Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/8, 2010 kl. 07:31, av cinema

-Vem kommer?

Jag och Staffan vaknar efter en trevlig kväll


Det hade regnat rätt kraftigt under natten. Värmen och fuktigheten från sommarmorgonen spred sig in i sovrummet. Jag känner det nu när jag börjar vakna. Det är en ganska besynnerlig känsla att liksom i en halvdvala komma till sanns igen. Det känns som olika delar av hjärnan och för den delen kroppen också vaknar bit för bit.
Jag börjar minnas.

Vi var på fest igår och att vi dansade som galningar. Jag älskar att dansa. Jag har gjort det sedan barnsben och älskar det fortfarande. Min man är även han glad i att dansa men helst när han kan slappna av riktig. Som igår när han druckit lite. Sådan var han igår och vi var väldigt intima på dansgolvet både när vi tryckte våra kroppar mot varandra och när det svängde mer. Jag får en så skön känsla av upphetsning, närhet, trygghet och värme när vi dansar. Hela kroppen stiger upp en excitationsnivå, precis som elektronerna runt en atomkärna när de bombarderas av energi, och jag blir gladare av livet som det gestaltar sig.
Det blev nog lite väl mycket vin så jag är rätt seg, det känner jag. Jag skruvar lätt på mig och känner lakanet sträckas över min kropp. Staffan, mannen i mitt liv och far till mina barn, ligger där sidan om mig och andas tungt och sover uppenbarligen djupt. Även han fick nog lite mycket vin. Säkert därför han dansade så bra! Jag blundar igen och njuter av stunden.
Välbefinnandet är tydligt även om huvudet känns lite tungt. Kroppen och framför allt benen känns lite öm efter långpasset i löpning igår eftermiddag. Vi sprang 18 km. Allt dansande igår kväll hjälpte säkert också till. Jag vänder mig på sidan och tittar på Staffan där han ligger. Det är en välbevarad 40-plusare. Inte ett överskottskilo och kroppen välhållen. Lakanet ligger skrynkligt över halva honom. Hans bröstkorg häver sig lugnt och rytmiskt. Håret i hans armhåla ser mjukt ut och inbjudande ut och jag kravlar mig försiktigt lite närmare för att kunna dra in hans doft genom näsan.
Jag älskar hans doft precis som jag vet att han älskar min. Han brukar säga att mina bröst luktar himmelskt. Det kanske är en önskan om regression till hans första minnen av trygghet, närhet, värme och vem vet, bröst. Han tänder lätt på dofter och han vill därför inte att jag rakar mig under armarna och inte heller mellan benen. Även om jag egentligen inte ville fick han mig en gång till att raka mig mellan benen, vilket han gjorde och det slutade skönt förstås, men det kliade så när det växte ut igen så att jag inte vill mer.
Och nu vill han ha mig hårig. Jag har en rejäl buske. Jag gillar min buske och att dra fingrarna igenom när jag känner på mig själv. Staffan menar att det luktar härligare också. Det händer ibland att han bara vill lukta på mig och vi ligger nära och smeks. Han börjar med att stoppa näsan i min armhåla och andas in med långa inandningar. Sen kryper han ner till mitt ena bröst och stångas med nästippen mot vårtan så den vaknar lite och visar det med att styvna. Sen ligger han där och snusar emellanåt slickar han lite. Det frigör lite mer doft, säger han. Ibland blir jag jättekåt och vill att han skall fylla mig på momangen men ibland bara njuter jag nästan på samma sätt som jag gjorde när jag ammade våra barn.

Det är en svårförklarad känsla av njutning och tillhörighet på samma gång. Ibland lägger han sitt huvud på mina lår och borrar näsan i min håriga buske. Han ligger där och bara andas. Någon gång har vi i detta läge somnat båda för att jag sedan vaknat av att han blåser varm luft genom håret och slickar lite i skåran. När jag ligger där och tänker känner jag den välbekanta, lite oroliga och pulserande känslan i underlivet, djupt där inne. Jag för ner min hand och fyller hela handen med mitt kön, snor runt med fingrarna i håret och känner att läpparna är rätt svullna och att det är fuktigt. Jag halkar lite överraskande in mellan blygdläpparna bara för att konstatera att jag är rejält våt. 
Jag måste ha drömt något skönt innan jag kom till sans! Jag har förstått att även vi kvinnor har ett slags morgonstånd och det blir jag väldigt klar över just nu. Jag vänder mig på sidan. Jag tittar på Staffan. Han sover fortfarande. Jag tittar på hans bröstvårta. Han brukar gilla att jag smeker, slickar, drar och suger på den. Jag vänder mig mot nattduksbordet och tar en fjäder från den samling som barnen samlat och likt en bukett satt i en egentillverkad vas av lera. Jag fick den vid en födelsedag, minns inte vilken. Min extrakudde rullar jag ihop rätt hårt och stoppar in den högt upp mellan benen. Lägger den väl tillrätta och smeker över de våta läpparna en gång till. Jag för upp fingrarna till näsan och känner att jag luktar härligt av kön. Jag får plötsligt en idé. Fjädern som jag tänkt smeka Staffan med över bröstvårtorna för jag nu ner till mitt kön och väter den med mina safter. Den blir riktigt våt och kladdig. Jag för upp den till Staffans näsa där jag håller den stilla.

Han andas fortfarande tungt och stilla men plötsligt rör han sig. Jag drar mig blicksnabbt tillbaka. Han sträcker sig och ligger nu raklång. Lakanet har åkt av nästan helt. Hans lem ligger snett neråt och tungt mot hans lår. Den är fylld men han har inte stånd. Ollonet är som alltid blottat, blått och sammetslent. Andhämtningen blir åter regelbunden och djup. Jag håller fram fjädern igen. Undrar om han sovande förnimmer doften? Jag ligger där och klämmer med mina lår om kudden och känner mig busig när jag försöker få någon reaktion som skall mynna ut i något riktigt skönt. Jag minns känslan när jag som liten flicka fick orgasm första gången. Jag tror inte jag var mer än 10-11 år. Det var just med en kudde mellan benen och jag kände kramperna i mitt djupa underliv. Jag visste inte vad det handlade om och blev lite rädd men kunde snabbt konstatera att det var jätteskönt och ofarligt varför det blev en återkommande manöver och är så fortfarande idag.

Min blick är riktad mot hans penis och visst har den svullnat lite sedan sist jag tittade. Fjädern fortfarande under näsan men jag börjar bli trött i armen så jag funderar vidare om att byta taktik när jag ser att han faktiskt sväller. Det verkar som det fungerar. Jag fortsätter med ännu ett infall. Jag reser mig på ena armbågen. Samlar saliv i munnen och släpper det från min mun till fjäderns topp. Sedan för jag den till hans bröstvårta och låter saliven droppa ner. Oändligt försiktigt smeker jag nu hans bröstvårta med små cirkulära rörelser med hjälp av fjädern. Den hårdnar och vårtgården drar ihop sig. Plötsligt rör sig hans lem. Den hoppar liksom till då den blir mer och mer blodfylld. Till slut står den spikrakt upp längs magen och den pulserar. Sen erfar jag något som ser riktigt kul ut.
Så fort jag rör bröstvårtan så hoppar liksom lemmen till. Det är precis som en knapp man trycker på. Jag leker så här en stund. Saliven på bröstet börjar torka och jag blåser på vårtan och hela vårtgården drar ihop sig och blir som det ser ut stenhård. Jag vet själv hur det känns när man badat topless och man fryser. Det kan nästan göra ont men är också så skönt. Det pulserar allt mer i mitt underliv och jag kan inte låta bli att klämma lite extra och då händer det Jag känner orgasmen komma och jag har ingen styrsel så jag bara låter det ske. 
Det går inte att hejda och jag vill inte heller. Oh, det är så skönt. Allt detta luktande och tänkande. All denna visuella stimulans. Jag kommer. Det dunkar och krampar och det känns så skönt när mitt underliv drar sig samman rytmiskt. Staffan märker ingenting men han är säkert lika kåt som jag där han befinner sig.  

Nu vill jag lite mer. Jag tar mer saliv, nu på mina fingrar, droppar det på hans ollon. Precis över den lilla strängen som går från skaftets undersida till mynningen på toppen av ollonet. Med fingertopparna smeker jag hans ollon med min saliv. Lemmen rör sig i takt med mina smekningar och står nu för sig själv längs hans vältrande mage. Den renrakade pungen har dragit sig samman allteftersom behandlingen har pågått. Han till skillnad från mig rakar sig alltid över pungen. Han rakar den när har rakar ansiktet. Han tycker det är skönare när jag tar på den, säger han. Jag tar mer saliv och smörjer ner hela pungen. Smeker och njuter. Efter min orgasm är jag än blötare än förut. Med pek- och långfinger hämtar jag skönt klart slem från slidan och stryker det försiktigt över Staffans läppar och under näsan. Han vaknar inte men andhämtningen är snabbare och kortare än tidigare. Jag märker också att han trycker upp bäckenet och har delat lätt på benen. Nu ställs jag för dillemmat inför nästa drag. Skall jag ställa mig gränsle på alla fyra och trycka mitt kön över hans mun, som jag vet att han älskar, särskilt när jag gnuggar honom blöt i hela ansiktet, samtidigt som jag suger honom? Eller. Ska jag gränsla hans lem och rida honom så jag slutligen fyller det hålrum som jag vill fylla med hans varma, styva och hårda lem och få sperman att slå mot min livmoder?

Jag är i detta läge högst egoistisk och väljer det sistnämnda. Pungen och hela hans kön är fortfarande blöt av min saliv. Så långsamt som möjligt går jag upp på alla fyra och flyttar över ena benet på Staffan andra sidan och sätter ner foten invid hans höft och tar försiktigt i hans hårda mandom och för den till min längtande grotta. Ollonet liksom kysser mina blygdläppar först innan jag oändligt långsamt sänker mig ner över honom och han plöjer sin väg fram ända tills jag känner honom mot min livmoder. Jag sitter tungt ner och känner hur jag kramar och hur han pulserar. Nu öppnar Staffan läpparna, sträcker ut tungspetsen och slickar sig om de nersmetade läpparna. Han gör det igen som om han inte trodde på vad det smakade. Han andas nu allt häftigare och jag vet inte om han är medveten om vad som händer eller om han tror att han drömmer. Det spelar mig ingen roll för nu skall jag rida min älskade tills han sprutar mig full. Han trycker emot vid varje rörelse jag gör och det går allt snabbare. När jag sitter som djupast vinklar jag mitt bäcken och gnuggar så jag känner tryck mot klitoris men också känner hans ollon mot min livmodermun. Det är obeskrivligt skönt. Nu måste han väl ändå vara vaken, men han blundar. Händerna kommer dock smygande längs mina lår och klämmer om mina skinkor sedan uppför flankerna för att greppa om mina bröst. Han kommer snabbt åt mina vårtor och han tar ett bestämt tag med tumme och pekfinger om vardera. Rullar de lite förs för att sedan dra dem rakt ut och rätt hårt. Jag är nu så kåt att jag skakar.
Jag rider och trycker och Staffan stöter emot.
Jag stönar och stönar att; -Staffan, Staffan jag kommer, jag kommer.
Slidan drar sig samman och livmodern reser sig och jag känner din varma sperma fylla ut mig. Jag sitter stilla i den skönaste orgasm som jag haft på länge och kan knappast andas. Jag faller ner i din trygga famn. I det ögonblicket slår du upp ögonen upphetsat men med en frågande blick
 – Vem kommer?  
Jag ler och njuter när du håller dina staka armar om hela mig och jag känner en så stark samhörighet med dig och inser att jag älskar dig.  
- Ingen, Staffan, ingen. Du har bara drömt!    

När det hela har ebbat ut och jag fortfarande ligger på dig med dig inom mig börjar jag berätta om mitt upptåg och hur jag tänkte. Han ler och jag ser att han är så glad åt mig. Jag har kasat av honom och vi ligger där nu och slappar av tittandes i taket när han säger;
- Men det där andra alternativet då. Det där med att slicka och suga?
- Du är galen, svarar jag.
- Det vet du väl. Jag vill ha mer av dig!
- Nu är det min tur att leka lite. Följ bara med!  

Han stiger ur sängen och tar ner rullen som brukar ligga högst upp vid kuddarna när sängen är bäddad, vilket den nästan aldrig är. Den rullar han in under bäddmadrassen under mina höfter så jag kommer i en låg brygga. Mitt venusberg blir då min högsta punkt och hårbusken ser nu lite tilltufsad ut. Inte konstigt efter den ritten, tänker jag.
Staffan delar på mina ben och lägger sig bekvämt tillrätta mellan dem. Riktigt sakta närmar han sig mitt kön. Han vet att jag är känslig efter ridturen och han börjar sin vana trogen med att lukta och snusa. Försiktigt kysser han låren och doppar sin näsa i den täta vegetationen. Det är kladdig och luktar säker massor av kärlek och safter från både honom och mig. Det var en rejäl omgång med sperma han levererade och det finns kvar därinne men är på väg ut. Jag känner nu att han börjar lapa i sig det som nu rinner ut mellan mina köttiga kronblad. Han slickar mig verkligen helt ren ända nerifrån anus upp över blygdläppar och klitoris. Jag slappar av emellanåt och känner då att det kommer mer från mig som han nyss lämnat över. Han slickar villigt i sig allt. Hårbusken blir också genomslickad så att den ser nyfrisserad ut. Jag blir kåt igen. Mycket för att han gör just så här, att slicka i sig och svälja sin egen säd, vilket han inte brukar göra. Jag rör mig och han märker att jag har börjat ”vakna” igen. Finkänsligt för han ett finger till slidmynningen och sakta för han in den samtidigt som slickningarna alltmer koncentrerar sig på klitoris. Med fingret inne i slidan masserar han framväggen där G-punkten anses vara belägen. I det här läget bryr jag mig inte ett dugg om var någonting är beläget utan nu är jag stenkåt igen och kommer snart komma en tredje gång denna underbara morgon.

- Staffan, Det går för mig igen. - Sug hårt. Jag älskar allt detta du gör med mig.
Jag tar hans huvud och trycker det mot min fitta och klämmer med mina lår så jag tror att han ska gå sönder. Floder av pulserande kramper sköljer över mig.
- Vad gör du med mig, frågar jag
- Älskar dig, svarar han. Ingenting annat än älskar dig!  
När jag sakta börjar komma tillbaka vänder jag mig mot honom. Han reser sig och tar bort rullen. Jag ser då att han har stånd igen. Vem kunde tro något annat med allt vad han gjort.
- Kom hit älskade. Nu skall jag suga av dig. - Ställ dig här vid sängen. 
Jag sätter mig upp på sängkanten. Jag tar tag i hans fullt stående kuk, runkar ett par tag och sluter sedan läpparna om. Det smakar av oss! Så djupt jag kan gapar jag över den men jag vill ha in den mer.
- Lägg dig ner säger jag och han lyder naturligtvis. Jag ställer mig på knä sidan om honom och sänker min mun över hans kön ännu en gång. Detta läge passar bättre rent anatomiskt eftersom lemmens kurvatur på så sätt tar vägen ner i halsen och inte tvärt om. 
Nu kan jag få in hela hans kuk och till och med nafsa med min överläpp mot hans släta pung som jag också masserar med mina händer. Jag märker hur Staffan stöter emot alltmer och jag rör mitt huvud över hans kuk allt fortare. Jag hör hur han stönar och nu skriker han rakt ut då jag begraver hela hans härlighet djupt ner i halsen när den ännu en gång tömmer sin sats.
Jag sväljer och sväljer och njuter av hans njutning. Han grymtar, snyftar och nästan gråter när han småningom får fram;
- Jag är så lycklig med dig!
- Och jag med dig. Ibland är livet underbart! Välkommen till en ny dag.


8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.