Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/8, 2010 kl. 13:05, av Blyerts

Skrivarkursen 9

Del 8 av 11 i serien Skrivarkursen

Lite om hur det kan gå till när man köper ringar.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

36 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Blyerts



Ars Armadi!

Det är fixat!

Tackar för att du tipsade mej om felen!

Blyerts

7/9, 2010 kl. 15:34

#8

ars amandi

Du kan inte gå in och editera den här serien så det blir en "serie" av det så är det lättare att "bläddra" mellan de olika delarna.

Det är nog det som är "att klaga" på när det gäller den här serien.

Annars är det att du blandar ihop namnen ibland. Albert har fått heta "Arvid" någon gång och sedan har du den här meningen

"- Mamma, Nicklas köpte glass som vi skall äta i kväll. Han stannade upp och tittade på Nicklas och Tina"

Det blev lite fel där antar jag.

Men det ska sägas att det märkte jag inte första 3 gångerna jag läste den...

Du gör ett strålande jobb min vän.

5/9, 2010 kl. 00:26

#7

Blyerts

Roligt att du gillar mina alster. Jag försöker göra så gott jag kan!
Och som du har märkt så försöker jag hålla igen på de runda orden.
Jag har gett mej f-n på att det går att skriva en vettig erotisk novell ändå!

Att min noveller skulle vara bättre än andras tvivlar jag på. Det finns många
goda skribenter i ”Bubblan”, sedan är det en fråga om tycke och smak.
Alla tycker vi olika och du gillar mina noveller. Det tackar jag för!

28/8, 2010 kl. 09:49

#6

George

Jag har läst samtliga alster du skrivit och blir alltid lika glad när jag loggar in och sen något nytt. Ibland skrattar man ibland gråter man när man läser. Men det är så otroligt bra skrivet. Alla andra skribenter får ursäkta men du spelar i en annan liga. Man kan komma väldigt långt utan att använda grovt språk.

Jag har aldrig skrivit någon kommentar innan men nu kunde jag bara inte hålla mig längre. Högsta betyg som vanligt.

28/8, 2010 kl. 00:21

#5

alb

Bara helt underbart

26/8, 2010 kl. 08:45

#4

Blyerts

Novellskriverier är en ensam och ibland lite plågsam sysselsättning.
Därför värmer uppskattande (eller kritiska) kommentarer så alldeles väldigt.
Det känns att någon läst och uppskattat ( eller blivit förbannad) men i alla fall berörd!
Jag bockar och tackar!

24/8, 2010 kl. 23:50

#3

2010

Ett litet mästerverk!

Funderade just när jag läste förra avsnittet om du skulle föra in Boel i handlingen.
Kul att du också hade samma ide.

Nu väntar vi alla på ett nytt avsnitt med Boel där vi får läsa utförligt om förlovningen.

TACK !

24/8, 2010 kl. 23:15

#2

Mats R


Blyerts, vilken underbar fortsättning det blev för Albert och Tina!

Och att du, som ars a. skriver, "väver ihop historierna" har blivit mycket lyckat! Nu gäller det bara att man inte väntar tills det blivit lördag innan man går in och kollar. Det kommer att bli minst en gång per dag!

Jag bugar mig djupt!

Mats

24/8, 2010 kl. 16:47

#1

ars amandi

Så fick man en liten vink av vad som väntar Boel i framtiden :)

Intressant att du "väver ihop" historierna.

Undrar fortfarande hur du får vardagen att framstå på ett så härligt sätt.

24/8, 2010 kl. 15:28