Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/9, 2010 kl. 22:26, av nilla

Skolresan Del 5

Del 5 av 6 i serien Skolresan

För några sekunder låg vi alla tre helt stilla och det enda som hördes var mina häftiga andetag. Han där nere drog ut sitt finger och försvann och han där uppe drog sig också bort. Dom försvinner väl inte redan, tänkte jag för jag ville ha mer nu när jag fått tillfälle att njuta av två kukar.
Men snart fick jag en annan kuk i min hand och förstod att de bytt plats. Den här kuken var betydligt grövre och jag kände ådrorna utmed, Ollonet var stort och jag började ivrigt suga samtidigt som jag runkade den. Han började andas häftigt och jag förstod att han tyckte det var skönt. Samtidigt hörde jag ett papper slitas itu och ett smäckande ljud och förstod att den andre tog på en kondom. Ivrigt väntade jag på att få känna en kuk i mig samtidigt som jag intensivt sög den andres kuk. Plötligt andades han ut häftigt och kuken ryckte och sprutade min mun full innan jag hann dra ut den. Resten av spruten hamnade på min hals och blandades med sperman som rann ur min mun.
Han satte sig jämte mig och lugnade sin andhämtning. Samtidigt tog den andre tag om min rumpa och drog mig till kanten på sätet och sedan kände jag en kuk pressas mot min fitta. Sakta gled den in mer och mer och jag drog efter andan när den stötte i botten. Den andre mannen började treva med handen och kände det våta på min framsida. Han kletade in mina bröst med all sperman innan han smekte ner på magen. Sedan kände jag hans fingrar börja massera klitoris och det killade till i mig och jag förstod att jag snart skulle få min andra orgasm. Jag hörde den andre mannen andas allt häftigare och han stötte snabbare och snabbare innan han rosslade till och jag kände kuken rycka och fylla kondomen. Strax efter kom jag med ett litet tjut och återigen domnade jag av för ett ögonblick. Kuken drogs ur min fitta och jag hörde att han slet av kondomen. Den andre mannen försvann också från min sida och jag blev rädd att de skulle gå. Jag var fortfarande dimmig av kåthet och ville ha mer. - Gå inte än, viskade jag när jag tyckte de öppnade dörren. Då trevade sig en av dem fram och drog upp mig stående, och jag kände den grova kuken mot magen för ett ögonblick och förstod att han återhämtat sig för den var lika hård igen. Men han snurrade mig runt och puttade mig i nacken så jag stod framåtlutad mot bänken och väntade otåligt på kuken. - Jag käkar piller, viskade jag när jag hörde ett kondompaket öppnas. Då kände jag det stora ollonet stöta mot fittan några gånger innan den hittade hålet och började tränga in. Det spände väldigt i fittan men snart var hela inne och det kändes underbart. Han knullade mig med långa drag i ett lugnt tempo och jag gav ifrån mig små pipanden. Den andre mannen satte sig vid sidan om och smekte mina bröst. Sedan kröp han under mig och han började slicka och suga på vårtorna. Han som knullade mig ökade takten och hans pung slog mot klitoris vid varje stöt. Nu var det snart dags för ännu en orgasm kände jag och stönade högre och högre.
Jag skrek till när det gick för mig igen och orgasmen sköljde i vågor genom kroppen. Han kände väl mina fittmuskler krama kuken så han pumpade på ursinnigt tills jag hörde ett gurglande och kände kuken spruta i mig.
Jag hade sjunkit ihop över den ene mannens ansikte, och nu vred han sig loss samtidigt som den andre drog ut kuken.
- Tack, sa jag med darrande röst när jag återfått andhämtningen.
Då hörde jag en strömbrytare slås till utanför och såg ljus i dörrspringan och när jag gläntade på dörren såg jag att jag var ensam. Efter att jag letat upp mina kläder smög jag naken in i det andra duschrummet där jag sköljde av mig sperman. Jag hade ju ingen handduk så jag fick torka mig med pappershanddukar till jag var något sånär torr. Sedan drog jag på trosorna, krängde på nattlinnet, men tog jackan under armen för jag var fortfarande het efter knullandet. Ingen hörde mig komma tillbaka till sovsalen och jag kröp ner och somnade på två minuter.
Långsamt vaknade jag till tjejernas tjatter och jag blev irriterad, drog kudden över huvudet och somnade om. Jag vaknade igen av att Ulrika stötte på mig. - Vakna, vi ska äta frukost nu, sa hon. - Jag vill sova, gnällde jag. Men till sist reste jag mig och tog fram en blus och ett par jeans. Jag bytte till stringtrosor och Ulrika fnissade när hon såg min bara rumpa. Efter lite möda hade jag fått på de tajta jeansen och vi gick till matsalen. Vi var nog sist för där var alldeles fullt, men vi hittade några platser närmast dörren. Jag hade bara tagit en skål med cornflakes och mjölk som jag halvsovande med huvudet lutad mot ena handen, tuggade i mig.
Plötsligt kände jag en hand på axeln och såg Sten när jag tittade upp.
- Sovit gott, frågade han och flinade.
Då först gick det upp för mig att den grova ådriga kuken var en gubbkuk och att det måste varit Sten som knullat mig. Jag kände mig lite chockad men hämtade mig fort.
- Som en stock, sa jag och log sömnigt mot honom. Själv?
- Hade faktiskt lite svårt att somna, men det kan man ju stå ut med, sa han och smekte min nacke diskret med ett finger.
- Han verkar snäll, sa Ulrika när han gått.
- Mm, mumlade jag, medan jag tänkte att hon skulle bara veta.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.