Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/8, 2010 kl. 07:49, av Blyerts

Ett lotteri 3

Gustaf tycker att han är en nitlott

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

47 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Ronneby

Vilken trevlig vändning det blev mitt i allt elände.

9/3 kl. 20:06

#6

Huldran

Blyerts. DEn tredje delen är inte så bra, säger Du. Dessutom "gammal."

Som jämförelse, en grönmögelost verkar också vara gammal. Dessutom luktar den illa, säger någon jag känner. Men tänk så gott den smakar på salta kex säger jag och tar en tugga till. Som dina noveller, ungefär. "Smakar" gått. Tack för denna serie, //Huldran.

12/8, 2020 kl. 21:39

#5

Blyerts

Ruter Ess

Tackar för vänliga ord.
"Ett lotteri" tror jag är den första novellen jag har skrivit.
Den tredje delen är väl inte så bra, men jag kunde inte bättre!

Och en sak till. "Ett lotteri" skrevs 2010 tror jag. Gammalt alltså!

30/7, 2020 kl. 16:29

#4

RuterEss

Läst hela serien om "Lotteriet" (för det är väl bara de 4 delarna?). Älskar din berättarstil, interaktionen mellan individerna, om hur två människor "tvingas" ihop av omständigheter de inte själva styr över och värmen som uppstår mellan dem. "Favvo".

29/7, 2020 kl. 12:30

#3

Nils

Den är fin med+.Men jag tycker att jag läst samma tidigarare av dej.Men shit samma repriser är bra bara man inte förändrar dem från orginalet & det har du inte gjort.Jag har läst alla dina allster som dom du pub.& du är skyhögt över vad jag läst av övriga författare.Du skriver om sånt som händer i verkliga livet eller kan hända det tycker jag om &tydligen fler med mej. N.

5/9, 2010 kl. 16:37

#2

Blyerts

~k~

”Ett lotteri 3”
Nja, jag tycker inte den är så bra. Lite tunn och kall tycker jag. Men den har skramlat runt på hårddisken alldeles för länge. Skönt att vara av med den och roligt att du gillade den!


Blyerts

30/8, 2010 kl. 23:15

#1

~K~

Äntligen gjorde du som jag föreslog... ;-)
OK, jag kan förstå att du tyckte den här delen utvecklade sig i "oväntad" riktning, but I like!! :D

30/8, 2010 kl. 08:10