Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/10, 2010 kl. 21:28, av nilla

Prao Del 1

Del 1 av 2 i serien Prao

När det var dags för prao i skolan så visade det sig att jag skulle vara i samma affär som min faster Linda jobbade. Jag såg fram mot att träffa alla som hade varit på fasters party.
Särskilt tyckte jag det var spännande att träffa Lasse ig

När det var dags för prao i skolan så visade det sig att jag skulle vara i samma affär som min faster Linda jobbade. Jag såg fram mot att träffa alla som hade varit på fasters party.
Särskilt tyckte jag det var spännande att träffa Lasse igen som hade tafsat på mig under bordet.
Det var han som tog emot mig första dagen.
- Nä men hej Nilla, sa han. Vad trevligt att ha dig här en hel vecka.
- Hej Lasse, sa jag. Det var längesen. Du skulle ju ringa.
- Jag vet, jag har inte vågat för du gjorde sånt intryck på mig sist.
Sen gav han mig en likadan rock som dem andra hade. Det blev Emilia som skulle ta hand om mig och första dagen höll vi mest till på lagret och packade upp varor.
- Tack för senast, sa hon. Det var ett kul party Linda hade.
- Ja tack för dansen, sa jag och skrattade.
- Tack själv, det var mysigt att dansa tryckare med dig.
- Det tyckte jag också, sa jag.
Det stod en radio på där ute på lagret och rätt var det var så tog Emilia tag i mig och vi började dansa en tryckare. Vi dansade tätt tillsammans och jag blev skitkåt, och kunde inte låta bli att lägga händerna på hennes rumpa och krama skinkorna genom rocken. Det kändes som hon var naken under.
- Är du naken under rocken, frågade jag.
- Ja nästan, sa hon och fnittrade. Jag blir så pirrig av det.
- Får väl testa det då, sa jag.
Men sen ringde det på dörren och en chaufför kom med mera varor. Han såg uppskattande på oss medan han lastade av.
- Är du ny här, frågade han mig.
- Ja jag gör min prao, sa jag.
- Är det kul då, undrade han.
- Det är ju första dagen, men än så länge är det kul, sa jag.
- Vi ses väl i veckan då, sa han och for iväg.
Sedan skulle Emilia sitta i kassan så jag fick hjälpa Peter i charken med att väga och sätta på etiketter.
Nästa dag tog jag av mig allt utom tröjan under rocken. Det gjorde mig kåt att gå omkring så.
På förmiddan hjälpte jag Emilia på lagret igen. Hon kände på min rumpa genom rocken och märkte att jag inte hade trosor på mig.
- Så du är också troslös, sa hon. Visst är det mysigt?
- Ja jag blir kåt av det, sa jag.
Då stack hon in handen under rocken och smekte mitt innanlår uppåt. Plötsligt öppnades dörren och Lasse kom in.
- Kan du komma in på kontoret sen Nilla, sa han. Jag behöver lite personuppgifter.
- Ok, sa jag.
- Undrar om han såg vad jag gjorde, sa Emilia när han gått.
- Jag tror det, sa jag.
När jag kom in på kontoret så vinkade han fram mig. Han pekade på ett papper och bad mig kolla om uppgifterna stämde, så jag gick runt och ställde mig jämte honom och läste.
- Har du trosor på dig i dag, viskade han.
- Ja gissa det, sa jag och skrattade.
- Får jag känna, viskade han.
- Ok, sa jag och kände att jag blivit våt.
Han stack in handen och drog den sakta upp på mitt innanlår tills han kände på min renrakade fitta.
- Men Nilla då, går du alltid utan trosor, sa han.
- Nä det var Emilia som sa att det var mysigt, sa jag.
- Jag får nog läxa upp er två någon dag, sa han medan han drog sina fingrar i min våta springa.
- Blir det kvarsittning, skojade jag.
- Jag ska nog hitta på något, sa han och drog bort handen från fittan och kramade skinkorna lite innan han reste sig och tog mig om axlarna.
- Gå tillbaka till Emilia nu, så får vi se vad vi kan hitta på.

Jag talade om för Emilia vad som hänt när jag kom tillbaka.
- Blir du också kåt på honom, frågade hon.
- Jo det är inte utan, sa jag. Tror du han vill ha oss båda?
- Säkert, sa hon. Jag har hört att han är en riktig kåtbock.
- Låter kul, sa jag.
Det gick några dagar och varje gång jag mötte Lasse så blinkade han med ena ögat och ibland när ingen såg oss så kramade han min rumpa lite. Emilia och jag tafsade på varandra i smyg mellan hyllorna så fort vi fick tillfälle, så jag var ständigt kåt.
På onsdag eftermiddag så bad Lasse mig komma in på kontoret och när jag gick dit så tänkte jag att han nog ville nåt med mig.
- Kan du hjälpa till med inventering i morgon kväll efter stängningsdags, frågade han.
- Ja det tror jag, sa jag.
- Då kan du börja senare i morgon istället, sa han.
- Ok, när då, undrade jag.
- Kom vid 3-tiden, sa han. Det blir bara du och jag och Emilia på kvällen.
- Ok, sa jag och kände hur det pirrade till i fittan.
- Jag skjutsar hem dig när vi är klara, sa han.
Det blir nog annat än inventering tänkte jag.

På kvällen sa jag till mina föräldrar att jag skulle börja senare så, och att jag skulle hjälpa till med inventering så det skulle bli sent, och att chefen lovat att skjutsa mig hem efteråt.
Jag sov länge på förmiddagen, men sedan började jag förbereda mig. Jag duschade och rakade fittan omsorgsfullt. Jag var redan så kåt så jag smekte mig till en orgasm i duschen, medan jag tänkte på Lasse och Emilia.
När jag kom mötte jag Linda som just slutat för dagen.
- Hej gumman, sa hon. Hur går det.
- Det går jättebra, sa jag och kramade om henne. Vi ses i morgon.
Sen sökte jag upp Emilia och hon öppnade lite på rocken och visade att hon var alldeles naken under. Jag gick till omklädningsrummet och klädde av mig naken också innan jag drog på rocken. Sen gick jag ut och visade Emilia.
- Gud va kåt jag är, viskade hon.
- Ja jag också, sa jag.
Sen fick jag hjälpa Peter lite. Kunde inte låta bli att låta honom se ner i öppningen på rocken så jag är säker på att han såg att jag inte hade något under. Efter ett tag låtsades jag att en knapp hade gått upp och knäppte upp översta knappen i smyg. Han sa inget men jag märkte att han kollade varje gång jag böjde mig framåt för att lyfta en kartong, och det gjorde mig än kåtare. Jag är säker på att han såg mina små bara bröst där inne.
Så småningom var det stängningsdags och jag och Emilia dröjde oss kvar tills alla hade gått.
Lasse gick och låste alla dörrar innan han bad oss komma in på kontoret.
- Jo tjejer, det där med inventering var bara något jag hittade på. Jag ville ha er för mig själv lite, sa han. Blir ni arga då?
- Nej då, sa vi.
- Vad ska vi då hitta på, undrade Emilia.
- Jag tänkte vi kunde basta, sa Lasse.
Jag hade sett att det fanns en liten bastu i omklädningsrummet, så vi gick dit.
- Jag såg er allt hångla ute på lagret, sa Lasse. Kan inte jag få se på när ni gör det?
- Visst, sa Emilia. Eller vad säger du Nilla?
- Ok, sa jag. I bastun eller?
- Ni kan väl börja här ute, sa han. Jag ska sätta på värmen i bastun först.
Emilia och jag började kramas och smeka varandra utanpå rockarna först. När vi kysstes så drog hon upp min rock och visade min bara rumpa för honom. Jag började knäppa upp hennes rock och snart var den öppen, så jag drog den åt sidan och blottade hennes bröst. De var så vackra, något större än mina och med mörka vårtgårdar med små hallon i mitten. Mina händer drogs som magneter till dem och jag kramade och kelade med vårtorna så de blev styva, och hon suckade förnöjt.

forts.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

pelleponken

Nu hoppas vi bara att nästa del inte dröjer för länge...:)

13/10, 2010 kl. 20:51