Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/7, 2010 kl. 22:12, av Blyerts

Sjösättning

Del 2 av 12 i serien Livet går vidare

Känslostormar och ett besök på en öde ö

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

92 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

actus

Fantastisk uppbyggnad.
Man känner sig involverad i historien. Försöker att ta till mig hur du skriver för att själv hitta ett sätt att skriva och förmedla en historia på. Men kommer på mig själv att förlora mig i historien. Tur det finns fler delar att försöka studera..

//Actus

16/6, 2014 kl. 00:29

#6

Deep

10000 ord av lycka. Din förmåga att finna de rätta för att berätta historien är makalös.
Till synes så enkelt, egentligen trivialt och fyllt av små fel. Ändå är det just den enkelheten som gör allt. Phu! Magiskt.

6/4, 2014 kl. 21:40

#5

Blyerts

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

27/4, 2011 kl. 16:27

#4

Nils

Vad härligt du skriver lagom med sex blandat med vardagliga ting.

5/8, 2010 kl. 12:52

#3

ars amandi

Hoppas alla som läser den här nya serien även tar sig tid att läsa boel jobbar i vården. Man missar nog för mycket annars. Men jag är tacksam för att du fortsätter med samma värme.

27/7, 2010 kl. 02:31

#2

Jummi

Bara fortsätt och skriv. Har gått och väntat länge nu på en fortsättning!! Tror ingen av alla här som följer dina alster vill vänta för länge på nästa del.

Jummi

17/7, 2010 kl. 11:43

#1

Mats R


Blyerts,
Fy tusan vad bra!! Att vakna lite sent på lördagen och upptäcka att du, trots semestertider, har publicerat del 2 var en riktig höjdare. Vilken fin "vice"-pappa han blir till Jan! Och en härlig ömhet mellan Nicklas och Boel! Själv hade jag undrat om det skulle komma lite samliv mellan de två vuxna redan nu (det gick ju ganska snabbt för Janne och Boel), men du fick till det på ett väldigt fint och ömt sätt!

Tack Blyerts! Gissa om jag väntar tills att del 3 uppenbarar sig! Trevlig sommar!
Mats

17/7, 2010 kl. 09:52