Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/3, 2010 kl. 09:25, av Jesper

Dominans på Internet

Thomas lever ett normalt liv, men skriver i hemlighet sexnoveller på Internet. En dag får han kontakt med en dominant, ung tjej som ger honom uppdrag att utföra.

Han gillade att skriva sexiga noveller. Helt enkelt för att fantasierna kåtade upp honom och det gick att styra precis vad som skulle hända och när det skulle hända. Sedan kunde man ju välja vilka som skulle delta också. Unga, gamla, bara tjejer, gruppsex, kompisgäng, flickscouter, ett normalt par, en hemmafru… Sedan välja miljö. En sandstrand, i en bil, på badhuset, i skolan, på en bondgård… Ja, alla möjligheter fanns och han skrev det som var mest upphetsande för stunden.  
 
För ungefär ett år sedan hade han vågat publicera några noveller på en hemsida och han förvånades över hur spännande det var att följa de kommentarer som gavs och hur många som faktiskt läste dem. Sedan dess hade han fortsatt att lägga ut sina noveller allt eftersom de blev klara. Då och då loggade han in på hemsidan och kollade kommentarerna och gästboken. Ibland lämnade han också meddelanden till de andra författarna.  
 
Ingen han kände skulle nog ana vad han gjorde på sin fritid. Utåt sett var han en snäll, social och lite blyg kille. Grovt sexsnack var liksom inte hans stil och på jobbet var han flitig och ambitiös. Han ägde en nybyggd bostadsrätt på bottenplan intill en skog och tog ofta långa träningspass på skogsstigarna intill, vilket gjorde att han höll sig i god form för sin ålder nu när han började närma sig 40 år. Efter motionspassen och en skön dusch satt han allt som oftast och plitade på sina noveller.  
 
Måndag, 16 november  
 
Nyduschad och fysiskt uttröttad efter en lång löptur i den allt mörkare och kallare höstkvällen satt han framför datorn i bara underkläder och ett par slitna jeans.  Han var naken på överkroppen och brydde sig inte om insynen i lägenheten. Många gånger hade han retat sig på de stora fönstren och att det kändes som att leva i ett akvarium, men samtidigt var det ytterst få som gick förbi utanför hans fönster eftersom han bodde längst in på gatan. När han loggade in på hemsidan för novellerna denna gång fanns ett meddelande i hans inbox.  
 
Frida24: Hej! Gillar dina noveller! De gör min fitta våt ;)  
 
Det pirrade till i honom på ett behagligt sätt. En ung tjej som tände på hans fantasier. Häftigt!! Han klämde till runt sin kuk på utsidan av de tighta jeansen och kände hur den svullnade. Han funderade ett tag, men lämnade sedan ett svar.  
 
Thomas: Tack för din kommentar! Trevligt att du blev kåt! Jag är själv hård nu…  
 
Han skickade iväg kommentaren och surfade sedan vidare på hemsidan och läste flera rykande heta sexnoveller. Hans kuk bultade hårt i jeansen och han kände att han snart skulle ta fram den. Först klickade han upp sin inbox. Där fanns ett nytt meddelande.  
 
Frida24: Hihi… är du hård nu?? Snuskgubbe!! Kan du lyda order??  
 
Thomas hoppade till framför datorn. Tjejen satt tydligen också inloggad och väntade på svar. Vad skulle han göra? Äh, han hade väl inget att förlora! Dessutom var han rejält uppkåtad vid det här laget.  
 
Thomas: Jag är stenhård!! Vad vill du att jag gör?  
 
Nu tog det bara en minut innan svaret kom, men det kändes som en evighet.  
 
Frida24: Ta fram din hårda kuk nu! Runka den och spruta upp på din mage! Gör det nu och skriv sedan om det till mig! På en gång!! Du har fem minuter på dig! Sedan loggar jag ut!  
 
Hoppsan, det var snabba bud! Thomas skyndade sig att först stänga till dörren för att hindra insyn utifrån, sedan knäppte han upp jeansen och hasade ner både dem och kalsongerna till fotlederna. Hans kuk pulserade och han tog ett bestämt grepp om den och började runka snabbt medan han fantiserade om Frida. Inom två minuter sprutade han sin sperma upp över magen och med den vita vätskan rinnande ner på låren trummade han ner sin berättelse på tangentbordet och skickade den till Frida. Det hade gått nästan exakt fem minuter.  
 
Frida24: Duktig snuskgubbe!! Kan se dig sitta där med sperman över magen ;) Älskar sperma!! Fler order kommer snart!!  
 
Hon hade avslutat snabbt och med löfte om fler order. Utgick hon ifrån att han skulle lyda? Antagligen och Thomas kände redan en pirrande förväntan inför vad nästa uppdrag skulle bli. Han torkade av sig sin sats, klädde på sig och gick ut i köket för att laga middag. Flera gånger sprang han iväg till datorn för att kolla om det kommit något nytt meddelande. Ingenting! Timmarna gick, han slötittade på TV och till slut var han på väg att gå och lägga sig. Då kom det!  
 
Frida24: Vaken? Är du otålig?  
 
Han svarade direkt.  
 
Thomas: Ja!!!  
 
Frida24: Utgår ifrån att du jobbar? Imorgon går du dit utan kalsonger, bara byxor!! Ok! Rapportera till mig när du kommer hem! God natt!!  
 
Thomas: Ok! God natt!!  
 
Det var ett enkelt uppdrag tänkte Thomas. Bara att lämna kalsongerna hemma. Ingen skulle märka något. Bara han själv som visste om det, förutom Frida då! Han gick till sängs med en upprymd känsla och tänkte mycket på det spel som han gett sig in i med Frida. Vem var hon egentligen? Han somnade till slut och drömde livliga och heta drömmar.  
 
Tisdag, 17 november  
 
Dagen efter gick han i ett stadigt kåtrus. Nakenheten som han kände utan underkläder gjorde sig påmind hela tiden då hans svullna kuk gned och dinglade mot det sträva tyget i byxorna. Vid ett möte hade han diskret smekt sig direkt utanpå kuken under konferensbordet då rummet varit fullt med folk. Han hade smygtittat ner i en kollegas djupa urringning och fått ett rejält stånd. Fantasierna om att knulla henne mellan de mjuka kullarna och spruta över dem hade totalt överskuggat allt som sades på mötet. Innan de avslutat hade han fått andas djupt och verkligen fokusera för att få ståndet att lägga sig något.  
 
Hemvägen gick fortare än någonsin och han satte sig direkt ner vid datorn, loggade in på hemsidan och skickade iväg sin berättelse till Frida. Han var ordentligt hård och i normala fall hade han smekt sig till utlösning direkt, men idag ville han vänta på hennes svar. Matlagningen och middagen gick snabbt och han satte sig ner vid datorn igen. Ett svar!  
 
Frida24: Bra gjort!! Nu tar du nästa steg! Gå in i badrummet och raka din kuk! Det ska vara helt hårlöst!! Förstått?  
 
Thomas svalde. Han hade aldrig rakat sig helt förut. Vad skulle folk tycka? Trots det kändes uppdraget spännande och han kunde inte ge upp leken redan.  
 
Thomas: Förstått!!  
 
Frida24: Bra! Rapportera senast om en timme! Jag har en ny order till dig och våga inte runka under tiden!!  
 
Han gick in i badrummet, klädde av sig och ställde sig i badkaret. Med en sax ansade han bort det mesta håret och när det återstod en kort stubb sprayade han på en boll raklödder och fördelade det över blygdbenet och på pungen. Han var van vid att hantera hyveln och det gick rätt snabbt att ta bort de sista stråna. Med en fot på badkarskanten nådde han de svåråtkomliga håren bakåt stjärten. Han strök med fingrarna över sin renrakade stjärt och kände på pungen och kuken. Rakningen var noggrant utförd och det ilade till när han märkte hur känslig huden var. Hans kuk var hyperkänslig och styv. Det var väldigt svårt att låta bli att smeka sig själv under tiden som han duschade av sig hårresterna.  
 
Thomas: Klar!! Nu är jag renrakad ;)  
 
Svaret kom direkt.  
 
Frida24: Mmmmm, älskar renrakade kukar!! Skicka en bild så jag ser att du inte ljuger för mig!  
 
Nu blev han en aning ställd. En bild! Det kändes lite väl personligt, men han var så upphetsad av leken med Frida att han ändå tog fram kameran. Han knäppte av ett par bilder med kalsongerna nedhasade, så att hans kuk inte syntes men väl den slätrakade huden ovanför. Efter att ha laddat in bilderna i datorn valde han den bästa och skickade iväg den till den mailadress som Frida angett på hemsidan. Tio minuter gick.  
 
Frida24: Ahhh, jag smeker min fitta nu till din bild ;) Är plaskvåt!!  
 
Thomas kände hur upphetsningen steg ännu mer. Han smög in en hand under sin badrock och fingrade på sin rakade hårda kuk.  
 
Thomas: Vill runka nu!?  
 
Fem minuter gick innan svaret kom.  
 
Frida24: Smekte mig tills jag kom… Sköööönt!! Du har tillåtelse att runka ;) Kom tillbaka sedan!!  
 
Han hade inte tålamod att leka någon lång stund med sig själv. Snabbt gick han in i sovrummet, kastade av sig morgonrocken och lade sig naken på sängen. Han sträckte sig efter en flaska babyolja som han använde vid sådana här tillfällen och tog en skvätt i handflatan. Oljan gjorde att runkandet blev skönare och i kombination med rakningen och den uppdämda kåtheten blev han otroligt känslig. Sprutet kom redan efter några minuter och för andra dagen i rad blev han spermakladdig på magen. Han kände sig extra snuskig när han tog ett smakprov på fingret och stoppade in det i munnen.  
 
Thomas: Tillbaka!! Ett jäkligt skönt sprut blev det!! ;)  
 
Frida24: Härligt!! Morgondagens uppdrag är att visa upp dig med din nyrakade kuk för andra. I ett omklädningsrum eller så. Minst tio personer måste se!! Rapportera imorgon kväll. God natt!!  
 
Thomas kände hur en nervös rysning gick genom hans kropp. Visa upp att han rakat sig! Det var ju exakt det han hade fruktat! Skulle han hoppa av eller bara fejka uppdraget? Med tankarna snurrande gjorde han sig redo för sängen och när han borstade tänderna bestämde han sig för att våga prova. Han skulle åka till badhuset och göra det inför personer han inte kände. Nöjd med beslutet, men med en pirrande nervositet somnade han.  
 
Onsdag, 18 november  
 
Arbetsdagen gick i snigelfart och även om han fruktade att visa upp sig på badhuset så kände han en förväntansfull stämning. Till slut blev han otålig och flexade ut en timme tidigare. På badhuset satt han en stund på en bänk framför sitt skåp i herrarnas omklädningsrum och samlade mod. Han var naken, men hade handduk runt midjan. Vad fånig han var! Bry dig inte, intalade han sig själv och till slut gick han in i duschrummet.  
 
Det var fullt med folk där! Äldre män som mest bastade, unga killar som lekte i äventyrsbadet och familjefäder med små barn. Han kände ett stygn av skam över sin rakade kuk och ställde sig snabbt in mot väggen i duschen efter att ha gjort sig av med handduken. Medan vattnet strilade ner bannade han sig själv för sin feghet och med ett stort mått av ansträngning vände han sig runt. Han visade upp sig och när det väl var gjort kändes det oväntat bekvämt. Innan han gick in i bastun tvättade han av sig och räknade ut att det säkert var tio personer som sett honom redan, men det gjorde inget att ta några till.  
 
Medan han satt naken i bastun kände han sig märkligt stolt över att han visade upp sin rakade kuk. Ingen hade reagerat konstigt, även om han märkt en del blickar. Han tolkade en del av uppmärksamheten som en uppskattning för att han vågade. De måste bli nyfikna på vilket spännande sexliv han hade hemma! En tillfredsställelse sköljde över honom och tillsammans med värmen i bastun gjorde det att han kände sig ovanligt nöjd med livet.  
 
På vägen hem fortsatte den välmående känslan och inte ens den mörka och kyliga höstkvällen kunde påverka hans sinnesstämning. Väl hemma satte han sig ner direkt och rapporterade till Frida. Inget svar dök upp direkt, så han fixade middagen och diskade upp efter den. Innan Frida svarade hade klockan blivit över nio.  
 
Frida24: Din berättelse gjorde mig kåt på nytt!! Måste nog smeka mig själv igen ikväll… Sitter utan trosor ;)  
Thomas: Härligt!! Behöver du hjälp??  
 
Frida24: Hi hi!! Kanske det, men inte ikväll… Är du hård??  
 
Thomas: Jaaa…  
 
Frida24: Kåtbock!! :D Du ska få kvällens uppdrag snart, men först måste du beskriva vilka möjligheter du har att smygtitta på dina grannar. Hur bor du? Vilken våning? Vilka grannar har du? Rapportera snart!!  
 
Det var en underlig förfrågan, men Thomas tänkte inte så mycket utan skrev ihop det han kom på. Att han bodde på bottenplan och att det var skog runt om. Han hade ingen direkt insyn till någon granne, men om man gick runt huset såg man ofta mer än man önskade genom de stora fönstren. Särskilt så här på hösten när det var mörkt ute. Grannarna var ointressanta. Mest gifta par som var trevliga, men grå och tråkiga. Några pensionärer och några fler ensamstående män som han själv. Det fanns bara två singelkvinnor i närheten vad han visste. En dotter till en av de ensamstående männen, som fortfarande gick på gymnasiet och bodde hemma. Sedan en ensamstående mamma i 25-årsåldern som hade barnen varannan vecka.  
 
Dottern var rätt läcker, men alldeles för ung. Han brukade dock snegla på henne i smyg när han fick en skymt av henne. Hennes spänstiga kropp fick det alltid att pirra till lite extra i hans kuk. Den ensamstående mamman var tvärtemot ordentligt stor. Hennes kropp hade nog aldrig riktigt återhämtat sig från graviditeten och även om hans blickar alltid drogs till de böljande brösten så skulle han känna sig liten i hennes sällskap. Hon var dessutom skrämmande i sitt korpsvarta långa hår, piercade ögonbryn och öron samt rödmålade mun och naglar. Han skickade beskrivningen till Frida.  
 
Frida24: Hmmm… finns väl inga som är så kåta som ensamstående mammor under en barnfri vecka ;) Har hon barnen hemma nu?  
 
Thomas: Tror inte det.  
 
Frida24: Bra! Ta dig ut nu och smygtitta vad hon gör!! Och bli för faan inte upptäckt!! Ha ha!  
 
Thomas svalde.  
 
Frida24: Rapport direkt sedan!! Glöm inte ;)  
 
Det växte en klump i hans hals. Smygtitta var ju ganska ofarligt egentligen, men han gillade inte att tränga sig på andra. Han hade själv en stor privat sfär och han skulle inte gilla om han upptäckte en smygtittare utanför sitt eget fönster. Men ok, han kunde väl gå en runda i skogen och se om det fanns någon hemma i alla fall. Inte gå in på hennes tomt ens. Det skulle kännas bättre. Han drog på sig mörka kläder och en svart mössa. Det kändes som att han var på väg att utföra ett brott när han smög ut i den kyliga och mörka höstkvällen.  
 
Väl ute tog han direkt sikte på skogen och gick in bland de skyddande buskarna och träden. Han rundade det stora huset i skogsbrynet så att han kom på den sidan där de stora fönstren fanns. Snart lade han märke till att alla persiennerna i hennes lägenhet var nerdragna, men han kunde se att ljuset var tänt där inne. Från sitt gömställe hade han ett avstånd på cirka tio meter fram till fönstren och det var svårt att se något alls. Han var nära att vända hem igen då han lade märke till en liten glipa i persiennerna. Längst ner hade en persienn fastnat på en blomma och lämnade en smal kil öppen för insyn.  
 
En person rörde sig där inne, men han kunde inte avgöra vem det var. Trots avståndet kunde han skymta att personen var ganska avklädd. Han kunde se naken hud, men också något svart silkigt tyg. Antagligen var det den ensamstående mamman. Vad var det hon hette igen? Han funderade ett tag och kom sedan på det – Maja – hon hette Maja! Två barn hade hon, en pojke och en flicka, men han kom inte på deras namn. Pappan hade försvunnit ur bilden innan hon flyttade in för ungefär ett år sedan. Han visste att hon jobbade, men inte med vad.  
 
Vad höll hon på med därinne? Han kunde se att det rörde sig, men han var alldeles för långt ifrån för att avgöra vad som hände. Alldeles i närheten av fönstret och inne på hennes tomt fanns några skyddande buskar och efter ett djupt andetag för att samla mod sprang han hukande fram till dem. Buskaget var vasst och obekvämt, men gav det nödvändiga skyddet från alla håll. Ingen fick se honom här och därför blev buskarna hans bästa vänner just nu.  
 
Insynen visade sig vara över förväntan. Han var inte mer än två meter från fönstret och såg i stort sett hela vardagsrummet. Dessutom såg han Maja och det var en syn som fick hela hans mage att snörpa ihop sig och hjärtat att banka snabbare. Hon hade en stor kropp med enorma bröst, breda höfter och många kilos övervikt. Allt det visste han innan, men det han såg nu var att kroppen var inpackad i den sexigaste klädseln han någonsin skådat. Högklackade skor, nätstrumpbyxor med strumpebandshållare, stringtrosor i spets och en korsett där hennes bröst låg tungt i de bägge kuporna. Allt i svart och med blodröda detaljer på korsetten.  
 
Majas svarta hår var uppsatt i nacken och han såg hur hennes piercingar i ögonbrynen och öronen blänkte till. Hon var skrämmande, men samtidigt otroligt sexuellt tilldragande. Thomas kände hur hans kuk reste sig och han fortsatte att titta på den magnetiska uppenbarelsen framför sig. Först nu lade han märke till att hon spelade en porrfilm på TVn. En tjej i lackklädsel smekte en fastbunden kille. Han låg helt utlämnad medan tjejen lekte med hans hårda stånd. Killen var renrakad och handbojad i en säng. Thomas fick en klump i halsen. Tände Maja på sådana här extrema lekar?  
 
Plötsligt stannade Maja till framför filmen och sjönk tungt ner i soffan framför TVn. Thomas såg att hon satt bredbent och efter en liten stund började hennes händer smeka lårens insidor. En hand gled innanför trosorna och började röra sig upp och ner. Hon onanerade! Maja lutade huvudet bakåt och slöt ögonen. Handen rörde sig allt fortare och hon kramade sina stora bröst med den andra handen. Thomas kunde inte se vare sig hennes fitta eller bröst, men det han såg var ändå sjukt upphetsande. Hans kuk bultade hårt och ville ut ur de trånga byxorna.  
 
Maja tog upp handen ur trosorna och slickade på sina våta fingrar innan hon fortsatte. Nu hade hon ögonen öppna och andades häftigt. Hon såg koncentrerat på porrfilmen där tjejen i lackkläder hade gränslat den fastspända killen och red honom vilt. Närbilder visade hur den stora kuken gled in och ut ur tjejens fitta. Maja onanerade för fullt till scenen och till sist kunde Thomas se hur hon kastade huvudet bakåt, spände sin kropp i en båge och var nära att ramla ur soffan. Han förstod att hon fick en kraftig orgasm och avundades henne den sköna känslan samtidigt som han var förundrad av det han fått se.  
 
Tillbaka i lägenheten hade han fått uppbåda all sin motståndskraft för att inte runka av sig direkt. Han ville dra ut på det lite och rapportera om det han sett till Frida. Han beskrev i detalj det han sett och bilderna var förunderligt tydliga i hans huvud. Klockan var mycket och normalt hade han lagt sig vid den här tiden. Trots det var han klarvaken och oerhört upphetsad. Varje rörelse fick det att rycka till i hans sprängkåta kuk. Svaret från Frida dröjde, men till slut kom det.  
 
Frida24: Shit!!! Vilken upplevelse du fick!!! Mmmmm…. Gissar att du är hård nu då???  
 
Thomas: Det var riktigt häftigt!!! Är så hård att jag snart sprutar utan att ta i kuken ;)  
 
Frida24: Hi hi!!! Nice… Du har tillåtelse att få utlösning :) Se till att raka dig ordentligt inför imorgon bara!! Jag har ett nytt uppdrag åt dig!! Puss! God natt!!  
 
Thomas: God natt!! Puss!!!  
 
Snabbt stängde han av datorn, rusade in i badrummet, kastade av sig kläderna och ställde sig i badkaret. Han hade fått lite stubbigt hår och Frida ville att det skulle bort. Med en stenhård kuk pekande rakt fram smörjde han otåligt in områdena runt kuken med raklödder. Han började raka sig, men kunde inte hålla fingrarna borta från kuken. Med Majas kropp i fantasierna och raklödder i handen började han runka och det tog inte många sekunder innan utlösningen strömmade över honom. Han sprutade mycket och skönt innan han fullbordade rakningen.  
 
Torsdag, 19 november  
 
Hela arbetsdagen förgylldes av minnesbilder från gårdagen. Majas kropp och kläder, hennes onani och orgasm samt den film hon sett. Han var helt förhäxad av henne! Trots att han onanerat flera dagar på rad så var hans kuk känslig och det var frestande att smita in på toaletten och runka igen. Dessutom var han otroligt nyfiken på vad Frida skulle hitta på som dagens uppdrag. Hittills hade han klarat allt, men han misstänkte att det skulle bli mer och mer utmanande. När han kom hem vid sextiden på kvällen så loggade han in direkt på datorn och hemsidan. Det fanns ett meddelande från Frida!  
 
Frida24: Ikväll ska du överträffa dig själv!! Jag inser att det blir svårt, men ditt uppdrag blir att förföra din granne ;) Gör så här: vid samma tid som igår smyger du över och smygtittar. Är hon sexigt klädd så kommer hon säkert att onanera igen och då kliver du på mitt i och tar henne i bara farten! Fundera ut detaljerna själv! Lycka till och rapportera!! PS. Om du inte gör åtminstone ett försök så anser jag den här leken avslutad… DS.  
 
Herregud!! Vad skulle han göra? Han kunde inte bara storma in till Maja. Det skulle kunna bli för pinsamt. Hon var ju ändå granne! Samtidigt ville han inte avsluta den underbara leken med Frida. Thomas sjönk ner i soffan i vardagsrummet och satt i mörkret och tänkte över situationen. Kanske… kanske han skulle våga ändå? Bara ringa på, fråga efter mjöl eller något och hoppas på det bästa. Antagligen skulle Maja inte klä upp sig som igår, eller så skulle hon inte vara hemma. Han bestämde sig för att åtminstone smyga över och titta när tiden var inne.  
 
Klockan nio kröp han fram utanför Majas fönster igen. Svartklädd och med en nervös, men pirrig känsla i kroppen. Springan under persiennen fanns där ikväll också och han såg henne direkt. Lika läcker som igår! Hans hjärta hoppade till. Samma högklackade skor, strumpbyxor med strumpebandshållare, stringtrosor och en tajt korsett. Idag var korsetten och trosorna mörkt röda med svarta detaljer. Maja var hårt sminkad med kajalpenna och blodrött läppstift. Håret var samlat i en stram svans och hon såg farlig men oerhört sexig ut.  
 
Han spanade på henne ett långt tag. Som i trans stack han ner en hand under byxorna och kalsongerna och fingrade på sin hårda renrakade kuk. Kåt! Det var vad han var. Nästan så kåt att han skulle göra vad som helst för att få henne. Maja gick runt i lägenheten och plockade som om det var vilken vardag som helst. Han studerade hur hennes frodiga bröst gungade i korsetten och undrade om hon alltid gick klädd så där sexigt? Inte när barnen var hemma i alla fall konstaterade han och mindes att han sett dem några gånger genom fönstret mot gatan.  
 
Plötsligt väcktes han ur funderingarna när Maja satt på TVn och startade en DVD. Hon såg på porr igen! Den här gången var det en tjej som var fastbunden i en ställning och två killar som började slita av hennes kläder. Maja sjönk ner i soffan och han kunde se hur hon började smeka sig själv utanpå trosorna. Om han inte tog initiativ nu skulle möjligheten passera. Han skulle få slinka tillbaka till sin lägenhet, runka i sin ensamhet och sedan erkänna för Frida att han misslyckats. I den stunden bestämde han sig!  
 
”Hej!!”  
 
Han tyckte att han lät någorlunda stadig på rösten när Maja öppnade dörren. Det hade dröjt ett tag innan hon öppnade, men han visste ju att hon varit tvungen att klä på sig något. Hon hade en vit morgonrock svept runt sig och han låtsades inte se de högklackade skorna och strumpbyxorna som skymtade under den.  
 
”Hej…”  
 
”Jo, det är jag som bor granne rakt över gatan… Thomas…”  
 
”Jaaa…”  
 
Hon verkade otålig och Thomas kunde förstå det när hon blivit avbruten mitt i en onanistund. Han tappade nästan behärskningen när han tänkte på att hennes fitta säkert var uppvärmd och våt.  
 
”Jag undrar om du har lite mjölk hemma. Håller på att baka och upptäckte att den var slut…”  
 
”Visst…”  
 
Utan ett ord till vände hon in i lägenheten och antagligen hade hon räknat med att han skulle stå kvar, men han slank in i hallen och stängde dörren efter sig. Köket var direkt innanför hallen och han kunde se hur hon öppnade kylskåpsdörren och tog ut ett mjölkpaket. När hon vände sig om hade morgonrocken glidit isär och de fick ögonkontakt precis samtidigt som hon märkte att han stod inne i hallen. Maja insåg att han såg hennes underkläder och verkade rodna. Thomas blick var som fastnaglad vid hennes kropp och inte förrän hon lyckades dra ihop morgonrocken tittade han bort. Hon gick fram till honom med mjölken.  
 
”Förlåt, jag visste inte att du var inne…”  
 
”Ingen fara! Det var bara trevligt!”  
 
Han kände sig febrig av nervositet och kåthet. Blicken flackade och han vågade inte möta hennes ögon. Till sist fastnade de på TVn. En stillbild av tjejen i porrfilmen visades och hon hade en kuk i munnen och en annan i handen. Maja hade bara pausat DVDn och insåg sitt misstag nu när hon stod alldeles inpå honom. Med bara en meter mellan dem tittade hon förläget rakt ner i golvet och Thomas insåg plötsligt att det avgörande ögonblicket var här.  
 
”Kom här…”, sa han grötigt.  
 
Han tog ett steg framåt och äntligen kände han hennes kropp i sin famn. Kramen var först vänskaplig, men blev snabbt allt hetare. Han sökte hennes mun och hon var villig att möta honom. Med tungorna virvlande i varandras munnar sköt han ner hennes morgonrock över axlarna och blottade de underkläder han sett innan. Hans armar tryckte henne hårt intill honom och hon måste känna hans stånd mot sin höft. Flämtande kände han korsettens glansiga tyg över hennes rygg och vågade flytta ner dem till den mjuka stjärten. Stringtrosan delade den i dess två halvor och han följde det smala tyget neråt och in mellan benen. Det var varmt och vått. Maja stönade till och kilade in en hand mellan deras kroppar. Snabbt pressade hon ner den under hans byxor och kalsonger och nådde hans kuk.  
 
”Åhhh…”, flämtade hon när hon kände hans renrakade kuk.  
 
De stod och smekte varandra allt hetsigare medan hon befriade honom från hans kläder på underkroppen. Hans kuk stod hårdare än någon gång förut och otåligt drog han ner hennes trosor och ledde henne bort till köksbordet. Där vände han på henne så att hon hade rumpan mot honom och sedan styrde han sin kuk direkt mot hennes våta fitta. Ollonet gled in lätt och han juckade några gånger innan han var helt inne. Hon var förvånansvärt trång och hans kuk blev snabbt plaskvåt av hennes kåtsafter. Hennes kropp gungade av hans stötar och de stora brösten böljade fram och tillbaka i korsettens kupor.  
 
Thomas var så oerhört kåt att det skulle gå för honom mycket snart. Maja låg över köksbordet med överkroppen och stönade högt. Bordet knakade oroväckande av hennes tyngd och de rörelser de tillsammans åstadkom. Han bet sig hårt i tungan för att fördröja utlösningen ett tag, men denna gång fungerade inte hans gamla knep. Kåtheten var för stor och när han såg ner på Maja som tog emot hans kuk fanns det inget som kunde stoppa hans orgasm. Hastigt drog han ur kuken ur henne och runkade ut sperman över hennes stjärt. Sååååå jäkla skönt det kändes!   Maja halvlåg fortfarande över det rangliga köksbordet med benen brett isär. Så snart han hämtat sig någorlunda från sin utlösning gick han ner på knä och började kyssa och smeka bak- och insidan av hennes lår. Med tummen masserade han klitoris och han kunde känna hur blöt hon var. När han satte tungan mot hennes fitta flämtade hon tungt och han sög in hennes safter, blygdläppar och klitoris med munnen. Hon smakade sött och gott. Ivrigt slickade han henne över hela området från klitoris och upp mot hennes öppning.  
 
Trots att han var försiktig med att stimulera klitoris märkte han att Maja var nära att komma. Han ville dra ut på det längre, men hon pressade sig hårdare mot hans ansikte och det var bara att gå henne till mötes. Hon exploderade i en dunderstark orgasm och hennes ben skakade som kokt spaghetti. Flämtningarna övergick i ett utdraget skrik som sedan ebbade ut i en andfådd återhämtning när orgasmen långsamt klingade av.  
 
”Tack…”  
 
”Tack själv!! Det var härligt!!”  
 
De var som två blyga tonåringar inför varandra. Trots att de precis knullat! Thomas visste inte vad han skulle säga och för att inte pinsamheten skulle bli för stor började han klä på sig igen. Maja tog på sig morgonrocken, men lät trosorna ligga kvar på golvet. Det kändes overkligt att föreställa sig det som hänt och för att smälta det kände han att han måste få avstånd till det. Antagligen upplevdes han som ohövlig och konstig, men han måste komma ut.  
 
”Du… jag… tack igen… hoppas vi ses igen…”, stammade han fram.  
 
Hon log.  
 
”Välkommen igen!”  
 
Kylan slog emot honom och han gick med snabba steg hem till sig. När han stängt och låst ytterdörren kände han hur hårt hjärtat slog och han var tvungen att sätta sig ner i soffan för att lugna ner sig. Han samlade tankarna. Vilken idiot han var! Vad skulle han säga till Maja nästa gång? ”Tack för senast!”? Han borde ha stannat och pratat med henne direkt. Inte bara rusat ut i panik. Hade han gjort bort sig helt? Skulle hon vilja träffa honom igen? En tanke slog honom: ville HAN träffa henne igen? Hon var skrämmande, kraftig och mamma till två barn. Hjärnan funderade ut anledningar till att inte vilja ses, men hjärtat bultade fortare bara han tänkte på henne. Innerst inne visste han redan svaret.  
 
Klockan var mycket, men han tog sig ändå tid att sammanfatta kvällens händelser för Frida. Det var också ett sätt för honom att fatta att det som hänt var sant. Fortfarande kändes mötet med Maja som en fantasi. Trots att det var sent och han fått en utlösning för inte så länge sedan reste sig hans kuk igen när han skrev ner sin historia. Minnesbilderna av Maja var starka och upphetsande. Han var nära att runka av sig innan läggdags, men var för trött och stupade i säng istället.  
 
Fredag, 20 november  
 
Att arbeta gick inget vidare när tankarna var på något helt annat. Han lyckades i alla fall hålla masken uppe och timmarna förflöt långsamt. På vägen hem funderade han på om han vågade gå direkt hem till Maja, men på avstånd såg han att hennes lägenhet var helt mörklagd. Något lättad ändå gick han hem istället och loggade in på datorn. Han var spänd på om det hade kommit något svar från Frida. Det fanns ett!  
 
Frida24: HÄRLIGT!! Visste väl att småbarnsmammor var desperat kåta :) Du fick mig plaskvåt med din berättelse, så nu vill jag också känna din härliga rakade kuk i mig!!! Så här ska vi göra: Först, köp två handbojor, två fotbojor och en ögonbindel. Ta in på Hotell City i övermorgon (söndag) före klockan 12. På första våningen finns en blomkruka precis utanför hissen. Där gömmer du extranyckeln. Gå sedan in på rummet och klä av dig helt. Sätt fast dig i sängen med fot- och en av handbojorna. Den andra ska vara fastsatt i din handled. Ta på ögonbindeln. Vänta på mig. Om du någon gång under tiden jag är hos dig tar av dig ögonbindeln så lämnar jag dig fastsatt i sängen!!! Jag lovar!! Och du, glöm inte att du ska vara slät som en babyrumpa. Mums… Vi ses ;)  
 
Thomas hoppade till av överraskning. Frida ville att de skulle ses och ha sex! Han skulle vara fastspänd i sängen, utan att se och helt utlämnad. Det var förbjudet, men lockande och spännande. En klocka ringde i hans huvud! Allt som hände just nu… chatten med Frida, hennes uppdrag, att han såg Maja genom fönstret, sexet med henne igår, att Maja verkade tända på bondagefilmer… Kunde det vara så att Frida och Maja var samma person? Han hade ingen aning om hur det hade gått till i så fall. Hur Maja lyckats lista ut hans identitet, men ju mer han funderade på det desto rimligare verkade det. Frida var Maja!  
 
Thomas: Ok, jag ställer upp ;) Vi ses!!  
 
Söndag, 21 november  
 
Att ligga naken på en hotellsäng började bli rätt kallt efter en dryg halvtimme. Fotbojorna skavde lite och han hade bara en fri arm att klia sig med. Det var mitt på dagen, men kolmörkt under ögonbindeln. Trots den obekväma ställningen pirrade det febrigt i hans kropp och han kände sig förväntansfullt kåtrusig. Hans kuk var konstant halvt svullen trots att han bestämt sig för att inte röra den med handen. Den låg upp över magen och han kände hur den nyrakade huden värmdes av den pulserande heta kuken. Väntan på Maja/Frida började bli outhärdlig!  
 
Fem minuter senare pep låset till och hotelldörren öppnades. Någon kom in i rummet. Han var på helspänn och kände hur personen såg på honom. Det var som om blicken brände på hans kropp! Upphetsningen steg ytterligare några grader och kuken blev ännu hårdare. Med ett bestämt grepp sattes hans andra arm fast i sängen. Personen rörde sig runt i rummet och en musikkanal började skvala från TV:n. Nu hörde han inte lika bra vad som hände och han ryckte till när en kall vätska sprutade ut över hans kropp. Sekunderna efter började ett par händer massera runt vätskan som han gissade på var någon form av olja. Han njöt av smekningarna och började känna hur han längtade efter att tränga in i Majas heta fitta igen.  
 
En kort paus följde massagen och Thomas gissade att anledningen var för att den andra personen skulle klä av sig. Hans kuk stod nu i fullt stånd och lyfte nästan från magen. Trots att det inte hade blivit mer än några fjäderlätta beröringar under massagen. Madrassen sviktade plötsligt och han uppfattade att någon nu befann sig bredvid honom i sängen. Han kände hur andningen värmde mot hans hals precis innan kyssen kom. Det kittlade och med läppar och tunga bearbetade sig personen upp mot hans mun. Han mötte kyssen och deras tungor virvlade ivrigt runt varandra. Det pågick länge och samtidigt smekte en hand över hans överkropp och nöp försiktigt i hans hårda bröstvårtor. Han darrade av upphetsning.  
 
Kontakten mellan deras läppar avbröts och han kände hur hon grenslade hans ben. Hennes oljeinsmorda kropp gled mot hans och den fuktiga fittan gled fram och tillbaka över hans knä. Hon kändes förvånansvärt lätt för att vara Maja. I samma ögonblick som han tänkte det kände han hur hennes bröst fick kontakt med hans överkropp. Det var definitivt inte Maja! Brösten var betydligt mindre. Vem i helvete var det här?  
 
Samtidigt som hans tankar virvlade runt så fortsatte den okända tjejen med att slicka på hans bröstvårtor och han drogs obönhörligen tillbaka till nuet. Trots att han saknade Majas mjuka kropp kom kåtheten böljande tillbaka och när tjejen grenslade honom helt och lät hans kuk glida mellan hennes hala blygdläppar så tappade han fokus på allt annat än den upphetsning han kände. Han fick inte komma in i henne, utan istället flyttade hon sig gradvis uppåt så att fittan gled upp över hans mage och bröst, upp mot hans haka och till sist satte hon sig på hans mun.   Villigt slickade han hennes fitta och kände den söta friska smaken. Han la märke till att hon var renrakad och lät tungan undersöka varje vrå och skrymsle som han kom åt. På något sätt blev upplevelsen starkare när han inte kunde se eller känna annat än med tungan och delar av ansiktet. Han hörde hennes andhämtning bli snabbare och slickade allt intensivare i området nära hennes hårda klitoris. En våg av darrningar gick genom hennes kropp och han förlorade kontakten med fittan när hennes orgasm kom. Hur hon lyckades vara så ljudlös under orgasmen var ett mysterium för honom.

Strax efteråt kände han hur hon tog ett fast grepp runt hans hårda slätrakade kuk. Hon runkade den bestämt, men försiktigt så att han inte skulle riskera att komma för tidigt. Plötsligt kände han tungspetsen som följde kuken upp och ner för roten. Den kittlade och stimulerade honom så att han blev helt galen av kåthet. Efter en tid som kändes som en evighet slöt hon sin varma mun runt hans ollon och sög honom. Det var underbart, men gick plågsamt sakta. Han ville komma direkt, nu i hennes mun, men hon tillät honom inte att göra det.
 
 
Just när han inte trodde att han skulle kunna vara tyst mycket längre så kände han hur en kondom smidigt rullades på hans kuk. Hon satte sig grensle över honom igen och oändligt sakta lät hon honom tränga in i hennes trånga och våta fitta. Först red hon honom sakta, lockande och lekande, sedan allt hårdare och vildare. Han kände hur varje stöt skickade som små elektriska stötar av njutning till hans pung och hjärna. De oljiga och slätrakade könen mötte varandra gång på gång.  
 
Den okända tjejen knullade honom helt sanslös och orgasmen kom som en himlastormande förlösning. Han kände hur spermaspruten avlöste varandra i vågor och hur han för ett ögonblick nästan tappade medvetandet. Kuken vägrade att lägga sig och ståndet höll i sig ofantligt länge inne i den trånga fittan. Halvt vid medvetande uppfattade han hur tjejen klev av honom, hur hon rörde sig i rummet och hur hon till slut släppte lös hans ena hand och lämnade rummet. Efter ytterligare några minuters återhämtning befriade han sig från ögonbindeln och såg med egna ögon på den fyllda kondomen för att bekräfta att det inte varit en dröm.  
 
Epilog  
 
Maja hade sett hur Lova hade behandlat Thomas och trots den svartsjuka som bubblade inne i henne hade hon samtidigt blivit upphetsad på kuppen. Hon visste att Thomas varit övertygad om att det var hon som skulle ha kommit in på hotellrummet och han kunde se hans min när det gick upp för honom att så inte var fallet. Då hade det redan varit för sent och han var förlorad i Lovas händer. Det var en del av deras plan!  
 
För några månader sedan hade hon börjat prata med Lova på bussen hem från staden. Ofta pendlade de ihop och de började likna två tonåringar som satt och fnissade och spanade på killar. Okej, Lova var visserligen tonåring, men Maja var tvåbarnsmamma och skulle föreställa vuxen. Hur som helst livade det upp pendlandet och hon gillade Lova. Vid något tillfälle hade de kommit in på grannarna och Maja hade avslöjat att hon hade en hemlig förälskelse i Thomas. Till en början visste Lova inte ens vem hon menade (”vadå, gubben längst bort i bottenplan?”), men när hon spanat in honom erkände hon att han såg bra ut för sin ålder. De började fantisera om hur de kunde förföra honom.  
 
Öppningen hade kommit av en ren tillfällighet. Majas barn hade lekt i skogen och en fotboll hade av misstag rullat ner på Thomas gräsmatta. Ingen av barnen vågade hämta den, så Maja hade istället gått in på hans tomt. Det började bli mörkt ute och genom persiennen såg hon att datorn var påslagen inne hos honom. Hon kände igen en sida för sexnoveller som var uppe och innan hon skyndade därifrån fick hon dessutom en skymt av en cirkelformad figur uppe i ena hörnet. Kvällen med barnen gick olidligt långsamt, men efter nattningen hade hon febrigt laddat in novellhemsidan och konstaterat att det var Thomas som var en av hennes favoritförfattare! Den cirkelformade figuren var hans profilbild.  
 
Hon kunde inte hålla sig många minuter nästa eftermiddag innan hon avslöjade allt för Lova. Den stackars flickan läste novellerna och blev helt till sig i trosorna. De MÅSTE förföra honom! Tillsammans hade de ”uppfunnit” Frida24 och tog första kontakten. De hade snart fått Thomas att runka och att raka sig. Sedan var det dags för honom att upptäcka Maja. Lova hade legat i ett buskage en bit bort och rapporterade via SMS när han var på plats och när han gått. Maja hade njutit fruktansvärt mycket av att bli betraktad ”i smyg” och det hade inte alls varit svårt att få en snabb och stark orgasm inför hennes betraktare.  
 
Sedan hade de beslutat sig för att få Thomas att göra entré. Få honom att tro att han tog initiativ och förföra Maja. Hon var så kåt att hon skakade när han ringde på. Knullet hade varit bättre än förväntat och hon tändes extra av att veta att Lova smygtittade. När de var klara hade Thomas smitit iväg snabbt och hon kände sig lite snopen. Var han inte mer intresserad av henne än att få utlopp för sin kåthet? Hon började ångra upplägget de hade, men svalde sin svartsjuka och accepterade att det skulle bli Lovas tur nästa dag.  
 
Thomas kände inte minsta tvekan, trots den underbara upplevelsen med den han trodde var Frida på hotellrummet. Han saknade Majas mjuka kropp och hennes lite farligt sexiga utseende. Hon tände honom till max och så hade han inte känt på mycket länge.  Ju mer han funderade på det, desto mer säker blev han. Det var Maja han skulle satsa på! Hennes barn fick komma med på köpet. De skulle ju trots allt få varannan vecka helt själva. Han promenerade hemåt och köpte ett fång röda rosor till Maja på vägen. Innan han gick över till sin granne författade han ett avskedsbrev till Frida.  
 
Thomas: Tack för det fantastiska mötet idag!! Det var verkligen utöver det vanliga! Du var sexig och jag njöt av din härliga kropp! Måste dock säga att det nog var sista gången vi sågs för jag har fallit pladask för min granne (du vet hon som jag besökte i fredags…). Ska över nu och uppvakta henne. Hon är så härlig!! Tack igen!!  
 
Ett svar dök upp direkt.  
 
Frida24: Tack själv! Jag önskar lycka till och jag bara VET att det kommer att gå bra med grannen!! Ett tips från mig är att binda fast henne istället. Jag tror hon skulle gilla det… J

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Pilla

Helt underbar.Kram Pilla

10/4, 2010 kl. 14:29

#5

Jesper

Ni gör mig väldigt glad och inspirerad med era kommentarer!! Tack!!!!!!

6/4, 2010 kl. 18:28

#4

ese

Såå bra, Älskar den, Jätte bra 5* så klart

1/4, 2010 kl. 02:25

#3

WAMPyrellagirls

Kul med ett lite annorlunda sätt att berätta en historia. Håller helt med Hannes o skickar in fem stjärnor för att visa min uppskattning! ;)

//Tina W

31/3, 2010 kl. 18:23

#2

WAMPyrellagirls

Kul med ett lite annorlunda sätt att berätta en historia. Håller helt med Hannes o skickar in fem stjärnor för att visa min uppskattning! ;)

//Tina W

31/3, 2010 kl. 18:22

#1

Hannes II

Det var fan i mig på tiden att du är tillbaka! Mästerligt skrivet som vanligt./Hannes

31/3, 2010 kl. 14:22