Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/5, 2010 kl. 11:25, av JelC

Den hetaste dagen

Ett experiment i perspektivbyten, som behandlar två favoritteman: voyeurism och förbjudna fantasier. Det var ett tag sen jag skrev den, men den funkar än. Håll tillgodo!

  Det måste ha varit den hetaste dagen den sommaren. Josefin låg i en solstol på baksidan av familjens förortsvilla och solade i sin nya silverfärgade bikini. Den såg ut som gjord av fiskfjäll och när ljuset föll i rätt vinkel bildades mönster i regnbågens färger.
Josefin svettades så hon trodde hon skulle smälta. Bikinin, hur fin den än var, klibbade något fruktansvärt mot kroppen och var inte alls skön. Skulle hon våga ta den av sig? Ingen skulle se henne; trädgården var omgärdad av en hög syrénhäck, och hon var själv hemma då föräldrarna var i stan på flera timmar.
Samtidigt som hon tog en slurk ur sportdrycksflaskan bredvid solstolen såg hon sig om. Inte en människa så långt ögat nådde. Och inte ett oroväckande ljud hördes, bara den lätta brisen i trädtopparna och en fågels avlägsna kvittrande. Jo, nog skulle hon våga ta av sig. Hon hade ju solat naken en gång tidigare, och då hade det gått bra…
Med en sista försäkrande blick omkring sig satte sig Josefin upp och lossade på bh-banden i nacken. Knuten var nära att trassla in sig i hennes långa självlockiga mörka hår, och hon gav ifrån sig ett svagt Aj! Knuten på ryggen gick bättre och i nästa sekund låg bikiniöverdelen bredvid vattenflaskan på stenläggningen.
Josefin var stolt över sina bröst. Ganska mycket mer än en handfull, och med mörka ganska stora vårtgårdar kring ett par lättstyvnande vårtor. Ofta gick hon utan bh och var väl medveten om hur väl bröstvårtorna syntes genom alla ljusare material hon bar. Konturerna av de styvna vårtorna syntes alltid, även om hon bar en tunnare bh. Hon fick ofta uppskattande blickar när hon var ute, av män i pappans ålder såväl som jämnåriga killar. Att vara sjutton år och konstant kåt kunde både ha sina fördelar och sina nackdelar. Trots denna kåthet och släng av exhibitionism var hon relativt blyg inom familjen. Hon skulle aldrig kunna tänka sig att vara naken framför sin pappa, knappt inför sin mamma heller.
Josefin satt för ett ögonblick helt stilla och lyssnade efter främmande ljud. Nä, det var helt tyst, förutom den där fågeln och vindens sus. Med tummarna i varsin sida på trosan lyfte hon lite på rumpan och drog av det klibbande plagget. Stjärten fastnade mot det svettiga syntettyget i solstolen så hon ställde sig upp och rättade till handduken hon låg på. Sen lade hon sig ner på mage och slöt ögonen.
--
Karin kom knappt in genom ytterdörren för alla kassar hon bar. Lennart var fortfarande i garaget och parkerade bilen. Och ingen dotter kom rusande med en hjälpande hand. - Josse! Är du hemma? Du får gärna hjälpa till att packa upp! Inget svar. Karin lyssnade, men huset var tyst, sånär som på kökskranen som stod och droppade – sånt hörde hon direkt. - Josefin?! Vad gör du? Helt tyst – förutom kranen. Karin kom ut i köket och lyckades på nåt märkligt sätt baxa upp alla kassarna på köksbordet, innan hon rusade fram och stängde av kranen. - Vet dom inte hur mycket sånt där kostar? sa hon mellan tänderna, medveten om att ingen som inte befann sig precis i närheten av henne skulle höra.
--
Josefin hade somnat till där hon låg naken i hettan. Fantasier hade börjat spela innanför ögonlocken, snuskiga fantasier. Mest om en man, säkert dubbelt så gammal som hon själv, som bodde i huset bredvid, tillsammans med sin unga vackra hustru. Tomas. Bara några steg iväg, på andra sidan syrénbuskarna. Fantasierna utspelade sig alltid i deras stora dubbelsäng, eller i hennes egen på sitt rum. I fantasin var hon aldrig blyg för sin nakenhet. Villigt lät hon sig förföras av Tomas, som med sina starka armar lyfte upp hennes underkropp mot sin mun och kysste de slätrakade blygdläpparna. Lika ömt kysste han brösten och slutligen hennes trånande läppar. Därefter tog han hennes oskuld.
Det var likadant varje gång; lika vackert, lika tylligt, lika skönt. Josefin vaknade alltid ur dessa drömmar med en hand mellan benen och minst ett finger uppe i fittan. Så även denna gång. Men hon väcktes inte som hon brukade av mammas ”Maten är klar!” från undervåningen, eller väckarklockans ihärdiga ringande på nattygsbordet. Nej denna gång var det något som blockerade solens heta strålar mot hennes rygg och en allt för bekant röst som sa: - Är allt som det ska, Josefin?
--
Karin hade börjat diska – nu när hon ändå stod här – och svor för sig själv över den ”otacksamma ungen” som de hade fått. ’Mat skulle hon minsann ha, på rena tallrikar. Men diska, eller hjälpa till att bära de tunga matkassarna, nähe, se det gick inte!’ Hon sköljde av de löddriga fingrarna under kranen, stängde den – ordentligt! – och började packa in matvarorna i sina respektive skåp.
Lennart hade fortfarande inte kommit in efter tio minuter och Karin ropade på honom genom interntelefonen till garaget. - ’Jag kommer strax, ska bara byta tändstiften på bilen, de lät som det tände dåligt när vi köpte mat’. Det är klart, nånting med bilen. Men å andra sidan, var det något som Lennart var överlägset bättre än henne på så var det motorer. Tanka gick väl bra, men ungefär där slutade hennes mekaniska talanger.
På vägen genom vardagsrummet plockade Karin ihop en prydligare hög av tidningarna på bordet, slängde några kolapapper i den öppna spisen och rättade till fransarna på mattan. Karin gillade att ha ordning och reda omkring sig. Och när ingen annan gjorde nåt så var hon ju så illa tvungen…
- Herregud vilken hetta! flämtade hon, jag behöver byta kläder. I trappan upp till övervåningen knäppte hon upp knapparna till den vita, numera dessutom genomskinliga, blusen. Tur att hon hade tagit på sig en bh i morse… Fast för en trettisjuårig mamma så var hennes bröst faktiskt rätt snygga, åtminstone brukade Lennart säga det. Och han hade ju oklanderlig smak vad gäller kvinnor. Hon slängde blusen på dubbelsängen i sovrummet och skulle just knäppa av sig bh:n när hon råkade slänga en blick ut genom panoramafönstret till baksidan.
--
Handen vid skötet stannade upp i sina rörelser. Gradvis blev sjuttonåringen medveten om situationen: här låg hon, naken på mage, med benen lätt isär och högerhandens långfinger begravt till roten i hennes blöta fitta. Solljuset mot ryggen hejdades av skuggan från en man som av allt att döma måste stå helt nära solsängen. Mannens röst var dessutom alltför välbekant…
Långsamt drog Josefin handen från sitt kön, reste upp överkroppen på armbågarna och vred sig, kisande mot det starka solljuset, mot besökaren vid sin sida. Brösten hängde runda och styva ned mot den svettiga handduken under henne, fullt exponerade när hon, med vänsterhanden lyft, skylde ljuset som föll i hennes ögon.
- Jag visste inte att ni var hemma.
--
Händerna föll snabbt från bh-knäppningen i ryggen, och lika snabbt gled hon hukande in bakom tyllgardinen vid panoramafönstrets kant. Nere i trädgården låg Josefin i en solstol, helt naken! Snabbt konstaterade Karin, med en viss avundsjuka, att dotterns kropp var näst intill befriad från vita områden. Hon måste sola topless och i string…
Men det var inte detta som fick henne att huka vid fönsterkanten. Det var istället profilen av en man som kastade sin skugga tvärs över dotterns rygg. Mannen var klädd i vit uppknäppt kortärmad skjorta, kakishorts och sandaler. Precis som… Lennart!
--
- Så här ligger du och njuter i solen! sa silhuetten, som Josefin numera såg ganska tydligt. - Ja, men det är så varmt så man nästan rinner bort! - Jo, blöt är du ju i alla fall, det kan vem som helst se…
Josefin knep reflexmässigt ihop låren om sina blottade blygdläppar, men mannen satte sig på kanten av solsängen och lade ena handen högt upp på hennes lår. - Inte för min skull, hjärtat. Jag har redan sett hur du smeker dig själv, så varför plötsligt denna blyghet? Låren slappnade av och lät sig åter säras av den hjälpande handen, som sakta vandrade upp längs deras insidor.
--
Karin andades tungt nu. Hon tog mod till sig och tittade försiktigt fram från bakom gardinen, ner på baksidan. Mannen satt nu på sängkanten, med en hand högt upp på dotterns lår.
Vad gör dom?! Han smeker ju henne! På stjärten… och ner mellan benen!
Dottern flämtade märkbart till när den smekande handen rörde sig in mellan de svettglänsande låren och uppenbarligen fann ett känsligt område däremellan. Karin såg hur dottern drog upp ena knäet vid sidan av kroppen för att ge fingrarna bättre åtkomst. Handen bytte nu rörelse-mönster, och hon förstod att åtminstone en av fingrarna penetrerade Josefins tonårskön.
--
Josefin var i sjunde himlen. Handen mot hennes kön var nu delvis också i henne. Hon bet sig i underläppen för att inte stöna högt, men kunde likväl inte hålla tillbaka en grymtning.
- Vänd på dig så jag får se din vackra kropp. Uppmaningen var inte svår att lyda, och med viss möda på den smala klibbande sängen vände sig Josefin på rygg. Nu kunde hon se sin förförare i ögonen och hon log brett, lite generat.
Tänk om mamma kommer? Här ligger jag och bjuder ut mig, för vem som helst att se…
Handen som nyss varit i hennes fitta smekte sakta upp över kroppen, från magens lilla rundning, över det högra bröstet och den stenhårda mörka bröstvårtan, upp till halsen och hennes flämtande läppar. Ett finger strök in mellan dem och Josefin kunde känna smaken av sina egna safter i sin mun. Hon sög girigt på det kladdiga fingret. Därefter vandrade handen neråt, över det vänstra bröstet, gav vårtan en hård och bestämd knådning, ner över magen och den lilla svarta tofsen på venusberget, innan den åter försvann in mellan de svullna. slätrakade blygdläpparna.
--
Plötsligt kom Karin på sig själv med att ha ena handen innanför bh-tyget och massera en stenhård bröstvårta. Hon ryckte förskräckt ut den igen och såg sig om i rummet. Hon kände sig som en Peeping Tom där hon satt hukad vid panoramafönstret och tittade på sin egen dotter bli förförd.
Lennart… Han får inte…!
Men Karin kom inte ur fläcken. Hon satt som fastnaglad vid fönstret och tittade ner på vad som hände. Handen hade åter glidit in i bh-n och den andra var på god väg upp under kjolen mot en flämtande blygd. Hon blev lite förvånad, eller rättare sagt förlägen, över den våthet och värme som träffade hennes hand genom det tunna trostyget.
Ställningen hon satt i blev dock en allt för stor balansakt, och av ren nödvändighet tvangs hon upphöra med sina smekningar för att hitta en bättre position. Kjolen flög av liksom bh-n, och stående på knä med vitt särade ben återupptog hon behandlingen, med blicken stadigt fästad på händelserna i trädgården.
--
Josefin penetrerades nu av två grova fingrar. De smaskande ljuden ackompanjerades av ett annat, mer sörplande, ljud av läppar och tunga som försökte bemästra ett helt bröst i taget. Hennes älskade hade tagit av sig skjortan och knäppt upp shortsen. Med ena handen försökte hon frigöra kuken som spände innanför det beiga tyget. Plötsligt reste han sig upp och lät byxorna falla till marken. -Sug mig, Josefin!
Och hon var inte sen at lyda uppmaningen, utan när han tog ett steg framåt mot hennes ansikte, tog hon den svajande halvstyva kuken i sin hand och med en mindre ansträngning reste hon överkroppen och tog kuken i sin mun. Sältan från en droppe försats fick henne att ’mmm-a’, samtidigt som hon sökte ögonkontakt med mannen framför sig, men han stod med bakåtlutat huvud och slutna ögon, i salig njutning.
--
Karin satt nu hämningslöst njutande framför panoramafönstret, utan att göra något för att dölja sin närvaro längre. Ena handen nöp och drog i de stenhårda bröstvårtorna, medan den andra hade dragit trostyget åt sidan och våldsamt penetrerade den plaskvåta fittan, samtidigt som hon inte släppte de båda älskande med blicken. Att se sin egen dotter suga kuk var mer upphetsande än hon kunnat föreställa sig. Och vilken kuk sen! Lång och grov som en underarm…
- Karin, vad gör du?!
Kvinnan stelnade i sina rörelser och vände sig hastigt om mot rösten bakom henne. - Det var så tyst i huset när jag kom in och ingen svarade i snabbtelefonen när jag ringde, så jag trodde att det hade hänt något, men… - Tyst, din dummer, och kom hit! Men lova att du inte gör något förhastat…
--
Kuken kändes enorm mot hennes gomsegel. Hon hade kanske fem sex centimeter innanför läpparna, men alltjämt fanns säkert nästan femton kvar att suga in. Josefin runkade skaftet och lät tungan glida från ollonflänsen, ner över skaftet till pungen, och sedan upp igen.
- Josefin! Du suger helt underbart! Precis som min fru… - Är inte hon hemma förresten? sa Josefin och avbröt plötsligt behandlingen av kuken. Tomas tittade ner på sin lilla älskarinna. -Nä, hon är hos sin morsa och syr nån klänning hon ska ha till semestern. Fortsätt, kära hjärtat, din mun är en fantastisk sugmaskin. - Kan vi inte knulla istället? frågade Josefin. Jag är så jävla kåt…
--
Karin kände hur Lennarts händer, som hade börjat massera hennes axlar där hon satt framför sovrummets panoramafönster, plötsligt stelnade till i sina rörelser. - AJ! Vad gör du?! - Vad gör DOM, menar du väl!! Är det Tomas som…? - Ja, det är TOMAS som knullar vår dotter där nere i trädgården… Karin grävde djupare med högerhandens fingrar mellan sina kraftigt särade lår. Händerna på hennes axlar hade helt upphört massera, men nöp inte längre i henne utan låg helt stilla, liksom avvaktande. Hon lyfte vänsterhanden till bakom sin nacke och fann sin mans kakishorts med en kraftig bula PTH. Fingrarna slöt sig kring det kraftiga organet, och masserade rytmiskt i takt med Tomas stötar in i Josefins mun nere på solsängen. Organet växte snabbt och verkade ivrigt vilja släppas ut i det fria. - Se så han munknullar henne… Och se på Josse så hon njuter. Visst är det sexigt, älskling? Lennart stirrade som i trans ner på det älskande paret i trädgården. Hans egen dotter! Och med grannen! Herregud, de pratade ju så sent som i förmiddags om… ja vad var det? Värmen, säkert… Han blev med ens medveten om sin frus förehavanden med hans gylf, och tittade ner på henne.
-- Josefin drog kuken ur munnen och slickade längs skaftet ner till pungen, där hon ivrigt sög på först den ena testikeln, sen den andra. Handen runt kukroten runkade sakta det stenhårda organet i takt med Tomas stönanden. Eller möjligen var det tvärt om, hon var inte säker…
Men det var Tomas. Aldrig hade en avsugning varit så fantastisk som den han just fått av granntösen. Denna sexiga, kåthungriga lilla nymf som han hade stått i smyg och betraktat i princip varje dag de senaste månaderna. I synnerhet sedan värmen hade slagit till i slutet av förra månaden och hon allt oftare hade legat i trädgården och solat i sina små sexiga bikinier. Han tittade ner på det vackra ansiktet mellan sina ben; svettblankt med det lockiga mörka håret klibbande i testar mot kinderna. Han följde som i slow motion en svettdroppe som plötsligt lossnade från hans nästipp och föll obönhörligt mot den ivriga flickan, och träffade henne rakt i ögat. Kvidande och blinkande avbröt hon sin behandling av hans kuk och gned sig i det svidande ögat.
- Det var inte meningen, Josefin! Han böjde sig ner och kysste flickan först på pannan, därefter det hopknipna ögat och slutligen en hungrigt besvarande mun. I tungkyssen kände han smaken av sin egen försats, vilket bara gjorde honom än mer upphetsad. - Nu ska du få igen, som plåster på såren… Han knuffade henne bakåt i stolen så att hon hamnade på rygg. Instinktivt drog hon upp och isär benen och blottade sin välrakade uppsvullna fitta. Tomas sjönk ner mellan låren och med ett stön av tillfredsställelse mottog hon hans ivrigt lapande tunga.
--
Karin sög lika ivrigt nu som hennes dotter nere i trädgården. Med ryggen mot panoramafönstret och sin mans väl tilltagna organ halvvägs ner i halsen kunde hon inte se att Josefin och Tomas hade bytt plats.
Men det kunde Lennart. Det var som att titta på porrfilm på storduk på en porrbiograf. Flyktiga minnesbilder av ett besök på en sådan när han gjort lumpen för en herrans massa år sedan dök upp på näthinnan när han då och då slöt sina ögon av tillfredsställelse. När han slog upp dem hade han svårt att bestämma om han skulle titta på sin frus förehavanden nere mellan hans lår eller på vad dottern gjorde med grannen nere i trädgården. Till sin förfäran, såväl som sin motsträviga glädje, fann han att blicken mer och mer stannade på paret vid bersån och mindre vid Karin i sovrummet. När hon plötsligt svalde hela hans nittoncentimetersbatong var han dock tvungen att slita blicken från sin dotters förehavanden och istället se ner på sin fru.
- Karin, du gör mig galen med din mun! Han tog om hennes nacke med båda händerna och strax var hennes nästipp åter begravd i hans könsbuske. Långsamt och rytmiskt svalde Karin hans kuk gång på gång, något som hon nästan aldrig brukade låta honom göra. Med sina fria händer drog Karin Lennarts shorts och kalsonger ner för låren tills de föll till golvet. Men hon slutade inte med vad hon gjorde. Brösten gungade sexigt i takt med avsugningen, och när hon tittade upp mot sin njutande man var detta nog för att Lennart skulle bestämma sig.
--
Tomas tunga letade sig in i varje skrymsle och vrå av hennes kön. Josefin vred sig i kramper när plötsligt en våg av korta snabba orgasmer sköljde över henne. Hon bet sig i underläppen för att inte skrika rakt ut. Tomas tunga fladdrade hastigt över hennes svullna klitoris och en ny våg av kramper for genom hennes kropp. - Knulla mej… Tomas, knulla mej nu! Kör in din stora kuk och knulla…
Orden var som balsam för Tomas öron. Nu hade han fått henne precis dit han ville. Men han fortsatte slicka fittan lite till, först in och ut i fittöppningen några sekunder, sedan vidare ner till den ljusbruna anusrosetten, som pulserade i takt med Josefins tunga andetag.
Men till slut reste han sig upp och ställde sig på knä mellan flickans särade lår. Han placerade sina händer i knävecken och pressade dem ner mot flickans axlar, innan han med erfarenhetens precision styrde sin kuk mot hennes fitthål och tryckte in den hela vägen i ett bestämt juck.
--
Karins rumpa svajade på osäkra knän, där hon stod på alla fyra mot panoramafönstret och lät sin man slita av henne trosorna. Ögonen var dock låsta vid paret utanför fönstret. Josse låg dubbelvikt i solstolen med Tomas över sig och hans kuk inuti sig. Med allt snabbare juckningar knullade den stilige grannen hennes egen dotter! Hon ville känna sig upprörd och förfärad, men det gick inte…
Hon var bara kåt.
- Kolla noga på våran dotter nu så ska jag knulla dig som du aldrig blivit knullad förr! väste Lennart i det att han tog spjärn med händerna om sin hustrus höfter och styrde sin svajande kuk mot hennes glänsande fittskåra. Sakta tryckte han på och lika sakta rörde sig kuken inåt. Inte fort nog tydligen, för Karin gjorde plötsligt ett kraftigt motjuck och så var hela organet omslutet av trång och ljuvlig värme.
Sakta men bestämt möttes de nu i gemensam njutning, båda med blicken fäst på vad som hände utanför. Tomas stod alltjämt mellan Josefins ben och knullade med bestämda tag. De kunde se hur han sa något och hur deras dotter svarade, hela tiden med blickarna fästa på varandra. Plötsligt drog han sig ur och hjälpte Josse på fötter, varefter han själv lade sig tillrätta på solsängen. Josefin vände ryggen åt sin älskare, fattade hans utsträckta händer och lät sig ledas bakåt, neråt för att med ens sätta sig tungt på hans svajande kuk. Skriket som den plötsliga penetrationen orsakade hann hon inte att kväva, utan det nådde ända upp till hennes iakttagande föräldrar. Förutom att hela kvarteret måste ha hört det…
--
Josefin satt alldeles stilla på Tomas kuk. Hon lyssnade med öronen på helspänn och blodet dunkande i tinningarna. Nä, det hördes ingenting utöver hennes egna och Tomas andetag. Som tur var var i princip hela kvarteret bortrest på industrisemester i husvagnar och stugor på landet. Ingen var hemma för att avslöja hur lilla blyga Josefin Karlsson knullades av Tomas Björnell. Skitsnygge Tomas. ’Erövraren’… - Vad sa du? Va… Hade hon sagt det där högt? - Eh.. Erövraren sa jag. Tomas Erövraren… Josse både hörde och kände hur Tomas plötsligt började skratta. Hans kuk gjorde liksom små piruetter inne i hennes kropp. - He he! Ja du, det kanske man skulle kunna säga… He he he! Här ska du få se på erövring!
Med händerna på Josefins stjärt började Tomas (”Erövraren”) knulla sin lilla tonårsgranne med först långa och långsamma, därefter korare och snabbare rörelser. Josefin tog stöd med händerna på bröstkorgen och hjälpte till att resa sig och sänka sig över kuken. Brösten slog ihop och klatschade vid varje rörelse, och strax lät Tomas sina händer vandra upp över höfterna och sluta sig om dessa välformade tingestar. De mörka bröstvårtorna kändes som geléhallon mot handflatorna. Ja, utan socker då, förstås. Hårda och glatta och väldigt nypvänliga…
--
Lennart lät sig genast inspireras och slöt sina fingrar runt sin frus dinglande bröstvårtor. De kändes mer än vanligt avlånga och spänstiga vid hans beröring, och han drog ut dem så långt han kunde, precis som han visste att Karin älskade. Hon tog spjärn med ena handen mot fönsterrutan för att mota Lennarts allt hårdare stötar i hennes fitta. Det här var hennes favoritställning att knulla i, men aldrig hade det varit så skönt, aldrig hade hon varit så kåt som nu när hon stod på alla fyra framför panoramafönstret och mottog stöt efter stöt djupt upp i sin fitta, samtidigt som hon stirrade ner i trädgården på sin dotter som nu ivrigt red Tomas stora svällande kuk. Dotterns blygdläppar stramade kring det tjocka skaftet, helt släta från all behåring. En liten svart tofs prydde dock hennes venusberg…
- Gud vad hon är sexig…
Hade hon sagt det där? Jo, det hade hon med all säkerhet gjort… - Mmm… det kan man lugnt säga. Hon har ärvt sin skönhet från den bästa tänkbara källan, älskling… Och uppenbarligen även sin kåthet! - Från oss båda, tror jag bestämt…
Paret i trädgården knullade med stadigt tempo, tills Tomas plötsligt sa någonting igen som fick Josefin att stanna av i sin ritt. Hon vände sig mot mannen under sig och sa något och fick ett långsamt nickande till svar. Sedan reste de båda på sig igen och Josse ställde sig på alla fyra i solstolen med rumpan åt fönstret och sin älskare. Karin och Lennart kunde inte längre se Tomas kuk begravas i deras dotters inre, men förstod ändå att det var just det som skedde där nere. Oändligt sakta började hans blekvita stjärt (han solade uppenbarligen inte i string…) röra sig mot och bort från Josefins brunbrända bakdel.
--
Hon bet sig i läppen för att inte åter skrika rakt ut på grund av Tomas penetrerande kuk. Men den här gången var det i sådana fall berättigat. Josefin hade nämligen första gången i sitt liv låtit något annat än hennes eget långfinger pressas in i sin stjärt… Tomas betydligt större kuk.
Men Tomas var en duktig Erövrare (’He he he…’). Sakta och mycket försiktigt lät han kuken glida in någon enstaka centimeter åt gången i den oknullade stjärten framför sig. Mellan varje ny centimeter drog han ut tills bara ollonet var kvar innanför ringmuskeln, vilade där några sekunder för att sedan åter pressa på framåt. Den tryckande värmen hade gjort både öppningen och hans organ hala och glatta, men av erfarenhet visste han att en alltför hastig penetration bara skulle resultera i onödig smärta, och påföljande vägran till fortsatt analsex…
Josefin hade visserligen ganska ont just nu, men hon slappnade av allt vad hon förmådde och kunde inte låta bli att trots smärtan njuta av att bli påsatt i stjärten. Analsex… Det var något som tjejerna i volleybollaget hade pratat om i bastun efter träningen någon gång för ett par månader sedan, och Josefin hade inte kunnat släppa tanken ur huvudet. Några gånger när hon onanerat hade hon försökt att pressa in en finger i stjärten men det hade dröjt till femte eller sjätte gången innan hon lyckades få in mer än bara nageln. Endast den senaste gången, i förrgår kväll, hade hela långfingern begravts i ändtarmen. Men hon hade tyckt om det! Bara genom att föra fingret ut och in i sitt bakre hål hade hon lyckats frambringa en orgasm, som på något vis känts annorlunda än de hon brukade få när hon som vanligt smekte klittan och fingerknullade fittan. Hon hade inte vågat pröva igen sedan dess, eftersom hon inte var helt säker på att det hade varit en behaglig känsla av ’annorlunda’ hon hade erfarit…
--
Karin kunde inte slita blicken från Tomas vita skinkor som nu i allt mer taktfasta rörelser kneps ihop när han tryckte sin kuk upp i Josses unga vackra kropp. Han knullade henne väldigt långsamt, men med långa och djupa tag som fick hennes dotter att vrida sig av välbehag. Lennart dunkade på desto snabbare. Hans pung daskade mot hennes savande fitta varje gång kuken slog i botten. Ena handen stödde fortfarande mot glasrutan, men med den andra sökte hon sin klitoris och började frenetiskt gnugga. Hon kände hur en rejäl orgasm var på väg att byggas upp inom henne och avstannade i gnuggandet för att dra ut på det så länge som möjligt.
Lennart var så kåt att han trodde han skulle spricka. Frugans fitta kramade hårdare än vanligt runt skaftet, och hans egen kuk var nog åtminstone en eller ett par centimeter längre än vad den brukade. Han hade anat att Josefin hade börjat ha sex, åtminstone med sig själv – det hade han till och med hört en natt, men att hon var en så fullfjädrad älskarinna som hon visade prov på just i detta nu, det hade han aldrig kunnat föreställa sig. Det hade aldrig fallit honom in att se sin dotter som en sexuell varelse förut, men nu skulle han helt uppenbart bli tvungen att tänka om…
Plötsligt förstod han vad som hände utanför i trädgården: Tomas hade först ställt upp den ena foten och därpå den andra på ömse sidor om Josefins knän i solsängen, och ändrat infallsvinkel för sin hamrande kuk. Josses rakade blygd syntes nu tydligt nedanför Tomas hopskrynklade pung. Lite väl tydligt…
- Fan! Han knullar henne i röven!
--
Tomas stötar var nu både snabbare och betydligt längre. Josefin var säker på att hela den stora kuken nu var inne i hennes anus, men ytterligare några centimeter fanns i realiteten kvar att leta sig in. Hon hade vid det här laget vant sig vid det främmande föremålet i sin stjärt, och hade till och med börjat göra motjuck. Smärtan fanns i viss mån kvar men njutningen hade nästan helt övertagit hennes känsloregister och hon stönade nu av välbehag och inte av smärtan.
Tomas hade satt upp fötterna bredvid henne i solstolen och kunde nu komma djupare vid varje stöt. Händerna vilade ömsom på hennes skinkor, ömsom vandrade de upp över ryggen och ner till de sprängande brösten. Hon gillade när han drog i vårtorna så långt det gick så det kändes som om de skulle lossna från brösten. Ibland tvinnade han dem mellan fingrarna som om han spann ulltrådar, och då gick det inte att hålla tillbaka ett stön. Med risk för att tappa balansen där hon stod lyfte Josefin ena handen från den hopskrynklade badhandduken under sig och gnuggade sin svullna klitoris. Men bara efter ett par sekunder var hon tvungen att sluta. Dels för at hon varit nära att tappa balansen, dels för att beröringen hade gjort att hon nästan fått en våldsam orgasm. Och hon ville dra ut på det så länge hon kunde…
- Jag kommer…!
Tomas ord hade varit en sista droppe i bägaren. Josefin släppte efter på alla tillbakahållna känslor och lät med ett dämpat skrik en våldsam orgasm sprida sig från trakten av blygdbenet och ut i varenda fiber i kroppen. Samtidigt kände hon hur stråle efter stråle fyllde hennes inre, fyllde tjocktarmen med varm och härlig sperma. De sista tre jucken Tomas gjorde fick äntligen kuken att slå i botten och kraften i dem plattade ut Josefin mot stolens liggdyna.
--
I några sekunder låg grannen utmattad över Josefin nere på solsängen. Samtidigt som han mödosamt reste sig lät Lennart sin sperma fylla Karins fitta till bredden. Bokstavligen, för båda kände hur stråle efter stråle slog emot livmodermunnen djupt där inne, tills stora droppar letade sig ut mellan deras sammansvullna organ och bildade en liten pöl på den ljusblå heltäckningsmattan. Karin lät slutligen orgasmen sprida sin ljuvliga värme till varje skrymsle inuti henne, ända ut i hårtopparna…
Lennart sjönk ner på golvet bakom sin fru, som även hon föll ihop på mattan som efter Tjejmilen i våras. Efter någon minut hade de samlat sig så mycket att de åter kunde titta ner på händelserna i trädgården. Tomas hade rest sig och stod och drog på sig kakishortsen och sandalerna. Skjortan tog han i handen och torkade av sin svettiga överkropp där han kunde komma åt. Josefin hade vänt sig om och tagit upp vattenflaskan, ur vilken hon tog några rejäla klunkar. Hon räckte den till grannen som spolade en lång stråle över ansiktet och in i munnen. Sedan böjde han sig ner och kysste henne på pannan varefter han med långsamma steg tog sig igenom syrénhäcken in i sin egen trädgård.
Josefin sträckte sig efter sin bikiniunderdel, och som om Lennart och Karin kunnat läsa hennes tankar flyttade de sig snabbt bort från fönstrets omedelbara närhet, för i nästa ögonblick lät hon blicken vandra hastigt flackande över husets fönster och glipan i trädgården mot framsidan, innan hon drog på sig trosorna och bh:n och lade sig till rätta i solsängen som om ingenting märkvärdigt nyss hade hänt.
Men hennes mamma och pappa visste bättre. Fast de beslöt att inte säga något om saken utan drog på sig kläderna, gick ut till bilen och väsnades lite extra när de slog igen dörrarna på den parkerade herrgårdsvagnen…

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

ese

underbart

29/5, 2010 kl. 02:24

#2

krokus

bra!

24/5, 2010 kl. 19:23

#1

oossaaa

Kanon novell, riktigt bra skulle jag säga ;)

22/5, 2010 kl. 17:29