Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/9, 2010 kl. 16:33, av nilla

Skolresan Del 6

Del 6 av 6 i serien Skolresan

Under dagen skulle vi besöka en del andra sevärdheter och så skulle vi ta en tur på ströget. När vi satt oss i bussen kände jag genast att ögonlocken ville falla ihop och jag slöt ögonen.
Hörde att någon satte sig bredvid och jag öppnade ögonen och såg Daniel göra det bekvämt för sig. När han fick se att jag tittade på honom log han.
- Trött i dag, undrade han.
- En aning, sa jag. Du då?
- Jo jag är också lite trött, kan inte förstå varför, sa han och log illmarigt.
Då blev jag säker på att det varit han och Sten som knullat mig på natten. Jag log för mig själv när jag åter slöt ögonen och somnade.
Jag vaknade av att bussen stannade och alla vällde ut för att titta på den lilla sjöjungfrun. Det var väl inget märkvärdigt tyckte jag, men alla skulle fotografera varandra stående där.
Sten vinkade fram mig och jag poserade så sexigt jag kunde, och han visade tummen upp.
Sedan for vi vidare till till slottet för vi skulle se vaktombytet klockan tolv.
Efter det skulle vi åka en båttur från Nyhavn. Vi fyllde båten och jag hamnade av någon anledning jämte Daniel och Sten. Sten ville ta en bild av Daniel och mig så Daniel lade armen om mina axlar och vi log mot kameran. Sedan lyssnade vi på guiden som berättade om ställena vi seglade förbi. Jag blev bara trött och gled ner mer och mer på sätet och blundade.

Nästa var ströget där vi skulle få gå och shoppa om vi ville. Vi delades in i fyra grupper och jag hamnade i Stens grupp. Det blev mycket väntande för en del tjejer speciellt skulle handla kläder eller annat. Jag hade inte så mycket pengar med mig så jag bara tittade.
När jag tittade in i en gränd såg jag en skylt där det stod "Sexshop",
- Kolla en sexshop, ropade jag.
- Var, undrade flera killar.
Jag pekade ut den och flera blev intresserade medan.
- Jag tror vi hoppar över den, sa Sten.
- Nä, vi kan väl kolla, sa jag.
Alla killarna ville kolla plus jag och några tjejer till så Sten föreslog att han skulle följa med oss in medan de andra väntade utanför.
Där inne fanns massor av dildos i olika storlekar och former. Där fanns också lösfittor som såg lite läskiga ut. Sedan fanns det massor med sexiga underkläder och lädersaker.
Sten stod lite i bakgrunden och väntade medan vi for runt och fingrade på sakerna och fnittrade. Jag fick se en dildo som såg ut som en grov ådrig kuk som jag tog med mig till Sten.
- Den känns som någon annan, viskade jag till honom medan jag slog ner ögonen mot hans skrev.
- Jaså du, sa han och skrattade till.
Ingen vågade köpa något där så vi gick tillbaka till de andra. Killarna ville tala om för de tjejer som väntat vad de hade sett men de bara rynkade på näsan och sa, vad äckligt.

Vi intog en sen lunch på McDonalds innan vi började gick till ett museum där de visade Guinness värlsrekord. Efter det var klockan redan fem och vi skulle möta upp vid bussen klockan sex så något mer hann vi inte se.
Innan alla hade hittat till bussen var klockan närmare sju och jag sov redan. Efter att vi åkt över bron och en bit uppåt stannade bussen vid ett motell och de som ville fick ta en fika eller besöka toaletten.
Jag behövde gå på toa så jag började med det. Det blev ju fort kö men jag var bland de första så jag var snart klar och gick in i restaurangen.
Jag var lite hungrig så jag köpte an macka och en cola. Jag såg ingen av mina kompisar där så jag satte mig själv vid ett bord. Det dröjde inte länge förrän Daniel kom och undrade om det var ledigt jämte mig och jag bara pekade på stolen med munnen full av bröd.
- Har du blivit lämnad ensam igen, undrade han.
- Jag tror kompisarna köar till toa fortfarande, sa jag.
Snart kom de andra lärarna också och satte sig där. De såg alla lite trötta ut och jag undrade om Roger och Ulrika också hade hittat på något på natten.
- Har du haft kul, undrade Ulrika.
- Ja jag har haft skitkul, sa ja.
- Vi får hoppas att alla är lika nöjda, sa Roger.
- Jag är också nöjd, sa Sten och skrattade.
Jag mötte hans blick för ett ögonblick i samförstånd. Jag märkte att Daniel försökte kika ner i min blus, men den öppnade sig inte som tröjan jag haft i går så han fick inte se något.

Vi fick vänta länge innan alla hade besökt toaletten och fått något att äta, så klockan blev över nio innan vi kom iväg och det började skymma. Det blev tystare och tystare i bussen allt eftersom eleverna somnade. Chauffören släckte belysningen i taket så det blev dunkelt och snart sov jag igen.
Jag vaknade av att någon stötte på min arm. Det var Daniel som räckte mig ett hopvikt papper. Efter att ha kollat så Sofi sov så vecklade jag upp den och läste.
”Har du bh på dig i dag?”, stod det.
Jag log och tecknade åt honom att jag ville låna pennan.
”Vill du se”, skrev jag och kände hur jag blev kåt igen.
Sedan lämnade jag lappen och pennan, och när han läst nickade han ivrigt. Jag såg hur Sten också kikade på lappen. Efter att jag tittat runt omkring mig och sett att alla sov så började jag knäppa upp blusen ända ner till midjan, höll isär och vred mig mot dem några sekunder innan jag drog ihop blusen igen. Daniel vinkade åt mig att komma närmare så jag reste mig och lutade mig över Daniel. Han drog tyget åt sidan och smekte ena bröstet och snart kom Sten med sin hand och smekte det andra. Mina vårtor styvnade genast och det pirrade i fittan när jag njöt av deras händer. Men så hostade Ulrika till i sätet framför och jag drog ihop blusen och satte mig. Efter att jag knäppt blusen fick jag en ny lapp där det stod, ”Vi tycker de är underbara”.
Jag log mot dem och bad om pennan. "Jag  tyckte om era", skrev jag.
Daniel visade lappen för Sten och han log. Snart fick jag en ny lapp där det stod, "Vet inte vad du menar:) Du kan väl mejla nån gång", och så stod där en hotmail-adress. Jag log och stoppade lappen i byxfickan.
Snart var vi framme vid skolan den andra klassen skulle stiga av. Där fick jag ännu en lapp droppad i mitt knä. Det var den blyge killen som jag fått nallen av som diskret släppte den där. Jag tittade upp och vinkade medan jag tog upp lappen och såg att det stod ännu en hotmail-adress. Får se till att jag inte förväxlar dem, tänkte jag och stoppade den i andra fickan .
- Hej då, sa Sten. Vi ses kanske någon gång.
Daniel kramade min axel innan de försvann ut och vi for vidare. Snart satt jag i bilen med farsan på väg hem och blev utfrågad om hur jag haft det.
Jag var himla trött så jag trodde jag skulle somna direkt när jag lagt mig i min säng, men då började jag tänka på vad som hänt i bastun och blev kåt igen. Min hand drogs till fittan och snart hade jag gett mig själv en skön orgasm.
Det sista jag tänkte innan jag somnade var att den här skolresan kommer jag aldrig att glömma.

slut

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

pelleponken

Jag gillar den :)

14/9, 2010 kl. 16:52