Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/3, 2010 kl. 18:05, av WAMPyrellagirls

Nycklar skall man hålla reda på!

Del 5 av 5 i serien Testamentet

Molly kämpar vidare med att få till det där konstiga testamentsvillkoret

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

WAMPyrellagirls

RuterEss, Huldran och alla andra som saknar slutet.
Förlåt oss!!!
Vi "målade in oss" i ett hörn och det blev liksom ingen bra fortsättning, värd att lägga ut.
Sen tänkte vi att vi kan ju göra som flera franska filmer - Låta det sluta så det blir upp till tittaren och här läsaren att själv tänka hur det sen skulle fortsätta.

Problemet blir nu att en fortsättning säkert kommer att bli skriven annorlunda. Det är 10 år sedan vi skrev den och det är svårt att återkomma till just det "tänket".
Men fyll på näsdukslagret och kanske det blir en fortsättning...
Lotta o TinaW

22/9, 2020 kl. 11:00

#10

Huldran

Wampisarna. Ni har lovat. Vi är flera, som nästan gråter floder. Det finns ingen fortsättning!!
//Huldran.

22/9, 2020 kl. 00:35

#9

RuterEss

Men snälla söta! Det får inte sluta så. Sträckläst alla delarna och letade efter en fortsättning. Men tji fick jag. Nåja. Det var kul så länge det varade.

17/9, 2020 kl. 08:55

#8

Deep

Hm...
Antar att stackaren blev kvar där nere i skogarna? Men, men... Det måste ju göras och det lönade sig säkert, även om det nog är mer än ett heltidsjobb att hålla koll, på Molly. ;-)

31/10, 2014 kl. 09:20

#7

rocka

åhhh, hur skall det gå, hur skall det gå....

28/9, 2011 kl. 00:52

#6

WAMPyrellagirls

Miss X o alla andra som tålmodigt väntar.
Det kommer en fortsättning! Tyvärr kan vi inte säga när, för vi båda har just nu mer jobb än fritid. Vet att vi för ett år sedan lovade samma sak, men nu börjar det rätta till sig och förhoppningsvis kan vi få till ett slut som inte enbart hastats fram...

24/4, 2011 kl. 19:52

#5

MissX

Kommer det någon fortsättning på denna historia, vill ju gärna veta hur det går för stackars Molly??

Kram Och bra skrivet

22/4, 2011 kl. 14:23

#4

Chokladkekks

Fortsättning tack ! :D

20/3, 2010 kl. 16:26

#3

WAMPyrellagirls

Tack för dessa trevliga kommentarer. Vi har varit lite slöa på sista tiden, men fått lite nytändning, så det lär inte dröja allt för länge innan nästa del kommer...

13/3, 2010 kl. 18:36

#2

oxen_75

Underbart! Så som jag har längtat efter fortsättningen...

13/3, 2010 kl. 14:19

Läs in fler