Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/4, 2010 kl. 17:10, av Sussi

Väl hemma från Åre

Nu har var och en funnit sin plats och allt är tillbaka i ordning igen.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

52 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Per.G

Ännu en mycket bra novell fortsätt så.

6/1, 2013 kl. 00:23

#7

Nils

Att en skön mamma vill bli så dominerad att hon öppnar sig för en främling även bli knullad.Men sonen fick ju stilla hennes kåthet senare då kompisarnas sperma blandades i mammans fitta.Berätta mer.

29/12, 2012 kl. 16:13

#6

Nils

Härliga kåta mamman är toppen.Mera av den varan tack.

6/8, 2010 kl. 15:29

#5

mi-nu

Den här var oxså jätte bra. Härligt. Skulle inte killarna kunna få utforska varandra tillsammans med mamman? Tack för bra novell. Kram Mi

26/4, 2010 kl. 23:43

#4

jagkommer

Jag gillar inte mamma/son relationen, men storyn i sig är bra.

17/4, 2010 kl. 15:28

#3

ese

Ja du skriver helt lysande noveller som alltid. 5a så klart.
Jag håller med Nils att busken ska bort men jag gillar iden att det ska bort som en bestraffning och hittar du på nått liknande med en kompis som tar på henne då hon sover, låt henne vakna då.

13/4, 2010 kl. 02:20

#2

Nils

Vilken härlig kåt mamma du har.Men den stora busken som hon har tycker jag ni ska få bort mycket skönare utan.Lätt att raka bort eller genom vaxning den blir helt slät som en barn rumpa.Men ett men är att ingenting tar emot när man blir kåt avslöjas fukten direkt.Men är så mycket skönare läpparna är som siden mot kuken för att inte tala om clitten som gärna visar sej i tid otid den härliga kulan som är så god att slicka på.Stjärnor nästan full pott för att något extra att ge vid nästa avs.

10/4, 2010 kl. 14:40

#1

thunder69

Du äe bara bäst.

7/4, 2010 kl. 19:54