Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/4, 2010 kl. 12:35, av lelle

En djävul till svärmor

Del 8 av 9 i serien En djävul till svärmor

Mickes oförglömliga midsommar tar sin början...


Ända sen i vintras har jag undrat VAD som krävs för att få knulla min underbara, vackra svärmor. Helt ärligt så vet jag inte och lika ärligt är, att jag inte törs fråga henne rakt ut. Det kanske skulle kunna förstöra den lilla chans jag förmodligen har.
Jag träffade inte Mia nästan alls under hela våren eftersom Stina hade tagit sitt körkort. Hon kunde numera köra själv, både hem till mig och stallet. Mia reste också mycket med sina väninnor och var ofta borta när jag och Stina var hemma hos henne ute i kåken på Lidingö.
 
De få gångerna jag såg min gudinna var det bara som hastigast. Det fanns inget i vårt uppträdande gentemot varandra som över huvudtaget kunde tolkas annat än att hon var min tjejs trevliga, ungdomliga mamma.
Jag hade väl lite ångest i början efter bastuhändelsen att jag knullat bakom ryggen på Stina men allt eftersom tiden gick avtog det. Mycket p.g.a att hela den kvällen kändes..overklig. Något som bara hänt i min fantasi liksom. Och jag gick inte och väntade på en fortsättning heller...
 
Visst var Mia lika läcker som alltid men den där elektriska spänningen mellan oss, fanns inte längre. Kanske var lika bra. Eftersom jag hade det så bra på alla plan med Stina.
Vi planerade faktisk att köpa oss en lägenhet runt Gärdet för att ta vårt förhållande ett steg högre. Det var ju Stinas pappa som stod för det köpet. Han hade satt in ett antal kronor på Stinas konto den dagen hon hade fyllt 18. Hon fick alltså en egen lägenhet i födelsedagspresent och nu var det dags att investera dem i ett köp. Självklar skulle jag också skjuta till lite. Någon värdighet vill man ju ha.
 
Mia tycke det var både roligt men också tråkigt att bli ensam i den gigantiska villan.
-Men mamma. Du är ju knappt hemma ändå, sa Stina
Och är du det och känner dig ensam så kommer jag ut hit ofta. Både med Micke men också själv. Och om det är något praktiskt du vill ha hjälp med så är det bara att fråga Micke, det vet du ju.
-Jag vet det gumman svarade Mia och log lite åt mitt håll. Det är bara det att det känns lite konstigt att du flyttar ut.
-Ja, men det ska ju inte ske än på ett tag. Vi måste ju hitta en schyst lägenhet först.
 
-------
Strax före midsommar hade vi hittat vår drömlägenhet. Den låg bara några minuter från stallet så det var helt perfekt!
Efter att ha varit på banken och fixat alla papper utbrast Mia.
-Det här ska vi fira. Varför kan inte ni komma med ut till landet nästa vecka och fira midsommar med mig och några vänner? Det skulle väl vara trevligt? Bara mysa, äta och dricka gott! Vi kan åka ut någon dag i förväg, innan de andra kommer. Slippa all stress och hysteri och alla dessa bilköer. Va?
Jag tittade på Stina och sedan på Mia.
-Tja, varför inte. Vi är ju inte uppbokade precis.
-Jaa, det skulle vara jättemysigt mamma, sa Stina och log brett. Jag har inte varit därute på evigheter känns det som. Har det blivit fint ?
-Om! Svarade hennes mor. Du kommer älska det! Och du med Micke, fortsatte hon och såg rakt in i min ögon med den där kåta blicken jag inte sett sedan i vintras.
Mitt sinne vaknade till liv igen..
-Okej, då är det bestämt skrattade jag till och tittade på båda kvinnorna Jespersson.
-Jag hämtar er kl 13:00 på torsdag.
-Okej? Puuss. Sa Mia innan hon hoppade in i bilen och åkte iväg.
 
--------------------
Torsdag eftermiddag, dagen före midsommarafton:

-Micke! Kan du komma hit med grejerna på en gång, ropade Mia till mig då jag klev ut ur den fräsiga BMW-cabben som jag vant hade rattat ut ur Stockholm.
Vi hade kommit fram till stugan i utkanten av ingenstans kändes det som. (närmare bestämt ett par mil söder om Nynäshamn). Det var en bit till närmaste hus och nere vid bryggan låg den nya båten och guppade. Jag var sugen att sticka ut med den på en gång men var tvungen att i egenskap av man, lyfta in alla väskor och övrig packning.
Mia hade varit först ut ur bilen och hon hade rusat fram till dörren med nycklarna i högsta hugg. Det var hennes egenstylade sommarstuga som nu stod helt färdig. Så både jag och Stina förstod hennes mammas upprymdhet. Eller sommarstuga ..Det var fan som en vanlig kåk. Stort vardagsrum, fyra sovrum, två stora badrum, en enorm altan på baksidan av huset ner mot viken. Den hade både grillplats - integrerad och tempererad jacuzzi. Gäststugan var fullt utrustat med ett eget kök och en bastubod fanns det också naturligtvis.

Jag blev helt mållös när Stina visade runt mig efter att jag burit in allt. Vilket ställe! Det var ju fan i samma klass som villan, men mindre.
-Maten är strax klar ropade Mia inne ifrån köket. Det ska bara värmas på och köttet ska på gasolgrillen.. Säg..en tio minuter ungefär. Blir det bra?
-Alldeles utmärkt ! Skrek jag tillbaka. Jag är riktigt hungrig nu.
Stina kom bort till mig där jag hade slagit mig ner i en av de sköna fåtöljerna.
-Visst är det fint här älskling? Frågade hon mig och smekte sakta min yviga, blonda kalufs.
-Ah, helt fantastiskt!
-Kom, viskade hon i mitt öra och tog min hand. Du måste hjälpa mig med en sak jag inte har fixat än här.
-Vadå för nåt? Svarade jag lite så där slött . Jag ville bara ha lunch, slappa lite och sedan ta en tur med båten.
-Kom nu! Hon slet tag i mig och drog mig in mot huset. Jag strävade motvilligt med.
-Vad är det nu då..suckade jag . Kan det inte vänta till sen. Jag orkar inte börja måla eller tapetsera nu.
 
Stina drog in mig på sitt rum.
-Jag ville bara visa dig vad jag köpte igår när jag var ute å handlade.
Hon vände sig om och putade ut med rumpan sådär sexigt. Hon drog av sig sina jeansshorts i ett svep och hon lade händerna på sin fasta flickstjärt.
Titta vilka string jag äntligen hittade älskling..
Hon ställde sig lite mer bredbent..
Åh..det var en syn för gudarna..Min tjej hade införskaffat sexiga, svarta, tunna stringtrosor med en liten, liten öppning i grenen. De smet åt hennes kropp på ett helt otroligt sätt och jag kände att jag var på väg att få kåtslag.
-Nå, vill du eller vill du inte inviga dem här och nu, frågade hon trotsigt. Du har 5 minuter på dig.
Jag ryckte i snörena på mina surfarbrallor och slet av dem ner till anklarna.
Trots att vi hade knullat som kaniner i flera år blev jag alltid lika kåt på Stina när hon blev så där porrig.
Ingen tid för finlir och förspel här inte.
 
Jag tryckte in mitt finger i den blöta springan och särade på hennes blygdläppar. Långfingret vandrade upp i hennes inre. Hon stönade till..
-Ahh, där, just där..
Snabbt som satan drog jag ut det och riktade min kuk mot det underbara hålet som jag så många gånger hade fått känt och smakat på..
Kuken gled in och till slut kände jag att jag var i bott. Medan jag stod helt stilla njöt jag av att känna denna trånga fitta omsluta den med all sin varma, härliga kraft.
Gud var trång hon är.
 
Stina förde ner sin hand mellan sina ben medan våra kroppar stötte emot varandra..
Klatch, klatch , var det enda som hördes tillsammans med våra frustande andetag.
Stina stönade nu högre och högre..
-Ffffortare..hårdare älskling..Hårt..hårt..ahhh..oohh.
Jag stod med händerna på hennes höfter och fullkomligt runkade av mig själv fast med henne på toppen av slickepinnen.
-Ssspruta på mig..spruta på min rumpa..ahh..
Stina stannade nästan upp mitt i akten och skakade till..Hela kroppen darrade som ett asplöv utav välbehag.
Jag saktade ner ordentligt men jag kände att jag var nära själv nu..
-Sära på dem stönade jag och klatchade till hennes bak medan jag jag ökade tempot..
-Åhh, fuck..fuck..Nuu, nuu koooommer jaaag...!!!!!!!!
Min lilla knulldocka drog stringen åt sidan och särade lydigt på skinkorna. Jag hann precis dra ut kuken och placera den i hennes skåra innan jag fyrade av satsen rakt över hennes lilla pulserande rosett.
-Ahhhhh..åhhhh..guuud va skönt..väste jag fram sammanbitet medan jag kände pungen dra ihop sig och slunga iväg den sista srålen sperma rakt mot hennes rövhål..
Det bildades en liten vit flod i hennes stjärtskåra och hon tog ena handen och började gnida in satsen över rumpan..
Mmm, tack älskling för den här snabbisen.Jag har väntat sedan i morse på det här, sa hon och vände sig om och kysste mig.
Tack själv, svarade jag med ett flin och klämde lite på hennes sexiga bak. Det här är bara början eller hur?
-Vi får se? Allt kan hända, fortsatte hon med ett skälmskt leende som var väldigt svårtolkat.
-Maten är klar, hörde vi Mia ropa och vi torkade av oss, klädde på oss snabbt och gick ut i den varma junikvällen.
 
----------
Som vanligt när vi åt gott drack tjejerna vin och jag pilsner. När vi satt där och dåsade efter middagen och småpratade kom vi slutligen in på ämnet sex. Både Mia och Stina var ganska lättpåverkade och de blev alltid fnittriga ju mindre vin det blev i flaskorna.
 
Som jag sa tidigare hade mor och dotter ett nära förhållande till varandra, likt två systrar och öppenheten dem sinsemellan var nästan total. Ja, lite hemligheter hade de väl för varandra
(hrm..Mia i alla fall).
-Tycker du mamma är snygg ? Frågade Stina mig plötsligt.
-Ja, svarade jag överrumplat. Mia ser verkligen bra ut för sin ålder. Inget ont menat Mia, fortsatte jag och log.
Hon log tillbaka.
-Jo, för mamma behöver verkligen få sig något! fnittrade Stina till. Det var evigheter sedan sist och det är nästan så att jag kan boka en plats på ett kloster till henne. Hi hi.
Mia skrattade också.
-Näe, hörrö, så illa är det väl inte svarade hon sin dotter. Jag väntar inte på någon drömprins precis men jag tänker fan inte ta första bästa som kommer i min väg heller. Kvalité och stil är det som gäller! Och det hittar jag knappast på krogen eller i någon hotellbar när jag är iväg på jobb.
 
-Älskling, har inte du någon lite äldre kompis som kan ta mamma ut på en trevlig afton? Sa Stina frågande och vände sig mot mig.
-Nja, ingen direkt kanske. Känner inte så många som är en åtta, nio år äldre, ljög jag.
Inte fan ville jag para ihop någon av mina vänner med min MILFgudinna och få veta att de har nått dit jag inte har lyckats komma. Nej fy fan!
-25-åringar då, mamma? Gillar du inte det? Eller är de för unga?
-Ja, svarade Mia lite eftertänksamt. Visst har ju yngre killar en livslust, virilitet och allmän nyfikenhet och glädje än kanske män i min ålder, har jag hört, men..nja. Jag vet inte. Vad mina väninnor har sagt är att många yngre män inte är så flinka med hur att förföra en kvinna. Utan bara kör på. Mina väninnor klagar dock aldrig på deras virilitet, fnissade hon till.
Kajsa, en av mina bästisar kunde ju fan knappt gå efter en helg med en stilig 29-åring som hon hade träffat inne på Sture. Och Sandra..haha..Sandra sa att hon hade sett himmelriket efter att ha blivit rejält omhändertagen av ett par killar en natt i Båstad förra sommaren.
 
-Är inte det precis vad du behöver mamma? Sa Stina. Att bara komma ut och vara. Se vad som händer. Nu menar jag inte kanske som Kajsa och Sandra men..ja..du vet. Eller vad säger du Micke?
-Hrm, tja, Du ser ju bra ut Mia, det vet du ju om. Och vem vet. Kanske det finns en schyst kille som vill bara träffas och se vad som händer och sker. Vad spelar det för roll om han är några år yngre? Äldre och jämngamla har ju inte varit någon hit för dig hittills, eller hur?
-Nä tack, jag vet, skrattade Mia och himlade med ögonen. Vilka slemmiga gubbar har man inte träffat på i sina dagar. Men visst har det funnits trevliga gentlemän också. Förresten gumman får du nog hålla hårt i Micke i morgon. Ha ha. Då kommer ju hela tjejligan ner hit och de är tokiga i yngre grabbar.
-Ja, jag borde kedja fast Micke i sovrummet. Kajsa, Sandra, Camilla och Sofie är fan inte kloka fnittrade Stina. Eller förresten. Jag kunde bli Mickes pimp och ta betalt av dem för att de ska få klämma på han. Då blir ju hyran garanterat betald i ett år framöver.
-Eh, he he skrattade jag till lite förläget.
 
Mia såg detta och fortsatte.
-Skratta du, men jag lovar dig. Detta är mogna, vackra kvinnliga rovdjur som med lite drinkar blir helvilda.
(som du själv då, tänkte jag förnöjt.)
-Det ska nog gå bra , svarade jag med ett stort leende och drack upp det sista ur min öl.
Nä, tack för maten Mia. Nu går jag och knoppar. Är så jävla slut alltså.
-Gör det du gubben. Jag och Stina ska bara avsluta den här flaskan svarade hon och nickade mot den halvtomma vinflaskan som stod på bordet.
-Kommer snart älskling, sa Stina och skickade iväg en slängkyss.
När jag gjort mig i ordning och hoppat ner i sängen kunde jag fortfarande höra mor och dotter fnissandes, viskandes och pratandes ute på altanen. Jag släckte och snart så började tankarna röra sig vad som kanske kunde hända under morgondagen. Jag somnade in och började drömma en härlig dröm.
 
I den så knullade jag Mia hårt och brutalt, det var nog så hon ville ha det. Inga krusiduller utan hårt, djuriskt och med ett libido som skulle kunna mäta sig med de bästa porrskådisarna.
Det kändes som om jag skulle spruta..spruta rakt in det allra mest heliga och förbjudna..I detta tempel som jag varit så nära att kliva in i. Min svärmors underbara mogna, rakade och perfekt skapade fitta.
-Åh..ah, jag kommer..åh..drömde jag att jag stönade fram.
Jag vaknade med ett ryck av att jag knappt hade skilt dröm från verklighet.
Även om det var hyfsat ljust i sovrummet blinkade jag till ett par gånger för att vänja mig vid ljuset och att vakna till ordentligt..
-Mmm, älskling. Jag kunde inte låta bli, sa Stina, där hon låg mellan mina ben och höll min stenhårda kuk med sin lilla flinka hand.
Jag var så kåt Micke och jag ville smaka på dig där du låg och stönade när jag kom in.
Hon kysste mig på munnen och jag kände direkt att hon hade druckit en hel del vin.
-Vvad är klockan, svarade jag yrvaket.
-Strax efter midnatt. Älskling, nu jag ska suga dig som du aldrig blivit sugen förut sa hon med ett kåt leende..
Jag la mig ner och slöt ögonen..Gud vad hon var bra på detta.
Mina höfter började röra sig i allt mer vild takt och det enda man kunde höra i den annars tysta natten var hennes slurpljud då hon förde min stenhårda kuk ända ner i botten av sin hals.
 
-Åhh, ahh, så..just så..stönade jag
Till slut kunde jag inte hålla emot..Med ett sammanbitet vrål fyllde jag hennes mun medan jag tryckte ner hennes huvud på mitt spett..
Hon svalde glupskt och girigt allt som jag skickade i henne..
Åh, denna lilla knulldocka..tänkte jag för mig själv. Jag är en riktigt tursam kille.
-God natt älskling, viskade hon och kysste mig på kinden innan hon kröp upp i min famn och vi båda somnade mer eller mindre på en gång.

------------------
 
Midsommarafton

Efter att ha vakant sen och ätit en utsökt brunch med min älskling och min vackra svärmor började vi göra i ordning för festen som skulle gå av stapeln senare denna underbara sommardag.
Vi dekorerade altanen, gjorde i ordning all mat ( ja allt kallskuret alltså, klart vi skulle grilla också) och under tiden så drack vi lagom med öl och vin. Så pass mycket att vi inte var nyktra vid 16tiden men bara lagom salongsberusade.
Mia tittade på mig med kåta blickar då och då när vi var själva. Och Stina var i sitt essä när vi gjorde midsommarstången och de båda kvinnorna band kransar..
Helvete! Jag var så kåt att jag trodde att jag skulle dö. Tänk..tänk att få knulla båda samtidigt. Vilken megahändelse skulle inte det vara..Jag var ju som alla andra killar i Sverige. Alla och då menar jag ALLA straighta vikingar har någon gång fantiserat om att få knulla både en mor och en dotter samtidigt.. Det VET jag och nog fan fanns den chansen för mig, om än jävligt liten.
 
-----------------
 
Långt bort hördes det plötsligt ljudet av bilar på grusvägen. Mia tjoade till
-Nu kommer de, äntligen! Och tre bilar av den lyxigare modellen svängde upp vid gräsmattan.
Jag trodde jag var i himmelriket. Inte ett moln på himlen, fågelkvitter och..och ut hoppade inte mindre än nio stycken döläckra, solbrända, välsvarvade kvinnor i 35-40års åldern. Några blonda, några brunetter och en eldig rödhårig tjej. Alla med svarvade spiror, platta magar och sillisar som höll på att poppa ur deras tighta linnen. Kort sagt hela ligan!
Jag svalde hårt och koncentrerade mig på att varken tappa hammaren eller ramla ner från stegen. Jag tittade upp mot den klarblå himlen och formade ett tyst tack to the Big Guy upstairs!

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

JimA

Bra grejjer det här. En fortsättning är ett måste.

30/4, 2010 kl. 09:01