms gärna. Hon ler tillbaka men är noga med att klänningen ligger så prydsamt som möjligt över låren. Den gamla, väl invanda rörelsen utförs utan att hon tänker på det. Med översidan av handen stryker hon ut det sommartunna tyget.


Du gör tvärtom. Utan att tänka på det. Du särar litet på låren för att låta solen komma åt insidorna. Värmen sprids in under kjolkanten och når nästan ända fram till ljumskarna. En sensuell värme. Erotisk. Och den passar så bra in i den laddade stämningen. Att spela med, låta sina egna erotiska känslor finnas parallellt med kvinnans i boken. Känna hur det kryper och pirrar litet i kroppen och hur solens värmande strålar förstärker känslan. Du vänder dig, sträcker på dig och blickar ut över dynerna. Ingen där. Du drar ner troskanten och lirkar av dig underbyxorna och lägger dig på mage igen. Hasar litet för att få kjolen att glida upp på skinkorna och blotta underlivet mot solen. Du vänder blicken mot boksidorna igen och innan du hunnit hitta rätt i texten, känner du hur solvärmen träffar ditt sköte.


Kvinnan i boken hör en skarp knackning. Innan hon hinner säga något, öppnas dörren längst bort i den mörka hallen. Ljuset slår in i dunklet och sotarens gestalt står som en siluett mot det skarpa solljuset.
-Jag är klar, säger han kort.
Hon försöker dölja sitt leende genom att hastigt dra handen förbi munnen innan hon säger:
-Hoppas att det gick bra. Välkommen in då. Kaffet är framdukat.
Sotaren nickar diskret. Så ser han villrådig ut. Han blickar ner över sin svettiga och smutsiga kropp och slår upp blicken mot soffhörnan hon sitter i.
-Jag"¦
-Åh, jag kanske ska hämta ett lakan som ni kan sitta på. Förlåt, fnissar hon nervöst, jag tänkte mig inte för.
Hon reser sig och kommer honom till mötes i hallen.
-För all del, menar han och sträcker på armarna, som för att skaka liv i dem igen efter att ha arbetat i en obekväm ställning.
Det tjongar till när ena bakre hängselstroppen lossnar. Han vänder sig och stirrar dumt på den.
-Hoppsan!
Han famlar med handen för att få grepp om det förargliga spännet.
-Tillåt mig, säger hon snabbt och trippar in bakom sotarens resliga gestalt utan att vänta på ett svar.
Sotaren är mer än huvudet högre än henne, och hans bringa avsevärt större i omfång. Med sina späda kropp ter hon sig som en liten skolflicka mot en vuxen i jämförelse.
Prostinnan greppar det dinglande hängslet med båda händerna. Drar ner och knäpper fast det i byxlinningen med sina små händer. Så tar hon lätt darrande mod till sig och klappar honom på ryggen.
- Sådär.
Prostinnan granskar hastigt sina händer. De är svartsmutsiga. Hon sträcker fram dem, en på varje sida av mannen framför henne, och visar upp sina handflator.
-Oj, så det kan bli, skrattar hon. Det var litet sot på"¦
Hon klappar hans rygg, och stryker först hastigt men ögonblicket senare ömt med händerna över hans skuldror.
-"¦ Litet smuts på mannen, fortsätter hon flämtande.
Sotaren står kvar med ryggen mot kvinnan. Han vänder ansiktet mot hennes och lägger upp ett stort leende.
Hon visar upp sina ännu svartare händer. Så lyfter hon sina axlar mot hakan och fnittrar igen.
- "¦ En så smutsig karl, då, säger hon igen "“ fortfarande fnittrigt - och låter händerna än en gång glida uppför hans rygg. Nu är hon modigare, fortsätter smeka honom över skuldrorna och axlarna och nerför överarmarna medan hon andas ryckigt av nervositet och åtrå.
Händerna drar med sig sot och svett och skapar grådaskiga ränder på sotarens muskulösa kropp.
Hon fnittrar och flämtar medan hennes händers översidor i kontrasterande vitt mot hans sotiga hud glider över den storväxta mannen. Han låter henne hållas några sekunder. Så vänder han sig om. Hon låtsas hamna litet för nära i hans vändning och gnider sin byst mot honom. När de står mitt emot varandra sneglar hon först ner på sitt sotiga bröst. Så lyfter hon blicken igen och medan hon ser honom rakt i ögonen, tar hon sina händer och lägger dem strax nedanför sin egen hals. Så trycker hon dem mot sin egen hud och drar dem sakta neråt. Två svarta handavtryck smutsar ner hennes hals och urringning. De glider upp på klänningstyget och fortsätter över bystens utsidor innan de släpper taget och faller ner och blir hängande raka utefter hennes höfter och lår.
Sotaren drar upp sina grova arbetarhänder och greppar kvinnans huvud. Deras blickar möts, ett ögonblicks tvekan så böjer han sig framåt, viker huvudet lätt åt sidan och söker hennes mun med sin.
Hon svarar med att kyssa honom intensivt. Hennes tunga fladdrar i hans mun, hon suger på hans läppar och stönar av vällust. Han rufsar hennes hår. Han låter ena handen glida ner till hennes svank och drar henne till sig. Deras kroppar möts och hon gnider sin propra klänning mot hans skitiga kläder. Så släpper hon taget, låter sin kind smeka hans vassa skäggstubb medan hon drar sig neråt. Borrar in ansiktet i hans bringa, greppar runt den med sina tunna armar och rufsar sitt ansikte mot hans håriga bröst. Hennes halvöppna mun går på upptäcksfärd mot hans bröstkorg.


Dina höfter börjar rulla i långsamma rörelser, som får blygden att röra sig litet smått. Fukten från ditt inre masseras ut mellan blygdläpparna och de halkar lätt mot varandra. Solen värmer, en sval dust från den loja brisen ovan dynerna letar sig emellanåt ner och fläktar av kroppen. Genom att knipa litet med benen ökar du läpparnas tryck mot din känsliga punkt. Och genom att vika isär benen ibland får du solens värme att leta sig ända in i skötet. Du rör dig i långsamma rörelser med höfter och underliv och fortsätter att läsa.


Prostinnan drar hängslena av mannens axlar, sliter med ett ryck ner hans byxor från höfterna och fortsätter i samma drag att hasa dem ända ner till hans knän. Så borrar hon ner sina svärtade händer i hans vita kalsonger, bänder fram en halvt rest lem och kramar den med båda sina händer. Skaftet färgas svart av sot när hon sakta drar bak förhuden och blottar hans ollon. En droppe hal vätska tränger fram. Hon fångar upp den med ett finger och masserar in vätskan tillsammans med sotet över hans ådriga stake. Hon känner strävheten från sotet mellan sina händer och den resliga kuken. Hon kramar den hårt med båda händerna. Och kysser sin väg över hans mage ner till skaftets rot. Där leker hon med näsan i hårbusken, gapar stort och formar läpparna mjukt över hans testiklar och låter sin mun och tunga följa det sotiga skaftet ända ut till toppen av hans ollon.
Sotaren gräver ner fingrarna i hennes hår medan han sakta juckar mot hennes små händer och mun. Han lyfter ansiktet mot taket och stönar under hennes massage.
Prostinnan låter mannen stöta in sitt stånd mellan sina läppar. Hon fångar upp hans små rörelser med att sätta tungan mot hans topp. Så låter hon honom stöta sig allt längre in. Sakta fyller han ut hennes mun. Tungan leker i cirklar runt hans ollon och hennes händer kramar det sotsmutsiga skaftet.
Plötsligt känner kvinnan en hand under sin haka. Sotaren lyfter vänligt men bestämt upp hennes ansikte och viskar:
-Ställ dig upp.
Hon gör som han sagt. Sotaren för fram sina händer till hennes klännings knäppning. Just när hon väntar sig att den första knappen ska släppa sitt grepp, känner hon hur hela klänningen slits itu av hans starka händer. Hennes bröst står ljusa och sårbara framför honom. Han tar dem i sitt grepp och sotar ner dem i cirklande rörelser. Hon sluter ögonen och njuter. Och så gör hon något som hon aldrig gjort tidigare, i alla fall inte inför en man. Hon låter sina egna händer glida nerför sin kropp, över stussen och låren och in mot ljumskarna. Där greppar hon sitt sköte utanpå trosorna och klämmer det mellan fingrarna.
Hon står med framskjutna höfter och smeker sig själv medan han kysser hennes bröstvårtor och slickar hennes vårtgårdar rena från sot. Hon för ner båda händerna innanför troskanten och mot sitt underliv. Griper om sina blygdläppar och låter en fingertopp från varje hand försvinna in i sitt savande hål. När hon sakta drar ut dem igen, låter hon hela fingrarnas längd smeka sin väg på varsin sida av sin trånande klitta.


Din plastflaska med solkräm ligger på filten bredvid dig. Den är uppvärmd när du sträcker dig efter den. Du lyfter underlivet och lägger den under ditt sköte. När du pressar din vulva neråt, känner du den varma flaskans glatta yta mot din blygd. Du kan trycka dig neråt och småhasa dig framåt och bakåt över den medan du följer prostinnans äventyr.


Hon lyfter upp sina händer, böjer sig försiktigt och drar ner trosorna så långt hon når "“ till strax under skinkorna. Så gnider hon flämtande in sot från hans armar och bröst i sina handflator och för dem ner till sitt underliv igen. Hennes hala sav blandas med sotet till en sträv mix som hon gnider in hela sitt sköte med. Hon masserar ljumskarna, för två fingrar utefter blygdens insida ända bak till stjärten och gnider med ett finger in stjärthålet med blandningen. Han kysser hennes bröst, tar dem nästan hela i sin mun och suger medan han sakta drar sig bort, så att det sista som lämnar hans mun är de känsliga bröstvårtorna.
- Herregud, knulla mig. Knulla mig innan jag blir tokig, stönar kvinnan och greppar tag om sotarens hårda mandom och runkar den med långa drag.
Sotaren låter inte vänta på sig. Han böjer sig fram, tar ett fast tag om den späda kvinnans lår och lyfter henne rakt upp. Så sänker han ner henne över sin svullna kuk. Hon för ner ena handen och styr honom rätt. Ollonet letar sig in i blygdens sot och sav och hittar öppningen till grottan. När sotaren känner det, trycker han hastigt ner prostinnans underliv över sin påle. Hon gnyr till, suckar djupt ett par gånger och kramar hans kuk med sina underlivsmuskler. Så håller han hennes lår medan hon rider honom. Hon vrider sig, rullar höfterna, stönar, dreglar med sin mun mot hans bröst och pressar sig ner över hans hårda mandom tills den trycker sin rot mot hennes vulva. Det sipprar sotsmutsig sav mellan hennes sköte och den djupt begravda lemmen, och det droppar ner på mattan under dem.


Plötsligt skyms solen över dig, som om den hastigt gått i moln. Först när han sänker sig över din kropp med sitt nakna underliv upptäcker du i ögonvrån killen som stått strax bakom dig och sett hur ditt sköte sakta glidit lekande och prövande över sololjeflaskan. Du stelnar till och tappar andan av överraskningen. Han lägger sig över dig och du känner en ståkuk mot din nakna rumpa. Som en ren reflex reser du dig på armbågarna.
-Sschh, läs bara vidare, viskar han.
Du är fortfarande tagen av överraskningen och ligger kvar helt stilla. Innan du hunnit samla dig har han med handen styrt sin kuk mot ditt underliv, och där särat på den välsmorda öppningen. Han ligger kvar tungt över din rygg och viskar igen:
-Läs vidare.
Hans kuk känns bättre än sololjeflaskan. Och när han trycker in sin stake i ditt inre har du gett upp.
-Är du ensam? Frågar du.
-Ja.
Du lyfter på baken så att hans mandom kan glida in ytterligare något. Så börjar han knulla dig sakta. Han skjuter in hela sin stake i dig, drar ut den och letar sig ånyo in mellan läpparna och pressar sig i botten igen. Du läser.


Sotaren tar några steg framåt och lägger ner kvinnan över salens sideboard. En vas slås omkull och dunsar ner i golvet. Ut rasar tre vita och tre röda blommor, men ingen av dem tar notis om det. Sotaren ställer sig framför, mellan hennes ben, fortfarande med sin kuk i hennes grotta. Så knullar han henne med långa djupa tag, smeker hennes bröst med båda sina händer och fångar hennes kåtdimmiga blick. Hon ler, frustar, rullar med ögonen och stönar högt:
-Herregud, knulla mig hårt, hårdare!
Sotaren tar spjärn med händerna mot hennes höfter. Så pressar han kuken i henne. Rycker ut den och skjuter fram höfterna igen. Den ådriga mandomen rusar mellan hennes blygdläppar. Allt häftigare. Hans sotiga svettdroppar trillar ner över hennes mage i den intensiva akten. Han skakar på huvudet för att få loss svetten ur ansiktet. Också dessa droppar stänker över kvinnan, som nu är lika sotig och svart som han själv.
Hon möter hans intensiva knullande med lyft huvud och med sin ena hand kramande hans skaft där det rusar ut och in i hennes sköte. Med den andra rullar hon fingarna runt och över sin klitoris. Då och då skakar vällusten hennes lilla kropp och hennes hand kramar hans mandom än hårdare.


-Det går, stönar killen och hans juckningar blir krampaktigt ryckiga.
Du känner hur han pressar upp kuken till roten, hur hans mage daskar mot din stjärt och du kan känna hur det rycker och sliter i hans organ när det töms på säd djupt inne i dig.
Han vilar litet, så drar han sig ur, lägger sig på rygg bakom dig och drar ner ditt underliv mot sitt ansikte. Du sätter dig upp på knä och hans tunga far som en fjärilsvinge över ditt sköte. Du rider hans ansikte, trycker dig ner över det och känner hans tunga pressa sig in i din grotta. Du lyfter litet på stjärten och han slickar sig runt din klitta, suger in den mellan sina läppar och slickar igen.


Så lyfter kvinnan i boken sina ben och styr sotarens kuk ut från sitt underliv och mot det bakre hålets öppning. Med benen rakt upp ber hon honom sakta tränga in i hennes stjärt. Han gör som hon sagt. Sakta sätter han press mot det lilla hålet, som undan för undan vidgar sig och ger plats.
Kvinnan biter ihop när muskelns spänning ger vika och ollonet slinker in. Så ser hon upp, ler mot honom och viskar:
- Sätt fart nu. Inte för djupt bara.
Oändligt långsamt börjar han dra sig in och ut. Han låter aldrig hela ollonet slippa ut, utan vänder när kukhuvudets kant skymtar i öppningen och trycker åter in halva skaftet. Och så ökar han takten. Hon masserar sin fitta med båda händerna. Fingrar leker över vulvan, in i hennes våta grotta och drar med sig svartglänsande sav mot stjärten, där den smörjer hans skaft som rusar allt snabbare i henne.
Det rister i kvinnans kropp när orgasmen stegras. De små händerna gnider våldsamt underlivet över vågorna, in i den sista skakande utlösningen av hennes långt utdragna orgasm och hon skjuter sina höfter uppåt när klimax får henne att helt tappa fattningen och skrikande hagla runda ord kring sig:
-Knulla mig. Tryck in kukjäveln, sätt på din lilla hynda! Hååå, sotsvarta sotardjävel!


Du är fångad av boken och stönar som ett eko:
-Knulla mig!
Du greppar killens hår med dina händer och pressar hans ansikte mot ditt sköte.


Så suckar kvinnan till, stönar långt och utdraget medan hennes sotiga och svettvåta kropp skakar. Hon pressar sig emot honom tills hans mandom begravs helt i hennes stjärt. Hon knullar sig själv med fingrarna från ena handen och med den andra pressar hon hårt pekfingret mot sin klitoris. Hon väter ner sig själv, sotarens kuk och sin klänning med en flod av vätska som forsar ur henne.
Så sjunker hon ihop och hela hennes kropp slappnar av.


Du håller stjärten pressad mot hans haka och rör bara långsamt på ditt underliv och fingrarna du har i ditt sköte medan du låter orgasmens dyningar ebba ut tillsammans med kvinnans i boken.


Sotaren känner samtidigt hur det spänner nerifrån knäna, via lårens insidor och genom hela underlivet. Hans kuk stelnar ytterligare. Den ådriga huden känns som den ska sprängas när hans klimax sätter fart och hela hans inneboende manliga kraft riktas mot roten av skaftet och i kramperna drar med sig säden till en utlösning som exploderar i prostinnans kropp. Han vräker våg efter våg av säd i henne medan hans underliv rister av kramper. Sotaren flämtar tungt och slänger med huvudet medan utlösningen pågår. Prostinnan håller ett fast grepp om hans skinkor och mjölkar honom på de allra sista dropparna med sina stjärtmuskler. Så slappnar hon av igen, lägger huvudet bakåt på bordet och sluter ögonen.


Du lägger ner ansiktet mot boken och hämtar andan. Förnimmer hur huvudet vid ditt sköte drar sig undan. Men du märker inte att den okände killen sakta backar bort, dröjer kvar något med blicken mot din nakna kropp innan han plockar upp sina kläder och försvinner. När du lyfter huvudet igen är han borta.


Med en behaglig avslappnad känsla i kroppen bläddrar du i boken. Det sista kapitlet inleds med att prostinnan samlar ihop sina nya kläder och åker ett stycke utanför staden. Hon lämnar den lilla shoppingbilen som står skriven i hennes makes namn, går några tiotal meter bort från vägen och lägger ned klädbyltet. Med en tändare sätter hon fyr på det. Så backar hon undan från lågorna, ställer sig bredbent och ser på, utan att röra en min, när de går upp i rök.
Den fotsida grova svarta klänningen fladdrar oknäppt i vinden runt hennes nakna kropp, där ljuset från lågorna reflekteras. Hon blickar neråt, ser hur den svarta behåringen nästan helt återerövrat hennes vulva. Hon kliver i och drar upp underbyxorna, knäpper dräkten ända upp i halsen och väntar lugnt medan lågorna sakta avtar. På andra sidan de böljande majsfälten, åt det håll röken drar, ligger skolan där Pete studerar. Prostinnan stryker med handens översida ut dräktens tyg över låren, vänder sig bort och går mot bilen. Av gammal vana vrider hon vant upp håret till en knut som hon låser med ett spänne.

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Huldran

OJ!! Vad skall jag säga som inte redan har sagts? Fantastisk, så välskriven och underhållande. Risken att bli påverkad är stor. Fem stjärnor i Bubblans himmel! //Huldran.

22/7, 2020 kl. 18:49

#7

Mrs_Robinson

Wow! Jag är hänryckt. Välskrivet, välformulerat och intrikat. Toppenbetyg.

7/7, 2013 kl. 18:28

#6

svirre

En härligkåtnovell att runka till ...
Prostinnan visst verkligen va hon skulle ha sin vulva till...
Ungkuken visst vad den ville

10/3, 2010 kl. 21:16

#5

Pilla

Helt underbar novell.Kram Pilla

7/3, 2010 kl. 18:24

#4

Nils

Som ett gammalt ordspråk säger i de lungnaste vattnen går de fulase (kåtaste) fiskarna.Det vet jag av egen erfarenhet de bästa tjejerna är de som inte visar något offentligt MEN i sängen Är de vilddjur.Och sedan kläderna kommit av många x de finast som finns.

6/3, 2010 kl. 15:56

#3

ese

underbart, vill se mer från dej :o)

5/3, 2010 kl. 00:48

#2

Ralfie

Halkade, ska vara fem stjärnor med plus. Grattis!

4/3, 2010 kl. 11:57

#1

Fröken H

Helt underbar novell Bess! VÄLDIGT välskriven! Mer tack :)

4/3, 2010 kl. 08:06