Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/7, 2010 kl. 22:47, av Tobben

Fredagen den fjärde


Fredagen den fjärde juli var en vacker sommarmorgon, som vanligt cykla jag till jobbet men senare på dagen lagom tid när jag slutade mulnade det på med  ett sådant riktig sommar stört skur som bara kommer och överraskar snabbt blev jag blöt in på bara skinnet å tänkte jag skall ju bara hem så varför stressa? Halvvägs  cyklar jag förbi en  kvinnan som  bar  på några tunga ica kassar varav en i papper. Även hon hade nog blivit överraskad av regnet. Jag saktar ner och fråga om hon skulle gå långt med  dom tunga kassarna? 
–nja en bit är det ju
- vill du ha hjälp innan din pappers påse ger med sig? fråga jag, 
- nä men då blir du ju ännu mer blöt.
Jag upplyste henne om att jag redan var det. Sagt och gjort två kassar på styret och hon omfamna den i papper och bar den undertill. Medan regnet öste ner börja det även att mullra långt borta vi gick och små pratade och skratta lite om allt möjligt.
Väl framme vid hennes port så sa hon:- häng med upp på kaffe så kastar jag in dina kläder i torktumlaren så är dom lagom torra till det är bättre väder och så blir du inte kall heller. Jag hade ingen som vänta på mig så tacka jag ja. Vi bar upp påsarna in köket jag titta på den dy blöta kvinnan med det tunga blöta håret rakt ner, hon ler som en sol, jag skall hämta jogging. Medan hon gick i väg börja jag packa upp i kyl och frys högar till hon kom tillbaka med kläder
-jag har bara dom här i byxorna siden som kanske passar  mina t-shirt i ”s” passar dig nog inte men det hänger en morgonrock på toan, jag skratta till och trodde hon skoja först, ja vad då då? Skratta hon   det är ju bara jag som ser min egen lilla vardags hjälte så se så byt om på toan nu så packar jag in., okej log jag.
Jag gick in på toaletten, en ganska stor med egen tvättmaskin och tumlare jag  börja dra av min tröja som satt som ett korvskin  byxor och kalsonger satt lika så. Jag tar tag i ett badlakan och luktar på det mmm så gott det lukta. Jag drog på mig hennes siden byxor och på en krok hängde en morgonrock. Jag tittar mig i spegeln, tja varför inte rosa. Jag går ut  med mina blöta kläder när jag kommer ut i köket. Från ett rum bredvid kom hon ut hon  var klädd i silkiga kortare morgonrock i vitt.
– Så stilig du är sa hon och log. Du kaffe finns i det skåpet där fyra mått till sex vatten, jag skall bara kasta in kläderna i tummlarn.
Vi satt och små prata när vi drack kaffet hon log och skratta så härligt åt min humor . Hon måste ha märkt att jag snegla på öppningen vid brösten som blev större. -kom!!...  du skall  se resten av min lägenhet och reste sig upp. Hon visa mig ett mycket stilfullt vardagsrum och vidare in till ett vackert feminint sovrum som vi gick in i –den tavlan där har jag själv målat. Jag går fram till den för att titta närmre på en vacker tavla. Bakom mig hör jag dörren stängas och låsas, jag tittar bak och ser att hon stoppar nyckeln i sin högra ficka. Hon drar i skärpet som är knutet runt midjan så hennes morgonrock faller till marken.
-vill du prova sägen?  den är mjuk och skön hon går fram och drar upp mitt skärp och tar upp sina händer mot mitt bröst och smeker av mig morgonrocken så även min faller till marken. Den kvinnan den kroppen var sanslöst vacker, jag hade halvstånd förut men nu var han stor och grann hon tittar ner och drar in ett djupt  häpet andetag och med låg röst viskar hon  mmm så välutrustad du är. Hon för ner sina och börjar smeka utan på byxorna å tar tag några lätta tag med lika upphetsande andetag tar hon nu ner andra handen som nu har börjat dra av mig byxorna, med byxorna nere vid knäna och kuken i vädret puttar hon ner mig i sängen,
- så stor och vacker den är, hon sätter sig på mina lår. - Tycker du om att bli av sugen? Fråga hon. -         ja det är skönt
-         får jag lov att suga av dig då? För jag vill smaka och slicka på din stora hårda kuk ända tills du också kommer och då ska jag  ta satsen i munnen och svälja allt om jag kan”. hennes röst hade nu blivit alldeles hes av kåthet    

Självklart tackade jag ja till det erbjudandet. Hon gick ner på golvet och sa - Säg till om jag gör fel eller om det inte är skönt” mumlade hon medan hon drog tillbaka förhuden på min kuk och lät den långsamt glida in i munnen. -är det bra så här?  Sakta igen  tog tag i min kuk och lät tungan fladdra över ollonet hon började försiktigt runka och sög och slicka in den i munnen, -mmmmm Hon fortsatte att runka och slicka över ollonet. Det var en enorm njutning att se när sög och slickade på min kuk och jag visste knappt var jag skulle ta vägen. Hon verkligen  njuta av det, men det var ingenting mot vad jag gjorde när utlösningen kom och precis  som hon ville så kom jag i hennes mun och hon svalde allt.  Hon verkligen sög av mig.

- Var det skönt? frågade Hon och log.
- Ja, det var skitskönt! pusta jag.
- Vad bra! Som tack för att jag sög av dig så kanske du vill ta mig bakifrån när du blir hård igen, det gillar jag log hon. Hon fortsatte att suga gudomligt skönt. -Klart jag kan, men först vill jag slicka dig lite… om jag får förstås ? Hon stanna upp.   -         vill du det? Hon log glatt -         Ja visst men du måste be mig göra det först log jag -         vill du slicka mig lite? -         Men bättre kan du väl? Log jag. -         Vill! du slicka min våta kåta fitta, den bara väntar på din tunga. -         Det får vi väl se vad jag kan göra, säger jag och sjunker ner på knä framför henne och tanken slår mig som många gånger förut. Så vackert,,så välformad så underbar kvinnans underliv är. Jag börjar slicka henne.
Hon trycker fast mitt huvud med båda sina händer mot underlivet. Hon börjar  rytmiskt motjucka och cirkulera  med underlivet mot min tunga som lapar i mig  hennes safter som bara rann ur springan. Min ena tumme masserar  precis innanför underlivets öppningen. Hon njuter fullt när min tunga kysser hennes perfekt lilla ”pärla” och efter bara några minuter till så stönar hon rätt ut:
- Nuuuuuuuuu, jag kooooommmmmeeeeerrrrr, ååååååååå, jag koooooommmmmeeeeerrrrrr, jaaaaaaa…
Hela hennes kropp skakar, , men hon spänner sig och låter mig smeka henne en stund till innan hon med milt våld tar bort min hand från underlivet  och drar bort mitt huvud.
Jag reser mig upp och hon tittar mig i mina ögon. Hon tar åter ett rejält tag i kuken, -Du skall ta mig bakifrån

Det kunde jag ju såklart inte säga nej till.
Hon ställde sig på alla fyra i sin säng.
Jag satte mig på knä bakom henne och tittade på hennes putande rumpa. Den var verkligen fin! Jag tog ett stadigt grepp kring hennes midja och började försiktigt stöta in min kuk i henne bakifrån. Det kändes riktigt skönt och varmt jag fortsatte med att jucka fram och tillbaka. Samtidigt släppte jag hennes midja med högerhanden och gav henne en liten smisk på stjärten. – Aj,aah ja  slå mera! beordrade Hon -         Jag smiskade hennes fina rumpa lite hårdare medan jag knullade henne bakifrån. Jag började knulla henne i ett högre tempo och jag kunde se hur hennes stora tuttar skakade mot varandra.

- Aah, aah, knulla mig hårdare, åhh så skönt med din grova! -         Sakta ut, hårt in- sakta ut HÅRT in sakta ,,
Jag gjorde som hon sa
- Aah, aah, aaaah vad sköönt! stönade Hon  jag jag jaa aaah  ååå fan vad skön du är. Hon ut sin njutning.

Jag fortsatte att knullade henne tills hon ville rida mig, hon drog sig ut ur mig och vände sig om och välte omkull mig och sa – du nu ligger du still, Nu är det jag som skall knulla dig. Hon satte sig på mig och börja rida sannslöst skönt först bara så ollonet gick in sedan slöt hon hela. Jag sa att jag var nära att komma. Bra! Fyll mig och kom med sin kropp över mig så hon bara jucka mig med underlivet så jag börja slicka på hennes bröstvårtor slut fick min utlösning. Hon bara fortsatte med sitt juckande och bara titta hur jag njöt av hennes behandling.  
-         Vill du ha lite vin fråga hon, jag har bara rött
-         rött vin blir jättebra log jag ut pummpad som ett lik . Vi reste oss upp och gick ut i köket, hon plockar fram en flaska två glas du,,e jag skall bara ,hon pekar mot toaletten. Jag hör hur duschen går i gång. Undertiden korkar jag upp vinet går och tar på morgonrocken. Kvinnan kommer med sin sidenrock –Skall vi sitta på balkongen och titta på blixtrarna?   Vi sätter oss där ute och börja genast överösa mig med frågor som – Vad går du igång på, -Jag svara att jag är nog ganska tråkig och vanlig. Som alla andra män,, tror jag Nylon, latex och höga klackar. Hon bara fnittra inte alls, det är min smak med.   -ta mer vin, jag kommer snart sa hon och försvann.

Efter en stund ropar hon efter mig , hon fanns i sovrummet, jag fick ställa ifrån mig vinglaset. Fan vad sexig hon var.   Under sin svarta korta klänning skinn hade hon ett par urläckra svarta stayups med en bred spetskant upptill. Hennes ben var i svart härlig nylon. Hon trillade bakåt ner på sängen och hamnade på rygg med lätt särade ben. Jag var inte sen utan gick ner på knä och började kyssa hennes nylon klädda ben med start ifrån fötterna  och sakta neråt, hennes underliv glänste och droppa lite av hennes egna safter och jag log för mig själv. Jag nådde snart den heta underlivet och hon stönade till av vällust när min tungspets nådde hennes pärla. Jag slickade i mig av hennes safter och lät tungan leka samtidigt som mina fingrar lekte i hennes blöta underliv. Efter en stund hon satte sig upp hennes ögon var simmiga hon började leka med min kuk mellan sina stora bröst...du skall knulla mig här först viskade hon hest och tryckte ihop brösten om min kuk. Min redan styva kuk gick sakta fram och tillbaka mellan brösten och för varje gång jag juckade framåt lät hon sin tunga slicka på mitt ollon.

 det var en fantastisk syn att se kuken fara fram och tillbaka mellan hennes härliga bröst. - Åhh du måste knulla mig bakifrån igen det var så gudomligt skönt hon ställde sig på alla fyra, ”Knulla mig nu hårt min  hingst, kör in kuken i min våta fitta…”hon var helt sjövild. Jag ställde mig på knä bakom henne i sängen och körde in kuken ända till botten, väntade en liten stund och började sakta köra kuken ut och in.
 ”Åhhh… precis så skall det vara  hon bytte takt till fortare … knulla fittan hårt… ge mig din knullkuk jag kände hur hennes fitta kramade min kuk allt intensivare och hon kom fort, hon kom i en enorm orgasm. Hon var omättlig. Hon motjuckade  hej vilt och skrek högt av njutning. - nu skall här jävlas i det rida ”Jag är så kåt… du får inte sluta knulla min fitta… jag vill ha din kuk varje dag…” – sa hon med ett leende.
Hon börja rida mig igen sakta upp och ner medan jag smekte hennes nylon lår och härliga bak. Vid varje gungning nafsade jag i hennes bröstvårtor och njöt i fulla drag av denna kvinna som visste vad hon ville ha. Hon ökade så småningom takten och skrek högt. ”Nuu du... jääävlar ” hennes rytt går jätte snabbt och jag känner att jag nära att komma  Men hon slutar precis innan. Hon sitter still med min kuk långt upp hon börjar liksom mjölka med hjälp av musklerna och jag kan inte låta bli att att smeka hennes underbara nylonben. -jag kommer,, jag kommer till dig. Hon börjar rida sakta sakta och fitt musklerna krama hårt om jag ville inte komma men det gick inte att hålla kvar. En helt otrolig skön sats leverera jag i henne. Hon kliver motvilligt av och tog tag i kuken och runkade de sista tagen. sög nytt tag jag hörde hur hon slicka och svalde resterna. Men det märktes att hon vill ha det i sig.
När kuken slutat pumpa ut sperman lät hon ollonet kladda runt i hennes sperma kladdiga tunga. Åter igen sätter vi oss på balkongen och njuter av vinet. Om du vill kan du få låna duschen men då måste du stanna här hos mig i natt, log hon.


10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Tobben

Tack #~k~ Men det var väl rätt bra för att komma från en Dyslektiker. Frarbror Word hittar och rättar inte allt. Tyvärr.
Tobben

20/7, 2010 kl. 16:15

#2

Mangan

Härlig story.

20/7, 2010 kl. 13:00

#1

~K~

De många felstavningarna drog ner läsbarheten och därmed betyget.

20/7, 2010 kl. 05:53