Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/5, 2007 kl. 13:15, av WAMPyrellagirls

Lördagskväll

Del 3 av 43 i serien Wampyrellaserien

En pubrunda och givetvis får vibratorägget följa med och även ett par gummi dildotrosor, så det blir ännu mer spännande...

Vet inte hur jag kom till soffan i vardagsrummet. Vaknade med att jag låg med halva kroppen på mattan och huvudet på ena sittdynan. Det var redan skymning och här låg man. Bara ett par boxertrosor halvt uppdragna över ändan. Inget annat. Som tur var så hade jag en massa stora krukväxter i fönstret. Insynen var inte så bra. Tur det. Smög mig upp och gick in på toa.

Där på golvet låg fortfarande mina jeans och gympadräkt i en enda röra. Trosskyddet låg bredvid. Fortfarande såg det fittfuktigt ut efter dagens Promenadtest, med vibratorägget. Ägget låg i ena hörnan. Fjärrkontrollen på tvättstället. Tog fjärren och tryckte på - PÅ knappen. Ägget låg stilla kvar. Ökade på vibratorknappen. Min musleksak sov vidare. Fattar ni - batteriet var redan slut - och vi som skulle lekt tillsammans hela helgen! Nu var goda råd dyra. Redan låg man fyrahundra back, på låsjouren. Bara för att man inte hade tillräckligt med hjärnceller - de som inte tänkte fitta hela tiden.

Inga passande batterier hemma. Snabb påklädning och ut till butik som sålde fittäggsbatteri. Inte bara ett vanligt batteri, utan en hög med knappcellsbatterier. Man måste klarar sig resten av helgen. Nere i jourbutiken på hörnan hade de inga småbatterier. Det var till att jaga vidare. För att inte bli för långdragen. Jag hittade rätt batteri innan de stängde. Satt nu och laddade vibratorägget med nytt liv. Hade även försett mig med ett eget litet hemmalager med passande batterier. Om något oväntat skulle hända.  

Vad skulle vi göra nu - musleksaken och jag? Helgplanen var bara Promenadtesten och den genomfördes så där någorlunda bra. Mer än VG kan den inte få, trots orgasmerna. Ny Promenadtest nästa lördag. Så det blev att hitta på en ny utmaning. I byrålådan låg ett par snopptrosor av gummi, jag fått av en kompis som skämtpresent en gång. Hade använt dem några gånger med gummisnoppen upp i musen. Vibratorägg och gummisnopp i samma kåthål gick knappt att genomföra. Nu gick idéerna runt i skallen. Efter en snabbdusch, så var testpersonen (jag) igång igen.

Vibratorägget låg på sängkanten. Snopptrosorna var nytalkade och gummisnoppen inne i dem väl insmord, med glidmedel. En extra kladd glidmedel i rumphålet. Latextrosorna kunde börjar sin väg upp för benen. Kändes kallt när snoppen stötte insidan av ena låret. Med hjälp av ena handen låg snart snopptoppen mot bakhålet. Det var inte lätt att få in den halvhårda batongen. En styvare plastdildo fick förborra hålet. Nu gled gummisnoppen sakta in i sitt nya mörka bo. När gummibyxorna kommit på ordentligt, så måste jag gå en runda fram och tillbaka i lägenheten. Kände hur fylld jag är där bak. Varje steg, så svängde snoppen lite på sig. Vickar lite extra på rumpan. Det var svårt att hålla fingrarna från klittan. Drog ner framdelen på trosan. Stoppade in mitt ljuslila vibratorägg i mitt kåthål. När jag drog upp byxorna igen, så kändes det, som om man var en uppstoppad kalkon där nere.

Lät musen och rumpan vila sig lite. De behövde lite tillvänjning. Låg utsträckt på sängen och planerade för kvällen. Knep med musmusklerna. Ägget och staven kändes varje gång jag kniper. Hade bestämt klädseln för kvällen. Mörkbruna Stayups och en laxrosa. Höftlång gördel av modell 1950 så att nylonstrumporna inte skulle kasa ner. När de sex metall strumpebanden satt på plats i strumpskaften, så satt strumporna ordenligt uppe. Strumporna satt nu snyggt utan veck på benen. Då kom nästa plagg. Vita strutBHn! Skulle det vara 1950-tal, så skulle det vara ordentligt. Ett par B-tuttar i den här BHn. Den som kom ivägen riskerade att få ögonen utstuckna av de pennvassa brösten.

Gick in och sminkade till fejan och fixade håret. Fan vad jobbigt. Stod här på toa med fyllda hål. Fick bli lite mindre skönhetsbehandling ikväll. Skulle fixat mig före jag packade fittan o rumpa. Öppnade garderoben och tog fram resten. En vit halvgenomskinlig blus. Svarta halvhöga pumps. Det stramade i rumpan när jag knäppte skoremmarna. Var tvungen att få på dem före kjolen. Knälång mörkröd snäv kjol, med litet sprund där bak. Nu kunde man inte ta några jättekliv! Fjärkontrollen till ägget istoppad i den lilla fickan på insidan av kjollinningen. Matchande handväska till övrig klädsel och en långkappa.
Nu var man färdig att gå ut. Tina WAMPyrella var på väg för att göra hela stan osäker. Ner för trapporna. Nu kändes det ännu värre än förra gången. Halvhöga skor med ena klacken 3 mm kortare för att få mer vickrumpa! Ägg i fittan. Gummisnopp i baken. Man fick gå försiktigt, för att man inte skulle få kåtslag och falla pladask ner för alla trappor. Väl vid porten, så kom min taxi bara efter någon minut. När jag satte mig. Då gjorde jag ett litet stön. Gummisnoppen åkte ju ännu längre upp i rumpan. Där inga gummisnoppar varit förut. Vet inte om taxichaffisen märkte något. Eller om han kört tjejer med gummisnopp i rumpan hela kvällen och blivit van. (Ja, jag vet, jag får såna där dumma tankar ibland.)

Vem tusan skötte gatorna i stan? Tjejer med vibratorägg och gummisnopp, kunde bli allvarligt skadade. Bilen körde över vägbulor och strax efteråt ner i asfaltshål. Nu överlevde vi alla tre (jag, ägget o gummisnoppen) taxituren. Framme vid min och kompisarnas favoritpub. När jag väl kommit på benen utanför taxin, så kom dörrvakten och gav mig en rumpdask. Säger käckt "Trevlig klädsel du har ikväll, Tina!" Han kunde själv få en rumpdask, med gummikuk uppkörd i röven, tänker jag. Gick leende in genom dörren. Vickade lite extra på rumpan, så att vakten skall få lite belöning. Lotta och Selma var redan där. De hade fått ett bra spaningsbord. Här satt vi nu alla tre. WAMPyrellatjejer. Storbystadde Lotta med kolsvart hårruffs. Selma normalpattad men farligt rött ruffs kompenserade det. Blonda jag, med godis i både fitta och bak. Det viste ingen annan om. Jag fick min första öl och satt mig försiktigt - jätteförsiktigt ner på trästolen.
 
Taxisätet gick väl så där. Trästolen körde löskuken ännu en bit upp i mitt rumphål. Nu var det för tusan fullt. Jag kunde säkert inte ta emot mer batong i min röv. Den kom snart upp i halsen! Nu skulle musen få sig en liten gosestund. Dold av bordet, körde jag igång ägget inne i fittan på låg hastighet. Kände mig rätt nöjd med kvällen, så här långt. Puben fylldes med mer folk. En och annan snygging kom fram för att snacka och bjuda på öl. Jag klarade mig med den jag själv köpt.

När vi varit där någon timme, så behövde jag gå på toa. Fick gå själv. Selma och Lotta hade annat att tänka och kolla på. Hur i hela friden gick man på toa, som jag är klädd? Damer på 1950-talet kunde säkert knepet, De hade säkert inte snopptrosor UNDER gördeln. Inne i toabåset blev det att strippa av både kjol och dra ner gördeln, strumporna och den, nu av svett och kåtsaft klibbiga latextrosan. Gummisnoppen gled ut, men ägget låg tryggt kvar.

Öl var lika med kisspaus. Man kissar säkert tio liter på en liter öl. Då skall man inte vara klädd så här. Snoppen åkte lite motsträvigt in i sitt hål. Gummitrosan stretar och drar, när jag försökte få den på plats utan ny intalkning. Måste på igen. Kunde inte ha kåtsaftsmutsiga snoppbyxor i min handväska! Hade för övrigt inga andra trosor med heller. Litade inte att fittan kunde hålla ägget kvar utan hjälp. Förbaskat vad klibbig man blev av gummikläder. Drog och slet och äntligen! De satt uppe igen. Nästan klar. Upp med gördeln och rättade till strumporna. Blusen och kjolen kom på lätt.

Då kunde man gå ut igen. Nu skulle det inte vara mer öl här. Selma stod utanför toadörren och smet in i mitt lilla bås. Snabbt....så att jag knappt hann ut själv. Fick en tanke, att det säkert tog extra lång tid på toa, för tjejer med gummisnopp i rumpan. Vi borde få egna toaletter! Satt mig på min stol. Kände mig lite småkåt av äggets behandling av de inre fittväggarna. Efter en stund började ägget att vibrera mer intensivt. Jag hade INTE rört fjärrkontrollen. Förresten vad var den? Inte i kjolfickan i alla fall. Panik, jag hade nu ingen kontroll över min egna fitta. Nu kändes det, så där skönt, som det bara brukar göra. Innan det gick för mig. Lite...lite till och jag har fått en härlig orgasm. Här inne på puben bland alla människor!!!

Dubbelpanik. Jag kunde INTE få orgasm här och nu! Plötsligt stannade ägget. Precis någon sekund till innan det skulle blivit minst fontänorgasm. I all afall orgasmvrål. Jag fattade inget och såg nog rätt dum ut. Nu arbetade hjärnan för högtryck. Vad var fjärrkontrollen till min fitta. Kanske i handväskan. Man hade kanske i sitt kåta tillstånd stoppat den där. Utan att hjärnan vetat om det. Som med dörrnyckeln innan idag. Rotade igenom väskans alla små fack. Hittade inte någon ljuslila grej, men den kunde ju vara där ändå. Det var inte lätt att se i halvmörkret. Böjde mig ner. Försökte se om den kanske glidit ur och istället låg på golvet. Nu när man helböjd tittade under bordet. Gummisnoppen spände inne i rumpan som bara den.
 
Då gick fittägget igång igen. Sluta, din förbaskade fittboll! Jag reste mig hastigt. Slog huvudet i undersidan av bordet. Bannat bastanta bord. Äckligt ont i bakhuvudet och så min fitta, som bara ville ha mer och mer vibrationer. Omtöcknad av kåtrus och huvudvärk kom jag upp i stolen igen. Samtidigt fick kåtfittan slut på tillfredställelse. Vibratorn har stannat. Den jäkla fittleksaken lekte en egen lek med mig. Gav mig ingen kontroll av MIN....bara MIN fitta.

Selma hade kommit tillbaka och satt sig. Både hon och Lotta undrade vad jag sysslade med. Jag kom inte på något bra. Skyllde på mitt stressiga jobb och nu huvudvärken upptill. Jag kunde inte dricka mer öl utan att återigen gå till toan och krångla med den svettiga latexbyxan. Beställde en drink och satt tyst och tänkte på fjärrkontrollen. Ägget hade hållit sig lugnt nu. Men jag litade inte på det.
Hade huvudvärk och det allra värst av allting i hela världen, en fittleksak, som inte fungerar, som JAG ville. Den levde ett helt eget liv.

Jag beslutade mig för att åka hem en timme senare och tycka synd om mig själv. Lotta ville inte avsluta kvällen så här tidigt. Selma förbarmade sig över mig och fixade taxi, så att vi kunde komma hem. Först till mig. Väl inne i taxin, så började det förbannade fittägget igen. Sin alldeles egna massageträning inne i min fitta. Jag kände mig kåtare och kåtare. Försökte att se normal ut för både Selma och taxikillen. Det gick inte så bra. Fittan ville mer och mer. Återigen är det bara KÅTFITTA jag hade i huvudet.

Vet inte hur vi kom till min port. Det djävulska ägget hade hela tiden stannat precis, när det skall gå för mig. Nu var jag vrålkåt och skulle kunna sätta på och dra över en herrcykel. Om det stod någon här och nu. Tror att jag ändå har varit såpass sansad, så att ingen i taxin märkt något. När jag precis kommit ut ur taxin. Tittar Selma på mig och säger, med ett illa dolt flin.
"Du Tina! Du tappade den här inne i toabåset på puben." DÄR VAR DEN! Den ljuslila fjärrkontrollen, till mitt ägg! Förbaskade Selma. Hon hade suttit och lekt med min kåtfitta nästan hela kvällen. Utan att jag vetat någonting.

Här skulle hämnas! En vacker dag så skall det bli hon som får känna kåtäggets makt i sin fitta. Kanske redan i morgon söndag.

© 2008 Tina WAMPyrella
 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.