Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/9, 2010 kl. 12:51, av Jesper

Militärpakten

Del 1 av 1 i serien Givakt!

Stefan får husrum hos sin flickväns kompis som arbetar som militär. Hon avslöjar en yrkespakt, men får svårt att hålla den när lusten vaknar till liv.

 
Normalt brukar jag ta in på hotell när jag besöker Västerås i jobbet, men denna gång var det någon stor mässa på gång och inte ett ledigt rum fanns i hela staden. Min tjej kom dock med lösningen att jag kunde ringa hennes kompis Ulrika och fråga om det gick bra att sova på hennes soffa de två nätterna som jag skulle stanna över. Vi träffade Ulrika lite då och då och hon var en väldigt trevlig tjej som var lätt att umgås med. Alltså ringde jag och det gick bara bra att bo över lovade hon. Jag var välkommen och det verkade till och med som om hon tyckte att det skulle bli kul med mitt besök.  
 
Ulrika är en väldigt söt blond tjej på 25 år som, hur hon än klär sig, har svårt att dölja sina stora bröst. Inte för att hon alltid försöker dölja dem, men på något sätt framträder de under såväl munktröjor som tjocka stickade tröjor. När hon har på sig tunna kortärmade toppar är det nästan omöjligt att inte snegla. Trots hennes tilldragande byst och den uppmärksamhet den borde skapa hos det manliga könet verkar hon inte särskilt sexuell och är väldigt försiktig att visa sig lättklädd. Hemma hos oss har jag någon gång sett henne i en t-shirt och ett par boxertrosor, vilket gjorde att hon rodnade och nästan bad om ursäkt.  
 
Min teori är att hon är lesbisk, eller möjligen bisexuell. Min tjej påstår i alla fall att hon har varit med killar tidigare. Dessutom jobbar hon som yrkesmilitär, vilket möjligen kunde styrka min teori ytterligare. Kanske är jag fördomsfull, men vem är inte det? Synd är det för alla killar i så fall för hon är verkligen trevlig att se på och de mjuka brösten skulle vilken normal kille som helst ge mycket för att klämma på.  
 
”Hej Stefan!”, hälsade hon glatt och gav mig en kram när jag klivit in över tröskeln till hennes lägenhet.  
 
Jag hälsade tillbaka och kände hennes bröst mot mitt när vi kramades. Det pirrade till lite i skrevet, men det lade sig snabbt när hon släppte taget om mig. Jag hade absolut inga förväntningar på att det skulle bli något intimt och dessutom var hon ju min tjejs kompis. Hennes mörkgröna militärbyxor och den bylsiga t-shirten bidrog också. Efter en tur i lägenheten satt vi oss och åt middag. Ulrika var en jätteduktig kock och hon bjöd frikostigt på vin under maten.  
 
Efter att ha tackat för maten genom att diska satte vi oss i hennes soffa med varsitt glas vin. Bägge började bli lite lagom berusade och uppsluppna så naturligtvis kom samtalet in på relationer. Hemma hos oss hade vi aldrig kommit in på det ämnet och anledningen var att Ulrika alltid avstyrde det snabbt. Nu verkade hon dock villig att gå vidare.  
 
”Jag träffar nog aldrig den rätte!”, beklagade sig Ulrika.  
 
”Det gör du säkert! Du är ju jättesöt! Drömprinsen väntar säkert på dig därute och kommer när du minst anar det!”, tröstade jag.  
 
”Jag jobbar på helt fel ställe!”, klagade Ulrika.  
 
Hmm, militären med massor av vältränade killar. Fel ställe? Min teori om att hon spelade på andra planhalvan var nästan bekräftad och jag var lagom berusad för att ta det avgörande steget.  
 
”Men det finns väl rätt mycket tjejer i det militära numera, eller hur är det?”  
 
Ulrika skrattade till och log brett mot mig.  
 
”Det gör det, men jag är faktiskt intresserad av killar! Även om det hänt att jag funderat i andra banor är jag absolut mest hetero! Bara så du vet…”  
 
Nu kände jag mig lite förlägen och bollade tillbaka en ny fråga.  
 
”Varför hittar du inga killar inom det militära då? Det måste ju finnas massor av läckerbitar!”  
 
Ulrika funderade lite och såg förläget ner i knäet.  
 
”De är sexistiska svin allihopa! Ger mig komplimanger och uppvaktar ända tills någon av deras polare skvallrar.”  
 
”Skvallrar om vadå?”  
 
Ulrika bet sig förläget i underläppen.  
 
”Det kallas försvarets kvinnopakt! Några av de första kvinnliga officerarna beslutade sig för att alltid bara bära neutrala underkläder. Dessutom slutade de raka och ansa könshåret så att de inte skulle sätta press på varandra med moderna skönhetsideal. Särskilt ute i fält när killar och tjejer blandas ansågs det bidra till att de sexuella trakasserierna minskade. Därför spreds också informationen om överenskommelsen till de manliga militärerna och de skvallrar friskt om det bland sina kollegor.”  
 
”Men förekommer det här grupptrycket fortfarande? År 2010, när mer eller mindre varenda kvinna ute i det civila samhället åtminstone trimmar bikinilinjen?”  
 
”Det förekommer och ingen verkar våga utmana gruppens normer ännu!”  
 
”Men du själv då?”, hävde jag ur mig utan att fundera närmare på den intima frågan.  
 
Igen såg Ulrika ner och erkände att hon följde normen och inte brukade raka sig alls. Det gick bra att ha på sig boxertrosor och boxerbikinibyxor för att inte avslöja att könshåret växte fritt. Hon sparade mycket tid och när man väl vant sig tyckte hon att det inte var någon stor sak.  
 
”Dessutom är det ju ett förtryck av kvinnorna från männens sida att alltid tvinga oss att raka sig!”  
 
”Men nuförtiden är det ju ganska många män som rakar sig med! Det är väl en jämställd utveckling?”  
 
Ulrika verkade inte ha funderat på detta argument tidigare.  
 
”Känner du många killar som rakar sig?”  
 
”En del!”, sa jag och tog mod till mig. ”Jag till exempel!”  
 
Ulrikas ögon spärrades upp. Hon skruvade nervöst på sig i soffan och tog en stor klunk vin ur glaset.  
 
”Vadå? Är du rakad? Hur då?”  
 
”Just nu har jag inget hår alls kvar, men det varierar lite. Ibland har jag bara rakad pung och ibland bryr jag mig inte så mycket på ett tag.”  
 
”Har du inget hår alls nu?”, upprepade Ulrika och darrade på rösten.  
 
”Nej, inte just nu.”  
 
Hon blev tyst ett tag och frågade sedan några praktiska frågor bl.a. om hur min tjej tog det och vad killarna i omklädningsrummet sa. Det syntes att hennes intresse var väckt och efter att ha fyllt på med det sista i vinglaset stammade hon fram.  
 
”Du… ta det här på rätt sätt nu, men kan jag få se? Bara om du vill alltså och jag berättar ingenting!”  
 
”Kanske…”, svarade jag. Det var inte riktigt vad jag väntat mig, men samtidigt var det en upphetsande tanke att blotta mig för henne. ”Men varför?”  
 
”Det verkar spännande och jag har aldrig sett det förut!”  
 
”Jag trodde du var mest för den vildvuxna stilen?”, log jag retsamt.  
 
”Snälla?”  
 
”Okej, bara för att det är du!”  
 
Jag lossade på bältet i mina byxor, knäppte upp knappen och drog ner dragkedjan. Ulrika följde intresserat mina rörelser. Byxorna sköt jag ner på låren och nu hade jag bara mina vita boxerkalsonger på mig. Jag hade fått ett lätt stånd och kuken låg svullen under det tunna tyget. Sakta drog jag ner kalsongerna till samma plats som byxorna.  
 
”Åh!”, flämtade Ulrika. ”Vad fint det ser ut!”  
 
Hon studerade mig noga och jag kände mig ruskigt naken där jag satt. Min renrakade kuk låg ner mellan benen och svullnaden höll i sig så att den var något större än i normalt tillstånd. Själv tycker jag att den ser större ut när man är rakad än inte.  
 
”Du, Ulrika?”, frågade jag försiktigt. Jag hade fått en tanke i huvudet och kände att jag måste ta chansen just nu.  
 
”Jaa…”  
 
”Nu när du fått se mig naken, skulle inte du kunna göra mig en tjänst i gengäld?”  
 
”Vadå?”  
 
”Jag har alltid drömt om att få se dina underbara bröst. Skulle jag inte kunna få se dem?”  
 
Hon rodnade kraftigt.  
 
”Jag vet inte…”  
 
”Du visar dem ju när du duschar ute i fält. Det kan väl inte vara så farligt att visa dem för bara mig?”  
 
Hon funderade ett kort tag.  
 
”Okej! Bara för att du visade mig då.”  
 
Ulrika drog den bylsiga t-shirten långsamt över huvudet. Under hade hon en ganska neutral vit bh som höll de stora brösten i tryggt förvar. Ingen push-up eller spets här inte! Hon sträckte sig efter hakarna på ryggen och lossade bh:n som gled av och förpassades till golvet.  
 
”Så…”, viskade Ulrika blygt.  
 
”De är så vackra! Så stora och ändå inte hängiga alls!”  
 
Jag menade verkligen vad jag sa. Förutom storleken var de perfekt formade. De stod spänstigt rakt ut och vårtorna var lagom stora och lite knottriga. Synen skickade signaler rakt ner till mitt skrev och min kuk reste sig direkt till upphetsningens gräns.  
 
”Jag kan se att du gillar vad du ser!”, fnissade Ulrika och förvånade mig rejält då hon sträckte ut handen och strök mig försiktigt över ståndet. Hon höll kvar handen och kände försiktigt över den kala ytan där det normalt var hårbeväxt.  
 
”Så sexigt!”  
 
Eftersom hon såg ut att vara tillgänglig tog jag tillfället i akt och lät min hand kupa sig runt hennes ena bröst. Jag knådade det försiktigt och nöp lätt i bröstvårtan med fingertopparna. Ulrika stönade tyst.  
 
Vi satt så ett tag innan Ulrika tydligen vaknade upp ur sin trans och drog tillbaka sin hand. Hon sträckte sig efter t-shirten och klädde på sig igen.  
 
”Vi kan inte göra så här! Du är ju min bästa kompis kille!”  
 
”Förlåt! Det var inte meningen för mig heller! Jag bara drogs med!”  
 
Hon hade naturligtvis rätt. Vad fan höll jag på med? Jag älskar ju min tjej och att ha sex med hennes bästa kompis är ju inte direkt något som man kan förväntas bli förlåten för.  
 
”Vi glömmer det här så är ingen skada skedd! Nu lägger vi oss och imorgon låtsas vi som ingenting!”  
 
Det blev så. Vi pratade lite artigt om småsaker medan vi gjorde oss i ordning för natten. En kort godnattkram avslutade kvällen och jag kröp ner i den bäddade soffan. Lite svårt hade jag för att somna när minnesbilderna av Ulrikas bröst kom för mig, men till slut slumrade jag in.  
 
Dagen efter fixade jag frukost och gav mig iväg tidigt för dagens arbete. Ulrika hade en ledig dag och låg fortfarande och sov då jag åkte iväg. Arbetet löpte på som förväntat under dagen och jag kunde inte låta bli att tänka på gårdagens händelser. Hur skulle kvällen bli? Trots att jag intalade mig att det inte skulle hända något fanns de förbjudna fantasierna där. Vid 17-tiden bröt jag upp från jobbet och åkte hem till Ulrika.  
 
När hon öppnade denna gång höll jag på att falla baklänges. Hon hade en tight vit topp på sig som släppte igenom konturerna av en vit spets-bh som lyfte upp de redan uppnosiga brösten. En mycket kort svart kjol smet över hennes lår och stjärt. Dessutom hade hon sminkat sig läckert och satt upp håret i en snygg tofs.  
 
”Välkommen Stefan!”, log hon retsamt. Hon visste vilken effekt hennes uppenbarelse skulle få.  
 
”Har du gått igenom en förvandling idag? Ska du gå ut någonstans?”  
 
”Nej, jag ska stanna här med dig! Har du något emot det?”  
 
Det hade jag givetvis inte, men kunde inte låta bli att oroa mig för mitt förhållande. Skulle jag kunna stå emot denna sexiga varelse? Hade inte Ulrika tänkt i de banorna? Hon verkade helt obekymrad.  
 
”Kom in så fixar jag det sista med maten!”  
 
Hon satt fram en öl åt mig vid köksbordet och börjande ordna med maten vid spisen. Jag slog mig ner och betraktade henne så mycket det bara gick utan att stirra. Plötsligt tappade hon en matbit på golvet och böjde sig framåt för att plocka upp den. Den korta kjolen gled upp och jag fick en god inblick i vad som fanns därunder. Ett par vita, nästan genomskinliga, stringtrosor täckte det allra heligaste. I mina byxor började kuken resa sig och Ulrika reste sig långsamt upp igen.  
 
”Den slänger vi!”, sa hon muntert och vickade lite på stjärten. Var det planerat?  
 
Snart var maten klar och vi åt båda med god aptit. Hon frågade mig om min dag och jag berättade trots att det inte hänt så mycket intressant. Hur som helst fungerade det för att ta bort en del av den sexuella laddningen för mig.  
 
”Du då? Vad har du gjort idag?”  
 
Ulrika log och såg väldigt belåten ut.  
 
”Efter igår låg jag och tänkte en del på det som hänt. Det var länge sedan jag känt en sådan upphetsning ihop med en kille och jag kom fram till att jag måste göra något åt mitt sexliv om jag vill uppleva det igen. Du vet, våga prova nya saker och så?”  
 
”Jaa”, nickade jag och väntade på en fortsättning.  
 
”Så jag ringde Sandra!”  
 
”Vad?”, sa jag häpet. Att hon skulle ringa min tjej var väl det sista jag väntat mig.  
 
”Jo, jag kände att jag måste smida medan järnet var varmt och därför berättade jag om vad vi pratat om och att du är rakad och hur det hade påverkat mig. Däremot berättade jag inget om att vi tog i varandra.”  
 
”Vad sa Sandra då?”  
 
Ulrika kisade mot mig och log försiktigt.  
 
”Hon gratulerade mig till att jag hittat min sexlust igen och erbjöd mig att låna dig för en kväll!”  
 
Jag höll på att trilla av stolen! Hade min flickvän erbjudit mig till sin bästa kompis?  
 
”Om du vill kan du ringa och kolla med henne! Jag lovar att det är sant!”  
 
Hon hade egentligen ingen anledning att ljuga. Jag skulle ju ändå prata om det med Sandra när jag kom hem igen.  
 
”Så… får jag det? Låna dig för en kväll?”, viskade Ulrika förföriskt.  
 
Jag nickade långsamt. Det hade inte riktigt sjunkit in ännu att jag skulle knulla den sexiga tjejen som satt framför mig och som dessutom var min tjejs bästa kompis!  
 
”Ska jag berätta mer om vad jag gjort idag?”  
 
”Visst!”  
 
”Efter att jag pratat med Sandra tog jag en lång dusch. Använde mycket tvål och lät händerna smeka min kropp överallt. Jag brukar mest bara ta snabbduschar annars! Det gjorde mig verkligen tänd och när jag skulle raka mina ben och armhålorna tänkte jag att vad fan, jag tar bort allt! Så det gjorde jag!”  
 
”Är du helrakad?”, flämtade jag. Rakade tjejer är det sexigaste jag vet och Sandra brukar ofta raka sig helt slät för mig.  
 
”Ja! Inte ett hårstrå kvar!”, log Ulrika och hennes kinder flammade lite av berättelsen. ”Det var så häftigt! Jag stod kvar i duschen och fick flera orgasmer på rad. Det blev liksom aldrig nog!”  
 
”Hur smekte du dig?”, flämtade jag. Vid det här laget hade jag fullt stånd under byxorna. Jag märkte att Ulrika blev upphetsad av att berätta.  
 
”Med fingrarna och duschen. Jag använde massor av tvål. Dessutom…”  
 
Hon tvekade.  
 
”Vad?”  
 
”Dessutom stimulerade jag mig därbak med fingrarna!”  
 
”Du stack in fingrarna i stjärten?”  
 
”Jaa…”, hon stönade. ”Det var så skönt! Jag har aldrig gjort det förut!”  
 
Nu såg jag på Ulrika att hon var helt kåtrusig och troligen skulle göra vad som helst för att bli tillfredsställd. Det skulle jag utnyttja! Jag gick över till henne och särade hennes ben sakta, drog upp kjolen till midjan och tog av henne toppen. Nu satt hon med bh på överkroppen och bara de tunna trosorna över fittan. Jag kunde se konturerna av skåran genom tyget. Hon fann sig i behandlingen utan protester.  
 
”Håll benen särade så att jag kan se din fitta! Berätta vad du gjort under resten av dagen din lilla kåtunge!”, beordrade jag och tog av mig byxorna och kalsongerna. Kuken stod som ett spett och jag satt mig ner på stolen igen och runkade den sakta medan Ulrika fortsatte berätta.  
 
”Efter duschen letade jag efter lite sexiga kläder, men hittade inga som riktigt dög. Därför tog jag en shoppingtur på stan. Först hittade jag toppen och sedan kjolen. Den är verkligen kort, men det kändes rätt för ikväll!”  
 
”Du vet väl att jag såg hela din stjärt när du lutade dig framåt?”  
 
”Jag anade det! Det var upphetsande att visa upp mig för dig!”  
 
”Vad hände sedan?”  
 
”Jag gick till den exklusiva underklädesbutiken på Storgatan. Måste ha sett lite vilsekommen ut för en expedit frågade nästan direkt om jag behövde hjälp. Det kändes pinsamt för hon var bara runt 18 år och jättesöt!”  
 
”Hur såg hon ut mer?”  
 
”Hon var mörkhårig, hade håret uppsatt i en hästsvans, smal men ganska stora bröst ändå. Hon hade en svart klänning på sig och en namnbricka med Angelica på.”  
 
”Hjälpte hon dig att hitta rätt?”  
 
”Jaa. I början trodde hon att jag var ute efter något diskret, så jag fick säga åt henne att det var sexiga underkläder jag var ute efter. Jag provade på löpande band och Angelica tittade in mest hela tiden med nya underkläder. Det kändes som att hon passade på att kolla in min kropp!”  
 
”Visade du henne?”  
 
”Inte i början, men jag blev mer och mer upphetsad. Till slut brydde jag mig inte om att hon såg mina bröst, utan hon fick se så mycket hon ville! Hon blev lite rödflammig i ansiktet!”  
 
”Visade du henne din rakade fitta med?”  
 
”Det vågade jag inte då. Till slut hittade vi en bh som var perfekt och Angelica jagade ut i affären efter matchande trosor. Hon kom tillbaka med flera, men de kändes alldeles för tråkiga. Till slut fick jag be henne igen om ett sexigare urval.”  
 
”Såg hon på när du provade trosorna?”  
 
”Ja, men jag vände ryggen till henne. Hon var kvar i provhytten när jag provade, men hon såg mig aldrig framifrån.”  
 
”Vad hände när hon kom med de sexiga trosorna?”  
 
”Hon stannade kvar igen. Nu var hon riktigt rödflammig och andningen var tyngre. När jag såg trosorna insåg jag direkt att hon skulle se att jag var helrakad. De var alla så gott som helt genomskinliga. Konstigt nog gjorde det mig bara mer upphetsad. Jag tog på mig ett par trosor som var helt genomskinliga. Fortfarande hade jag ryggen mot henne, men sedan vände jag mig runt och visade upp mig!”  
 
”Hur reagerade hon?”  
 
”Hon tittade störögt lite för länge och jag tror att jag hörde en tyst flämtning. Sedan samlade hon sig och gav mig många komplimanger. Jag provade ett par till innan jag bestämde mig för de här trosorna. Angelica tittade på hela tiden och nu brydde jag mig inte om att vända mig om när jag skulle byta om längre!”  
 
”Hände något mer?”  
 
”Inte direkt! Jag gav henne en lång kram innan jag gick därifrån och hon önskade mig välkommen tillbaka. När jag kom ut på gatan var jag så upphetsad att mina ben darrade. Jag skyndade mig hem, kastade mig på sängen och pullade mig till två orgasmer.”  
 
”Din lilla kåtdocka! Tänk om Angelica hade gjort så här…” Jag gick fram till henne och lät fingrarna stryka över det tunna tyget i stringtrosorna. ”Hade du haft sex med henne då?”  
 
Ulrika stönade.
 
”Jaa. Det hade jag! Hon var så söt!”  
 
”Var din fitta lika blöt i affären som den är nu?” Jag kände hur hennes kåtsafter trängde igenom tyget och mina fingrar blev våta.  
 
”Mmm!” Hon stönade. ”Snälla Stefan, knulla mig nu! Jag är helt galen av kåthet!”  
 
”Lägg dig på köksbordet!” Beordrade jag.  
 
Hon lydde och jag lyfte upp hennes ben. Sakta drog jag av henne trosorna och särade hennes knän. Vilken utsikt! Ulrika låg utsträckt på bordet, skrevande och med den nyrakade och släta fittan lysande av hennes safter inbjudande åt mig. Hon hade fortfarande bh:n på sig som skylde hennes stora mjuka bröst.  
 
Jag böjde mig framåt och kysste hennes rakade hud ovanför fittan. Sakta lät jag tungan och läpparna arbeta sig ner mot skåran. När jag satte tungspetsen mot klitoris skrek Ulrika rätt ut.   ”Slicka mig!! Snälla, ge mig en orgasm! Nu!”  
 
Min tunga slickade hennes fittskåra upp och ner. Stannade vid klitoris lite extra och retade henne. Sög in knoppen försiktigt i munnen. Hon vred sig på köksbordet och bad om mer. Fittan var våt och varm. När hon var alldeles på gränsen till orgasm tog jag ett uppehåll och tryckte upp hennes knän mot brösten. Stjärten lyftes upp från bordet och jag följde hennes fittskåra nedåt, fortsatte och slickade hennes stjärthål.  
 
”Åhhh! Gud vad skönt! Tungan i stjärten…”, flämtade Ulrika.  
 
Hon var nu så nära en orgasm som man kan komma och jag beslöt mig för att låta henne få utlopp. Jag återvände till klitoris, sög in den i munnen och förde samtidigt upp ett finger i baken på henne.  
 
”Aaaah! Stefan!! Det går för mig nu! Fortsätt!!”  
 
Ulrika stönade och flämtade ut sin orgasm. Kroppen spändes i en båge och skakade spastiskt. Till slut slutade spänningarna och hon tittade mig i ögonen. Hennes blick var dimmig och hon log brett.  
 
”Gud! Det var en helt fantastisk upplevelse! En av mina bästa orgasmer någonsin!”   ”Bra, men det är inte slut ännu! Dels måste jag få mitt och dels kan du räkna med en omgång till så fort du hämtat dig!”  
 
”Låter inte dumt! Vad kan jag göra för dig?”  
 
Ulrika log tjänstvilligt och jag sade åt henne att ställa sig på knä på golvet. Jag knäppte av henne bh:n och lät brösten falla ut. Hon trodde nog att hon skulle få suga mig, men jag hade andra planer. Varför inte använda dessa underbara bröst till en spansk massage? Hon förstod min tanke då jag tryckte upp kuken i klyftan mellan brösten. Hennes händer pressade samman de mjuka kloten runt min kuk och när jag rörde mig fick jag en helt underbar massage.  
 
Inom kort kände jag hur det började ila i pungen och jag vände runt Ulrika på alla fyra för att få en ställning där jag kunde kontrollera takten bättre. Utan problem gled jag in i hennes våta fitta bakifrån. Hennes fittsafter glänste på min renrakade kuk och jag stötte djupt in i henne. För varje stöt gav Ulrika ifrån sig ett njutningsfullt stön.  
 
”Nu kommer jag snart!”, frustade jag.  
 
Jag fortsatte att stöta några gånger till innan utlösningen kom. I sista stund drog jag mig ur hennes varma fitta och min sperma pumpade ut över hennes stjärt. Samtidigt som jag fick min utlösning så använde Ulrika sina fingrar till att stimulera sig till sin andra orgasm för kvällen. Vi föll ihop på köksgolvet och blev liggande tillsammans i några minuter innan någon sade någonting.  
 
”Jag kanske skulle ringa Sandra och be om att få låna dig ett tag till!”, sa Ulrika. ”Det här var det bästa som hänt mig på länge!”  
 
”Mmmm… håller med, men du kan ju alltid komma och hälsa på oss!”, sa jag och började omedelbart fantisera om den underbara möjligheten till en trekant med Sandra och Ulrika.  
 
”Hi hi, jag vet nog vad du hoppas på…”, skrattade Ulrika.  
 
”Man är ju bara människa!”  
 
Vi tog en gemensam dusch och gick sedan och lade oss ihop. Trots att jag fått lov av Sandra kände jag ett stygn av dåligt samvete när jag låg bredvid Ulrikas nakna kropp. Jag hade själv inte pratat med henne och tidigare hade hon inte visat några tecken på att vilja låna ut mig.  
 
”Hon sa faktiskt att det var ok! Jag lovar!!”  
 
Ulrika hade läst mina tankar och hon kysste mig tröstande i pannan.  
 
”Ok, jag ska prata ordentligt med henne imorgon. Hur känner du det?”  
 
”Jag är mer orolig för vad de ska säga på jobbet…”  
 
”Om rakningen?”  
 
”Ja, det är svårt att gömma undan sig. Vi duschar och bastar ihop nästan varje dag.”  
 
”De kan ju i alla fall inte ge dig sparken för det, eller hur!?”  
 
”Nej, men det är nästan lika illa att bli utfryst!”  
 
”Det kommer säkert inte bli så illa! De rycker säkert bara på axlarna åt det och sedan är det över. Ta det lugnt! Ska vi sova nu?”  
 
”Ja, jag oroar mig nog bara i onödan! God natt!”  
 
”God natt!”  
 
Jag lade armen om Ulrika och nakna somnade vi ihop.
 
  • Del 1: Militärpakten.

27 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

TG64

För att spinna vidare om att kvinnorna på plutonen inser sin maktposition, så öppnas ju alla möjliga händelseförlopp där endast fantasin sätter gränserna! Visst så är det inte längre samma utrymmen för både män och kvinnor som det var i början på "min" tid runt -83 och historien kunde ju få vara från den tiden? Och fältövningarna måste ju ske gemensamt? Att kvinnorna ofta blir befäl över ett trettiotal hormonstinna män så kan ju också utnyttjas bara man kommer ihåg att män i ungdomen i princip kan komma hur många gånger som helst!

13/7, 2020 kl. 14:45

#8

TG64

Definitivt en novell som förtjänar mer än en uppföljare! Dels hoppas jag att Ulrika skaffar sig självförtroende att förändra inställningen hos sina kvinnliga kolleger och kvinnorna inser att det är de som har den sexuella makten och orden inte bekommer dem! Kan ju tillägga att jag i början av åttiotalet hade fyra kvinnor på plutonen och vi män var djäkligt respektfulla mot dem men med gemensamma duschar så var det kanske värre för oss manliga ungdomar att låta bli att fånstirra? Man skämdes som en hund då man inte hade kontroll på ståndet för det var rena modellerna allihopa! Sedan bör det bli lite för Stefan med om han nu klarar två kåta kvinnor?

15/12, 2019 kl. 17:33

#7

Mrs_Robinson

Jag gillar det sätt du brukar ordet Jesper. Lätt och ledig uppbyggnad av historian, inte för hastigt pang på heller. Det blir trovärdigt.
Oj vad jag ville att hon skulle haft en hederstund med Angelica men det kan nu bli med flickvännen i trekanten i fortsättningen :) Det kan ju vara bra för mig som läsare att inte få precis allt med en gång, att du sparar på det goda. Visar god omdöme, så heja!
Kul när någon släpper sina hämningar och släpper lös det sensuella i sig. Det är gott att läsa när någon frigör sig på detta viset.
Keep up the good work och mer tack :)

24/11, 2013 kl. 16:10

#6

Deep

Inte alls tokig. Inte tokig alls.

23/9, 2013 kl. 14:17

#5

Mangan

Fortsättning ?? Hoppas :P

28/9, 2010 kl. 18:47

#4

bertil

Mycket bra. Det var några dagar sedan jag läste den, men den kommer tillbaka i mitt huvud hela tiden. Längtar efter en fortsättning!!!

9/9, 2010 kl. 09:33

#3

bertil

Mycket bra. Det var några dagar sedan jag läste den, men den kommer tillbaka i mitt huvud hela tiden. Längtar efter en fortsättning!!!

9/9, 2010 kl. 09:30

#2

Nils

Det var nog på gränsen till otro i allafall det var nog inte 100 om ett lån.Men skönt hade ni ju & väntar nu bara på den där trekanten som nänndes.Har själv bott i V-ås & vet att där finns otroligt sexiga o söta tjejer även med huvudet på skaft.N.

7/9, 2010 kl. 13:38

#1

Venture

Kanonbra!

7/9, 2010 kl. 13:12