Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/8, 2010 kl. 17:15, av Tobben

1985 var året

En sann story och min första riktiga nylon fetich


  Året var 1985 jag var 18 år fyllda och jag tjänstgjorde på Lv4 Ystad. Jag bodde kvar hemma hos min mamma. Men jag bodde oftast hemma hos min tjej Nettan över helgerna.
På fredagen skulle jag som vanligt hem. Hem om min käre mor, hon berätta att Marika skulle tillbringa helgen i här i Malmö och att hon skulle komma snart så jag jag stanna kvar på en kopp kaffe för att jag vill träffa henne för att jag har alltid tyckt hon har varit så vansinnigt vacker och sexig.  

Marika bodde uppe i Karlstad och hade en butik som sålde dam kläder, inte undra på att alltid var snyggt klädd.  
Marika blev jätte glad att se både mig och mamma och den här vanliga man fick höra ”men!! Vad stor du blivigt och manlig” och vilka muskler du har fått, tränar flitigt ser jag, sa hon glatt. Lite generat svara jag – och du ser lika ung ut som alltid.
Hon skrattar bort det lite generat, jadu…  vi ses kanske ute i Malmö natten för du skall väl sova hos Nettan i Natt? -ja det blir väl så svara jag - Vi håller till på KB i kväll , där var ett bra band som skulle lira. Kom gärna dit.  

Min kväll börja med att Nettan gjorde slut. Jag hade väl några möjligheter att att fixa en natt plats men beslöt mig att åka hem till mammas lägenhet där fanns ju en mjuk skön soffa på mitt rum som jag sovit i förr så jag såg det inte som något problem.   
Väl hemma var det tomt och tyst med en svagt spår av dam parfym låg kvar. klockan hade passerat midnatt och jag börja titta på p-film på Film-net som handla om en kvinna som band fast en annan kvinna i sina egna stay-ups och hade sex med henne. Jag blev kåt och det sluta med att min käre vän blev hård när jag börjat smeka mig och snart onanera jag för att stilla min kåthet efteråt gick jag och tvätta mig borsta tänder och gick och la mig i sängen och somna. Jag vaknar med ett ryck när damerna kom hem. Jag kom just på att Marika skulle vara här i natt. Marika kommer in i sov rummet jag ligger tyst och still. Marika nynnar på en glad låt när hon tar av sig sin svarta skin jacka och kastar den på soffan hon plocka upp sin Nesseren slår en titt mot sängen och försvinner ut på toan hörs skratt och prat Jag kommer fram till att det är bäst att fortsätta att ”sova” hon kommer tillbaka nynnande hon plockar av sig sitt lilla fräck nit armband hon fortsätter med blusen som hon kastar på min soffa sedan ta hon av sin bh och jag ser hur hon smeker sina lagom stora bröst som ”vad skönt att få av den” sedan drar hon av sin svarta skinnkjol.

Marika var perfekt upplyst dels från hall lampan och dels av det ljus som kom från gatubelysningen. Hennes bruna strumpbyxor hamnar med på soffan framför står denna vackra sol brända Marika i ett på sexiga gula tanga mini trosor. Vid det här laget har jag fått ett rejält stånd så att han har trillat ut mina tanga kallsingar. Hon tar på sig en ljus silkig natt teddy även den jätte sexig. Hon börjar gå fram till sängen och stannar tvärt med en flämtning. Tobbe! viskar hon. Hon står en kort stund och tittar på mig. Marika går och stänger dörren till rummet och börjar igen Tobbe,, nu tänder hon min säng lampa, Tobbe,, och putar nätt på mig. Jag hade täcket vid magen och givetvis kunde hon inte åta bli att lyfta försiktigt på täcket så jag låg och blotta mig för henne och mitt stånd. 
Det gjorde inte saken bättre att hon viska oj shiiit  hon höll nog kvar i ett par sekunder innan hon lägger på täcket. Tobbe viskar hon igen jag känner doften av Jean Hellen schampo komma närmre och en nätt försiktig puss på min mun. Mmmm,  mummla jag och drog in mina läppar för att smaka på pussen mmm Tobbe!! nu putta hon till mig som att jag skulle vakna.Jag låssas se förvånad och rädd ut. –Vad gör du här? Skulle du inte sova hos Nettan? Försöker hon fråga argt Jo men det  är slut,, hon bad mig att dra.  – Nää vad synd, sa hon. -        nä inte alls, det var bra för då slapp jag göra slut hon är lite knäpp. Jag gör en paus och pekar mot soffan.   -        Vet du jag, skall fixa soffan så du kan ta sängen sa jag. -Varför det vi kan väl dela sängen. Om du vågar det vill säga?

Hon sneglar neråt och inväntar inte något svar när hon lyfter på täcket för att kliva ner. Jag gör ett litet försök att dölja mig. Men viskar hon, hur kan det komma sig att den är så stor? Har du drömt något? - Du vet väl att det är farligt att den är så stor och hård för länge sa hon lite allvarligt. Vad skall vi göra åt det här då försökte jag. - Jag tror jag vet. Så här du fortsätter att låsas sova så kommer jag in på nytt. Marika går ut på toa kommer tillbaka och stänger dörren. Jag blundar hela tiden för att bli överraskad. Jag har min ena hand uppe vid stål ramen på sängen så hon försöker ta upp den andra upp min andra hand till sängramen och binder fast dom i ramen med sina strumpbyxor så drar hon av täcket och rullar på en kondom Här börjar jag vakna till hon är naken hennes bröstvårtor är styva. Marika kliver över mig och börjar föra min hårda stock mot hennes våta varma underliv. Hon ser att jag är vaken och försöker säga något men jag hinner inte för hon lägger ett pekfinger på mina läppar hon spänner ögonen i mig när hon börjar rida sakta för att se hur mycket jag gilla det hon stannar upp och ser nöjd ut. Hon börjar åter igen rida för att snart stanna med hela tiden cirkel rörelser till slut säger hon - Du skall slicka på mina styva bröstvårtor.

Hon lägger sig på mig och börjar cirkulera och gör hårda juck som det var hon som knulla mig. Jag gör mitt bästa med att låta min tunga fladdra över hennes styva bröstvårta. Det blev för mycket mig och flämtar fram. Ledsen Marika men jag kan inte hålla mig mycket länge till. –Det gör inget vi gör en liten paus då sa hon glatt. Hon blir liggande still på mig med hela min uppe i hennes varma underliv. – Tobbe din lilla fuling där viskar hon, Ligga och tjuvtitta när jag byter om,,,där ser man såå berätta för mig,  gilla du att se på mig när jag klädde av mig? Jag nickar instämmande. -Sååå du erkänner alltså att du tjuv titta, här skall du få. Hon börjar tok jucka mot mig  bara en minut senare är det dags igen. Jag kommer snart viskar jag. Jag med får jag till svar, hon kliver av och intar en 69a. –Slicka min fitta hårt flämtar hon. Hon börjar fladdra med tungan på den sprängfyllda kuk –Det var inte mycket jordgubbsmak kvar på den på den kondomen och drar av kondomen och sluter sina läppar och bara ett par sug kommer jag rejält och hör hon sväljer ett par gånger.

Hennes safter med en svag smak av jordgubb rinner ner över min hals. Nu nu nu kommer jag mmmmm mm Hon suger tag om den halv hårda igen för att inte skrika och avslöja oss. Vi ligger kvar ett tag för att hämta nya krafter. Marika kliver av mig och lossar knuten på strumpbyxorna . Hi hi jag tror att du gillar att vara bunden med nylon ? - Du skall vi ut och röka på din balkong  jag har kvar en  liten röd prince?
Hon med sin natt teddy och jag med en morgonrock sitter vi på balkongen och blossar så frågar hon. –Hur skall du förklara för din mamma att du och jag har sovit här?  – He he hon har tagit en natti natt pilla och hon sover bergis tio timmar på den så vi skulle i princip gå in till henne och knulla utan att hon skulle vakna. –Ska vi det svarar hon glatt. –Nä det skall vi inte försökte jag svara bestämt .- Så du vill inte knulla mig mer?  Ler hon -JO det är klart jag vill -Såå  så det vill du, berätta för mig hur du vill göra med mig. -Jag skulle vilja,,, mm mmm  vilja,,, binda dig i dina egna strumpbyxor och sedan skulle jag ta hand om dig. På mitt sätt. -Hur då? -Vågar du? frågar jag. Vi fimpa och gick in: hon gick och la sig i sängen -Så bind mig då. Jag plocka upp mitt skärp till morgonrocken och band fast henne.  

Jag börja att smeka och slicka på den vackra kroppen och jag börja försiktigt slicka på hennes bröstvårta. Jag märkte hur hon gilla det. -Du måste köra in han i mig men med en kondom,,,, för säkerhets skull säger hon tyst. Jag forsatte att smeka och slicka hennes kropp. -In in in med han jag är så kåt jag vill känna han i mig. Så jag fumla på en kondom och körde in den i henne och hon njöt och gnydde hela tiden när jag själv känner att jag är på gång att komma  drar jag ut den ur henne. Jag klär på henne sina strumpbyxor, Hon blir förvånad men låter det fortgå. Jag för ihop hennes fötter så dom runkar mig och det var en skön kännsla av nylon fötter mot min kuk . Jag var redo att spruta på hennes nylon klädda underliv. -Jag vill att du sprutar på mig och lägger satsen på nylonet och  jag vill se dig runka viskar hon med sexig hes röst. Bingo tänkte jag nöjt. Det var en himmelsk känsla att lägga min sats på hennes nylon klädda underliv och hur jag  smeker ut den på hennes nylon. Duktig pojke, sa hon nöjt. Kan pojken vara snäll och lossa mig. Jag knyter upp knuten och hon föreslog att vi skulle ligga på sidan . Hon tog tag om min kuk och la den mellan sina nylon ben och ”låste” fast han där. Med min höger hand på hennes fasta bröst och Jean Hellen i näsan somnar vi.  

Någon timme senare vaknar jag till igen inte bara för att jag har fått stånd igen utan för att Marika stönar när hon börjat röra sig så hennes rörelser gör så hon runkar mig mellan sina nylon lår. -Vad gör du viskar jag. - Du väcker ju mig med ditt stånd så jag börja att tillfredställer mig själv, är det okej? -javisst  det är okej, -Säg bara till innan du kommer så löser vi det då. Jag passa på att smeka hennes nylon ben medan hon gjorde sitt bästa för att jag skulle komma, till slut kunde jag inte längre så jag sa att jag var på gång. Marika byter ställning och börjar runka mig sakta med långa tag. Hennes blick har hon fäst på mina ögon för att se hur jag reagerar när jag kommer. Hennes på hejande kåta vikningar gör det inte bättre. ” kom till mig”  ”Jag vill se hur du kommer” Runk tagen blir snabbare , Nu nu nu kommer jag viskar jag.
En grymt härlig orgasm njuter jag i fulla dra av och fast jag kommit och sprutat så bara fortsätter hon runka och lägger allt på min magen. Marika plockar själv av sina strumpbyxor och torkar upp satsen på min mage med sina strumpbyxor. Efteråt säger hon -Det är kanske bäst att du bäddar soffan så vi kan låta bli varandra. Jag gick upp på toan och tvättar av mig efteråt lägger jag mig på soffan och somnar.


5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Pilla

En novell i min smak.5 stjärnor

25/2, 2011 kl. 15:15