Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/10, 2010 kl. 23:39, av Blyerts

Semester

Del 6 av 12 i serien Livet går vidare

Har du sett min svarta pektå?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

77 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

actus

Sällar mig till skaran som jublar.
Lika strålande som alltid. Men tyckte det fattades något ord på några platser.
Men fortfarande full pott.

16/6, 2014 kl. 20:32

#6

~K~

:
" ”Livet går vidare 6” räknar jag inte som något av det bästa jag har åstadkommit på bubblan "

Nähä? Men du, DET gör jag!!!
Tack!!!

Har nu läst den 3 gånger. Dags att läsa om hela serien från början, och så kronan på verket.

När kan vi se fram emot "Samlade Blyertsverk" i bokform??
En sådan volym hade fått hedersplatsen i min bokhylla i alla fall.

16/10, 2010 kl. 21:12

#5

Blyerts




Ars Amandi!

Du har rätt jag skriver inte ”rena porrnoveller”. Jag skriver i ”Den erotiska bubblan” och det är erotiska noveller jag klämmer ur mej. Lite mer finstämda, lite mjukare än rena porrnoveller.

”Livet går vidare 6” räknar jag inte som något av det bästa jag har åstadkommit på bubblan, det har lite av ”transportsträcka” över sej. Men kom ihåg att ”Boel” har varit med i 21 noveller!Det är måste bli lite långsamma avsnitt ibland!

Och visst har det hänt förut att någon petat dit 1 stjärna och det är inte så konstigt. Det är väl någon som hade väntat sej mer ”action” och har blivit besviken. Det är sådant man får ta!
Men visst är det roligare med fem stjärnor än med en och läsarna har alltid varit snälla mot mej!

16/10, 2010 kl. 12:32

#4

Nils

Det är med glädje & förväntan jag väntar på att läsa dina allster först om jag ska välja.Dina berättelser är så naturliga det är sådant som händer i alla familjer eller några som älskar varandra.Och erotiken du beskriver är som den ska vara när man älskar någon.

15/10, 2010 kl. 15:31

#3

ars amandi

Nu har jag hunnit läsa den ett par gånger till.

Det är intressant att du har fått en del av Jannes funderingar att bli sanna nu. Det är det där med "en varmt troende man skulle väll passa som hand i handske". Niklas är inte varmt troende men han har en gudstro men annars ganska lik Janne till sättet.

Det där med att Boel nästan kunde "se" Janne leda Jan till Niklas är en tanke som redan hade slagit mig. Så det var ganska kul att du tog upp det.

Tackar även för att du stillade nyfikenheten hos mig angående livräddningen.

Nu är det bara som Mats säger... Åter till den långa väntan på nästa del i sagan.

14/10, 2010 kl. 18:08

#2

Mats R


Blyerts!
ÄNTLIGEN !!
Tack för detta avsnitt! Men nu är inte bara Boel och Tina tillbaka i väntans tider. Dock en väldig tur átt VI inte behöver vänta i 9 månader!

Ars,
Även jag blev chockad när jag såg "ettan". Vi kommer dock snart tillbaka till Blyerts normala nivå. Kanske ettan kom från någon som inte läst de tidigare avsnitten, jag har svårt att tänka mig något annat.

Nu skall jag läsa om avsnittet!

Mats

14/10, 2010 kl. 11:24

#1

ars amandi

Och så hade även Blyerts råkat ut för "1ans" förbannelse.

Så ledsen jag blir när man ser en novell med en etta som betyg utan kommentar.

Visst Blyerts skriver inte rena porrnoveller men de är bra skrivna (även om den här innehåller lite tappade ord ;) ) och beskriver ett samliv på ett helt otroligt sätt.

Jag är tacksam för att han orkar hålla liv i de här två serierna samtidigt.

14/10, 2010 kl. 10:05