Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/8, 2010 kl. 01:06, av Blyerts

Tjejer kissar, killar pinkar!

Del 4 av 12 i serien Livet går vidare

Att meta är att filosofera.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

51 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

actus

Klart det borde komma ut i bok form.. Skulle bli en kioskvältare. Är ju en betydligt bättre kärlekshistoria än Twilight =)

16/6, 2014 kl. 01:24

#4

Blyerts

Tackar för vänliga ord Mats!

Boel och Skrivarkursen i bokform?
Jag har svårt att tänka mej det och jag tror inte att du skulle stå kö särskilt länge för att köpa den i så fall.

Men det börjar bli komplicerat nu! Det händer saker i bägge serierna som påverkar varandra.

F-n vet hur det skall gå!

26/8, 2010 kl. 11:51

#3

Mats R


Nu har vi mycket att se fram emot!
Blir det först resa till Boels föräldrar?
Därefter förlovning? Skulle ju kunna ske hos hennes föräldrar, men också t.ex. vid ett möte med "Mallorca-gänget" i samband med att Nicklas blir presenterad för de andra. Men det är klart att det är ju väldigt romantiskt ute vid stugan! Skall bli kul att se vad Blyerts väljer, att det blir förlovning har han ju redan avslöjat (i Skrivarkursen)!!

En sak är klar - om dessa noveller kommer ut i bokform så kommer jag att stå i kön för att köpa den/dem!

Blyerts - du är en begåvning!!

Mats

26/8, 2010 kl. 11:39

#2

Nils

Hej jag ser att det är fler än jag som blir glad när du vinklar dina föregående noveller till något väldigt gripande & bra.Det kan bli många sexiga & helt vanliga avsnitt som är sköna & gripande att läsa.Så jag ser framemot dit nästa avsnitt med spänning.Att sedan hon är präst & hennes make var en gammal kompis till Nicklas gör att historien blir både spännande & sexig med vardagliga inslag. M.V. H. Nils.

22/8, 2010 kl. 10:15

#1

Mats R


Blyerts, vilken överraskning! Jag har knappt hunnit läsa Skrivarkursen del 8 förrän jag såg att även "Livet går vidare" har gått vidare med ett nytt avsnitt! Jag återkommer när jag läst detta, men herre gud vad glad jag blev!

Mats

21/8, 2010 kl. 10:06