Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/3, 2007 kl. 09:06, av WAMPyrellagirls

Trådlös fjärrkontroll

Del 1 av 43 i serien Wampyrellaserien

Du får ett paket med ett trådlöst ägg och har en hel helg att experimentera hur man bäst kan använda det. Varför inte stoppa in det i fittan medsamma och börja så fort det bara går?

FÖRORD

Tjejerna i Wampyrellaserien bor i en fiktiv stad av typ Norrköpings storlek och även den på östkusten. (Ev likheter med din hemstad. är bara en slump och inget att bry sig om.)

 WAMPyrella är inte Tinas egentliga efternamnet, utan används ibland av tjejerna, när de skall ut i verkligheten och prova musleksaker. I hemlighet kallar de sig själva "Tre MUSketözer". Det är inte en gammal boktitel de tänkt på, utan deras hobby och intresse - Musleksaker. Nej, nej, inte till sådana möss! Inte enbart saker man kan stoppa upp i fittan. Utan ALLT som nyfikna kvinnor kan testa och prova. För att hålla hela kroppen, så där gott småkåt och känna det pirrigt i musen. De har som regel att ALLTID ta och använda något som en annan i gänget ber dem om. Därför råkar de ofta ut för oförutsedda händelser.

VARNING  OBS! OBS! OBS! Tjejerna är fiktiva och kan testa ALLT. Innan du själv testar något. Se till så att du eller någon annan INTE BLIR SKADAD!!!

Tina
är huvudpersonen i de här historierna. Hon är en äkta blondin, som fyller trettio om några år. Arbetar på ett halvstort kontor, på andra sidan stan. Hade hon inte varit så kåt och nyfiken, så hade många situationer aldrig uppstått. "När huvudet är dumt, så får kroppen lida." Brukar hon säga. En jäkel - liksom Selma på att sjunga snuskiga visor. Lever numera ensam, men träffar killar - När hon känner för det. Just nu någon KK. I den här historien så är det bara hon och hennes jämngamla kompisar, Selma och Lottas äventyr tillsammans som beskrivs.

Selma är ett rödhårigt yrväder. Lite mer vågad tjej. Bangar inte för att testa även det mest bisarra. Selma är egentligen döpt till Tiina. När Tina och hon gick i samma klass på gymnasiet, sa hon att de lika bra kunde kalla henne Selma, (som hennes farmor heter). Så blir det inga missförstånd! Selma bor en bit från Tina i en flott gammal våning från början av 1900-talet. Hennes föräldrar bor i USA och betalar frikostigt hennes utsvävningar. Hon är halvutbildad till en massa saker. Testar just nu att bli konstnär, men det kan ändras snabbt. Hon har heller inget fast förhållande.

Svarthåriga Lotta är kompis och granne till Tina. De träffades första gången när gemensamma tvättstugan blev översvämmad. Hon kommer från västkusten. Lotta vill gärna vara med och testa ALLT. Nästan nybörjare. Vågar inte riktigt, utan låter oftast Tina och Selma gå i frontlinjen. Hon arbetar som sjuksköterska på en privatklinik. Därifrån "får" tjejerna sina medicinska saker. Lotta har en bror som gärna hjälper tjejerna. När det behövs "uppfinnas" eller förbättras något eldrivet eller mekaniskt till leklådorna. Lotta säger att hon har en kille, men att de är särbo och han bor rätt lång härifrån. Vi har aldrig sett honom och hon raggar andra killar på stan?

Del 1 Testkörningen
Du får ett paket med ett trådlöst ägg och har en hel helg att experimentera hur man bäst kan använda det. Varför inte stoppa in det i fittan medsamma och börja så fort det bara går?
---
Jag hade nu väntat nästan en hel vecka på att "mitt" paket skulle komma med posten. Ikväll när jag kom hem från jobbet. Där låg avin på hallgolvet. Tog den och rusade snabbt ner till matbutikens paketutlämning. Äntligen höll jag paketet i handen. Det var fredagskväll. Jag hade hela helgen på mig, att experimentera, med min nyinköpta leksak. Snabbt hem och in genom dörren. Av med kappan. In till köksbordet och öppna paketet.

Där låg den. - Asken med MIN alldeles egna fjärrstyrda trådlösa äggvibrator. Hade beställt det av en internetbutik. Ett ljuslila ägg och en liten kontroll i samma lila nyans. Knappar för att styra hastigheten på vibratorn. En knapp för AV/PÅ. En för de sju olika lägena. Batterierna låg bredvid. De kom fort på plats in i de båda delarna. Hade ägget liggande på bordet. Tryckte på fjärrkontrollens PÅ-knapp. Den började vibrera lite. För varje tryck på hastighetsknappen ökade vibrationerna. Vid femte trycket lät ägget rejält. De två sista lägena var det som, om den hade fått spasmer och brummade högt.
Kände mig redan lite våt där nere. Var givetvis tvungen att testa ägget där det passade bäst.
In i sovrummet. Ner med rullgardinen och av med alla kläderna. La mig på rygg i sängen. Skrevade ordentligt på benen. Lite glidsalva. Fast det inte hade behövts. Det förstod jag när jag försiktigt särade blygdläpparna och tryckte upp ägget i mushålet. Först lite hårt och obehagligt. Såg hur fittan började svälja sitt nyfunna byte. Ägget gled sakta in. När det försvunnit, så att jag inte såg det mer. Då tryckte jag de med två fingrar vidare upp i min kärleksgrotta. När det var ordentligt inne och endast snöret/antennsladden syntes. Då kändes det inte alls obekvämt. Bara gott uppfyllt mushål. Tryckte på PÅ-knappen. Höll på att slå en baklängesvolt i sängen. Samtidigt tappade jag fjärrkontrollen. Jag hade givetvis inte justerat ner farten från högsta läget!

Fumlade och fick tag i kontrollen och stängde av vibratorn. Hjälp!... Vad hade jag stoppat in för monster i min fitta! Drog ut ägget. Nu välsmort av fittsaft och glidmedel. Nytt startförsök. Nu höll jag ägget i snöret. Långt från fittan. Läge ett på vibratorn. En ny upptäcktsfärd för det surrande ägget in i den våta fittgången. Det kändes knappt att den var igång. Bara lite svagt... Svagt vibrerande. Ökade farten till läge två. Nu kunde man ana att det var något som var och pillade där inne i mitt kärlekshål. Nästa läge var ungefär detsamma. Det fjärde kändes skönt. Låg på rygg och smekte mina bröst. Nöp lite i vårtorna, medan min nye kompis höll mig lagom kåt. Tog på mig morgonrocken och mystofflorna, Gick försiktigt ut i köket. Ägget stannade kvar. Knep ändå för säkerhets skull krampaktigt med fittmusklerna. Vill inte ha ägg trillande från min fitta!

Jag hade ju inte ätit ännu! Körde en micromiddag. En aldrig förut känd konstig pirrande känsla mellan benen. Långt inne. När jag satte mig, så kändes vibrationerna ännu mer. Stålsatte mig att först äta. Sen fick fittleken fortsätta. Fjärrkontrollen låg kvar i sovrummet. Kanon med trådlöst ägg. Jag kunde inte ändra vibrationerna eller stänga av den här i köket. Här kunde man leka fittlekar med sig själv och ändå inte kunna bestämma hur det skulle vara. Satt och blev småkåt. Så länge jag var i köket och fjärrkontrollen i sovrummet, så kunde inte jag ändra vibrationerna. Fantiserade om att någon annan hade min fjärrkontroll och kåtade till mig ännu mer. Har nog aldrig ätit en middag så fort förut. Disken fick stå kvar.

Tillbaka i sovrummet. Tog tag i kontrollen. Nu var det jag som var fjärrkontrollskötare igen. Ökade vibratorn ännu ett steg. Nu började fittan fatta vad det var på gång och vaknade till ordentligt. Attan vad pilsk jag var. Bort med morgonrocken. Helnaken på mage i sängen. Släckte sänglampan. Låg där i mörkret, Hörde bara väckarklockan och burret från ägget. Ett par fingrar smekte klittan. Sakta runt, runt, den fittsmorda knoppen. Kåtvåt på hela fittan. Ökade till näst högsta läget. Kändes varmt i hela kroppen. Flåsade så jag trodde jag skulle få andnöd. Gnydde i någon sorts samtakt med vibrationerna. Så nära nu. Fick knappt någon luft. Det svartnade nästan för ögonen. Helt plötsligt. Jag kom med en sådan go orgasm. Knep benen. Hårt ihop. Klämde nästan av handen. Krampvågorna kom som bara den. FAAAN....vad...gott....det....kändes. Ägget vibrerade fortfarande. Fittan krampade som om den också ville ha luft. Jag stängt av ägget med fjärrkontrollen. Plaskvåt i fittan. Drog bara täcket om mig och somnade nog medsamma.

© 2008 Tina WAMPyrella

Vill du följa Tinas fortsatta äventyr och även träffa hennes väninnor Selma och Lotta, så måste du registrera dig som medlem på Bubblan.nu

Inget svårt och du får då massor av sköna erotiska noveller att läsa, helt gratis.
Både våra novellserier och alla andra Gästisar, samt Fröken H:s egna verk.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Elsa_ug

Spännande, skall fortsätta att läsa!

18/2, 2021 kl. 07:40

#2

WAMPyrellagirls

Tack ~K~ för att läser OCH kommenterar vår första långa serie vi skrev här på Bubblan.
Tina o Lotta

27/4, 2020 kl. 23:27

#1

~K~

Insåg söndag morgon att jag drömde mig tillbaks till de första novellerna i den här serien.
Men favoriterna finns ju tillgängliga, så igång med datorn och LÄS!!
Om jag känner mig själv rätt blir det omläsning av hela serien idag. :-)

26/4, 2020 kl. 05:44