Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/7, 2010 kl. 14:53, av Tobben

Rollspel i nylon

Del 1 av 2 i serien Rollspel i nylon

Det här är en berättelse i två delar, främst för dom som älskar nylon.

Malin var en nyinflyttad kvinna runt 40 fyllda, det var en lång vacker attraktiv kvinna som alltid var snyggt klädd. Vi bytte ofta ord med varandra när vi mötte på varandra. En dag frågade hon om jag ville upp på en kopp kaffe, jag svarade naturligtvis ja.

Malin öppnade i ett par tajta jeans och en fin tröja, vi satte oss i köket och fikade och helt oväntat säger hon: jag är inte dum , jag har sätt hur du tittar på mig med en hungrig blick, är det något du vill göra med mig?
Jag fick svälja en stor klump i halsen, men innan jag hann försvara mig frågade hon

- Vill du spela ett litet rollspel? Lite lite nasty ?
Jag nickar försiktigt
-Så här,,,du är en inbrottstjuv som rotar runt här hemma och jag kommer oväntat hem och tar dig på bar gärning.
-okej visst det låter spännande, sa jag.
-Du skall gå in i sovrummet och snoka så går jag ut och smyger mig sedan in och tar dig på bar gärning .Du kan när du vill avbryta allt men då måste du säga ordet ”rött”.
-Okej.
Jag går in i hennes sovrum börjar leta och snoka jag öppnar en låda med sexiga trosor, bh och strumpeband en ny låda med massor av nylonstrumpor av alla sorter, jag tar ner handen och tar tag i det härliga nylonet som om jag sökte efter något.
- VA i.. vad gör du här?
Jag rycker till och jag försöker smita.

-Du går ingenstans hon håller fram en smörkniv i plast.
Jag går baklänges
- Jag..jag menade inte att..
-Tyst med dig! Hur kan du ta dig in hos din granne på det här sättet och i mitt sovrum?!
Hon gör en paus och tittar på den öppna lådan
- Varför rotar du i min nylonlåda? Hon ler lite. - Jag skall ge dig en läxa.
-jo men jag,,, försöker jag.
-Tyst!  Ta av dig tröjan! avbryter hon mig.
Jag drar av mig tröjan
- Strumporna och byxorna! Jag tar av mig strumpor och byxor.
Hon ler nöjt.
- Kalsongerna också
- Men..
- KALSONGERNA! Ropade hon och höjde sin plastkniv.
Jag lyder och tar av mig mina kalsonger.

Där står jag helt naken i hennes sovrum
- Sätt dig i sängen.
Hon går fram till sin nylonlåda och tar fram en svart nylonkropps strumpa med öppen gren,
- Ta den på dig, säger hon och ler, samtidigt som hon tar min klädhög och kastar in den i en garderob.
- Den dörren är låst nu sa hon.

Jag stoppar in min fot i foten i nylonet och börjar dra upp nylondräckten över foten och upp för vaden och gör lika dant med andra foten,
- Saktare säger hon, inte så bråttom.

Sakta drar jag upp nylonet över knä, lår, upp till midjan, upp över min mage och bröstkorg och trär i mina armar tills allt sitter på plats.
- Ta ut kuken genom öppningen, säger hon och viftar med kniven. - Ta dom här på dig med,,skata.
Hon ger mig ett paket med par mörkbruna strumpbyxor med söm.

Jag stoppar in min nylonfot i det nya bruna nylonet sakta drar jag det på mig till till knät sedan likadant med andra foten, sakta drar jag nylonet över knäet låret och midjan. jag ser hur nöjd hon ser ut.
-Ta på dom här med, hon kastar fram ett par tunna handskar av svartlack
Jag har knappt fått dom på mig för än hon kommer med ett nytt kommando.

- Klä av mig, sa hon kort. Våga inte med några dumheter för då,,,
Hon vänder sig om – börja med tröjan
Sakta drar jag av tröjan från hennes vackra kropp
- Knäpp upp min bh!
Jag knäpper upp bhn som faller till marken
- Ta av mina byxorna nu. Hon står fortfarande med ryggen mot mig,

När byxorna är nere vid fötterna vänder hon sig om och blottar sin vackra bröst för mig hon sätter sig på sängen, hon smeker min hårda kuk utan på nylonet och ler,

Hennes kläder ligger nu på golvet, hon går och hämtar mer nylon i sin låda och kommer fram till mig med en stayup och sätter den för mina ögon och knyter åt.
- Gå ner på knä och ta av mig trosorna befaller hon.
Jag faller ner på knä och drar sakta av henne trosorna. Jag känner riktigt hur kuken trycker mot nylonet när jag känner hennes könsdofter, jag försöker att slicka men hon för bort mig med en hand.
När trosorna är av ger hon mig nytt nylon,
- Ta dom här och klä på mig! jag skall hjälpa dig i början så fot och sömmen kommer rätt.
Sakta trär jag på henne strumpbyxan. Jag känner hur våt jag är av min kuk saft mot nylonet. Hon drar ner strumpan som hon satte för mina ögon till min nacke och drar försiktigt mig till sig.

- Du skall slicka min våta nylon fitta! Hon lägger sig på säng kanten och lägger upp benen över min rygg, jag börjar slicka det härligt våta nylonet som doftar ljuvligt, jag för min tungspätts över springan upp till hennes kitoris,
- Du skall smeka dina lack händer över min hungriga kropp!
Hon börjar stönar högt och ljuvligt det är nu riktigt vått i nylonet hon klämmer hon fast mig i en bensax och drar mig nämre sig jag ser hur hon klämmer tag i sängkläderna å börjar skaka underlivet
- åhhhhhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaa åååå vad skönt du slickar
- Lägg dig här på rygg sa hon, hon la sig över mig och gned den plask våta fittan över min kuk och la sig sedan i en 69 hon börja slicka min nylonklädda pung upp över roten fram till ollonet och ner igen tills hela kuken var blöt av henne safter och saliv.

Hennes safter bara rinner av henne hon börjar skaka och trycka sin fitta mot mitt ansikte. Hon flåsar
- Jag jag kommer jag kommmer nuuuuuu ahhhhhhh! j
Jag forsätter glatt att massera hennes nylonklitoris hon håller säkert på i två tre minuter när hennes orgasm har ebbat ut och hon har kommit till sans igen kliver hon av mig och drar av mig dom bruna strumpbyxorna så kuken blev fri. vi i lägger oss på sidan, hon lägger min kuk mellan sin nylonben och börjar runka den mellan sina nylon ben precis utan för den plask våta fittan.
- Smek mina bröst med din lack hand stönar hon. Jag börjar smeka den vackra stora brösten och dom sten hårda bröstvårtorna
- Jag pallar inte länge, jag kommer snart snart viskar jag.
Hon kliver av mig och börjar suga, med hennes kåta blick fäst i mina ögon för hon sakta sakta ner hela kuken i munnen sex sju muntag kommer jag rakt i hennes svalj hon bara forsäter
- mmmmmmm
Jag vet inte var jag skall bli av så jäkla skönt det är när hon tömt mig så avslutar hon med att låta sin varma tunga fladdra över mitt ollon. Länge.

Hon lägger sig tillslut bredvid mig och vi börjar smeka våra kroppar hon sätter sig på min mage jag känner hur vått det blir på min nylon magen.
Hon fortsätter att smeka min nylondräkt.
- Hmmm.. jag vet inte om jag är klar med dig, sa hon. -Du skall byta om på mig!
- Klä av mig.
Jag börjar dra av henne strumpbyxan och passar på att dra ett djupt andetag i grenen.
- Välj ett par till mig.
Jag tar ett par helt nya, paketet visar en öppen gren och söm svarta 40 den.
-Ta dom på mig sakta.
Hon sträcker fram sitt ben så jag kan dra på nylonet över hennes ben samtidigt som hon smeker sina egna bröst,
Hon reser sig upp när jag nåt hennes lår med hennes kåta blick rakt in i mina ögon drar jag upp dom över höften jag låter min hand glida över hennes bak och fram för att känna att öppningen kom rätt.
Hon drar ett djupt andetag.
- Nu är det min tur. Att klä om dig

Hon tar fram en as läcker strumphållare m tillhörande strumpor och ett par röda latextrosor,
Nu var det min tur att få nylonstrumporna påsatta på mig sakta nästan lite sexigt drar hon dom på mig efter hon har dragit strumporna på mig och spänt fast dom tar jag på mig latex trosan själv.
Hon leder mig till en stol i sovrummet,
- Sitt här och våga inte att släppa blicken från mig!
Hennes blick är fokuserad på min kuk för att se hur den skall reagera. Hon tar fram en dildo och börjar massera sig själv, ljudet från dildon avslöjar hur våt hon är. Hon böjar omedelbart stöna
- Kom och massera mig med din lack hand, jag vill känna dom i mig lite. Kom.. till mig!
Hon gjorde kom täcken med fingret.
- Slicka! viskade hon,

Den härliga hårlösa fittan var helt underbar. Hon la sina ben över mina axlar Jag började kyssa hennes nylon klädda ben med start ifrån fötterna och sakta uppåt, hennes fitta glänste och droppade lite av hennes egna safter och jag log för mig själv. Jag nådde snart den heta våta fittan och hon stönade till av vällust när min tungspets nådde hennes klitoris.

Jag slickade i mig av hennes safter och lät tungan leka samtidigt som mina svarta lack fingrar lekte i hennes blöta fitta. Hennes andning blev allt intensivare.
- Mmmm...vad skönt du gör det för mig, mmmm
Hon satte sig upp och tar fram kuken från latex påsen och började leka med min kuk mellan sina stora bröst...
- du skall knulla mig här först viskade hon och tryckte ihop brösten om min kuk.
Min redan styva kuk gick sakta fram och tillbaka mellan brösten och för varje gång jag juckade framåt lät hon sin tunga slicka på mitt ollon. Det var en fantastisk syn att se kuken fara fram och tillbaka mellan hennes härliga bröst.

-Nu skall jag straff knulla dig.
Hon slängde ner mig på rygg i sängen, ” nu skall du knullas hårt min nyonhingst, hon sätter sig på mig och sakta kör hon in kuken i sin våta fitta…” sakta sakta in ända till botten, väntade en liten stund och började sakta köra kuken ut och in.
- ”Åhhh… precis så…skall du knullas… ge mig din nylonkuk” du är så skön. stönade hon.
Efter en stund skönt ridande kände hur hennes fitta kramade min kuk allt intensivare och hon kom fort, hon kom i en enorm orgasm. Jag kände hur det trycktes ut fittsaft läng kuken och det rann ner för mina ben.
Malin var omättligt orgasm tät. Hon motjuckade hej vilt och skrek högt av njutning. Till hon satt stilla med hela kuken i sig . Hon böjde sig då fram över mig och började smeka mig över mitt nylon bröst, jag njöt fullt ut. Hon börja skata glida upp och ner igen, jag knuffade till henne så vi i kom i  missionärsställningen och förde ut den nu stenhårda kuken mot fittöppningen, för att retas.
Men med ett hårt motjuck sög hon in mig i sig och knullade mig som besatt. Malin fångade mig i en hård bensax samtidigt som hon skrek.
- Ja, ja, ah, ah, ah, ah uuuuh, oooh, ahh”, igen igen iiigen jag kommer till dig igen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fortsätt fortsätt fortsätt knulla kunlla knulla mig ropade hon gång på gång.
Efter missionären knuffade hon mig åt sidan och ville bli sidknullad ordentligt. Jag måste medge att det var riktigt eggande att ha hennes nylonklädda ben ovanför mitt nylonben och få krama hennes lår. Malin rev och slet i sängkläderna medan kuken dansa ut och in i henne gång på gång.
- Du skulle ju straff knullas och drar ut kuken ifrån sig och pressa ner mig på rygg för nu ville hon straffrida igen , hon satte sig upp på stocken, Med hela stocken i sig säger hon,
-nu jävlar din nylonhingst så skall jag jävlar ge dig.
Malin satte igång i ett hiskeligt tempo. Det plaskade rejält när kuken dunkades in och ut i hennes sjöblöta fitta och jag kände nu att det började pirra ordentligt i staken.
- Mmmm, det är jag som knullar dig. Din nylon- kåtbock du är min nylonslyna och din härliga kuk” är så stor och styv.
- Snart, Malin aaah, ooh, uuuh, snaart kommer jag”,

Hon började rida hårdare och hårdare
- uuuh, det gåår, det gåår, aaah. Jaaah, uuh”, vrålade jag - Jaaaahh, åååh, ååh, aaah, jaaaa, aaah, jaaaa”, vrålade jag men Malin bara fortsatte att rida och mjölka ur min kuk jag visste inte var jag skulle bli av så skönt det var.

Till slut lägger Malin sig på mig med kuken fortfarande i sig och flämtar nöjt hon slickar retsamt på mina bröstvårtor. Jag ligger och smeker hennes rygg med mina lackhanskar. Hon glider av min kuk och blir sittande på min nylonmage och börjar gnida och tömma ut allt hon nyss fick av mig
Hon ler nöjt det är blött det är ganska kladdigt men fan vad skönt det var.


2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.