Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/10, 2007 kl. 17:55, av WAMPyrellagirls

Höstkväll hemma hos Lotta

Del 10 av 43 i serien Wampyrellaserien

Hur rakar man musen på bästa sätt? Tillsammans med Tina, får Lotta en lektion hon inte skall glömma. Att hon blev fastbunden, det var hennes eget fel.

Nu var det så där tråkigt mörkt och regnet bara pissade hela tiden. Det hade varit så i tre veckor. Jag hatar oktoberväder! Telefonen ringde. Lotta frågade om jag ville komma över till henne. Nu medsamma. Drog bara en tröja över T-shirten och mysbyxorna. Man kan smita genom källaren mellan våra hus. Ringde på Lottas dörr. Hon öppnade iförd en knallrosa morgonrock. Hade vår gråmus gått över till mer färgstarka kläder?

Hennes lägenhet är exakt som min fast spegelvänd. Jag frågade.
"Vad är det som brådskar nu då?" Lotta ledde mig in i sovrummet. Persiennen var neddragen.
"Titta här Tina. Jag skulle klippa musbusken och det blir inte bra" Där stod hon med sin svarta fittbuske. Eller vad som var kvar av den. Jag vet inte vad hon gjort med den. Såg för djävlig ut. Håren var nu i alla olika längder man kunde tänka sig.
"Kan du hjälpa mig att få den kal?" Hon hade tänkt fixa kalfitta och hade ingen rakhyvel. Bara en epilator.

"Kanske kan du köra epilatorn på min mus? Själv törs jag inte. Fegar hela tiden och med saxen blev det inte bra." Hon föreslog att jag, som i somras skulle binda fast henne i sängstolparna, med strumpbyxor. Allt var redan förberett. Det låg ett stort badlakan på sängen och några gamla strumpbyxor hängde över fotgaveln. Jag informerade henne, att när vi väl börjat, så var det inte läge att avbryta. Hon förstod. Bad henne ta två värktabletter för att lindra smärtan något.

Stoppade en kudde under hennes rumpa. Band fast händer och ben. Nu låg hon utsträck och musen pekade rakt upp. Blev lite bullfitta av den. Klar för hårvårdskonsulent Tina. Jag började lite försiktigt. Hon vred sig för att undvika epilatorns nyp. Det behövdes bättre fastsättning. Jag letade upp en lång tvättlina. Tog ett av hennes gamla breda skärp. Drog fast det runt magen. Tvättlinan fäste jag i skärpet. Under sängen och igenom, på andra sidan i skärpet.

Drog till ordentligt, så Lotta nästan tappade andan. Sådär... nu satt hon fast. Säkert förankrad mot sängbotten. Lotta låg nu och flashade fittan ordentligt. Epileringen fortsatte. Jag sjöng den passande visan;

Kärringa klippte lurvetufsan sin,
fyra hekto vägde ullen.
Fick hon int hop till strumpa och sock,
tog hon sig ur rövaruska ut en lock.
Där fick hon hop till strumpor och sock...
och drängen han fick en luva!  


Lotta tyckte inte det var så rolig text. Inte nu i alla fall. Hon fortsatte kvida. Ögonen tårade sig. Det blev högre och högre jämmer. Nu var det risk att grannarna skulle reagera. Komma till undsättning och rädda den stackars damen.

Tog ett par av hennes trosor. Nytvättade förståss? Tryckte in dem i munnen på henne. Band en skarf runt bakhuvudet och över munnen. Hon blev betydligt tystare. Garderade mig ytterligare. Satte på CD spelaren. Körde skiva med klassiska sånger. Grannarna kunde tro att de sjöngs falsk, om Lotta ändå fick till ett vrål.
Vi fortsatte. Lotta kved och tårarna sprutade. Hon ville inte mer. Jag hade lovat att det skulle bli musbuskefritt i kväll. Löfte var löfte och skulle inte brytas. Det tog ett tag. Men nu var hela fittkullen nästan helt hårfri. Gick in på hennes toalett och tog barnolja och en pincett. Jag drog de sista håren med pincetten. Hon kved då ännu mer. Nu var hon helt kal runt sitt fittehål. Inget hår som dolde kåthålet.
Den behövde lite lindring. Smorde in den stackars bullfittan med barnolja. Röd och nyflådd. Den fittan krävde rikligt med smörja. Hon gungade med mina rörelser. Jag kom på att det inte skulle skada med lite uppmuntran i stackars fittan. Under sängen hade jag sett hennes musleksakslåda. Rotade i den och tog upp en fet djäkla gummistav. Formad som en riktig grov kuk. Den skulle passa bra.

Särade på hennes blygdläppar. Hon hade kåtat upp sig lite under hårborttagningen. Det var en halvöppen fitta, som gapade mot mig. Började mata hennes kåthål med go gummikuk. Sakta, sakta lät jag snoppen smyga in. Hon ruskade på huvudet. Ville inte ha någon fittfyllning. Hon ändrade sig helt plötsligt. Försökte nu flera gånger få in den fortare. Straffet blev att den bara drogs ut. Helt och hållet och jag började om. Hon såg helkåt ut. Fittan savade ordentligt. På hennes stora pattar hade vårtorna styvnat ordentligt. Tittande rakt upp i taket. Började gunga i takt med mina rörelser av lössnoppen. Hennes fitta sög, så att fittskinnet stramade runt löskukens rörelse. Kåtfittan ville bara hålla den kvar. Klittan svullnade och var väl synlig. Såg nästan ut som en liten snopp. Den var säkert ute för att inspektera hårvårdskonsulentens arbete.

Hon andades mer osammanhängande. Bort med munkaveln.
"Satans Tina.... Du skulle... bara ta bort... musbuskehåren. Inte kåta.. upp... mig... så... dääär."
Nu hade hon svårt att prata också. Kåtheten tog över. Jag körde snoppen fortfarande sakta ut och in. Riktigt retligt sakta. Hennes fitta muspruttade varje gång jag tryckte staven in i henne. Hon rodnade mer och mer. Ändå ville hon bara ha mer kuk. Kom på att jag kunde ta fram en annan roligare stav. Nu protesterade hon för att jag slutade köra kukstaven i kåthålet. Kunde hon aldrig bestämma sig?

Hittade en knallrosa pärlstav. En sån där med liten sidostav för klittan och pärlor som roterar precis i fittöppningen, när den är helt inne. Hon hade sina egna små hemliga mysstunder, den där Lotta. In med den nya staven i hennes våtfitta. Staven hade två reglage. Twist och shake. Hon fick båda. Jag är aldrig snål. Körde upp reglagen till ungefär hälften. "AAAAHHH din jäkla..", mer hördes inte från Lotta. Det här var rätt medicin för fittan, efter smärtattacken tidigare. Nu stönade och gnydde den lilla hyndan.

Slätfittan krampade och svullnade mer och mer. Nu..nu....nu kom första orgasmen. Jag drog ner hastigheten på vibratorn och körde bara snurren. Tyckte det blev för mycket twist and shake. Jag kunde inte sitta här hela kvällen och sköta hennes kåthål. Började bli fikasugen. Hon fick klara sig själv en stund. Tog repändan som var över från midjebindningen. Band fast dildon. Nu kunde den inte kana ur sitt såphala bo. Lotta fick inviga sin tofslösa knullfitta ordentligt.

Jag gick ut till köket och fixade kvällsfika. Hörde hur det lät från sovrummet. Hela tiden. Hon bönade och bad. Få bli frisläppt. Kunna smeka sig själv. Själv ta hand om sin fitta. Hon fick vänta! Jag dukade först i hennes vardagsrum. Gick sedan in för att titta till Lotta. Hon var helt kåtvild. Rödflammig på hela kroppen. Svettades så att det pärlade sig och fittan var ännu våtare. Jag klippte loss hennes handfängsle. Hon tog medsamma ner ena handen till kåthålet. Ett rejält tag om dildon. Ökade hastigheten och började krampa. Andra handen hade fångat ena bröstet, som fick en ordentlig kramning. Hela hon riste och ryckte, så gott hon kunde. Fortfarande fastbunden om midjan och fötterna. Saxen lämnade jag på sängen.

"Fikat är färdigt...kom innan det kallnar" ropade jag lite retligt.
Hon hörde nog inte. Bara fortsatte att knåda fitta. Efter en stund tystnade det från sovrummet. Hörde hur hon svor på repet och nylonstrumporna, som höll fast henne. Dök strax upp i storarummet. Bara den rosa morgonrocken på sig. Håret knullruffsigt och våtsvettigt. Röd i hela huvudet. Hon satte sig i fåtöljen. Grimaserade lite, när den behandlade fittan träffade stoldynan. Tog kaffemuggen och lutade sig bakåt i fåtöljen. Benen upp på dynan. Morgonrocken öppnade sig något...jag såg rakt in på en kal rödsvullen fitta.

Nu började hon fundera på en klittring. Det kunde aldrig vara värre än det här. Vi skulle i så fall alla tre... jag, Selma och Lotta vara ringade kåtfittor. Lotta började bli en riktigt kåtfittetjej. Tänkte, mer och mer fitta, den lilla gråmusen. Efter fikat gick jag hem till mig. Lottas kåtljud hade väckt min fitta. Nu ville den också känna lite go smekning. Fick fram lilla stavdildon och gav den välbehövlig skötsel. Satt där och körde runt staven fram och åter i fuktskåran. Då kom jag på. Jag skulle också helraka min fittbuske. Inte bara ansa till den, som jag gjort länge. I morgon kväll får det bli. Nu hade jag annat att pyssla med....

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.