Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/9, 2010 kl. 21:48, av nilla

Skolresan Del 3

Del 3 av 6 i serien Skolresan

Vi var nu tillbaka hos de andra lärarna och jag berättade för de andra hur pirrigt det varit.
- Nån som vill bjuda på kärlekstunneln då, kläckte jag ur mig.
- Jag har aldrig åkt den, sa Daniel.
- Det är jättevackert, sa jag.
- Ok, sa han och följde med mig dit.
- Wow, sa han när vi kommit in.
- Håll om mig, sa jag.
Han lade genast armen om mina axlar och jag bestämde mig för att han också skulle få känna på mina bröst. Så lite diskret drog jag ner blixtlåset halvvägs och så fort vi kom in i mörkertunneln drog jag hans hand till urringningen. Han tvekade inte en sekund utan greppade ena bröstet och kramade och nöp lite i vårtan som genast blivit styv.  Jag kände hur det sipprade fram i fittan och förstod att trosorna skulle bli våta. Tyvärr varade ju inte mörkret så länge utan han fick dra bort handen lite snabbt.
- Mysigt, sa jag när vi steg ur.
- Ja verkligen, sa han.
Så fort vi kommit bort till de andra hörde jag mina kompisar ropa.
- Ses senare, sa jag och sprang till dem.

Jag följde med kompisarna och drog runt och kollade på killar men jag bara tänkte på Daniel som smekt så skönt. Men snart for de upp i en sådan där hemsk slänggunga och jag blev lämnade ensam. Då drogs jag omedvetet mot lärarna igen och snart hade jag slagit mig ner mellan Sten och Daniel.
- Har du blivit lämnad ensam igen, undrade Sten.
- Ja mina kompisar vill bara åka de där otäcka karusellerna, sa jag. Jag mår illa av det.
- Samma här sa, Ulrika, den andra läraren.
- Har du åkt pariserhjulet, undrade Sten.
- Nej inte ännu, sa jag.
- Jag kan bjuda på en tur, sa han. Jag har inte åkt pariserhjul på många herrans år.
- Ok, sa jag.
- Ska du hänga med Ulrika. sa Sten.
- Ok, sa hon och lyste upp.
Vi hamnade bland en del andra vuxna danskar så vi satt tätt tillsammans. Jag hamnade mellan Sten och Ulrika och det var så trångt så Sten fick lägga sin arm bakom mina axlar. När vi kommit upp en bit såg jag Roger och Daniel sitta och diskutera och peka mot pariserhjulet och jag funderade på om de talade om mig.
Det började bli varmt där jag satt mellan lärarna så jag drog ner blixtlåset i jackan en bit. Jag flinade för mig själv och tänkte att jag sliter ut blixtlåset i kväll. Ibland böjde jag mig mot Sten för att se ner på den sidan och såg till att han kunde se ner innanför min tröja, och ibland åt andra hållet och brydde mig inte om att Ulrika kunde se mina behag.
Jag är inte klok tänkte jag för ett ögonblick men kåtheten tog över och jag fortsatte att ge glimtar åt dem båda. De danska männen mitt emot kunde inte låta bli att titta på mina ben och låren där kjolen glidit upp, och jag hoppades att fukten från mitt sköte inte gått igenom både trosor och tights.
När åkturen var över och vi kommit tillbaka till de andra så skulle Sten och Daniel gå på toaletten. Jag satt kvar och pratade med Roger och Ulrika. Roger hade köpt en öl och jag frågade om jag fick smaka.
- Drick försiktigt bara, för den är stark, sa han.
- Gott, sa jag och tog en klunk till.
- Jag kände hur det värmde i magen fastän ölen var kall.
Sten och Daniel kom tillbaka och de hade också köpt öl. Jag tror de druckit öl tidigare också för de var ganska uppsluppna. Ulrika hade krupit närmare Roger och jag tror hon också var kåt på honom. Jag tiggde till mig öl av både Daniel och Sten och kände att jag blev påverkad.
- Bäst att du letar upp de andra, sa Roger till mig. Klockan börjar närma sig elva.
- Tack för ölen, sa jag samtidigt som jag tog en klunk till från Rogers glas.

- Där är du ju, hörde jag en röst när jag letade efter kompisarna.
Det var killarna jag åkt kärlekstunneln med. Jag slog följe med dem.
- Här, sa den blyge och räckte mig en liten nalle.
- Tack, sa jag. Har du vunnit den?
- Jag vann den på pilbåge, sa han förnöjt.
- Vad duktig du är, sa jag och gav honom en liten kram.
De andra killarna såg avundsjuka ut.
- Bara de som ger mig presenter får kramar, sa jag och skrattade.
- Vad vill du ha då, sa den ene killen.
- Jag bara skojar, sa jag. Vi måste gå till entren nu.
När jag skulle stoppa nallen i jackfickan kände jag ett papper som jag nyfiket tog upp.
Jag hajade till när jag läste och vek snabbt ihop den igen.
- Vad är det, sa en av killarna, för jag hade stannat och tänkte febrilt.
- Inget, sa jag. Måste på toa innan vi åker.
Jag sprang till toaletten och låste in mig och läste på lappen.
”Vill du ha det lite skönt i natt så gå till bastun klocka två och släck ljuset” stod det.
Mitt hjärta bultade och jag funderade på om det var Daniel eller Roger som skrivit.
Men nu fick jag bråttom att springa till entren och där stod alla utom några killar som Sten var och letade efter. Jag försökte möta Roger och Daniels blickar med de såg inte mot mitt håll.
- Vad är det med dig, undrade Ulrika.
- Inget, jag är bara trött, sa jag.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.