Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/5, 2010 kl. 12:56, av JelC

Det hettar till...

Del 2 av 4 i serien Kyssleken

Leken i stugan börjar hetta till, och de ska precis inleda lekens tredje varv. Vad är det Carin har introducerat flickkvartetten i? Hur långt ska de våga gå? Vem ska ta initiativet? Vem drar sig ur? Dessa frågor får ni svar på "i neste episod

 
Det föll sig naturligt att göra en liten paus i leken, och Anna och Sofie passade på att gå på toaletten. Katrin, som Carin lovade sig själv inte skulle ha mer vin ikväll, uppmanades att dricka lite vatten och fick order att hämta en tillbringare och fem glas i köksskåpen. Flickan vinglade lite oroväckande på ditvägen men gick betydligt stadigare med kannan och glasen på vägen tillbaka. Hon hade skvätt sig själv i ansiktet under kökskranen, och nästan lika mycket hade stänkt på linnets framsida. Carin la moderligt armen om flickan när hon satt sig igen och pratade stilla med henne.

”Visst fan! necessären!” utbrast plötsligt Hanna och rusade mot altandörren. Hon fick på sig ett par genomblöta flip flops utanför dörren och sprang över den blöta gräsmattan ner mot badbryggan. Hon hade haft med sig sin gröna necessär när de legat och solat tidigare på dagen, men glömt den i all hast. Halvvägs tillbaka sprack plötsligt himlen upp igen och regnet formligen vräkte ner! De sista 25 metrarna räckte för att göra henne helt genomblöt.
”Fan vilken taskig tajming!” sa hon när hon kom in, och höll ut den genomblöta t-shirten från kroppen.
”Ta av dig tröjan innan du blir förkyld!” uppmanade Carin, lite väl mamma-aktigt sin dotter.
”Fan, typiskt…” suckade Hanna men gjorde som modern sa, och inte förrän hon stod med tröjan i vänsterhanden insåg hon vad hon gjort. Det var nog alkoholen som hade fått henne att glömma hämningarna, men troligen också att inte bry sig om att hon nu stod med bara den neongula spetsbh:n som enda plagg på överkroppen. Kontrasten mot den ljusbruna hyn och det mörka håret gjorde att hon var en av de få som kunde bära sådana färger utan att det såg spejsat ut, och det gjorde det sannerligen inte nu heller!

Anna tittade avundsjukt och med växande intresse på Hannas vackra gestalt, som närmade sig ringen där både hon och Sofie nyss åter hade satt sig efter toabesöket. ’Visst är det kul!’ hade Sofie sagt medan hon öppnat dörren till toan. ’Jag går först…’ och sen inifrån toan: ’Jag trodde aldrig att Carin skulle göra det, trodde du?’ ’Näe’ hade Anna svarat ’skynda dig, jag kissar på mig snart!’. Anna hade tvekat, men inte så länge som hon trott. ’Visst är hon snygg…’ ’Vemdå, Carin?’ svarade Sofie, samtidigt som toaletten brusade, följt av skvalet från handfatet. ’Jaaa…’ sa Anna, fast det egentligen varit Hanna hon haft i tankarna.
Dörren öppnades och de bytte plats. ’Otroligt att hon vågar när Hanna är här å allt… Jag hade aldrig vågat göra nåt sånt med min mamma i rummet, det är då jävligt säkert!’ Anna väntade ett par sekunder med sitt svar. ’Jo.. dom är rätt coola båda två, liksom…’ ’Mmmmm… Är du färdig snart?’ Anna hade varit färdig rätt länge, men blivit sittande i drömmar. Ena handen hade vandrat in under blusen och drog och nöp i ena bröstvårtan, så som hon gillade. När hon torkade sig med pappret kände hon hur blöt hon hade blivit under leken, och kunde inte låta bli att gnida några extra gånger över sin känsliga klitoris… ’Jag kommer…’

Hanna satte sig ner, men hejdades av sin mor.
”Du är ju lika blöt om byxorna, lilla gumman…”
”Du tror väl inte att jag ska sitta här naken!” Orden kom onödigt bryskt, och Hanna ångrade sig genast. ”Förlåt.”
”Vi är faktiskt flera som inte har så mycket på oss längre” sa Carin till sin dotter.
”Min tid kommer nog snart ska du se, mamma. Ska vi fortsätta?”

Tystnaden som följde bröts av Anna: ”Det var nog min tur att bli kysst…”
”Okej, men innan vi fortsätter måste vi bestämma om vi ska ha några nya regler?” sa Carin, lite på chans. ”Något förslag?”
Flickorna stirrade åter på den äldre kvinnan, utan att säga något. Vad kunde man föreslå?
”Som till exempel vad?” Det var Katrin som hade yttrat sig. Pausen och ett helt glas vatten hade gjort henne gott, och hon var tillbaka i sitt lite blyga jag, fast ändå märkbart mer öppen och nyfiken.
”Jaaaa…” Carin drog lite tvekande på orden. ”Till exempel kan man förbjuda vanliga kyssar på munnen…”

Flickorna tittade trevande på varandra, innan de biföll förslaget.
”Kanske kan man…” Det var Anna som började säga något.
”Vaddå?” undrade Carin och Sofie i munnen på varandra.
”Till exempel… att man… eller jag vet inte!”
”Jo säg!” Nu talade alla i munnen på varandra.
”Jo, att man ska göra nåt en viss tid…”

’Nu börjar det likna något!’ tänkte Carin. Högt sa hon: ”Hur länge då?”
”Tja, jag vet inte. Tio sekunder? En halv minut?”
”Eller en hel minut!” Det var Katrin som överraskade de andra igen med sin nyfunna framfusighet.
”Ska vi säga det då?: Inga kyssar på munnen längre, och varje kyss ska även tidsbestämmas.”
”Okej…” kom det från samtliga femtonåringar i rummet.

”Jag ska kyssa Anna i tio sekunder på vänster skinka!” Sofie inväntade reaktionerna från de andra, och de lät inte vänta på sig.
”Wow!” sa Hanna.
”Här går det undan, vill jag lova” sa Carin.
”Då måste jag ju ta av mig jeansen…!” sa Anna, fast det gick inte att avgöra om det var med fasa eller förhoppning i rösten.
”Vi vill se: Anna strippa! Vi vill se: Anna strippa!” började Sofie, och strax stämde alla in i kören. Anna reste sig tveksamt upp, men ställde sig ändå i mitten av den lilla cirkeln, och började vicka lite dansande på höfterna.

”Du-dö-du-dö-dö!” började Carin härma lite strippmusik, samtidigt som hon klappade en långsam rytm med händerna. Även i detta stämde flickorna in, och alltsammans sporrade Anna till att ta ut svängarna i sin stripp-dans med allt vidare bålrörelser. Händerna gled sexigt utmed den slanka kroppen, över de obetydliga brösten, ner över höfterna och upp igen. Blusen följde med en bra bit, men händerna vände strax neråt och fann jeansens översta knapp. Sakta lät hon fingrarna lösgöra knappen från sitt knapphål, men väntade lite förföriskt innan hon fortsatte med nästa, och sedan nästa knapp i gylfen.

’Jag älskar vart det här är på väg!’ tänkte Carin, och utan att hon visste det hade hon delat tanken med minst tre av de övriga i stugan. Den lilla indiskan rörde sig som värsta Las Vegas-proffset i den lilla cirkeln, medan hon knäppte upp den sista knappen i jeansen. Ett par vita bomullstrosor i tangamodell syntes nu i öppningen. Anna satte tummarna i byxlinningen och med gyrerande underliv rörde hon sig sakta runt ett helt var så alla fick sig en ordentlig titt, tills hon hade bestämt sig hur hon skulle stå när hon drog byxorna av höften.

Hanna konstaterade att det var hon och Katrin som skulle titta Anna i ögonen när hon tog av sig byxorna. Känslorna som vällde upp i Hannas inre var ohämmade och intensiva. Hon var rejält kåt! Hon brydde sig inte längre om att hennes mamma var i rummet eller att de andra såg hur hon kände. Allt fokus var nu på den strippande klasskamraten.

Anna sneglade leende över axeln mot Sofie som satt rakt bakom henne. Hon vickade lite extra på rumpan, innan hon låste knäna och sakta började föra tummarna neråt. Med blicken fäst på Hanna, böjde hon överkroppen framåt medan jeansen gled längre och längre ner på benen. Hanna och Katrin fick gradvis mer och mer insyn i den uppknäppta blusen, och det dröjde inte länge förrän Annas båda bröst, inte mycket större än klementiner, hängde helt fria för deras åsyn. Hanna ville inget hellre än att sträcka fram en hand och röra vid dem, så nära var de. Katrin å andra sidan hade åter stuckit handen innanför sitt eget linne och masserade det ena bröstet, med blicken fäst på Annas.

Men det var inte några bröst Sofie såg. Ju mer av det blå jeanstyget som puttades ner över rumpan, desto mer av den vita trosan, som hade glidit upp i skåran, och de magra men ganska muskulösa skinkorna blev synligt. Strax var hela stjärten blottad och stora delar av de smala låren. Några egentliga höfter fanns inte att tala om. Positionen med de låsta knäna, och därmed helraka benen, gjorde att ju mer dubbelvikt Anna stod, desto längre in mellan de tighta skinkorna kunde Sofie se, och det blev strax uppenbart att bomullstrosorna inte kunde dölja den mörknande fläck som täckte konturerna av Annas blygd. ’Hon är lika blöt i fittan som jag!’ tänkte Sofie, och avbröts i sina kåta tankar av att en hand plötsligt dök upp i synfältet och gav Annas vänsterskinka en ljudlig dask!

Anna höll nästan på att tappa balansen av slaget, och vred huvudet över axeln för att se förebrående på Sofia. Men det var inte hennes hand som fortfarande var höjd en bit ovanför hennes rumpa, utan Carins!
”Jag kunde inte motstå frestelsen, lilla hjärtat. Men vi får inte glömma bort Sofies kyss…”
Transen i rummet var med ens bruten, och Anna reste sig upp i stående igen. Byxorna, som låg kring fötterna, klev hon ur och sparkade lite irriterat mot Carin, innan hon satte sig ner på sin plats.
”Du får nog vända dig om ifall jag ska kunna kyssa dig på rumpan” sa Sofie med konstlat saklig ton. Anna vände sig om, sittande på knä med rumpan inåt ringen. ”Det där duger inte, du får allt ta å lägg dig på mage i mitten så att alla ser.” Anna lydde Sofies råd och backade med rumpan först in i cirkelns mitt. Detta gav Carin en ny vy av den lilla våta fläcken mellan låren. Anna la sig på mage och rättade instinktivt till troskanterna över rumpan i processen. Sofie masade sig på knä fram till Annas högra sida i höjd med de slanka låren.

”Är alla med?” sa hon på skoj, men mest för att förbereda sig själv mentalt.
”Ap ap ap!” sa plötsligt Katrin, med Robert Gustavssonskt tonfall. ”Du ska inte ha knäppta jeans efter kyssen du fick i svanken!”. Sofie tittade ner på sin midja och såg hur hon, i samband med toalettbesöket, hade råkat knäppa byxorna. Snabbt öppnade hon gylfens knapp och kedja och återställde klädordningen.
”Vik ner överkanten också, så att svanken syns…” Det var Hanna som påpekade. ’Det här går ju av sig självt nu’ tänkte Carin.
”Så! Alla nöjda?” sa Sofie låtsat förnärmad av omständligheterna. ”Kan vi börja nu?”
”Ja!” sa alla, utom Anna.

Sofie fäste blicken på Annas trosbeklädda rumpa nedanför sig, och började att med ena handens fingrar fösa undan det vita bomullstyget från den högra skinkan.
”Vänster var det…” kom det från Anna med ansiktet halvt begravt i mattan. Sofi tog därför och föste undan trostyget även från den andra stjärthalvan. Inga protester kom om att återställa tyget över högre skinka, så Sofie fuktade läpparna med tungan och böjde sig sakta ner över den blottade bruna, och otroligt sexiga rumpan. På vägen ner bestämde hon sig. Läpparna snuddade höjdpunkten på stjärtbågen i en mjuk kyss. Samtidigt drog hon in den myskiga doften av svett, urin och kåthet från Annas underliv. Hon avbröt kyssen nästan direkt, men innan någon hann protestera om tiden, placerade hon en ny kyss alldeles intill den första, lite längre ner mot låren. Så fortsatte hon i en försiktig bana att röra sig över skinkan, och gradvis närma sig vecket där stjärt, lår och underliv möttes.

”Det har gått tio sekunder nu!” var det en röst som sa, och Anna märkte hur ett sting av besvikelse for genom kroppen. Sofies kyssar hade varit så underbara mot hennes vibrerande hud. För det var så hon kände det. Huden vibrerade. Hela hon var som en stor känselnerv, som njöt av all beröring och uppmärksamhet.
”Det som var så gott!” sa Sofie, denna gång med äkta besvikelse i rösten. ”Var ska jag kyssa härnäst?”


***


Anna låg kvar med ansiktet i den mjuka mattan. Tankar och känslor stormade i hennes inre som de aldrig gjort förut. Här låg hon, på golvet i en stuga långt ute i kustbandet, utan byxor och med blottad stjärt, vars hud just betäckts med kyssar i tio sekunder av en av hennes kvinnliga klasskamrater. 'And she liked it!' Sofies läppar hade känts underbart varma och mjuka och sensuella och... wow! 'Är jag lesbisk eller?' Kan man verkligen känna så här mot en tjej, utan att vara det? Det som höll på att hända, och som faktiskt redan hade hänt, hade varit nästan otänkbart bara för några timmar sedan. Hon hade alltid spanat på killar, ju! Johan, och Berra, och Tomas i parallellen! Det är ju såna hon tänder på, inte tjejer! Fast å andra sidan hade hon ju ingenting alls emot någon av de tjejer som nu befann sig i stugan tillsammans med henne, inte ens Hannas mamma...
Att hon varit avundsjuk på deras kurviga kroppar i duschen efter jumpan var ju ingen hemlighet, och funderingarna hon haft om hur det skulle kännas att krama, eller ens bara ha, så stora bröst som Katrin eller Sofie, hade strömmat genom Annas huvud flera gånger, även när hon smekt sig själv till orgasm hemma i sängen eller under duschstrålen på morgnarna. 'Det är ju en lek, och kan ju knappast skada. Lika bra att ge sig hän...'

Katrin såg halvt frånvarande hur Anna reste sig upp till sittande ställning bredvid Sofie i cirkelns mitt. Minnet av strippshowen alldeles nyss och de då blottade brösten – så små och så oerhört vackra! - var fortfarande färskt i tankarna. Handen som förvånansvärt ogenerat kramade det egna bröstet under linnet och sportbehån, skrämde henne lite. Inte för att den aldrig varit där förut – hon brukade ofta massera sina egna bröst, som nog var den känsligaste delen av hennes kropp – men den hade definitivt inte varit där som nu när andra kunde se!

”Jag har en fråga...” sa Anna. Utan att den egentligen var riktad mot Carin, var det ändå hon som svarade ”Jaa...”, något fördröjt på grund av vart fokuset just legat.
”Jo, alltså... Eller, jag undrar bara...” Anna hade svårt att få till orden och tankarna i sammanhängande fraser, men tog ett djupt andetag. ”Jo, jag undrar bara, betyder detta att vi alla är lesbiska eller?”
Frågan slog till som en igenblåsande dörr, och stämningen var med ens bruten.
”Hur menar du?” frågade Carin, men alla i cirkeln förstod precis vad Anna undrade, eftersom de nog själva slagits av samma tankar.
”Jo, alltså... För bara några timmar sedan tror jag inte någon av oss hade en tanke på att det var så här kvällen skulle sluta... Jag för min del förvånas över vad jag har sett och kanske ännu mer över vad jag har gjort.” Anna sökte allas blickar, för att försöka läsa av stämningen. Några mötte den, andra slog lite förläget ner sin egen. ”Jag trodde aldrig själv att jag skulle kunna, eller för den delen vilja, göra något av det som jag hittills har gjort ikväll. Men det som skrämmer mig är att jag verkligen älskar det!”

Den mentala sucken som for genom stugan fick plötsligt ljusen att skina med en ny och varmare lyster. Anna sa verkligen vad de andra tänkte. 'Det är en klipsk tjej det där...' tänkte Carin men högt sa hon.
”Vad som händer här ikväll, och vad det betyder för var och en av er, är helt upp till er själva.” Uppmärksamheten var nu helt riktad mot den äldre kvinnan i sällskapet. ”Att leken har utvecklats så snabbt trodde jag faktiskt inte, ni är verkligen inte blyga för varandra, tjejer! Inte som vi var på min tid. Fast det är kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket offentligare och 'sexualiserat' samhället och media har blivit sen jag var i er ålder. Vi hade nog lika mycket sex och sexuella tankar som ni har idag, men det skedde mycket mer i hemlighet... Idag är det ju nakna kroppar och sexuella anspelningar i allt och överallt. Acceptansen mot sex med det egna könet är också en annan än för bara tjugo år sedan.”

Hanna lyssnade fascinerat på sin mamma. Aldrig hade hon varit så stolt över att vara dotter till Carin Ekelund. Hon ville plötsligt berätta, och vände sig mot Anna.
”Jag tror inte man är lesbisk bara för att man leker en lek som den här. Fast å andra sidan, 'So what!'? Vi är ju i den åldern att vi söker vår sexuella identitet, bland så mycket annat. Först när mamma berättade, vart jag jätteförvånad att hon hållit på med sånt när hon var liten, för vem vet såna saker om sin mamma!?” Hanna hade nu allas blickar på sig, och började tala till samtliga i rummet, inte bara Anna. ”Jag vet inte var jag står i allt detta... Jag vet lika säkert som Anna att jag tycker det här är skitspännande, och precis som Katrin och säkert ni andra, blir jag oerhört kåt. Men jag tror inte jag är lesbisk för det. Kanske bi, ja nästan säkert, jag hoppas det. För det här är skitkul, tycker jag! Och faktiskt ganska oskyldigt...”

'Än så länge...'

”Okej”, sa Anna efter en kort stunds tystnad. ”Jag vill att Sofie ska kyssa mig i tio sekunder...” Hon spände blicken i sin klasskamrat, där de satt mitt emot varandra i cirkeln på den mjuka mattan. ”...på ena bröstet!” I en snabb rörelse slet hon, likt Stålmannen, upp de sista knapparna i blusen och lät den falla bakom sig, och lyfte överkroppen i en rörelse som accentuerade den blivande måltavlan.

Till kanske allas stora förvåning möttes denna annonsering av inte bara jubel utan även en spontan och ihärdig applåd. Sofie hade inte riktigt räknat med denna accelerering, men gladdes inombords att det hade hänt. ”Det är nog bäst att du sitter kvar sådär” sa hon till Anna, ”jag tror det syns bäst då...”. Därpå lutade hon sig fram och placerade sina läppar mitt över den mörka skönhetens kolsvarta vänstra bröstvårta. Den oväntade värmen och hårdheten från knoppen mellan läpparna startade instinktivt nån slags direflex, och strax sög hon på väninnans bröst med förvånansvärd intensitet. Anna undslapp inte bara en flämtning utan även ett utdraget gutturalt stön.
”Oj, tio sekunder har gått!” sa Carin, ”men fortsätt du i 60 sekunder till!” Sofie var inte sen att lyda uppmaningen och hade nu lagt händerna som stöd runt den smala bröstkorgen, medan munnens läppar och tunga skapade sensationer i bröstvårtan som fick indiskan att tjuta av välbehag.

Hanna stirrade på sina sexiga klasskompisars förehavanden. Hon hade redan bestämt sig: om inte Anna sa det själv skulle hon begära att bli kysst på brösten själv. Och hon skulle definitivt välja att kyssa Katrins enorma juver...

Plötsligt bände Anna bort Sofies huvud från sin bröstkorg och föll flämtande baklänges på mattan. Benen föll isär i ett V där hon låg och ingen kunde undgå att se hur våt den vita trosan var. Tyget klibbade kring blygden och avslöjade varje veck och skrymsle som fanns där. Dessutom kunde Carin konstatera att könshåret var väldigt väl ansat, och till stora delar bortrakat. En omedveten rörelse förde hennes egen hand till sin vita spetstrosa och kände direkt den varma vätan ånga från en inte fullt så ansad könsbuske.

”Så fort Anna har hämtat sig från Sofies expertbehandling, är det hennes tur att kyssa Hanna...” I det samma hon uttalat detta kände Carin hur de blandade känslorna inför denna fas i spelet vällde över henne. Å ena sidan var hon mycket nöjd med hur Kyssleken hade utvecklats så här långt, och såg fram emot allt som stundade. Å andra sidan var det nu hennes egen dotter som skulle vara objektet för lekens sexuella uppmärksamhet. Hennes dotter! 'Lilla Hanna...'


22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

nalle 6

Hej!
Mcket välskriven novell, läser gärna en fortsättning....
M V H

2/10, 2010 kl. 15:38

#3

Knutte25

Kanonbra, måstae få läsa mer!!!!

11/7, 2010 kl. 20:38

#2

ese

Vääääldigt bra. stark 5a får du av mej men du får inte sluta nu. Vi vill vara med till de givit varandra i alla fall en orgasm (helst en var)

19/5, 2010 kl. 01:26

#1

mi-nu

Bra fortsättning på novellen. Ser fram emot fortsättningen. Kram Mi

18/5, 2010 kl. 23:32